quote:hou goddomme je mond dicht joh
Op zaterdag 26 juli 2003 21:11 schreef Tonny het volgende:[..]
Nee nou, dat is moeite doen zeg! In je luie stoel wachten tot de honda's van de overburen er staan, en dan een foto maken!! Wow, dat is echt zoveel meer moeite dan mijn genomen foto zeg!! Pet af hoor!!
quote:*proest*
Op zaterdag 26 juli 2003 22:48 schreef oldenzaaltjuh het volgende:hou goddomme je mond dicht joh
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 22:49 schreef Tonny het volgende:[..]
*proest*
graag uitleg hierover, want we vonden het wel een leuke opdracht
quote:we waren bezig met een faq. maar helaas niemand wou dit en dat en zus en zo dus heb ik het maar laten rusten.
Op zaterdag 26 juli 2003 23:21 schreef Zapje het volgende:
maare hoe zit het eigenlijks met de tijdslimiet van 3 uur ? Want wij hadden gister ook een opdracht bedacht ( die van met de billen bloot ), en toen hebben we 'm op het laatst zelf maar gedaan, omdat er iemand was die zei dat het binnen 3 uur moest ?graag uitleg hierover, want we vonden het wel een leuke opdracht
quote:eindelijk iemand die het voor elkaar gekregen heeft....
Op zondag 27 juli 2003 00:36 schreef Gigamaster het volgende:
[afbeelding]
volgende opdracht is voor jou..........
quote:uhhh kan je het Honda embleem even aanwijzen?
Op zondag 27 juli 2003 00:36 schreef Gigamaster het volgende:
[afbeelding]
Opdrachtgever moet het maar even beoordelen, voordat we met de nieuwe opdracht gaan beginnen!
ik ben naar de klote
[Dit bericht is gewijzigd door Crowbar op 27-07-2003 00:56]
quote:
Op zondag 27 juli 2003 00:43 schreef Crowbar het volgende:
[afbeelding]ik ben naar de klote
quote:Nou de foto van de nieuwe opdracht is niet echt goed, het is een beetje vaag, gooi desnoods iets kapot als het maar gebroken is.
Op zondag 27 juli 2003 00:43 schreef UFOtje het volgende:[..]
Lijkt me prima!
nu uitleg over foto:
het is net gemaakt en de auto is niet van mij maar van iemand uit de buurt, en die gene stond dus net uit het raam te kijken en dan kom ik aanjanken met een scooter en maak ik een foto van zn auto, ben eigenlijk wel benieuwd wat hij dacht, dus ik ga denk ik maar niet weer een keer terug..... als je het begrijpt
quote:Crowbar!!!
Op zondag 27 juli 2003 00:48 schreef Gigamaster het volgende:[..]
Nou de foto van de nieuwe opdracht is niet echt goed, het is een beetje vaag, gooi desnoods iets kapot als het maar gebroken is.
nu uitleg over foto:
het is net gemaakt en de auto is niet van mij maar van iemand uit de buurt, en die gene stond dus net uit het raam te kijken en dan kom ik aanjanken met een scooter en maak ik een foto van zn auto, ben eigenlijk wel benieuwd wat hij dacht, dus ik ga denk ik maar niet weer een keer terug..... als je het begrijpt
quote:
Op zondag 27 juli 2003 00:54 schreef Crowbar het volgende:
[afbeelding]
quote:GEWELDIG!!!!!!! ok jongens ik moet weer even bijkomen van het lachen maar we kunnen weer verder verzin er maar weer een.....
Op zondag 27 juli 2003 00:54 schreef Crowbar het volgende:
[afbeelding]zo goed?
de fotos zijn nu een beetje bagger omdat er een beetje weinig ligt is hier
quote:is goed. maar je was te laat.. helaas
Op zondag 27 juli 2003 01:02 schreef ScorpionDL het volgende:
[afbeelding]Is dit goed? ( is een zoutbus
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |