quote:owja, die topic, nou daar kun jij je ei ( oftewel je foto's) wel weer kwijt
Op donderdag 31 juli 2003 22:22 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Nee, ik zit in een breezahtopic nu
quote:kijk sylvana ik heb nog wat voorbeelden:
Op donderdag 31 juli 2003 22:28 schreef Sylvana het volgende:[..]
haha
[img][/img]
quote:Dat is weer overdreven
Op donderdag 31 juli 2003 20:53 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
quote:en toch alledaags voorkomend
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:26 schreef yavanna het volgende:[..]
Dat is weer overdreven
quote:Bovendien zéér ontopic:
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:31 schreef MikeyMo het volgende:[..]
en toch alledaags voorkomend
quote:
Je string 10cm boven je broek uitsteken,is dat in?
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:32 schreef Miss_Amara het volgende:[..]
Bovendien zéér ontopic:
[..]
quote:Das waar, maar wel te overdreven naar mijn smaak
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:32 schreef Miss_Amara het volgende:[..]
Bovendien zéér ontopic:
[..]
quote:Im ken die tafrelen ook wel ja. Sommige meisjes trekken hun string zo hoop op dat hij boven de broek uitkomt. dat lijkt me persoonlijk niet lekker zitten. Als ik een string aan heb en een heupbroek let ik er altijd op dat hij onder mijn broek blijft. Dus heb er geen last van. Ik draag ook meestal een riem, waardoor je hem ook niet kan zien, want mijn broek wijkt dan niet meer bij mijn rug. Het wijken bij de rug is bij veel vrouwen, omdat we een holle rug hebben door met de borst naar voren te lopen.
Op vrijdag 25 juli 2003 13:48 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zit hier op m'n werk en als ik nou naar links kijk dan heb ik een vol uitzicht op de kont van een klant die een beetje over de tafel heenleunt en waarbij de onderbroek 5-10 centimeter boven d'r broek uitsteekt.Laatst kwam ik uit de trein en liep enkel treden op de trap voor mij een meisje met een behoorlijk dikke kont d'r broek hing halverwege haar billen en je zag in vol ornaat hoe d'r string in d'r naad verdween.
In de bieb zitten vaak meisjes achter de computers en er zitten er altijd wel 1 of 2 bij, bij wie de onderbroek volop zichtbaar is boven de broekrand. Dan zitten ze gewoon normaal op een stoel.
Nou is mij opgevallen dat ik steeds vaker op dit soort uitzichten word getrakteerd, op zich geen probleem, ik vind het wel iets spannends hebben, maar is het nou ook de bedoeling dat we dit te zien krijgen? Ik krijg altijd nl de indruk dat de meiden zelf niet bewust zijn van het feit dat hun ondergoed voor iedereen zichtbaar is. Vooral die meid die op de trap liep zie ik wel vaker en die kleed zich nooit uitdagend, dus die is zeker niet op de hoogte van het feit dat iedereen achter haar een blik op d'r halfblote kont geworpen krijgt.
Toch is het typisch en heeft het iets met de kleding te maken: als een jongen voorover buigt of op een stoel zit zie je niets, een meisje hoeft maar even voorover te hangen en die broek hangt halverwege d'r billen en de string torent boven de broekrand uit. Een complot van de kledingfabrikanten?
quote:jij bent ook lullig zeg...
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:29 schreef xgirl het volgende:Als ik een string aan heb en een heupbroek let ik er altijd op dat hij onder mijn broek blijft. Dus heb er geen last van. Ik draag ook meestal een riem, waardoor je hem ook niet kan zien, want mijn broek wijkt dan niet meer bij mijn rug.
quote:[miereneukmode]
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:22 schreef ratelaar het volgende:
Zelf vind ik een normaal onderbroekje veel spannender dan een string wanneer deze iets boven de rand van de onderbroek* uitkomt.
onderbroek
[/miereneukmode]
quote:lichaam is idd niks mis mee
Op zondag 3 augustus 2003 20:32 schreef EggsTC het volgende:[..]
Alleen zonder hoofd is ze lekker
quote:Wat hij zegt
Op vrijdag 25 juli 2003 13:51 schreef Enemyforce het volgende:
Of het in is of niet, ik heb er geen problemen mee
quote:Heeft nix met lullig te maken, is handiger dan dat mijn broek afzakt zonder riem.
Op zondag 3 augustus 2003 20:21 schreef DoefusDuck het volgende:[..]
jij bent ook lullig zeg...
quote:zou je denken?
Op maandag 4 augustus 2003 12:11 schreef xgirl het volgende:[..]
Heeft nix met lullig te maken, is handiger dan dat mijn broek afzakt zonder riem.
quote:Zou die damens, dit echt spontaan hebben gedaan? Neu, toch? Nee tuurlijk niet, maar om ff terug te komen op de vraag.
Op zondag 10 augustus 2003 09:35 schreef MikeyMo het volgende:
wellicht minder spontaan als die voyeur shots...
Het lijkt wel of een string 10 cm boven je broek uit te hebben te steken, aardig "in" is. Ik vind het zelf nog altijd een beetje vulgaar, en niet erg smakelijk , ziet nogal hoerig uit. Als je de dames dan graag een string willen dragen koop dan een heupstring ofzo, die zijn meestal ook nog mooier ook, als die dingen met die hoog zittende touwtjes.
quote:ach als ze geen kapsonens hadden zouden het nog leuke one-night-stands zijn
Op woensdag 13 augustus 2003 17:27 schreef cigarman het volgende:
Dat is toch de opzet van die meiden? Ze willen trendy en sexy overkomen en bereiken juist het tegendeel. Ja... mischien niet bij de ravi's en mourad en theo- types want die weten niet beter en geilen om dit soort makkelijke types die gelijk voor de BMW, nieuwe telefoon en sterke verhalen vallen te imponeren.
Het zou mijn slag ook niet zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |