quote:Pé en Rinus
Op donderdag 31 juli 2003 10:03 schreef csar het volgende:
Even verderop woont Rooie Rinus (de Grunningers weten wel wie ik bedoel).
vroeger als kleine kindjes stonden we altijd bij hem aan de deur om een foto van hem te krijgen met zijn handtekening
quote:Jim woont in egmond binnen en jij in alkmaar..da's apart
Op zaterdag 26 juli 2003 17:42 schreef Roellio het volgende:
Nu je het zegt, Jim woont hier niet zo heel ver vandaan.Ik weet zelfs in welke straat, aangezien er tijdens Idols allerlei spandoeken en vlaggetjes hingen en er cameraploegen rondliepen.
quote:vertelt ie dan mooie verhalen?
Op zaterdag 26 juli 2003 09:40 schreef BAZZA het volgende:
Wouter Bos zie ik iedere Zaterdag bij de supermarkt
Kim lian van der Meij
Sander Foppele
( logisch )
wonen echt in de buurt, voor de rest wemelt het van de Bnérs in Haarlem tegenwoordig
o.a Blinker.. (ben helemaal geen voetbal fan dus ik ken de meeste van die gasten niet eens)
Oja Pierre v Hooydonk komt officieel uit "de Welberg" da's een gehucht wat tegen mijn woonplaats aanligt.
(wist je trouwens dat zijn beide ouders blank zijn ?? die moeder van hem heeft waarschijnlijk wel wat uit moet leggen toen ze zwanger was van pierre )
(Delfshaven Rotterdam)
quote:En Tineke Netelenbos geloof ik
Op donderdag 31 juli 2003 21:03 schreef Tha_Sis het volgende:
Richard witsche
quote:pinda's van de spar
Op donderdag 31 juli 2003 13:21 schreef Frollo het volgende:[..]
Pé en Rinus
(nee, ik ben geen Grunninger)
willem van big brother ( leek )
jaques dacona ( groningen )
tony neef komt uit roden. geen idee offie er nog woond
twee mensen uit goudkust komen uit roden ( degene die homo speelt en nog een meisje )
scheepstra ( is bekende tekenaar van kinderboeken ) uit roden
Ook wonen er zat in Amsterdam e.o.!
Hij stemt altijd bij hetzelfde stemkantoor als ik...
Zielig he??
quote:Cor Boonsta ?
Op donderdag 11 december 2003 14:45 schreef joostvpoppel het volgende:
- De oud directeur van PHilips, ben z'n naam ff kwijt
jaaa klopt, die zie ik ook wel regelmatig lopen..quote:Op zaterdag 26 juli 2003 09:28 schreef detulp050 het volgende:
Oh Ja, Bert Visscher woont hier in de buurt, zie hem vaak bij de Buurtsuper 'de Casper'
Jij woont toch bij mij om de hoek?quote:Op zaterdag 26 juli 2003 09:16 schreef Aventura het volgende:
Ehm ik denk zo'n stuk of 200 als het er niet meer zijn. Teveel om op te gaan noemen iig.
Euj, dat je in Amsterdam woont wist ik. Maar dat je een vrouw was weet ik pas sinds enkele seconden.quote:Op zaterdag 26 juli 2003 09:16 schreef Aventura het volgende:
Ehm ik denk zo'n stuk of 200 als het er niet meer zijn. Teveel om op te gaan noemen iig.
Rien Hoogendoorn speelde hij toch ook?quote:Op zondag 27 juli 2003 15:17 schreef Ricootje het volgende:
[..]
Das grappig, ik woon ook in Filmwijk en die gozer van Samsam heb ik nog nooit hier gezien.
Quelle Gaaikema?quote:Op zaterdag 26 juli 2003 09:33 schreef JeRa het volgende:
Ik zie hier Seth Gaaikema wel eens rondlopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |