Zelf doe ik het meestal niet bewust, maar als ik een broek aantrek waarvan ik weet dat die zodanig af kan zakken dat de string zegmaar te zien is, doe ik wel altijd een extra sexy ding aan
Ik vind het overigens meestal wel sexy staan, vooral in combinatie met een tattoo!
quote:In beide gevallen vind ik het niet mooi. Dat je een beetje ziet, okee, maar ik hoef niet van iedereen een halve blote reet te zien.
Op dinsdag 2 december 2003 12:13 schreef MikeyMo het volgende:
kom ik net tegen hier op Fok:
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:13 schreef MikeyMo het volgende:
kom ik net tegen hier op Fok:
quote:
quote:man zeker wel
Op dinsdag 2 december 2003 12:50 schreef MikeyMo het volgende:
ja die bovenste is lekker
Alleen jammer dat ik niet op "kort haar" val maar die kont mag er zeker zijn
quote:en veel fast food
Op dinsdag 2 december 2003 15:11 schreef Halinalle het volgende:
Het verschil tussen boven en onder is zo'n tien jaar.
je lijkt er gewoon een slet mee.. BrEeZaH-sletj..
maar ja ze moeten het zelf weten.. Niet allemaal hebben ze het door, maar een hoop doen het express..
quote:tja, dat zeggen anderen weer over het plaatsen van (semi-)naaktfoto's op een openbaar forum. Kijk het gebeurt vaak dat ze het niet doorhebben dat het gebeurt en jongens vinden het maar wat leuk in bepaalde gevallen.
Op dinsdag 2 december 2003 23:43 schreef xxdeesjuhxx het volgende:
ik vind het heel lelijk.. Wat is hier mooi aan??je lijkt er gewoon een slet mee.. BrEeZaH-sletj..
maar ja ze moeten het zelf weten.. Niet allemaal hebben ze het door, maar een hoop doen het express..
Dan vind ik er niets sletterigs aan
btw: Zag laatst een meid in witte broek en zwarte string. Mooie string mooie billen, maar de combinatie ervan vond ik nou ook weer niet echt je van het...
quote:Het lijkt me ook wel leuk om zo'n bandje door te knippen.
Op dinsdag 2 december 2003 20:16 schreef gekke_sandra het volgende:
Dat is toch niet hip, dat is omdat ze het "stoer" vinden om andere mensen te laten zien dat ze een string aanhebben. Ik vind het maar niks. Je vraagt er dan ook gewoon om dat mensen hem dan nog verder omhoog trekken *auw*
quote:voedingscentrum test zeker
Op dinsdag 2 december 2003 15:11 schreef Halinalle het volgende:
Het verschil tussen boven en onder is zo'n tien jaar.
ik snap best dta je n string wilt dragen als je n strakke broek aanhebt want dat is gewoon moojer maar als je het om die reden doet moet je m niet boven je broek uit laten steken dan is t mooje meteen weer weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |