quote:Ik zat op die school daar aan de overkant
Op zaterdag 26 juli 2003 17:30 schreef Vibromass het volgende:[..]
Die zag ik hier vrij vaak lopen toen SBS6 nog op de Plantage Middenlaan zat.
quote:Haha daar fiets ik wel 'ns langs, vroeg me al af wat het idee daarachter was. Was 't wat?
Op zaterdag 26 juli 2003 17:54 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Ik zat op die school daar aan de overkant
IVKO
quote:Bruin Boon de onuitstaanbare gemene rotjongen met zijn valse kreng van een moeder.
Op zondag 27 juli 2003 01:43 schreef pekel het volgende:
Enne ik heb nog iemand van de film Dik Trom in de klas, Jorden Vogel (bruine boon)...
Ook leuk om als jongetje die rol te spelen
quote:Zeker...gelukkig doet Jorden niet zo arrogant omdat ie in die film speelt
Op zondag 27 juli 2003 02:12 schreef sushi-nori het volgende:[..]
Bruin Boon de onuitstaanbare gemene rotjongen met zijn valse kreng van een moeder.
Ook leuk om als jongetje die rol te spelen
En ik zit er dadelijk ook een hele week
quote:Jullie hebben QyRoZ toch?
Op zondag 27 juli 2003 10:13 schreef Ultrawuft het volgende:
Hier in Enschede wonen geen bekende mensen. Niemand wil in dit gat wonen, behalve tukkers.
quote:En Qarinx
Op zondag 27 juli 2003 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Jullie hebben QyRoZ toch?
quote:Hhehe maar ik bedoelde niet mijn werk in Aalsmeer, dat wemelt het idd van de BN-ers, maar op Amsterdam, waar ik woon. Idem dito
Op zaterdag 26 juli 2003 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
(ex-)Collega!
quote:Aha okee
Op zondag 27 juli 2003 11:52 schreef Aventura het volgende:[..]
Hhehe maar ik bedoelde niet mijn werk in Aalsmeer, dat wemelt het idd van de BN-ers, maar op Amsterdam, waar ik woon. Idem dito
quote:Jim woont hier ook vlakbij. Maar in het dorp waar ik woon zelf, wonen o.a. Gert Berg en Lous Haasdijk. Er wonen er vast wel meer, maar ik kan er nu niet opkomen. Country Wilma woonde hier ook...ik zat met haar zoon op de kleuterschool en heb zelfs nog met hem gespeeld
Op zaterdag 26 juli 2003 17:42 schreef Roellio het volgende:
Nu je het zegt, Jim woont hier niet zo heel ver vandaan.Ik weet zelfs in welke straat, aangezien er tijdens Idols allerlei spandoeken en vlaggetjes hingen en er cameraploegen rondliepen.
quote:En niet te vergeten BHFH. Wie kent 'm niet?
Op zondag 27 juli 2003 10:35 schreef SunChaser het volgende:[..]
En Qarinx
quote:Frans Bakker of beter bekend als François Boulangé.
Op zondag 27 juli 2003 15:10 schreef Douwe het volgende:
Paul Witteman, Auckje van Ginneken, Birgitte Kaandorp... en nog wel meer. Ook die ploert van Lingo (die het vroeger altijd deed) zie ik wel eens voorbij fietsen...
Wat ik me afvraag; wordt er nou nog iemand vrolijk van dat er zo'n bekende Nederlander dichtbij huist?
Een tijdje terug liep ik op vrijdagavond door Rotterdam op de Hoogstraat, kom ik die kwal van een Milan uit GTST tegen. Ik ben er snel voorbij gelopen. Dat in tegenstelling tot een medewerker van de local fritesstore (jaja, de Brammeke), die een handtekening opeiste. Met andere woorden, ik ben blij dat ik er niet naast woon
quote:Hij komt ook vaak in de Media Markt..
Op zaterdag 26 juli 2003 09:28 schreef detulp050 het volgende:
Oh Ja, Bert Visscher woont hier in de buurt, zie hem vaak bij de Buurtsuper 'de Casper'
[Dit bericht is gewijzigd door Xebrozius op 27-07-2003 15:15]
quote:Das grappig, ik woon ook in Filmwijk en die gozer van Samsam heb ik nog nooit hier gezien.
Op zaterdag 26 juli 2003 11:19 schreef dJ-Zcore het volgende:
Die mafkees van eeuhhmm... ff denken... sam sam komt wel eens winkelen hier in Filmwijk (Almere) en die jennifer die samen met tatum op tv was, die heb ik ook weleens in het centrum van Almere zien lopen.
quote:Dat Qyroz een bekende van mij is, wil niet zeggen dat het een bekend persoon is
Op zondag 27 juli 2003 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Jullie hebben QyRoZ toch?
quote:Die willen we hier niet kennen, dat was een ander uiterste
Op zondag 27 juli 2003 14:18 schreef Vibromass het volgende:[..]
En niet te vergeten BHFH. Wie kent 'm niet?
1. Ad Visser
2. Wim de Bie
3. Caroline Tensen
quote:Nee.
Op zondag 27 juli 2003 15:32 schreef SunChaser het volgende:
Jane, heb je je muziek hard aanstaan?
-Barry Hay (Golden Earring)
-Mariska Veres (Shocking Blue/ Im your Venus etc)
-Edgar Wurfbain (Volle Maan etc etc)
[/unquote]
Gokje: jij verkoopt gitaren
Die kneus van kane met z,n vriendin uit GTST
Charley lownoise
Lee tower
Opa harmsen uit GTST
Ouwe frits uit GTST
Hoe heet die roddel kneus okal weer van de prive die nu gestopt is Die woond bij me om de hoek.
Minie en maxi wonen hier in de buurd.
In de zelfde flat bij lee tower woond die bolle uit de politiek geen idee hoe ze heet.
En er woond een gedeelte van je kast van aida hier ergens in de buurd
Dat was het volgens mij wel zo ongeveer.
Lang leven scheveningen
quote:OEH welke dan welke dan
Op donderdag 31 juli 2003 09:20 schreef Doopy-X- het volgende:
* Doopy-X- zit op zijn werk elke dag 3 kamers van 2 bekende ambtenaars af
Dus eik woont ze tegenover mn ouders.
Ze rijdt een VW new beetle en haar vriend/man ( ) rijdt een audi station met mooie wielen eronder
quote:Wat verwacht je dan
Op donderdag 31 juli 2003 09:24 schreef vosss het volgende:
De zus van Jos Verstappen woont schuin tegenover mij (ofja, dat was voordat ik op mezelf ging wonen een aantal maanden geleden)Dus eik woont ze tegenover mn ouders.
Ze rijdt een VW new beetle en haar vriend/man (
) rijdt een audi station met mooie wielen eronder
quote:Dat niet, maar wel een dikke Audi A8 van jos zelf gespot daar!
Op donderdag 31 juli 2003 09:25 schreef ook_gek het volgende:[..]
Wat verwacht je dan
Een F1 wagen voor de deur
quote:
De zus van Jos Verstappen woont schuin tegenover mij (ofja, dat was voordat ik op mezelf ging wonen een aantal maanden geleden)Dus eik woont ze tegenover mn ouders.
Goeiemorgen trouwens.
quote:Ja zo kan ik ook door gaan. De broer van dick advoookaaaatje woond bij me vader achter de zaak.
De zus van Jos Verstappen woont schuin tegenover mij (ofja, dat was voordat ik op mezelf ging wonen een aantal maanden geleden)
quote:ze is iig bekend genoeg dat er vaker bekende mensen bij haar op bezoek komen
Op donderdag 31 juli 2003 09:28 schreef Lucille het volgende:[..]
Is zij dan een bekende Nederlander?
quote:Tis een klein pitoresqueWonen je ouders dan bij jou, aangezien de vraagstelling was 'bij jou in de buurt'
quote:Hoi
Goeiemorgen trouwens.
quote:ow die ene burgemeester (die bekende zegmaar) die was burgemeester hier en woonde ook in de buurt, om toch maar ff een bekende nederlander te noemen dan
Op donderdag 31 juli 2003 09:31 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja zo kan ik ook door gaan. De broer van dick advoookaaaatje woond bij me vader achter de zaak.
categorie: het maakt niet uit hoe je er in komt, als je er maar in komt (het nieuws dan )
quote:
Oh Ja, Bert Visscher woont hier in de buurt, zie hem vaak bij de Buurtsuper 'de Casper'
quote:Bert Visscher woont tegenwoordig in de Oranjebuurt. In die villa's direct aan het Noorderplantsoen. Even verderop woont Rooie Rinus (de Grunningers weten wel wie ik bedoel).
Schildersbuurt toch?
quote:Ik sta met Bert Visscher op de foto
Op donderdag 31 juli 2003 10:03 schreef csar het volgende:
Maar hier woont niet echt een bekende NL'er in de buurt, tis wel 5 km hiervandaan ofzo, dus niet echt "in de buurt" maar toch..
Henk de Velde woont hier nearby wie? Henk de Velde , jah die droplol die de wereld rondvaart enzo
quote:En het nichtje van Louis van Gaal was een huisgenote van mij in Amsterdam.
Op donderdag 31 juli 2003 09:31 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja zo kan ik ook door gaan. De broer van dick advoookaaaatje woond bij me vader achter de zaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |