Wat geweldig, dat kan dus wel gewoon! Na hier om de haverklap te horen hebben gekregen dat je je kat niet binnen kan houden en dat je ze niet als een hond kan uitlaten blijkt dat gewoon heel goed te kunnen...
Het wordt tijd dat meer mensen dat doen, maar ja dat zal wel weer teveel werk zijn ivm RTL Boulevard en GTST en zo wat niet gemist kan worden. Mensne nemen vaak juist een kat omdat die niet uitgelaten hoeven te worden.
En zij laat haar kat ook uit, aan een riempje, stuk of 5 keer per dag.
En als je er dan aan komt rijden in de auto, pakt ze de kat op en steekt die kat in haar jas.
Raar mens
quote:Hebben we met onze kat ook een keer geprobeerd. Het werd net een ezel: ging zitten en kwam niet meer vooruit.
Op zaterdag 26 juli 2003 19:14 schreef MikeyMo het volgende:
Rij ik gisteravond van het station met m'n vriendin naar haar huis zie ik daar in ene een meisje met een riempje met een huisdier eraan lopen. In eerste instantie dacht ik een hondje maar het bewoog niet als een hondje. Eenmaal dichterbij zag ik dat ze op een grasveldje haar kat aan het uitlaten was...Wat geweldig, dat kan dus wel gewoon! Na hier om de haverklap te horen hebben gekregen dat je je kat niet binnen kan houden en dat je ze niet als een hond kan uitlaten blijkt dat gewoon heel goed te kunnen...
Het wordt tijd dat meer mensen dat doen, maar ja dat zal wel weer teveel werk zijn ivm RTL Boulevard en GTST en zo wat niet gemist kan worden. Mensne nemen vaak juist een kat omdat die niet uitgelaten hoeven te worden.
Ik weet trouwens ook niet of een kat gemakkelijk op commando zijn behoefte kan doen...
Als je het van jongs af aan traind kan het waarschijnlijk...
jullie kennen toch de uitspraak:
"honden hebben bazen, katten personeel"
quote:Honden kun je daar ook op leren poepen btw, wel kleine hondjes natuurlijk want ik zie een deense dog niet op een kaattenbakje gaan zitten
Op zaterdag 26 juli 2003 19:15 schreef Furby het volgende:
De enige reden die ik kan bedenken is dat ze deed alsof en nadat jij weg was 'm aan de boom heeft vastgebonden. Katten hebben een kattebak.
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 19:22 schreef extreme het volgende:
Mijn kat loop zelf met me mee, zonder riempje, en ook echt behoorlijke stukken, zo gaat ze bijvoorbeeld mee naar de snackbar, blijft ze braaf buiten op me wachten enzo, en sjokt vervolgens gezellig weer mee terug.
quote:Behalve in onze tuin komen onze katten niet buiten. Ik wil niet dat anderen last hebben van onze beesten.
Op zaterdag 26 juli 2003 19:23 schreef MikeyMo het volgende:
als alle kattenbezitters nou eens gewoon op deze manier hun kat zouden uitlaten dan zouden er vrijwel geen kattenhaters meer bestaan...
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 19:37 schreef fokkerATwork het volgende:
katten kennende was het niet de kat die uitgelaten werd, maar het baassiejullie kennen toch de uitspraak:
"honden hebben bazen, katten personeel"
Uitzonderingen zijn er altijd
quote:netjes, zo hoort het...
Op zaterdag 26 juli 2003 20:05 schreef DuchessX het volgende:[..]
Behalve in onze tuin komen onze katten niet buiten. Ik wil niet dat anderen last hebben van onze beesten.
mensen zeggenw el eens dat ik een kattenhater ben, maar vooralsnog heb ik tot nu toe enkel geklaagd over de baasjes van de katten en niet de beesten zelf...
ok ok ik vind hondjes leuker, moet ik toegeven, maar daarom haat ik katten niet gelijk
quote:in de tuin van de buren?
Op zaterdag 26 juli 2003 20:14 schreef schatje het volgende:
Ik laat mijn kat gewoon zijn eigen ding doen.
quote:Alleen in jouw tuin
Op zaterdag 26 juli 2003 21:57 schreef MikeyMo het volgende:[..]
in de tuin van de buren?
ik heb soms zo'n zin om samen met alle katten uit de buurt eens lekker in MM's tuin te gaan zitten sch*ten hè
vallen ze de honden die voorbij komen aan
quote:fretten zie je wel vaker uitgelaten worden, eigenlijk zie je mensen met konijnen lopen en in een zeldzaam geval met een hamster
Op zaterdag 26 juli 2003 22:29 schreef Count_Blah het volgende:
Ik laat zelfs mijn fretten uitvallen ze de honden die voorbij komen aan
alleen katten, dat wil ik wel vaker zien
quote:dat soort gasten zijn erg fout jah
Op zondag 27 juli 2003 06:20 schreef BAZZA het volgende:
Heb ik ook een tijdje gedaan tot er opeens iemand met een pitbull "stoer" moest zijn en met het hijgende beest aan de lijn op mij kwam aflopen want er is immers niks stoerders dan als je hond een kat in stukken kan scheuren, afijn kat opgepakt en heb snel de benen genomen en het was einde oefening en nooit meer gedaan.
quote:Honden schijnen een groter gevaar te zijn...
Op maandag 28 juli 2003 09:22 schreef Profeet_van_Bacchus het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo dat katten wel los mogen lopen buiten en honden niet.
Het zijn en blijven allebei huisdieren, en die dienen aangelijnt te zijn buiten.
Ik ben dus eigenlijk voor het uitlaten van katten, worden ze ook niet meer om de haverklap doodgereden![]()
Katten zijn vaak ook schuwer voor mensen itt honden, mensen vinden het niet zo fijn als er een grote hond op ze af komt rennen...
lijkt me wel cool als je al die dieren hebt en er dan tegelijk mee uitgaat.. loop je daar met je mini dierentuintje..
quote:ja gezellig met je kat en je muis tegelijk aan een riempje
Op maandag 28 juli 2003 13:01 schreef freaky-me het volgende:
je hebt honden, katten, konijnen, fretten, cavia en hamstertuigjes..lijkt me wel cool als je al die dieren hebt en er dan tegelijk mee uitgaat.. loop je daar met je mini dierentuintje..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |