[/urlhttp://files.vlarp.nl/leegvlakje.gif[/img][http://forum.fok.nl/usericons/23723/SStaricon.jpg[/img][/url]
En weer verder...
[Dit bericht is gewijzigd door Waxxer op 25-07-2003 23:41]
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 20:47 schreef Twoflower het volgende:
't Weekend staat niet meer voor de deur hoor. Het is al binnen...
quote:die
Op vrijdag 25 juli 2003 20:48 schreef Waxxer het volgende:[..]
iig beter dan 'nog 41 te gaan' het is in elk geval wat!
quote:'k Wist niet dat je kwaad werd, Bert Waxxer...
Op vrijdag 25 juli 2003 20:48 schreef Waxxer het volgende:[..]
iig beter dan 'nog 41 te gaan' het is in elk geval wat!
quote:zie berichtje erboven
Op vrijdag 25 juli 2003 20:50 schreef Twoflower het volgende:[..]
'k Wist niet dat je kwaad werd, Bert Waxxer...
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 20:55 schreef onetouch het volgende:
woeiii een waxxertopic!
jajaja nadat ik vanmiddag twee mensen boos op me had (nog steeds heb?)! Ben benieuwd of het gaat lopen misschien word ik ondertussen al wel geboycot
quote:Nate was niet alleen boos op jou hoor. Jij was alleen net het druppeltje zeg maar....
Op vrijdag 25 juli 2003 20:57 schreef Waxxer het volgende:[..]
![]()
jajaja nadat ik vanmiddag twee mensen boos op me had (nog steeds heb?)! Ben benieuwd of het gaat lopen
misschien word ik ondertussen al wel geboycot
quote:hoe kunnen ze jou nu willen boycotten!
Op vrijdag 25 juli 2003 20:57 schreef Waxxer het volgende:[..]
![]()
jajaja nadat ik vanmiddag twee mensen boos op me had (nog steeds heb?)! Ben benieuwd of het gaat lopen
misschien word ik ondertussen al wel geboycot
nee nee, het was mij die wederom de status als "relbi" prefereert
quote:En dat accent dan oog nog eens! Whoeiii!!! *kwijl*
Op vrijdag 25 juli 2003 20:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
(Sean Biggerstaff als Oliver Wood in Harry Potter)
quote:dat accent alleen al
[afbeelding]
quote:Great Minds Think Alike
Op vrijdag 25 juli 2003 21:01 schreef onetouch het volgende:[..]
dat accent alleen al
quote:
[afbeelding]
quote:maar na boek 4 ofzo komt ie niet meer terug
Op vrijdag 25 juli 2003 21:01 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Great Minds Think Alike
quote:Niet om het een of ander, en dit is toch in het openbaar, maar het was weeeeken lang rustig en kalm en, naja, in hoeveree je het kunt zeggen: gezellig hier, en Nathan keert terug en binnen een week mot en hij is weer weg... Aan mij zal het niet liggen, want ik zeg alleen maar wat ik zie, hoppa hij is boos, gaat weg, en dan DM nog ff met een opmerking zonder motivatie er achteraan, Och, het is maar Internet, ik heb andere zorgen aan mijn hoofd en IK blijf hier iig voorlopig nog even komen, want er is ook heeeellll leuk en gezellig publiek!
Op vrijdag 25 juli 2003 20:59 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nate was niet alleen boos op jou hoor. Jij was alleen net het druppeltje zeg maar....
En hij heeft Fok voorlopig weer even verlaten...
quote:Er is al bekend gemaakt dat-ie niet in deel 3 zal meespelen
Op vrijdag 25 juli 2003 21:02 schreef onetouch het volgende:[..]
maar na boek 4 ofzo komt ie niet meer terug
![]()
dus waarschijnlijk ook niet in de films...
quote:Ik geloof zelfs dat 'ie al niet meer in film 3 zit...
Op vrijdag 25 juli 2003 21:02 schreef onetouch het volgende:[..]
maar na boek 4 ofzo komt ie niet meer terug
![]()
dus waarschijnlijk ook niet in de films...
quote:In de film lacht-ie heel schattig.
Op vrijdag 25 juli 2003 21:03 schreef onetouch het volgende:
die andere foto die je van hem hebt,
is toch wel wat enger, G_E
quote:achjah, voor de rest is het een typisch Engelse kast qua looks....
Op vrijdag 25 juli 2003 21:05 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
In de film lacht-ie heel schattig.
.
en blijven we alles twee keer zeggen vanavond
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 21:04 schreef Waxxer het volgende:[..]
Niet om het een of ander, en dit is toch in het openbaar, maar het was weeeeken lang rustig en kalm en, naja, in hoeveree je het kunt zeggen: gezellig hier, en Nathan keert terug en binnen een week mot en hij is weer weg... Aan mij zal het niet liggen, want ik zeg alleen maar wat ik zie, hoppa hij is boos, gaat weg, en dan DM nog ff met een opmerking zonder motivatie er achteraan, Och, het is maar Internet, ik heb andere zorgen aan mijn hoofd en IK blijf hier iig voorlopig nog even komen, want er is ook heeeellll leuk en gezellig publiek!
jij snapt het!
quote:Het is inderdaad maar internet.
Op vrijdag 25 juli 2003 21:04 schreef Waxxer het volgende:[..]
Niet om het een of ander, en dit is toch in het openbaar, maar het was weeeeken lang rustig en kalm en, naja, in hoeveree je het kunt zeggen: gezellig hier, en Nathan keert terug en binnen een week mot en hij is weer weg... Aan mij zal het niet liggen, want ik zeg alleen maar wat ik zie, hoppa hij is boos, gaat weg, en dan DM nog ff met een opmerking zonder motivatie er achteraan, Och, het is maar Internet, ik heb andere zorgen aan mijn hoofd en IK blijf hier iig voorlopig nog even komen, want er is ook heeeellll leuk en gezellig publiek!
En behalve wat opmerkingen over fok!-users in het algemeen zou ik natuurlijk ook nog wat gemeens over bepaalde fok!-users in het bijzonder kunnen zeggen, maar dat doe ik niet, want dan krijg ik misschien het verwijt weer met naaldhakken op de toch al zo gevoelige pik te zijn gaan staan van die bepaalde fok!-users.
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 25-07-2003 21:10]
quote:niet zomaar een boekje! als je wilt lezen begin je netjes met the philosopher's stone in het Engels uiteraard
Op vrijdag 25 juli 2003 21:08 schreef Waxxer het volgende:
heel dat harry potter is langs me heen gegaan... schandalig eigenlijk... ach wie weet koop ik nog eens een HP-boekje
quote:jajajaja alleen als je hier TE veel bent en weinig anders doet, schuilt er het gevaar dat je fokken TE veel als 'echt' ziet, alsof je iedereen al persoonlijk kent, weet wattie in zijn kast heeft hangen, welke geurtjes in het kastje staan, welke cd's hij heeft enz enz enz. En tja.... dan krijg je dat he
Op vrijdag 25 juli 2003 21:07 schreef onetouch het volgende:[..]
jij snapt het!
en ik spreek nu niemand aan, maar als je je aangesproken voelt zou er wel eens een belletje mogen gaan rinkelen!
quote:Aahhh joh, ik ken nog wel een mannetje uit Arnhem die mij dat wel wil voorlezen terwijl hij mij op een Bounty-eiland voor mijn gezicht met palmboombladeren wappert en mij cocktails inschenkt
Op vrijdag 25 juli 2003 21:10 schreef onetouch het volgende:[..]
niet zomaar een boekje! als je wilt lezen begin je netjes met the philosopher's stone in het Engels uiteraard
quote:Maar wat als je nou sommigen hier inderdaad persoonlijk kent, weet welke cd's-ie in de kast heeft hangen en misschien nog wel veel meer persoonlijke details dan dat jij hier nu opsomt?
Op vrijdag 25 juli 2003 21:11 schreef Waxxer het volgende:[..]
jajajaja alleen als je hier TE veel bent en weinig anders doet, schuilt er het gevaar dat je fokken TE veel als 'echt' ziet, alsof je iedereen al persoonlijk kent, weet wattie in zijn kast heeft hangen, welke geurtjes in het kastje staan, welke cd's hij heeft enz enz enz. En tja.... dan krijg je dat he
en ik spreek nu niemand aan, maar als je je aangesproken voelt zou er wel eens een belletje mogen gaan rinkelen!
quote:precies! Het zou eventueel kunnen zijn dat de bepaalde iemanden die jij in je bolletje hebt, dezelfde zijn als die in mijn hoofd zitten! Maar geen namen, ivm de naaldhak op 't slurfje... *auw*
Op vrijdag 25 juli 2003 21:10 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Het is inderdaad maar internet.
. Maar sommige mensen zijn in het echt heel anders, of juist precies hetzelfde: heel schattig en verlegen, of juist niet - afhankelijk van hoe ze of fok! of in het echt zijn.
En behalve wat opmerkingen over fok!-users in het algemeen zou ik natuurlijk ook nog wat gemeens over bepaalde fok!-users in het bijzonder kunnen zeggen, maar dat doe ik niet, want dan krijg ik misschien het verwijt weer met naaldhakken op de toch al zo gevoelige pik te zijn gaan staan van die bepaalde fok!-users.
quote:doe mij zijn adres eens even, ik ben dol op bounty (puur dan)
Op vrijdag 25 juli 2003 21:13 schreef Waxxer het volgende:[..]
Aahhh joh, ik ken nog wel een mannetje uit Arnhem die mij dat wel wil voorlezen terwijl hij mij op een Bounty-eiland voor mijn gezicht met palmboombladeren wappert en mij cocktails inschenkt
quote:dan was zo'n ruzie heel anders geweest. Stel ik ga morgen naar Onetouch, en ik zie zijn auto, zijn spullen, dan wordt Onetouch opeens een echte jongen van vlees en bloed. Als het heel gezellig is enz en twee dagen later een enorme discussie op Fok, dan voelt dat anders, dan wanneer Onetouch gewoon Onetouch was geweest. Want DAN wordt hij echt Maarten uit Arnhem, ipv een stille internetnick van Fok. Snabbie?
Op vrijdag 25 juli 2003 21:13 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Maar wat als je nou sommigen hier inderdaad persoonlijk kent, weet welke cd's-ie in de kast heeft hangen en misschien nog wel veel meer persoonlijke details dan dat jij hier nu opsomt?
.
quote:kan het ook zonder naaldhakken? ik verrek van de pijn hier
Op vrijdag 25 juli 2003 21:17 schreef Waxxer het volgende:[..]
dan was zo'n ruzie heel anders geweest. Stel ik ga morgen naar Onetouch, en ik zie zijn auto, zijn spullen, dan wordt Onetouch opeens een echte jongen van vlees en bloed. Als het heel gezellig is enz en twee dagen later een enorme discussie op Fok, dan voelt dat anders, dan wanneer Onetouch gewoon Onetouch was geweest. Want DAN wordt hij echt Maarten uit Arnhem, ipv een stille internetnick van Fok. Snabbie?
quote:Oehhh drive me wild, baby! Nou, eigenlijk, ehm, had ik in principe in gedachten dat ik slechts een Enkele Aanraking hoefde te doen en dat mij het werd voorgelezen... *snif* maar helaas... Verkopen ze HP ook op cd? Voor in de trein?
Op vrijdag 25 juli 2003 21:15 schreef onetouch het volgende:[..]
doe mij zijn adres eens even, ik ben dol op bounty (puur dan)
quote:En dat maakt veel wat hier gebeurt voor mij al anders dan voor jou. Ik ken een behoorlijk aantal mensen hier ook irl.
Op vrijdag 25 juli 2003 21:17 schreef Waxxer het volgende:[..]
dan was zo'n ruzie heel anders geweest. Stel ik ga morgen naar Onetouch, en ik zie zijn auto, zijn spullen, dan wordt Onetouch opeens een echte jongen van vlees en bloed. Als het heel gezellig is enz en twee dagen later een enorme discussie op Fok, dan voelt dat anders, dan wanneer Onetouch gewoon Onetouch was geweest. Want DAN wordt hij echt Maarten uit Arnhem, ipv een stille internetnick van Fok. Snabbie?
quote:ok het was, omdat jij hier af en toe binnen komt spieken
Op vrijdag 25 juli 2003 21:18 schreef onetouch het volgende:[..]
kan het ook zonder naaldhakken? ik verrek van de pijn hier
quote:www.iwannadate.nl
Op vrijdag 25 juli 2003 21:19 schreef Twoflower het volgende:[..]
En dat maakt veel wat hier gebeurt voor mij al anders dan voor jou. Ik ken een behoorlijk aantal mensen hier ook irl.
quote:ik vat het niet persoonlijk op hoor... wat je aangaf is dat je me niet kent, behalve van het imago/beeld dat je hier van me hebt.... dus ik kan alleen maar meevallen verder
Op vrijdag 25 juli 2003 21:20 schreef Waxxer het volgende:[..]
ok het was, omdat jij hier af en toe binnen komt spieken
maar het kan iedere andere willekeurige user zijn
ssssshhhhh!
quote:rondjeloopzuh!
Op vrijdag 25 juli 2003 21:25 schreef Waxxer het volgende:
nou, weet je wat? Ik ga eens even een rondje lopen buiten, het is benauwd en ik zit te gapen. Ff frisse lucht!
quote:Eeehhhmmm.... Vind je het heel erg als ik 'm niet snap?
Op vrijdag 25 juli 2003 21:22 schreef onetouch het volgende:[..]
quote:Ik denk dat-ie 'm zelf ook niet snapt, het blijft angstvallig stil.
Op vrijdag 25 juli 2003 21:26 schreef Twoflower het volgende:[..]
Eeehhhmmm.... Vind je het heel erg als ik 'm niet snap?
quote:Het is trouwens een hele domme site, als je aangeeft dat je als MAN een MAN zoekt, dan krijgt je ook MANNEN die een VROUW zoeken.
Op vrijdag 25 juli 2003 21:32 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik denk dat-ie 'm zelf ook niet snapt, het blijft angstvallig stil.
.
quote:Daar hebben geloof ik wel meer sites last van. (Niet dat ik die sites nou zo vaak bezoek, maar ik ben wel eens nieuwsgierig geweest...)
Op vrijdag 25 juli 2003 21:35 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Het is trouwens een hele domme site, als je aangeeft dat je als MAN een MAN zoekt, dan krijgt je ook MANNEN die een VROUW zoeken.
.
quote:Oh.
Op vrijdag 25 juli 2003 21:36 schreef Twoflower het volgende:[..]
Daar hebben geloof ik wel meer sites last van. (Niet dat ik die sites nou zo vaak bezoek, maar ik ben wel eens nieuwsgierig geweest...)
*onschuldig imago oppoets*
quote:Heeft niets met naïef te maken, als je toch al een GL hebt...
Op vrijdag 25 juli 2003 21:41 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Oh.
. Nou, zo zie je maar, hoe naïef ik toch weer ben, want voor mij is het nieuw.
wensen: veel
eisen: nog meer
geslacht: alles open
quote:Nu snap ik er nog minder van...
Op vrijdag 25 juli 2003 21:45 schreef onetouch het volgende:
nope, niks kunnen vinden op die site helaas
maar ik moet er helaas vandoor....
kunnen jullie niet eens voor m'n zoeken?wensen: veel
eisen: nog meer
geslacht: alles open
quote:Echte homo's nemen daar geen genoegen mee, die blijven hongerig op zoek naar Vers Vleesch wat ze mee kunnen slepen naar hun tweepersoons matras (met stevige Bonell onderlaag die heftige bewegingen op kan vangen en tevens comfortabele veerkracht biedt) om zich daar over te kunnen geven aan Wilde & Woeste Sex.
Op vrijdag 25 juli 2003 21:43 schreef Twoflower het volgende:[..]
Heeft niets met naïef te maken, als je toch al een GL hebt...
.
quote:Gaan we het nu alweer over vooroordelen hebben? *zucht*
Op vrijdag 25 juli 2003 21:49 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Echte homo's nemen daar geen genoegen mee, die blijven hongerig op zoek naar Vers Vleesch wat ze mee kunnen slepen naar hun tweepersoons matras (met stevige Bonell onderlaag die heftige bewegingen op kan vangen en tevens comfortabele veerkracht biedt) om zich daar over te kunnen geven aan Wilde & Woeste Sex.
.
quote:Nee, over matrassen. Ik zat op de Ikea site te kijken naar verschillende soorten matrassen.
Op vrijdag 25 juli 2003 21:51 schreef Twoflower het volgende:[..]
Gaan we het nu alweer over vooroordelen hebben? *zucht*
quote:Slaap lekker!
Op vrijdag 25 juli 2003 21:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Er gaat niets boven een lekker dom schietfilmpje met een hoop dooien.
En daarbij heerlijke kipsaté en veel bier. .
quote:Ben ik niet met je eens.
Op vrijdag 25 juli 2003 22:25 schreef DennisMoore het volgende:
Zo. Back. *burps*Er gaat niets boven een lekker dom schietfilmpje met een hoop dooien.
En daarbij heerlijke kipsaté en veel bier..
quote:Nee, jij houdt dan weer van musicals.
Op vrijdag 25 juli 2003 22:26 schreef Twoflower het volgende:Ben ik niet met je eens.
quote:Nee, musicals staan ongeveer gelijk met wat jij noemde. Maar er is echt wel iets anders wat nog leuker/lekkerder is...
Op vrijdag 25 juli 2003 22:28 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nee, jij houdt dan weer van musicals.
quote:Neuken?
Op vrijdag 25 juli 2003 22:29 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nee, musicals staan ongeveer gelijk met wat jij noemde. Maar er is echt wel iets anders wat nog leuker/lekkerder is...
quote:Tjeuh. U heeft 'm echt te pakken...
Op vrijdag 25 juli 2003 22:33 schreef Marc_mga het volgende:Weet iemand nog romantische pop nummers ?
quote:Nee ben cdeetje aan het samenstellen maar ik heb nu met heel veeel moeite 13 nummers
Op vrijdag 25 juli 2003 22:36 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Tjeuh. U heeft 'm echt te pakken...
.
quote:Mja. Ik heb aardig wat mp3's.
Op vrijdag 25 juli 2003 22:39 schreef Marc_mga het volgende:Nee ben cdeetje aan het samenstellen maar ik heb nu met heel veeel moeite 13 nummers
En ook echt hele oude ertussen..
quote:Nee. Ik schijn boos op jou te zijn.
Op vrijdag 25 juli 2003 23:10 schreef Waxxer het volgende:
*links kijk*
*rechts kijk*
niemand?
.
quote:mja? zo'n boze, kortaffe reactie...?
Op vrijdag 25 juli 2003 23:21 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nee. Ik schijn boos op jou te zijn.
.
ik kan/kon/ken d'r ff geen hoogte meer van krijgen hier....
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 23:22 schreef Waxxer het volgende:mja? zo'n boze, kortaffe reactie...?
ik kan/kon/ken d'r ff geen hoogte meer van krijgen hier....
quote:ooowww oke *pfieuw*
Op vrijdag 25 juli 2003 23:24 schreef DennisMoore het volgende:[..]
= boos
= geïrriteerd
maar de sfeer was gewoon zo... anders, zeg maar, qua wat ik teruglas...
naja het is nu laat EN vrijdag, morgen is het allemaal weer anders denk ik. Heb je van irritatie niet kunnen etene e.d. of valt de schade nog wel mee?
quote:'k Stond op 't punt van weggaan. Heb nog even teveel geld uitgegeven aan schoenen (ik kon niet kiezen uit de 2 paar), en ben bij Kreator wezen eten + dvd kijken + bier drinken.
Op vrijdag 25 juli 2003 23:30 schreef Waxxer het volgende:ooowww oke *pfieuw*
maar de sfeer was gewoon zo... anders, zeg maar, qua wat ik teruglas...
naja het is nu laat EN vrijdag, morgen is het allemaal weer anders denk ik. Heb je van irritatie niet kunnen etene e.d. of valt de schade nog wel mee?
.
quote:Dat kost toch niks?
Op vrijdag 25 juli 2003 23:32 schreef DennisMoore het volgende:[..]
'k Stond op 't punt van weggaan. Heb nog even teveel geld uitgegeven aan schoenen (ik kon niet kiezen uit de 2 paar), en ben bij Kreator wezen eten + dvd kijken + bier drinken.
.
quote:We bestellen meestal, en dan betaal ik dus netjes m'n eigen deel.
Op vrijdag 25 juli 2003 23:34 schreef Marc_mga het volgende:Dat kost toch niks?
quote:(...)
Op vrijdag 25 juli 2003 23:31 schreef Twoflower het volgende:
Waxxer, kun jij NathaN uit het blokje halen? (Op zijn verzoek.)
oke, secr. TF
quote:niemand?
Op vrijdag 25 juli 2003 23:32 schreef Marc_mga het volgende:
Iemand de cd covertjes zien die ik heb gemaakt? Zijn niet zo heel bijzonder hoor
quote:jaaaa doe maar laten zien!!! Als je dat nog wil nu ik iets grandioos verpest heb
Op vrijdag 25 juli 2003 23:42 schreef Marc_mga het volgende:[..]
niemand?
quote:Maak je niet al te druk. 't Is maar internet...
Op vrijdag 25 juli 2003 23:44 schreef Waxxer het volgende:
kut kut kut ik kan ook nooit eens iets goed doen in een keer
quote:Wat heb je verpest?? Ennieweeej
Op vrijdag 25 juli 2003 23:43 schreef Waxxer het volgende:[..]
jaaaa doe maar laten zien!!! Als je dat nog wil nu ik iets grandioos verpest heb
![]()
![]()
![]()
quote:ja daarom, een miljoenenpubliek voor mijn digibetisme...
Op vrijdag 25 juli 2003 23:47 schreef Twoflower het volgende:[..]
Maak je niet al te druk. 't Is maar internet...
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 23:48 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Wat heb je verpest?? Ennieweeej
cool hey!
En je mist hem volgens mij niet he
hahaha alsof jij de muziek had kunnen schrijven ((N)althans, de teksten...)
ik wilde op verzoek het vak aanpassen maar dat ziet er niet meer uit op pag 1....
[Dit bericht is gewijzigd door Waxxer op 25-07-2003 23:54]
quote:Je kunt het blok ook kopieren vanuit mijn post, en dan in de openingspost zetten. is makkelijker denk ik.
Op vrijdag 25 juli 2003 23:50 schreef Waxxer het volgende:[..]
ja daarom, een miljoenenpubliek voor mijn digibetisme...
maarja, ff herinneren aan het eind dat het GOEDE vlak op pag 4 staat.
quote:ja dat bedoelde ik er ook mee te zeggen...
Op vrijdag 25 juli 2003 23:53 schreef Twoflower het volgende:[..]
Je kunt het blok ook kopieren vanuit mijn post, en dan in de openingspost zetten. is makkelijker denk ik.
quote:Maar ik bedoel al naar de openingspost van dit topic, dus dan vervang je jouw vergissing met wat er in mijn post staat...
Op vrijdag 25 juli 2003 23:55 schreef Waxxer het volgende:[..]
ja dat bedoelde ik er ook mee te zeggen...
quote:Haha hoezo, de eerste cd is gewoon wat romantische knuffelliedjes en die zijn meestal met dat soort titels, heb ik verder niet zo speciaal uitgezocht hoor hehe
Op vrijdag 25 juli 2003 23:53 schreef Waxxer het volgende:[..]
![]()
cool hey!
En je mist hem volgens mij niet he
![]()
![]()
hahaha alsof jij de muziek had kunnen schrijven ((N)althans, de teksten...)
(tweede cd is gewoon muziek die nu gedraaid word)
Zelf ben ik nog het meest trots op het plaatje waar ik het minst aan gedaan heb, de voorkant van cd2 (met die surfer), heb wel ff gezocht maar de cover zelf was in twee minuten al klaar terwijl ik wel lang ben bezig geweest met de eerste (maar dat was vooral omdat ik van alles fout deed in het begin).
En om even op je antwoord terug te komen, ik mis hem supererg maar het bellen helpt wel
quote:mijn comp zei zojuist, dat ik er niks meer aan veranderen kan omdat een moderator dat al had gedaan...
Op vrijdag 25 juli 2003 23:57 schreef Twoflower het volgende:[..]
Maar ik bedoel al naar de openingspost van dit topic, dus dan vervang je jouw vergissing met wat er in mijn post staat...
quote:O, da's minder... Dan moeten we óf een modje inschakelen, of idd maar voor het nieuwe topic mijn post onthouden...
Op zaterdag 26 juli 2003 00:00 schreef Waxxer het volgende:[..]
mijn comp zei zojuist, dat ik er niks meer aan veranderen kan omdat een moderator dat al had gedaan...
quote:awwww
Op zaterdag 26 juli 2003 00:00 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Haha hoezo, de eerste cd is gewoon wat romantische knuffelliedjes en die zijn meestal met dat soort titels, heb ik verder niet zo speciaal uitgezocht hoor hehe
(tweede cd is gewoon muziek die nu gedraaid word)
Zelf ben ik nog het meest trots op het plaatje waar ik het minst aan gedaan heb, de voorkant van cd2 (met die surfer), heb wel ff gezocht maar de cover zelf was in twee minuten al klaar terwijl ik wel lang ben bezig geweest met de eerste (maar dat was vooral omdat ik van alles fout deed in het begin).
En om even op je antwoord terug te komen, ik mis hem supererg maar het bellen helpt wel
i just call, to say: i love you....
en het vervolg van de melodie kan ook met deze tekst worden gezongen:
,,en ik ga nu eens weer echt op tijd naar be-hed........"
WANT: ik ga slapen! Welterusten en tot morgen zonder zorgen en zonder.......... ruzie!!
quote:Vind ik ook één van de beste nummers op de cd, slaap lekker en tot ziens! (vermijd expres "morgen" aangezien ik weer de hele dag werk en s'avonds op het terras zit)
Op zaterdag 26 juli 2003 00:04 schreef Waxxer het volgende:[..]
awwww
if tomorrow never comes.....
i just call, to say: i love you....
en het vervolg van de melodie kan ook met deze tekst worden gezongen:
,,en ik ga nu eens weer echt op tijd naar be-hed........"
WANT: ik ga slapen! Welterusten en tot morgen zonder zorgen en zonder.......... ruzie!!
quote:Ik heb wel een ideetje voor de volgende topic-titel:
Op zaterdag 26 juli 2003 00:02 schreef Twoflower het volgende:[..]
O, da's minder... Dan moeten we óf een modje inschakelen, of idd maar voor het nieuwe topic mijn post onthouden...
[HOMO] 460 - Nu met Relativeringsvermogen!
Of ben ik nu gemeen & niet lief? .
quote:Dat was je toch al?
Op zaterdag 26 juli 2003 00:19 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik heb wel een ideetje voor de volgende topic-titel:
[HOMO] 460 - Nu met Relativeringsvermogen!
Of ben ik nu gemeen & niet lief?
.
quote:Klopt.
Op zaterdag 26 juli 2003 00:26 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Dat was je toch al?
.
.
quote:Doe 'm de groeten (van ons allemaal)!
Op zaterdag 26 juli 2003 01:01 schreef raptorix het volgende:
Nog paar uurtjes slapen en dan lekker naar Campzone, waar ik KrnKje even een handje ga geven
quote:Nee dank je. Ik ben onkruid aan het trekken...
Op zaterdag 26 juli 2003 09:26 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
quote:spoiler:
Op zaterdag 26 juli 2003 09:27 schreef Twoflower het volgende:Nee dank je. Ik ben onkruid aan het trekken...
quote:Zo groot is dat onkruid nou ook weer niet. En ik moet de vuilniszak met de andere hand openhouden. (En diezelfde hand schoon houden zodat ik ook af en toe een tekst als deze kan typen...
Op zaterdag 26 juli 2003 09:38 schreef DennisMoore het volgende:[..]
spoiler:
Met twee handen trekken!
Ik heb dus net gewerkt. En ben gisteren onverwachts toch nog op NextDance geweest. Was om half 4 thuis vannacht. Je zou dus kunnen zeggen dat ik brak ben
Gisteren ook weer kleren en schoenen gekocht.
schoenen: witte puma's met het logo in het zwart
1 mouwloos zwart shirt, 1 zwart shirt met print, 1 overhemd met korte mouwen. En nog een 3/4 broek van chasin...
Ik ga zodadelijk weer werken van 12 tot 6 ongeveer, maar dat kan ook 7 zijn Wish me luck
quote:Nee, had nog wat nieuw spul nodig
Op zaterdag 26 juli 2003 10:40 schreef Marc_mga het volgende:
chasin?Je had toch al nieuwe kleren??
Ik ga zodadelijk weer werken van 12 tot 6 ongeveer, maar dat kan ook 7 zijn
Wish me luck
Hmm.. succes
quote:truste en bedankt nog!
Op zaterdag 26 juli 2003 10:50 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga m'n mandje even in...
quote:is ook de 1e x
Op zaterdag 26 juli 2003 14:02 schreef Driftwood het volgende:
smile.....
never heard of it
quote:da's snel, binnen 4 minuten
Op zaterdag 26 juli 2003 14:39 schreef Tizmo het volgende:
Nouja, mijn geld is op,
.
quote:hmmm, dat wist ik dus niet
Op zaterdag 26 juli 2003 14:10 schreef Ang3l het volgende:[..]
is ook de 1e x
well bummer, dan ga ik vanavond mijn eigen feestje maar weer bouwen op het werk
Onze kat is teruggevonden, hij lag dood onder een struik in de tuin, waar hij rustig is gaan liggen om te sterven... nu is hij begraven. We roken wat, zeg maar, en toen was mijn vader nog eens gaan zoeken en daar lag'ie...
Maargoed, beter dit, dan overreden en op de weg liggen met zijn ingewanden ernaast.
SOKJE
*ergens in 1990
X juli 2003
ik heb vandaag weer een piercing laten zetten, boven de piercing in mijn oor .
fotoskomen nog wel .
groetuh! .
Ik ben er ook weer ff. Net op de verjaardag van m'n broers vriendin geweest. En gegeten en vanmiddag nog geslapen.
Vanavond weer 'feesten' bij Maarten thuis...
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 19:09 schreef Vlarp het volgende:[..]
![]()
best zielig, hij is dus nu in de tuin begraven... en onze andere kat liep snel uit de buurt toen mijn vader hem op het gras had gelegd...
ik ga uit eten met een vriendin vanavond! Naar een mexicaans restaurant in doetinchem!!
prettige avond verder en tot morgen dan maar weer!
voor wie dat nog wel van mij wil
quote:Veel plezier wax.. en eetse ook
Op zaterdag 26 juli 2003 19:14 schreef Waxxer het volgende:
.........maargoed...ik ga uit eten met een vriendin vanavond! Naar een mexicaans restaurant in doetinchem!!
![]()
prettige avond verder en tot morgen dan maar weer!
voor wie dat nog wel van mij wil
quote:Nog een?
Op zaterdag 26 juli 2003 18:32 schreef Jerruh het volgende:
heya mensen, hier jerruh vanuit heytse
ik ben dus dit weekend 4eiglik niet op internet, maar wilde ff op de hoogte houden.
ik heb vandaag weer een piercing laten zetten, boven de piercing in mijn oor
.
fotoskomen nog wel.
groetuh!
.
*terug is van werk*
quote:me derde (althans, de derde die ik heb laten zetten)
Op zaterdag 26 juli 2003 19:28 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Nog een?
*terug is van werk*
en een ring gekregen
.
quote:Haha hoeveel ringen wisselen jullie uit?
Op zaterdag 26 juli 2003 19:30 schreef Jerruh het volgende:[..]
me derde (althans, de derde die ik heb laten zetten)
.
en een keigave broek van G-sus (spijkerbroek met een smalle lijn) en een shirt met daarop "shot again!":).en een
ring gekregen
.
quote:ehm geen hoor
Op zaterdag 26 juli 2003 19:32 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Haha hoeveel ringen wisselen jullie uit?
Maargoed, ik surf wat rond en zien wel of hier nog fantastische reacties verschijnen...
quote:Zeg, wat wil je ook? Het was hier in Enschede hartstikke gezellig. We hebben ons hier prima vermaakt.
Op zondag 27 juli 2003 00:18 schreef Waxxer het volgende:
Nou dit voelt zeg maar alsof ik in een kroeg zit, dat het faillissement nabij is...
quote:oh ja das waar!
Op zondag 27 juli 2003 01:18 schreef Twoflower het volgende:[..]
Zeg, wat wil je ook? Het was hier in Enschede hartstikke gezellig. We hebben ons hier prima vermaakt.
quote:De 'gang' is nu naar 't Bölke vertrokken. Dus als je snel bent...
Op zondag 27 juli 2003 01:22 schreef Waxxer het volgende:[..]
oh ja das waar!
dus alle fokkers zitten nu daar? Is het al voorbij dan? Tjeuh...
quote:Nou als ik kon winnen met dit gokken wat ik nu rijk geweest
Op zondag 27 juli 2003 01:23 schreef Twoflower het volgende:[..]
De 'gang' is nu naar 't Bölke vertrokken. Dus als je snel bent...
ben je niet mee??
quote:Ik niet nee. 't Is niet echt iets voor mij, en ik heb al een slaaptekort opgebouwd...
Op zondag 27 juli 2003 01:23 schreef Waxxer het volgende:
niet ff swingen in 't bolke??
quote:Nah, kom kom!! Celebrate!! En morgen haal je de rest wel weer in
Op zondag 27 juli 2003 01:24 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik niet nee. 't Is niet echt iets voor mij, en ik heb al een slaaptekort opgebouwd...
quote:Ik heb al prima gecelebrate. Ik ben errug tevreden.
Op zondag 27 juli 2003 01:31 schreef Waxxer het volgende:[..]
Nah, kom kom!! Celebrate!! En morgen haal je de rest wel weer in
quote:Dat klinkt bekend.
Op zondag 27 juli 2003 01:24 schreef Twoflower het volgende:[..]
ik heb al een slaaptekort opgebouwd...
quote:nou en wat voor cadeautjes heb je allemaal gekregen?
Op zondag 27 juli 2003 01:32 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik heb al prima gecelebrate. Ik ben errug tevreden.
quote:GRRR jij hebt hem weer omhoogeschopt!!!
Op zondag 27 juli 2003 01:37 schreef Arma_Angelus het volgende:
slaap tekort en omdat ik de vorige keer geweigerd ben...
quote:Er kan niet genoeg geschopt worden vind ik.
Op zondag 27 juli 2003 01:37 schreef Troel het volgende:[..]
GRRR jij hebt hem weer omhoogeschopt!!!
quote:2 boeken, fles La Chouffe (1,5 liter) met glas, CD, CD-bon/geld, wijn
Op zondag 27 juli 2003 01:36 schreef Waxxer het volgende:[..]
nou en wat voor cadeautjes heb je allemaal gekregen?
Net bij Maarten geweest. Met Aart en Silvester lekker wat gedronken en geklept. Laatste uur hebben Maarten en ik nog behoorlijk diepgaand zitten kleppen... *sugt* en ik heb echt behoefte aan een schouder nu. Wil even tegen iemand aan hangen, gewoon kletsen enzo...
quote:Kletsen lukt wel. Hangen wat minder...
Op zondag 27 juli 2003 01:57 schreef Vlarp het volgende:
Haai!Net bij Maarten geweest. Met Aart en Silvester lekker wat gedronken en geklept. Laatste uur hebben Maarten en ik nog behoorlijk diepgaand zitten kleppen... *sugt* en ik heb echt behoefte aan een schouder nu. Wil even tegen iemand aan hangen, gewoon kletsen enzo...
Ik voel me alsof ik in een verlaten cowboystad zit hier...
Ik KAN een auto jatten natuurlijk... hmmz, Clio of Safrane... of toch maar mijn bed voor interview nr twee dit weekend, morgen...?
Vlarp ben je....
ik wilde uitgezogen zeggen (qua informatie0
Vlarp, ben je te veel en diepgaand ondervraagd? Dat je nu zo *slik* thuiszit? In je kamertje met een blauw-geblokt dekbedovertrek in het vizier en de Numansdorpse stilte...?
quote:Heb een geweldige avond gehad. Echt heel gaaf zitten praten. Vooral laatste uur met Maarten. Erg diepgaand geweest en heeft me ook weer aan het denken gezet. En dat terwijl ik aangeschoten ben.
Op zondag 27 juli 2003 02:02 schreef Waxxer het volgende:
hmm?? tiz midden in de nacht joh en nu komt het nog meer tot leven zie ik ineens....Ik voel me alsof ik in een verlaten cowboystad zit hier...
Ik KAN een auto jatten natuurlijk... hmmz, Clio of Safrane... of toch maar mijn bed voor interview nr twee dit weekend, morgen...?
Vlarp ben je....
ik wilde uitgezogen zeggen (qua informatie0![]()
Vlarp, ben je te veel en diepgaand ondervraagd? Dat je nu zo *slik* thuiszit? In je kamertje met een blauw-geblokt dekbedovertrek in het vizier en de Numansdorpse stilte...?
quote:jamaar aangeschoten en een stap verder dan denk ik... dan kun je toch lekker vrede hebben met alles, ff de deru uit geweest en is het morgen een heerlijke zondag om verder te denken en nuchter te overwegen?
Op zondag 27 juli 2003 02:04 schreef Vlarp het volgende:[..]
Heb een geweldige avond gehad. Echt heel gaaf zitten praten. Vooral laatste uur met Maarten. Erg diepgaand geweest en heeft me ook weer aan het denken gezet. En dat terwijl ik aangeschoten ben.
dus dan maar zo:
*virtueel Vlarp aai*
*virtueel Vlarp optil en op bedje leg*
*virtueel Vlarp uitkleedt (ex ondergoed) en dekentje opzij doe*
*virtueel Vlarp instop*
*virtueel nachtlampje in het stopcontact stop*
*virtueel een nacht geef*
*virtueel wegloop en de deur op een kiertje laat*
doei Vlarp! tot morgen! dan heb ik lekker ontbijt voor je!
quote:Het is vooral zo'n domper dat het allemaal virtueel is
Op zondag 27 juli 2003 02:10 schreef Waxxer het volgende:[..]
jamaar aangeschoten en een stap verder dan denk ik... dan kun je toch lekker vrede hebben met alles, ff de deru uit geweest en is het morgen een heerlijke zondag om verder te denken en nuchter te overwegen?
Ik wil nl best naar bed nu eigenlijk, maar tis zo lullig aangezien dit virtueel is, om weg te gaan zomaar... ANDERS had ik je vriendschappelijk ingestopt en waren we rustig slaapje gaan doen, maarja, kheb geen controle over wat er nu in Numansdorp gebeurt...dus dan maar zo:
<knip>
slaap lekker!!! ik ga veilig in bed liggen!!! en
tot morgen!!!!
quote:Slaap lekker wax!
Op zondag 27 juli 2003 02:13 schreef Waxxer het volgende:
ik begin een beetje de kriebels te krijgen om diep in de nacht hier te zitten in dit huis....... brrrrrrrr ik begin opeens allemaal geluiden te horen die er niet zijnslaap lekker!!! ik ga veilig in bed liggen!!!
en
tot morgen!!!!
quote:sssshhhh
Op zondag 27 juli 2003 02:12 schreef Vlarp het volgende:[..]
Het is vooral zo'n domper dat het allemaal virtueel is
Ik ga zo slapen, eerst nog met wat mensen chatten..
hey maar het lijkt hier wel te spoken, ik heb echt zo'n gevoel van dat iemand denkt, hey daar is nog iemand wakker beneden, die gaan we eens lekker overvallen.... dus baai baai!
en d'r is helemaal niemand wakker, hoogstens waxxer...
quote:Als het echt moet, dan kan dat ja
Op zondag 27 juli 2003 02:15 schreef Waxxer het volgende:
sssshhhhgauw ken je mij niet alleen maar virtueel, dat beloof ik oke? althans, als de wens wederzijds is...
quote:Toch maar weer terug naar de stad dan
hey maar het lijkt hier wel te spoken, ik heb echt zo'n gevoel van dat iemand denkt, hey daar is nog iemand wakker beneden, die gaan we eens lekker overvallen.... dus baai baai!![]()
quote:Waxxer, niet om vervelend te doen hoor, maar nu maak je je aan hetzelfde schuldig waar je anderen ook wel eens lichtelijk van beschuldigt...
Op zondag 27 juli 2003 02:15 schreef Waxxer het volgende:[..]
-edit- Maar goed, ik ga ook maar eens slapen...
quote:'morge..
Op zondag 27 juli 2003 10:08 schreef Ang3l het volgende:| Zometeen vriendje overhuizen, jech bah
Gister naar Smile geweest... ERRUG rustig
Maar 's avonds op zich wel geellig. Veel bekenden en lekkere muziek.
DJ Yoor roeleert (en is cute)
Maar, wat wij ons allemaal afvragen, is Smile een succes geweest?
quote:Neuj
Op zondag 27 juli 2003 11:20 schreef Vlarp het volgende:
Maar, wat wij ons allemaal afvragen, is Smile een succes geweest?
quote:Haha.. goed dat ik dus al bij de eerste geruchten erover besloten had om niet te gaan
Op zondag 27 juli 2003 11:24 schreef Ang3l het volgende:[..]
Neuj
Maar het was WEL gezellig. Alleen sneu oor de mensen die 33 euro hebben betaald. Al waren er dat volgens mij vrij weinig. Alle vrienden van m die ik heb gesproken hadden vrijkaarten ik zelff al 4).
quote:Hellow
Op zondag 27 juli 2003 11:27 schreef Jerruh het volgende:.
Tim is ff douchen, dus ik moet ff wachten.
mogguh!.
Hoe is 't met jer?
quote:Als ik geen vrijkaartje had gehad was ik ook niet gegaan. Maar ik had er wel en dus gegaan en eigenlijk een erg leuke dag gehad. Gewoon een beetje fout en maf doen en de boel op stelten zeten met en paar vrienden
Op zondag 27 juli 2003 11:26 schreef Vlarp het volgende:[..]
Haha.. goed dat ik dus al bij de eerste geruchten erover besloten had om niet te gaan
WAAAAAARRGHAGHHG hoe verwacht tim nu dat ik alvast alle boeken en video's in dozen doe als ie gen DOZEN heeft gehaald bij de supermarkt?! EN hoe kan ik nu alvast de borden etc in dozen doen als er geen dozen zijn en als de afwas van zo'n 3 weken nog op z'n aanrecht staat?!?! BLECH STUDENT
Hij zoekt 't maar lekker zelf uit.
quote:Da's de instelling! Lekker zelf laten doen
Op zondag 27 juli 2003 11:29 schreef Ang3l het volgende:[..]
Als ik geen vrijkaartje had gehad was ik ook niet gegaan. Maar ik had er wel en dus gegaan en eigenlijk een erg leuke dag gehad. Gewoon een beetje fout en maf doen en de boel op stelten zeten met en paar vrienden
WAAAAAARRGHAGHHG hoe verwacht tim nu dat ik alvast alle boeken en video's in dozen doe als ie gen DOZEN heeft gehaald bij de supermarkt?! EN hoe kan ik nu alvast de borden etc in dozen doen als er geen dozen zijn en als de afwas van zo'n 3 weken nog op z'n aanrecht staat?!?! BLECH
STUDENT
Hij zoekt 't maar lekker zelf uit.
quote:keigoed, gister een piercing laten zetten, en samen ringen gekocht, en wa kleren (was nodig
Op zondag 27 juli 2003 11:29 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hellow
Hoe is 't met jer?
quote:Zijn die foto's van die nieuwe piercing er nou al?
Op zondag 27 juli 2003 11:33 schreef Jerruh het volgende:[..]
keigoed, gister een piercing laten zetten, en samen ringen gekocht, en wa kleren (was nodig
.)
en straks weer naar huis.
quote:De hele tijd werd je trouwens gefotografeerd door KAMMIE en door IN YOUR FACE.nl....
Op zondag 27 juli 2003 11:26 schreef Vlarp het volgende:[..]
Haha.. goed dat ik dus al bij de eerste geruchten erover besloten had om niet te gaan
VLNR: Mijn vriendje Tim, mijn collega danser Peter, en ikke
quote:Het plaatje doet het niet, omdat er eerst ingelogd moet worden...
Op zondag 27 juli 2003 11:38 schreef Ang3l het volgende:[..]
De hele tijd werd je trouwens gefotografeerd door KAMMIE en door IN YOUR FACE.nl....
\Een x is leuk, mar 26???
VLNR: Mijn vriendje Tim, mijn collega danser Peter, en ikke
en mag ik mezelf afvragen waarom mijn ouders het leuk vonden een BBQ te organiseren, maar als ze de spullen komen brengen (zometeen), zelf niet thuis zijn, zodat ik er nu speciaal voor ben op moeten staan
quote:Arme, arme drift! Nu ben je vast helemaal moe enzo?
Op zondag 27 juli 2003 11:47 schreef Driftwood het volgende:
goeiemoguh,gisteren hoogste omzet aller tijden gedraaid
![]()
wel anoying lui nu allemaal, maar goed vanavond laatste avond en dan heb ik lekker 1,5 week vakantieen mag ik mezelf afvragen waarom mijn ouders het leuk vonden een BBQ te organiseren, maar als ze de spullen komen brengen (zometeen), zelf niet thuis zijn, zodat ik er nu speciaal voor ben op moeten staan
quote:
Op zondag 27 juli 2003 11:48 schreef Vlarp het volgende:[..]
Arme, arme drift! Nu ben je vast helemaal moe enzo?
ik ben zielig he
maar goed dat er vanavond champagne is voor me
en hoe is/was vlarp's weekend?
quote:Uhm.. mijn weekend was erg gezellig, zwaar, heftug enz. enz. Was vrijdag de stad in gegaan om kleren en schoenen te kopen (en dat is ook gelukt) en ben toen ff naar de Regenboog gegaan. Maar wilde weer vroeg weg omdat ik om 6 uur moest werken zaterdag. Toen belde er dus een vriend of ie mij kon overhalen naar NextDance te komen vrijdagavond, ik was uiteraard heel makkelijk om te lullen. Ik mocht toch gratis naar binnen dit keer, en ik had dus ook meteen vervoer. Goed, ik naar NextDance, onwijs gezellig, wel erg rustig. DJ Mar-I-sol draaide en die is dus GOED! Nou ja, was om half 4 thuis en moest weer prettig om 6 uur werken...
Op zondag 27 juli 2003 11:51 schreef Driftwood het volgende:[..]
ik ben zielig he
maar goed dat er vanavond champagne is voor me
en hoe is/was vlarp's weekend?
quote:en nu ga je bijslapen?
Op zondag 27 juli 2003 12:04 schreef Vlarp het volgende:[..]
Uhm.. mijn weekend was erg gezellig, zwaar, heftug enz. enz.
<knip>
*puf* Zo.. dat was mijn weekend
quote:Ik werd om kwart voor 11 wakker en ik wilde wel verder slapen, maar m'n ogen gingen niet meer dicht, dus ik ben er maar uitgegaan.
Op zondag 27 juli 2003 12:06 schreef Driftwood het volgende:[..]
en nu ga je bijslapen?
quote:verder vandaag niks op de planning dus?
Op zondag 27 juli 2003 12:07 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik werd om kwart voor 11 wakker en ik wilde wel verder slapen, maar m'n ogen gingen niet meer dicht, dus ik ben er maar uitgegaan.
Ga vanavond wel vroeg naar bed en dan morgen uitslapen.
quote:Nope.. ik ga zo even de eerste aflevering van Stargate SG-1 kijken.. en de rest downloaden, geloof dat die serie wel erg leuk is
Op zondag 27 juli 2003 12:08 schreef Driftwood het volgende:[..]
verder vandaag niks op de planning dus?
Wat ga jij doen?
quote:nouja, eerst wachten op de bbq lui, en dan komt om 2 of 3 uur de hele familie van mijn moeders kant (tegen de 50 lui) over de vloer, die ga ik eerst zo lang mogelijk ontwijken, en dan ga ik wel ff mee bbq'en, en dan vanavond nog een keertje werken
Op zondag 27 juli 2003 12:10 schreef Vlarp het volgende:[..]
Nope.. ik ga zo even de eerste aflevering van Stargate SG-1 kijken.. en de rest downloaden, geloof dat die serie wel erg leuk is
Wat ga jij doen?
quote:Hmm.. familie.. gezellig hoor
Op zondag 27 juli 2003 12:15 schreef Driftwood het volgende:[..]
nouja, eerst wachten op de bbq lui, en dan komt om 2 of 3 uur de hele familie van mijn moeders kant (tegen de 50 lui) over de vloer, die ga ik eerst zo lang mogelijk ontwijken, en dan ga ik wel ff mee bbq'en, en dan vanavond nog een keertje werken
Nou ja, ik ben er vandoor nu, ik wens je erg veel sterkte dan vanmiddag
quote:haha thx, I need it
Op zondag 27 juli 2003 12:17 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hmm.. familie.. gezellig hoor
fijne dag verder!
quote:Mzzl
Op zondag 27 juli 2003 12:17 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hmm.. familie.. gezellig hoor
ik ga zow ff ontbijten met tim en dan straks richting huis enzo
Op zondag 27 juli 2003 12:57 schreef Driftwood het volgende:
spoiler:zo, die BBQ lui zijn geweest, de koelkast is helemaal volgestouwd, nu wachten op de familie (hoi hoi hoi....)
ik heb geen zin om vandaag nog iets te gaan doen, maar ik denk dat ik mijn koffer maar eens ga inpakken want dat is ook wel handig aangezien ik dinsdag op vakantie ga...
en waarom ik dit in spoiler typ vraag je je nu zeker af?
nou ik had nog heeeeeeelemaal niks in spoiler getypt, en ik wilde natuurlijk niet achterblijven
Hmm.. ik begin toch wel erg moe te worden nu. Zometeen maar eens douchen en eten enzo...
quote:Eej tutsj! Hoe is 't??
Op zondag 27 juli 2003 13:08 schreef onetouch het volgende:
goedemogguh...
quote:ik hoop dat ik me beter voel, dan ik er momenteel uit zie
Op zondag 27 juli 2003 13:09 schreef Vlarp het volgende:[..]
Eej tutsj! Hoe is 't??
gisteren gewerkt overdag... teringdruk, maar wel gezellig... toen naar geldrop geraced, daar verjaardag en toen nog de standaard hangkroeg in en uiteindelijk tot 5:00 uur ofzo bij goede vriend ben weggegaan (zeiknat geregend), met wie ik de hele avond goed gesprek had gehad...
en om 10:00 uur kwam ons mam vrolijk even kijken hoe het met me ging en of ik een eitje wilde erg liev, maar NU niet
verder geslapen en voel me nu dus
vlarp ook plezier gehad???
Op zondag 27 juli 2003 13:14 schreef onetouch het volgende:
ik hoop dat ik me beter voel, dan ik er momenteel uit zie
quote:
Op zondag 27 juli 2003 13:24 schreef Doffy het volgende:
Omdat sommigen hier sommige opmerkingen irritant beginnen te vinden, dan maar zo:
[..]spoiler:
MaarTouchje
, jij ziet er toch altijd goed uit!
spoiler:
oh jah
spoiler:
quote:Ow onetouch, spoiler:
Op zondag 27 juli 2003 13:27 schreef onetouch het volgende:spoiler:
of het nu minder gaat irriteren of niet, het is aan de users zelf deze spoilers te lezen. misschien moet ik al mijn posts maar standaard spoilerenoh jah
spoiler:
doffy
don't talk, jusy kiss, let your tongue fool around
quote:sin with Sebastian
Op zondag 27 juli 2003 13:35 schreef Doffy het volgende:[..]
Ow onetouch, spoiler:
You're Young, You're Free, Why Don't You Sleep With Me?!
Op zondag 27 juli 2003 13:38 schreef onetouch het volgende:
sin with SebastianOMG dat was fout zeg!
quote:Heftig avondje dus
Op zondag 27 juli 2003 13:14 schreef onetouch het volgende:[..]
ik hoop dat ik me beter voel, dan ik er momenteel uit zie
gisteren gewerkt overdag... teringdruk, maar wel gezellig... toen naar geldrop geraced, daar verjaardag en toen nog de standaard hangkroeg in en uiteindelijk tot 5:00 uur ofzo bij goede vriend ben weggegaan (zeiknat geregend), met wie ik de hele avond goed gesprek had gehad...
en om 10:00 uur kwam ons mam vrolijk even kijken hoe het met me ging en of ik een eitje wilde
erg liev, maar NU niet
verder geslapen en voel me nu dus
vlarp ook plezier gehad???
Ja, ik heb ook een prima weekend gehad, heb hier boven al ergens gepost wat ik allemaal gedaan heb, scroll maar lekker terug
quote:Ik ook ja
Op zondag 27 juli 2003 14:03 schreef Jerruh het volgende:
ik begin nu al een aversie te kijgen tegen die spoilerbalken....
Tutsj! Doffy! als je zo nodig wil kleffen, doe het dan maar gewoon normaal , of ga op msn!
quote:
Op zondag 27 juli 2003 14:35 schreef Vlarp het volgende:
Ik ook jaTutsj! Doffy! als je zo nodig wil kleffen, doe het dan maar gewoon normaal
, of ga op msn!
Wheeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhheeeeeeeeeehhhhhhhh
Wat moet ik nou zonder Touch
?
quote:uuuuuuuuuhhhh vertel?
Op zondag 27 juli 2003 02:32 schreef Twoflower het volgende:[..]
Waxxer, niet om vervelend te doen hoor, maar nu maak je je aan hetzelfde schuldig waar je anderen ook wel eens lichtelijk van beschuldigt...
-edit- Maar goed, ik ga ook maar eens slapen...
quote:Leg het dan ook gelijk aan mij uit, ik snapte die post ook al niet
Op zondag 27 juli 2003 15:27 schreef Waxxer het volgende:[..]
uuuuuuuuuhhhh vertel?
Wax, nog goed kunnen slapen in dat enge huis met al die vreemde geluiden?
quote:haai!
Op zondag 27 juli 2003 15:28 schreef Vlarp het volgende:[..]
Leg het dan ook gelijk aan mij uit, ik snapte die post ook al niet
Wax, nog goed kunnen slapen in dat enge huis met al die vreemde geluiden?
nou het was echt typisch hoor, ik ben een kamertje gewend en dan hier.... ik wist niet dat het ondertussen was gaan stormen, zal een deur geweest zijn... maar het is hier zoooo verlaten, het is hier zo rustig en kalm en stil..... bah, echt teveel van het goede. Dan toch maar de Millinx-buurt ofzo...
quote:Daar wil ik dus nooit van m'n leven gaan wonen, tenzij het eindelijk weer helemaal goed gaat daar. Voorlopig is het zo'n beetje de crimineelste wijk buurt van Nederland..
Op zondag 27 juli 2003 15:30 schreef Waxxer het volgende:[..]
haai!
nou het was echt typisch hoor, ik ben een kamertje gewend en dan hier.... ik wist niet dat het ondertussen was gaan stormen, zal een deur geweest zijn... maar het is hier zoooo verlaten, het is hier zo rustig en kalm en stil..... bah, echt teveel van het goede. Dan toch maar de Millinx-buurt ofzo...
quote:Wan tutsj! is dat
Op zondag 27 juli 2003 15:40 schreef Doffy het volgende:
*snif*
![]()
![]()
Je zal maar zo heten
Maar ik wil gewoon een tijdje in een buurt wonen waar geschoiten wordt, waar iemand vermoord wordt in het trappenhuis van het complex waar ik woon, waar sirenes af en aan voorbij sjeezen, waar eens een huisje uitbrandt... In plaats van dit degelijke gedoe, zowel Zwolle als bij mijn ouders. ALS je al politie ziet, zijn ze de snelheid aan het controleren, en ik woon in zwolle op een steenworp afstand van het hoofdbureau regio IJsselland, dus daar rijden ze af en aan...
Mijn vader is sjag vandaag en daar is mijn moeder weer boos om. Nu had mijn vader gewielrend met een collega, komt thuis en vraagt of we ff zullen wandelen en dat ik dan op de trein wordt gezet. En dan wil mijn moder niet en dan gaat ze kwaad zitten doen, en zegt ze dat ik me er niet mee moet bemoeien, terwijl ze me er zo zelf bij betrekt.
Nou ik dacht fuck you, en heb de belbus besteld. Maarja, nu kan ik pas om 18.50 u weg... en dan ben ik om 21.10u pas in zwolle en dan nog naar mijn kamer lopen....
quote:
Op zondag 27 juli 2003 16:17 schreef Driftwood het volgende:
help...
familie, erg, niet leuk, kan ze amper ontwijken, bbq moet nog beginnen...
this is no fun
Straks mag je weer lekker gaan werken...
quote:Dan kom je een keer een dagje over naar Rotterdam, daar gebeurt zat. Of je verhuist naar Rotterdam, ik zoek nog een toekomstige huisgenoot om samen een 3 of 4 kamer woning mee te delen
Op zondag 27 juli 2003 16:17 schreef Waxxer het volgende:
Maar ik wil gewoon een tijdje in een buurt wonen waar geschoiten wordt, waar iemand vermoord wordt in het trappenhuis van het complex waar ik woon, waar sirenes af en aan voorbij sjeezen, waar eens een huisje uitbrandt... In plaats van dit degelijke gedoe, zowel Zwolle als bij mijn ouders. ALS je al politie ziet, zijn ze de snelheid aan het controleren, en ik woon in zwolle op een steenworp afstand van het hoofdbureau regio IJsselland, dus daar rijden ze af en aan...
quote:
Mijn vader is sjag vandaag en daar is mijn moeder weer boos om. Nu had mijn vader gewielrend met een collega, komt thuis en vraagt of we ff zullen wandelen en dat ik dan op de trein wordt gezet. En dan wil mijn moder niet en dan gaat ze kwaad zitten doen, en zegt ze dat ik me er niet mee moet bemoeien, terwijl ze me er zo zelf bij betrekt.
Nou ik dacht fuck you, en heb de belbus besteld. Maarja, nu kan ik pas om 18.50 u weg...en dan ben ik om 21.10u pas in zwolle en dan nog naar mijn kamer lopen....
quote:Oke! Millinx-buurt maar doen?
Op zondag 27 juli 2003 16:23 schreef Vlarp het volgende:[..]
Dan kom je een keer een dagje over naar Rotterdam, daar gebeurt zat. Of je verhuist naar Rotterdam, ik zoek nog een toekomstige huisgenoot om samen een 3 of 4 kamer woning mee te delen
[..]
quote:dankje *zucht*
[afbeelding] *wax troost*
nog twee uur en twintig minuten....
quote:
Op zondag 27 juli 2003 16:20 schreef Vlarp het volgende:[..]
Straks mag je weer lekker gaan werken...
blijft stom dat je al die mensen gewoon niks te melden hebt, en zij ook niet naar jou, en je hoort er eigenlijk wel bij te gaan zitten, maar echt behoefte is er van beide kanten niet aan
quote:1 slot is niet genoeg hoor. Je hebt echt behalve het standaardslot en de dievenklauwen nog minstens 2 extra sloten nodig
Op zondag 27 juli 2003 16:26 schreef Waxxer het volgende:
Oke! Millinx-buurt maar doen?Gewoon een sterk slot erop, klaaaar...
quote:Hmm.. op zondag komt er alleen een belbus daar? Hier hebben we gelukkig elk uur nog een bus naar Rotterdam toe.
dankje *zucht*nog twee uur en twintig minuten....
quote:Nee, het is voor het net. Dit jaar komen er op m'n verjaardag ook geen familieleden of vage kennissen meer. Alleen m'n broer, vader en moeder en dan de buurvrouw enzo, maar da's gewoonte. Ik vier het verder wel met vrienden...
Op zondag 27 juli 2003 16:28 schreef Driftwood het volgende:[..]
een ouderwetse (ome ted) aaaaaai over de bolblijft stom dat je al die mensen gewoon niks te melden hebt, en zij ook niet naar jou, en je hoort er eigenlijk wel bij te gaan zitten, maar echt behoefte is er van beide kanten niet aan
quote:mmm, moet me weer melden, laterz
Op zondag 27 juli 2003 16:33 schreef Vlarp het volgende:[..]
Nee, het is voor het net. Dit jaar komen er op m'n verjaardag ook geen familieleden of vage kennissen meer. Alleen m'n broer, vader en moeder en dan de buurvrouw enzo, maar da's gewoonte. Ik vier het verder wel met vrienden...
quote:Och.. je bent er gisteren geweest. Ik had je zo kunnen zeggen dat het niet leuk was. Op zaterdag is het: 1) te druk, 2) te harde muziek, 3) echt veel te druk, 4) te warm, en 5) te druk!
Op zondag 27 juli 2003 16:36 schreef DennisMoore het volgende:
Okay, 'de Regenboog' was precies zoals ik verwachtte..
Je zult mij er op zaterdag weinig meer zien....
doordeweeks 's middags nog wel, maar dan kun je leuk praten met het personeel enzo.. en zijn meestal wel wat bekenden, en dan is het leuk.
quote:nog nie geweest, voorlopigweet ik nie eens of ik nog wel homo uitga de komende tijd...
Op zondag 27 juli 2003 17:02 schreef DennisMoore het volgende:
't Glijpaleis daarentegen is wel leuk geworden. Handig, meerdere verdiepingen met verschillende muzieksoorten..
quote:Uhuh.. is een verbetering. Vooral de 2e dansvloer boven is erg goed meestal...
Op zondag 27 juli 2003 17:02 schreef DennisMoore het volgende:
't Glijpaleis daarentegen is wel leuk geworden. Handig, meerdere verdiepingen met verschillende muzieksoorten..
alleen de prijzen zijn belachelijk... Met wie was je in rotterdam?
quote:Dat ging wel lekker hard ja. Volgens mij draaide die Lacroix-figuur.
Op zondag 27 juli 2003 17:15 schreef Vlarp het volgende:Uhuh.. is een verbetering. Vooral de 2e dansvloer boven is erg goed meestal...
quote:Mja, homo's zijn zo gek om 4,40 gulden te betalen voor een biertje...
alleen de prijzen zijn belachelijk...Met wie was je in rotterdam?
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 27-07-2003 17:26]
Dinsdag moet ik om 6 uur op, omdat ik om 10 uur een interview heb met nota bene een priester. Hem interview ik dan, en dan moet ik weer terug en dan nog 's avonds werken. Ik ben mezelf weer te stom af, maarja, die kerel wordt woensdag geopereerd en dan moet ik wel. ik weer hoor.....
Anyway, denk aan het vlak, aangezien we alweer op pag 11 zijn (na 3 dagen...)
quote:Hmm, ik vind de airco meestal wel goed werken in de palace. Heb me daar nog nooit rot staan zweten. Boven is het inderdaad wel warmer, maar alles beter dan Amigo's waar NextDance wordt gehouden, daar is het altijd zweten geblazen, zeker als je wat drukker aan het dansen bent.
Op zondag 27 juli 2003 17:23 schreef DennisMoore het volgende:
Dat ging wel lekker hard ja. Volgens mij draaide die Lacroix-figuur.
Wel druk, weinig dansruimte. En érg warm overal... ze zouden voor airco eens ideeën moeten opdoen in 't Bölke.
quote:Sommige mensen zijn zo gek nog steeds terug te rekenen naar guldens..
Mja, homo's zijn zo gek om 4,40 te betalen voor een biertje...
Met een Robert.
quote:Ik zit nog op 10 hoor
Op zondag 27 juli 2003 17:25 schreef Waxxer het volgende:
Oh heren, ik heb dus het vierkantje verneukt he? Nathan wilde eruit, en ik dacht, dat fix ik ff. Dat mislukte. Het goede vierkantje, een H met een hapje eruit, staat op pag 4, gemaakt door Twoflower.
Dinsdag moet ik om 6 uur op, omdat ik om 10 uur een interview heb met nota bene een priester. Hem interview ik dan, en dan moet ik weer terug en dan nog 's avonds werken. Ik ben mezelf weer te stom af, maarja, die kerel wordt woensdag geopereerd en dan moet ik wel.ik weer hoor.....
Anyway, denk aan het vlak, aangezien we alweer op pag 11 zijn (na 3 dagen...)
Ach, ik krijg het ook druk deze week. Er zijn veel mensen weg bij de post, dus ik zal wel 6 dagen moeten werken. *sugt* en ik wil ook nog sociaal doen met wat mensen. Heb al te lang een aantal vrienden niet meer gezien.
quote:Nee, een tafelpoot op je vinger krijgen waardoor je naar het ziekenhuis moet, dat doet veel zeerder
Op zondag 27 juli 2003 18:20 schreef Joosteh het volgende:
ik leef!
Weet je wat pijn doet? Je knie stoten tegen de poot van je bureau!
quote:Weet je wat ook pijn doet? Je kleine teen stoten tegen de deurpost
Op zondag 27 juli 2003 18:20 schreef Joosteh het volgende:
ik leef!
Weet je wat pijn doet? Je knie stoten tegen de poot van je bureau!
quote:klopt!
Op zondag 27 juli 2003 18:23 schreef Vlarp het volgende:[..]
Weet je wat ook pijn doet? Je kleine teen stoten tegen de deurpost
quote:Dan heb je 't gevoel dat ie in 1x in duizend stukjes wordt gebroken
Op zondag 27 juli 2003 18:26 schreef Joosteh het volgende:[..]
klopt!
Gisteren had ik dus zo'n 'wat een perfect moment om te worden overvallen' moment. Maar zonet joh...
Komt er een opel bestelauto aanrijden. Die stopt voor ons huis. Er stappen twee jongens uit, in een vale spijkerbroek, witte t-shirts en een papier in hun hand. Ik dacht, tering, wat een vage kerels.
Bellen ze aan.... mijn moder doet open.
,,Is Hendrik er ook?"
Nou werkelijk waar...... Maargoed ik dus naar beneden (potenrammers?). Bleken ze een feest te organiseren, of ik een stukje kon schrijven voor De Band (het krantje waar ik dus o.a. voor schrijf). En daar komen ze op zondagmiddag voor bij mij aan de deur, terwijl er dus een kantoor van die krant bestaat (wat zeg ik: twee! een hier en een in doetinchem), er staat een e-mail adres bij en een telefoonnummer van de redactie. Maar nee, ze komen bij mij aan de deur of moet ik dit positief opvatten?
Het erge is dat een van die jongens dus jaaaaren bij mij in de klas heeft gezeten en ik hem alleen maar aan zijn stem herkende. Ik dacht echt, my god, wat is er met jou gebeurd.... Naja, hij zal vast wel via via gehoord hebben dat ik van deeeehhh ... ben, en desondanks durft hij nog wel aan te bellen scheelt ook weer
Maar ik voel me wel zo van... oke...
en een van die jongens was in vroeger tijden godsgruwelijk lekker(die heb ik zelfs nog eens naakt mogen aanschouwen na het voetballen), en nu.....
quote:Denk je nou echt dat mensen zo triest zouden zijn dat ze je thuis in elkaar komen trappen? Beetje vertrouwen hebben in mensen kan ook geen kwaad. En ach, misschien waren ze te lui om het kantoor te contacten.
Op zondag 27 juli 2003 18:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik leef ook, alleen dacht ik zojuist dat het niet meer voor lang zou zijn...Gisteren had ik dus zo'n 'wat een perfect moment om te worden overvallen' moment. Maar zonet joh...
<heel verhaal>
quote:Goeie reis!
Op zondag 27 juli 2003 18:32 schreef Waxxer het volgende:
jezus, ik lijk wel stoned als ik mezelf teruglees... maar ik moet de bus dan ook halen. Hopelijk was mijn verhaal te begrijpen. Ik pak nu mijn spullen en dan loop ik weg. Als ik in Zwolle ben, verwacht ik dus wel, dat er al een nieuw topic geopend is! En jongens, denk er aan: goeie vlak op pag 4!!!en een van die jongens was in vroeger tijden godsgruwelijk lekker(die heb ik zelfs nog eens naakt mogen aanschouwen na het voetballen), en nu.....
![]()
En voor hetero's is het soms een sport er zo slecht mogelijk uit te zien
quote:ok ik overdreef lichtelijk
Op zondag 27 juli 2003 18:34 schreef Vlarp het volgende:[..]
Denk je nou echt dat mensen zo triest zouden zijn dat ze je thuis in elkaar komen trappen? Beetje vertrouwen hebben in mensen kan ook geen kwaad. En ach, misschien waren ze te lui om het kantoor te contacten.
*weg ren naar de busch*
quote:Succes met reizen!
Op zondag 27 juli 2003 18:39 schreef Waxxer het volgende:[..]
ok ik overdreef lichtelijk
ik dacht: wat moeten die nou weer hier en wie zijn ze?
*weg ren naar de busch*
quote:jeuh!!! Andy is er weer eens... kun je nog goed typen met half vingertopje
Op zondag 27 juli 2003 18:23 schreef Andyvie het volgende:[..]
Nee, een tafelpoot op je vinger krijgen waardoor je naar het ziekenhuis moet, dat doet veel zeerder
(O nee, dat doet eigenlijk helemaal niet zoveel pijn, alleen wel langer
)
@ doffy: minispray
what were you thinking?
quote:
Op zondag 27 juli 2003 18:36 schreef Vlarp het volgende:[..]
En voor hetero's is het soms een sport er zo slecht mogelijk uit te zien
quote:Ja hoor.
Op zondag 27 juli 2003 18:44 schreef onetouch het volgende:[..]
jeuh!!! Andy is er weer eens... kun je nog goed typen met half vingertopje
![]()
@ doffy: minispray
![]()
what were you thinking?
quote:Je voelt je toch niet aangesproken heh?
Op zondag 27 juli 2003 18:45 schreef onetouch het volgende:[..]
quote:
Op zondag 27 juli 2003 18:46 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ja hoor.
Zo goed zelfs dat ik morgen gewoon weer aan het werk ga
Ik ben alweer gewoon in Wageningen
quote:niet zo zeer hoor, meer zo van dat homo's er ook een sport van schijnen te kunnen maken en dan trendsettend denken te zijn
Op zondag 27 juli 2003 18:46 schreef Vlarp het volgende:[..]
Je voelt je toch niet aangesproken heh?
quote:een moeilijk afscheid is alleen maar een teken dat het voorgaande de moeite waard was
Op zondag 27 juli 2003 18:47 schreef Jerruh het volgende:
ik ga zow met de bus en de trein naar de maay! En dan ons ma laten schrikken met me nieuwe piercing enzo! IK WIL EIGLIK NOG NIE WEG.
maar ja....
quote:Ik ben ook een trendsetter!
Op zondag 27 juli 2003 18:48 schreef onetouch het volgende:[..]
niet zo zeer hoor, meer zo van dat homo's er ook een sport van schijnen te kunnen maken en dan trendsettend denken te zijn
quote:idd, niemand is in de mode en niemand is kledingbewust...
Op zondag 27 juli 2003 18:48 schreef onetouch het volgende:[..]
niet zo zeer hoor, meer zo van dat homo's er ook een sport van schijnen te kunnen maken en dan trendsettend denken te zijn
quote:en wat set jij zoal dan?
Op zondag 27 juli 2003 18:51 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik ben ook een trendsetter!
*kuch verslik enz*
quote:Ach, heb je rest van de week weer wat om naar uit te kijken..
Op zondag 27 juli 2003 18:47 schreef Jerruh het volgende:
ik ga zow met de bus en de trein naar de maay! En dan ons ma laten schrikken met me nieuwe piercing enzo! IK WIL EIGLIK NOG NIE WEG.
maar ja....
Sjips, pagina 11
quote:uitstraling will last forever.... when you've got it
Op zondag 27 juli 2003 18:51 schreef Jerruh het volgende:[..]
idd, niemand is in de mode en niemand is kledingbewust...
zolang je kleding draagt omdat diekleren je goed zitten ben je kldingbewust...
besides,trends zijn tijdelijk, dus je uitstraling dan ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |