abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 juli 2003 @ 19:14:03 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12034608
Rij ik gisteravond van het station met m'n vriendin naar haar huis zie ik daar in ene een meisje met een riempje met een huisdier eraan lopen. In eerste instantie dacht ik een hondje maar het bewoog niet als een hondje. Eenmaal dichterbij zag ik dat ze op een grasveldje haar kat aan het uitlaten was...

Wat geweldig, dat kan dus wel gewoon! Na hier om de haverklap te horen hebben gekregen dat je je kat niet binnen kan houden en dat je ze niet als een hond kan uitlaten blijkt dat gewoon heel goed te kunnen...

Het wordt tijd dat meer mensen dat doen, maar ja dat zal wel weer teveel werk zijn ivm RTL Boulevard en GTST en zo wat niet gemist kan worden. Mensne nemen vaak juist een kat omdat die niet uitgelaten hoeven te worden.

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zaterdag 26 juli 2003 @ 19:15:10 #2
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_12034622
Ik laat m'n kat lekker zelf aankloten..hij begraaft z'n stront toch netjes en de omwonenden hebben er geen problemen mee.
Trouwens niet alle katten zullen zoiets accepteren.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 26 juli 2003 @ 19:15:27 #3
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_12034627
De enige reden die ik kan bedenken is dat ze deed alsof en nadat jij weg was 'm aan de boom heeft vastgebonden. Katten hebben een kattebak.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_12034635
Een mevrouw die bij ons in de buurt loopt is op zijn zachtst gezegt niet 100%.

En zij laat haar kat ook uit, aan een riempje, stuk of 5 keer per dag.

En als je er dan aan komt rijden in de auto, pakt ze de kat op en steekt die kat in haar jas.

Raar mens

pi_12034643
Onze katten gaan soms ook gewoon mee aan een riempje als we de honden uitlaten
Vinden ze erg spannend en ze lopen heel goed mee (zien ze natuurlijk van de honden)
#geen
  zaterdag 26 juli 2003 @ 19:18:26 #6
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12034666
een van de katten van mijn vriendin volgt ons stiekem als ik de hondjes aan het uitlaten ben. Op de een of andere manier is ze binnen tam, maar buiten doodsbang voor elk mens inlc haar baasjes
[..]
pi_12034685
Onze katten zijn buiten ook behoorlijk bang/schrikachtig, maar niet van ons en de honden. Auto's, bussen en vrachtwagens e.d. vinden ze ook maar niks, dan duiken ze helemaal in elkaar.
#geen
  zaterdag 26 juli 2003 @ 19:22:00 #8
17075 extreme
-wannahave-
pi_12034709
Mijn kat loop zelf met me mee, zonder riempje, en ook echt behoorlijke stukken, zo gaat ze bijvoorbeeld mee naar de snackbar, blijft ze braaf buiten op me wachten enzo, en sjokt vervolgens gezellig weer mee terug.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  zaterdag 26 juli 2003 @ 19:23:01 #9
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12034730
als alle kattenbezitters nou eens gewoon op deze manier hun kat zouden uitlaten dan zouden er vrijwel geen kattenhaters meer bestaan...
[..]
pi_12034810
Mijn vorige poes liep ook altijd mee als ik de hond uit ging laten.
Ik zie haar nog achter de bouvier aanrennen die we onderweg tegenkwamen (liep los).
Oja en het meisje met haar kleine hondje die riep dat haar hond mijn poes makkelijk aan kon, haar hond kon hard rennen en zij ook wel
Voor de rest was het een schat (de poes)
pi_12034950
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 19:14 schreef MikeyMo het volgende:
Rij ik gisteravond van het station met m'n vriendin naar haar huis zie ik daar in ene een meisje met een riempje met een huisdier eraan lopen. In eerste instantie dacht ik een hondje maar het bewoog niet als een hondje. Eenmaal dichterbij zag ik dat ze op een grasveldje haar kat aan het uitlaten was...

Wat geweldig, dat kan dus wel gewoon! Na hier om de haverklap te horen hebben gekregen dat je je kat niet binnen kan houden en dat je ze niet als een hond kan uitlaten blijkt dat gewoon heel goed te kunnen...

Het wordt tijd dat meer mensen dat doen, maar ja dat zal wel weer teveel werk zijn ivm RTL Boulevard en GTST en zo wat niet gemist kan worden. Mensne nemen vaak juist een kat omdat die niet uitgelaten hoeven te worden.

Hebben we met onze kat ook een keer geprobeerd. Het werd net een ezel: ging zitten en kwam niet meer vooruit.

Ik weet trouwens ook niet of een kat gemakkelijk op commando zijn behoefte kan doen...

Als je het van jongs af aan traind kan het waarschijnlijk...

Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_12034959
Wij hebben hier ook zo'n riempje hebben we gebruikt toen zijn poot was gebroken zodat hij toch nog naar buiten kon maar geen gekke dingen kon doen.
pi_12034970
katten kennende was het niet de kat die uitgelaten werd, maar het baassie

jullie kennen toch de uitspraak:
"honden hebben bazen, katten personeel"

zaterdag 26 juli 2003 @ 19:40:04 #14
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12035006
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 19:15 schreef Furby het volgende:
De enige reden die ik kan bedenken is dat ze deed alsof en nadat jij weg was 'm aan de boom heeft vastgebonden. Katten hebben een kattebak.
Honden kun je daar ook op leren poepen btw, wel kleine hondjes natuurlijk want ik zie een deense dog niet op een kaattenbakje gaan zitten
[..]
pi_12035367
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 19:22 schreef extreme het volgende:
Mijn kat loop zelf met me mee, zonder riempje, en ook echt behoorlijke stukken, zo gaat ze bijvoorbeeld mee naar de snackbar, blijft ze braaf buiten op me wachten enzo, en sjokt vervolgens gezellig weer mee terug.
#geen
pi_12035381
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 19:23 schreef MikeyMo het volgende:
als alle kattenbezitters nou eens gewoon op deze manier hun kat zouden uitlaten dan zouden er vrijwel geen kattenhaters meer bestaan...
Behalve in onze tuin komen onze katten niet buiten. Ik wil niet dat anderen last hebben van onze beesten.
#geen
pi_12035396
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 19:37 schreef fokkerATwork het volgende:
katten kennende was het niet de kat die uitgelaten werd, maar het baassie

jullie kennen toch de uitspraak:
"honden hebben bazen, katten personeel"

#geen
  zaterdag 26 juli 2003 @ 20:07:12 #18
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_12035405
Oosterse katten zijn vrij eenvoudig uit te laten omdat ze meer aan de persoon hechten en minder teritoriaal zijn. Westerse rassen zijn veel meer van een teritorium afhankelijk voor hun welbevinden.

Uitzonderingen zijn er altijd

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  zaterdag 26 juli 2003 @ 20:08:36 #19
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12035427
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 20:05 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Behalve in onze tuin komen onze katten niet buiten. Ik wil niet dat anderen last hebben van onze beesten.

netjes, zo hoort het...

mensen zeggenw el eens dat ik een kattenhater ben, maar vooralsnog heb ik tot nu toe enkel geklaagd over de baasjes van de katten en niet de beesten zelf...

ok ok ik vind hondjes leuker, moet ik toegeven, maar daarom haat ik katten niet gelijk

[..]
pi_12035516
Ik laat mijn kat gewoon zijn eigen ding doen.
  zaterdag 26 juli 2003 @ 21:57:39 #21
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12037482
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 20:14 schreef schatje het volgende:
Ik laat mijn kat gewoon zijn eigen ding doen.
in de tuin van de buren?
[..]
  zaterdag 26 juli 2003 @ 21:58:35 #22
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_12037502
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 21:57 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

in de tuin van de buren?

Alleen in jouw tuin
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_12037897
Je ziet het wel vaker dat katten uitgelaten worden aan een riempje.
Prima idee hoor, maar een kattebak lijkt me toch handiger.
En de kat van mijn zus loopt ook altijd gezellig vrijwillig mee als ze haar hond uitlaat.
Dat is zo'n grappig gezicht

ik heb soms zo'n zin om samen met alle katten uit de buurt eens lekker in MM's tuin te gaan zitten sch*ten hè

pi_12038041
Ik laat zelfs mijn fretten uit

vallen ze de honden die voorbij komen aan

Now I lay me down to sleep,pray the Lord my soul to keep, if I die before I wake, pray the Lord my soul to take
  zaterdag 26 juli 2003 @ 22:31:25 #25
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12038072
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 22:29 schreef Count_Blah het volgende:
Ik laat zelfs mijn fretten uit

vallen ze de honden die voorbij komen aan

fretten zie je wel vaker uitgelaten worden, eigenlijk zie je mensen met konijnen lopen en in een zeldzaam geval met een hamster

alleen katten, dat wil ik wel vaker zien

[..]
pi_12038112
Mijn poesie loopt altijd mee als ik de hond uitlaat. En dan alleen bij het rondje door het park na het eten... maffe beesten
If you obey all the rules, you miss all the fun!
  zondag 27 juli 2003 @ 06:20:04 #27
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_12042242
Heb ik ook een tijdje gedaan tot er opeens iemand met een pitbull "stoer" moest zijn en met het hijgende beest aan de lijn op mij kwam aflopen want er is immers niks stoerders dan als je hond een kat in stukken kan scheuren, afijn kat opgepakt en heb snel de benen genomen en het was einde oefening en nooit meer gedaan.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  zondag 27 juli 2003 @ 09:34:17 #28
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12042653
quote:
Op zondag 27 juli 2003 06:20 schreef BAZZA het volgende:
Heb ik ook een tijdje gedaan tot er opeens iemand met een pitbull "stoer" moest zijn en met het hijgende beest aan de lijn op mij kwam aflopen want er is immers niks stoerders dan als je hond een kat in stukken kan scheuren, afijn kat opgepakt en heb snel de benen genomen en het was einde oefening en nooit meer gedaan.
dat soort gasten zijn erg fout jah
[..]
pi_12060942
Ik heb één van m'n poezen wel thuis geleerd om aan een lijntje te lopen, maar ik ben nog niet met 'r de straat op geweest. Ik woon midden in de stad en ben bang dat het beest de schrik van haar leven krijgt. Ik denk dat ik maar een keer naar het park ga ofzo.
pi_12061025
Waarom is het eigenlijk zo dat katten wel los mogen lopen buiten en honden niet.
Het zijn en blijven allebei huisdieren, en die dienen aangelijnt te zijn buiten.
Ik ben dus eigenlijk voor het uitlaten van katten, worden ze ook niet meer om de haverklap doodgereden
Niet iedereen die ronddoolt is verdwaald
  maandag 28 juli 2003 @ 12:06:33 #31
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12064023
quote:
Op maandag 28 juli 2003 09:22 schreef Profeet_van_Bacchus het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo dat katten wel los mogen lopen buiten en honden niet.
Het zijn en blijven allebei huisdieren, en die dienen aangelijnt te zijn buiten.
Ik ben dus eigenlijk voor het uitlaten van katten, worden ze ook niet meer om de haverklap doodgereden
Honden schijnen een groter gevaar te zijn...

Katten zijn vaak ook schuwer voor mensen itt honden, mensen vinden het niet zo fijn als er een grote hond op ze af komt rennen...

[..]
pi_12065150
je hebt honden, katten, konijnen, fretten, cavia en hamstertuigjes..

lijkt me wel cool als je al die dieren hebt en er dan tegelijk mee uitgaat.. loop je daar met je mini dierentuintje..

maandag 28 juli 2003 @ 13:13:57 #33
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12065422
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:01 schreef freaky-me het volgende:
je hebt honden, katten, konijnen, fretten, cavia en hamstertuigjes..

lijkt me wel cool als je al die dieren hebt en er dan tegelijk mee uitgaat.. loop je daar met je mini dierentuintje..

ja gezellig met je kat en je muis tegelijk aan een riempje
[..]
pi_12072192
Ja ik zie hier in de buurt weleens een meisje lopen die haar twee fretten uitlaat! En je hebt ook tuigjes om cavia's en konijnen uit te laten!
pi_12120902
Mijn kat flipt helemaal als ik dat probeer.
Ik heb hem een keer aan een tuigje mee naar de dierenarts moeten nemen, omdat het onmogelijk bleek te zijn om hem in een vervoersbox te krijgen. Toen maar aan een tuigje, maar dat vond ie ook niet leuk. Hij riep toen om de 2 seconden "mèèèèèw".
...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')