quote:Op donderdag 31 juli 2003 09:19 schreef ook_gek het volgende:
In de directe omgeving van 500 meter zou het de volgende mensen ongeveer zijn.
Die kneus van kane met z,n vriendin uit GTST
Charley lownoise
Lee tower
Opa harmsen uit GTST
Ouwe frits uit GTST
Hoe heet die roddel kneus okal weer van de prive die nu gestopt isDie woond bij me om de hoek.
Minie en maxi wonen hier in de buurd.
In de zelfde flat bij lee tower woond die bolle uit de politiek geen idee hoe ze heet.
En er woond een gedeelte van je kast van aida hier ergens in de buurd
Dat was het volgens mij wel zo ongeveer.
Lang leven scheveningen
Dies een tijdje terug getrouwd.quote:Op zaterdag 26 juli 2003 09:24 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb laatst geneukt met Country Wilma
wil je niet opnaaien, ,maar dit moet je zeker doen, en dan een foto maken als hij de auto instaptquote:Op zaterdag 26 juli 2003 09:51 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Ja... hij is toch liev?
alhoewel de verleiding om een LPF sticker op zijn auto te plakken natuurlijk erg groot is
Wat een prachtig huis heeft die kerel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:50 schreef uniekhoorn het volgende:
De dichtbijzijnde bnn'er is dan Rutger dingus in Beetsterzwaag , die er nooit is
hehe, dan woon ik bij je in de buurt geloof ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:15 schreef Cool_Runner het volgende:
willem van hanegem woont hier om de hoek
Wil je die lange lamlul eens voor z'n schenen schoppenquote:Op donderdag 31 juli 2003 00:46 schreef RonaldV het volgende:
Jan Douwe Kroeske, om de hoek
Dan woon jij in Schiedam zekerquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:43 schreef Babbel1 het volgende:
John de Wolf heeft een paar straten verderop gewoond toen hij nog bij Feyenoord voetbalde. En ik kom Mark Huizinga (judo) wel eens tegen in de AH!![]()
Oja, en mijn moeder had 'Zanger Bob" in de klas...... tja....
Dan woon je zeker in de buurt van de Westermarkt in Amsterdam ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:07 schreef Sonja27 het volgende:
Ludo en Janine (GTST, echte namen zijn me even ontschotenwonen hier vlakbij. Ik kom Ludo regelmatig tegen bij het boodschappen doen, een keer in het zwembad.....
hehehe heppie nu weer haar nu die hype over is?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:24 schreef lodi1979 het volgende:
Gabber Piet woont bij mij in de buurt
Katja woont aan de Brouwersgracht. Wel een stukkie weg van de Rozengracht he.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:26 schreef hiburg het volgende:
[..]
Dan woon je zeker in de buurt van de Westermarkt in Amsterdam ?
Ik woon vlakbij de Rozengracht en heb ze daar ook wel diverse malen gezien. Verder wonen hier in de buurt: Andre van Duin, Katja Schuurman, Jenny Arean, Ruud Gullit / Estelle Gullit(vroeger dan) ...
Amstelveen centrum!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:26 schreef hiburg het volgende:
[..]
Dan woon je zeker in de buurt van de Westermarkt in Amsterdam ?
Ik woon vlakbij de Rozengracht en heb ze daar ook wel diverse malen gezien.
welke?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:58 schreef Claudiu het volgende:
Mijn neef is een zanger van een redelijk bekende rockband
De Meije?quote:
Dan woon je in Dordrecht zeker? Bij de Kinkelenburg???quote:Op zaterdag 26 juli 2003 17:09 schreef ThA_DeViL het volgende:
Jozsef Kiprich heeft hier t/m 1995 in de straat gewoond, alleen dat zoontje (Daniël) was echt een kutventje
.
Die heeft nog op de Ouwebilddijk gewoond in Friesland voordat ie doorbrak, geloof ikquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |