quote:Ja laat jij jezelf lekker doodslaan door een of andere crackhead.
Op zaterdag 26 juli 2003 20:53 schreef LastYear het volgende:
Ja, ga vooral zelf meehelpen aan al het geweld. Net als in amerika. Waar de meeste gewonden vallen omdat bange huisvaders pistolen kopen.
quote:= omzeilen van het probleem
Op zaterdag 26 juli 2003 20:58 schreef Midioot het volgende:Ja laat jij jezelf lekker doodslaan door een of andere crackhead.
Ik ben zeker niet voor wapens maar ik voel er nog minder voor om mezelf door een of andere gek te laten afslachten.
quote:Kom maar met iets beters (uitvoerbaar)
Op zaterdag 26 juli 2003 20:58 schreef Tonny het volgende:
= omzeilen van het probleem
quote:jep, je hebt gelijk
Op zaterdag 26 juli 2003 21:00 schreef Midioot het volgende:Kom maar met iets beters (uitvoerbaar)
quote:Denk je serieus dat je veiliger bent met een pistool? Zo'n kerel is echt veel beter in die dingen. Zo'n pistool maakt het alleen maar waarschijnlijker dat jij in een woede uitbarsting een keer dat ding trekt en iemand neerschiet wat niet de bedoeling was...
Op zaterdag 26 juli 2003 20:58 schreef Midioot het volgende:[..]
Ja laat jij jezelf lekker doodslaan door een of andere crackhead.
Ik ben zeker niet voor wapens maar ik voel er nog minder voor om mezelf door een of andere gek te laten afslachten.
quote:Vechtsport. Dan begin je ook nog iets tegen iemand die je aanvalt. Als je overvallen wordt heb je ook niet meer de tijd om je pistool te trekken hoor. Waarschijnlijk ben je zelfs zo bang dat je aan de grond genageld staat...
Op zaterdag 26 juli 2003 21:00 schreef Midioot het volgende:[..]
Kom maar met iets beters (uitvoerbaar)
quote:Nee, ik heb liever een alternatief, veel liever.
Op zaterdag 26 juli 2003 21:03 schreef LastYear het volgende:Denk je serieus dat je veiliger bent met een pistool?
vechtsport.....ja daar moet je ook net maar tijd en zin in hebben, en als je aanvaller dan een pistool bij zich heeft......wat doe je dan ?
quote:Tja dan begin je met je pistool ook niets meer, want die zit nog in je zak. Met vechtsport sta je wat steviger in je schoenen, misschien dat het helpt... Als hij dicht genoeg bij je komt heb je em...
Op zaterdag 26 juli 2003 21:07 schreef Midioot het volgende:[..]
Nee, ik heb liever een alternatief, veel liever.
Laat maar horen als je iets weet........vechtsport.....ja daar moet je ook net maar tijd en zin in hebben, en als je aanvaller dan een pistool bij zich heeft......wat doe je dan ?
In iedergeval het gaat lekker kut met nederland! Stelletje geschifte mensen wonen er ook
quote:Generaliseren ? jaja.....................tweede uitspraak lijkt me eerder conform de realiteit....het gaat idd lekker kut hier.......en het lijkt wel met de dag kutter te gaan........normen en waarden....was da ?
Op zaterdag 26 juli 2003 21:13 schreef Darkinforcer het volgende:
En wat is het, een zwarte of een witte. Als het zwart is dan kan iedereen weer wijzen en generaliseren. Als het een blanke is, dan is het ow valt wel mee weer eens een keer een blanke voor de veranderingIn iedergeval het gaat lekker kut met nederland! Stelletje geschifte mensen wonen er ook
quote:Daar heb je gelijk in, het is natuurlijk fijn als je zo'n sport beheerst.........je kunt je dan inderdaad nog iets verdedigen........jammer dat het tegenwoordig nodig is...........
Op zaterdag 26 juli 2003 21:10 schreef LastYear het volgende:Tja dan begin je met je pistool ook niets meer, want die zit nog in je zak. Met vechtsport sta je wat steviger in je schoenen, misschien dat het helpt... Als hij dicht genoeg bij je komt heb je em...
quote:Ik niet.
Op zaterdag 26 juli 2003 20:33 schreef Brakke_Herder het volgende:
Is er al iets over de huidskleur van de dader bekend?persoonlijk zou ik 10.000 eurie op zwart zetten.
quote:Ik krijg zo'n gevoel dat het ook met de overbevolking en de mentaliteits- verharding van de afgelopen jaren te maken heeft
Op zaterdag 26 juli 2003 20:47 schreef Re het volgende:[..]
die tendens is overal te vinden denk ik, zal voortkomen uit de steeds verder groeiende bevolking dus in absolute zin, relatief valt het wel mee
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 26-07-2003 21:20]
quote:verklaar je nader......
Op zaterdag 26 juli 2003 21:18 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Daar blert iedereen ook dwars tegen de normen en waarden zoals die eeuwen in dit land gegolden hebben, in.
quote:Zie voor zwaardere straffen/doodstraf e.d. voorbeeld Amerika.......schrikt niet af, cellen/ death row overvol.
Op zaterdag 26 juli 2003 21:22 schreef Darkinforcer het volgende:
Er moet eens wat daadkracht in dit land opgewekt worden. Mensen die zulke dingen plegen lang de bak in laten draaien, die straffen eens flink omhoogdraaien. Eens levenslang ook echt levenslang maken. en niet voor een moord 15 jaar en dan na 10 er al uit of bullshit. Gewoon triest ik ben heel humaan maar soms zou ik die doodstraffen weleens terugwillen, ook al helpt dat ook nog zo weinig als afschrikking.
Misschien alvast preventief gaan ruimen................maar ja.....das ook zoiets.
quote:Geen vergelijk, omdat juist door langere straffen de gevangenissen automatisch voller komen te zitten en bovendien je bij het vergelijken van de VS en Nederland de pakkans ook naast elkaar moet leggen.
Op zaterdag 26 juli 2003 21:26 schreef Midioot het volgende:
Zie voor zwaardere straffen/doodstraf e.d. voorbeeld Amerika.......schrikt niet af, cellen/ death row overvol.
quote:Nederland is gekomen waar we nu zijn door de ultieme tolerantie. Door mensen te beoordelen op hun daden en iedereen gelijk te behandelen. Ongeacht ras, geloof, kleur en wat dies meer zij. Hadden onze voorouders op alles gereageerd zoals in dat topic gereageerd wordt, dan waren we nu nog steeds een onbeduidend landbouwlandje en waarschijnlijk een provincie van Duitsland.
Op zaterdag 26 juli 2003 21:20 schreef Midioot het volgende:[..]
verklaar je nader......
quote:Ehh, wat wil je preventief gaan ruimen dan??
Op zaterdag 26 juli 2003 21:26 schreef Midioot het volgende:[..]
Zie voor zwaardere straffen/doodstraf e.d. voorbeeld Amerika.......schrikt niet af, cellen/ death row overvol.
Zou zelf ook niet weten wat er nu echt gedaan kan worden........kweet wel dat het in en in triest is, dat Nederland helemaal naar de verdoemenis aan het gaan is.Misschien alvast preventief gaan ruimen................maar ja.....das ook zoiets.
quote:Misdadigers en of wanabees
Op zaterdag 26 juli 2003 21:34 schreef Darkinforcer het volgende:
Ehh, wat wil je preventief gaan ruimen dan??
quote:Wat lijkt jou een betere manier dan ?
Op zaterdag 26 juli 2003 21:30 schreef Wile_E_Coyote het volgende:Nederland is gekomen waar we nu zijn door de ultieme tolerantie. Door mensen te beoordelen op hun daden en iedereen gelijk te behandelen. Ongeacht ras, geloof, kleur en wat dies meer zij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |