Het kan dus wel...
Al moet het niet zo zijn dat zelfs van die ouwe afgezakte vrouwen met oversized asses hun string en complete inhoud aan je tonen wanneer ze zich voorover buigen. Want dan ga je gewoon direct over je nek...
Gaat wel weer over als die vreselijke heupbroeken weer uit de mode zijn.
quote:Juist en die heb ik dus ook
Op maandag 28 juli 2003 20:28 schreef pea4fun het volgende:
Mensen...er zijn strings die er juist op gemaakt zijn om boven die leleijke heupbroeken uit te steken. Met strasssteentjes, vlindertjes of bloemetjes op de plek waar ze boven de broek uitkomen...Het zal dus wel zo horen....Gaat wel weer over als die vreselijke heupbroeken weer uit de mode zijn.
leuk woord: strasssteentjes
quote:Leuk is dat he? die leuke strings mogen blijven....
Op maandag 28 juli 2003 20:29 schreef ramses het volgende:[..]
Juist en die heb ik dus ook
leuk woord: strasssteentjes
quote:Die onderste!!! Dat soort anita's zie je idd regelmatig op grote feesten rondhupsen, met van die kunstnagels en een zonnebril op (met cowboyhoed)
Op zondag 27 juli 2003 12:41 schreef cigarman het volgende:
Jah.. en zijn die zo vol van hun sexuele geaardheid dat ze zelfs ala Rene Froger geen slipjes meer dragen waardoor je zelfs de 'lippen' door het stof ziet verschijnen.
on-topic:
quote:Waar kun je die kopen? ben er al eeuwen naar op zoek.
Op zondag 27 juli 2003 13:08 schreef Aventura het volgende:
Ik vind strings niet zo fijn zitten, dus draag ze alleen als mijn kleding dat vereist. Alleen ik gruwel van die strings met van die dunne bandjes. Vrijwel niet 1 vrouw is dermate slank (mager eigenlijk) dat ze niet enigzins het rollade-effect krijgt.
Ik heb de perfecte (heup)string gevonden trouwens waarbij je niet je halve reet ziet zitten mocht de broek iets afzakken:
[afbeelding]Ik draag dus alleen maar dit soort stings en niks anders.
ALvast bedankt mupke!
mzzl()es
Ik denk dat jullie wat vaker achter jullie computertjes vandaan moeten komen, het meerdendeel van de meiden kopen roekeloos een string en ook een heup-broekje, want dat is in (nix mis mee) maar als zon argeloos kind niet weet dat die 2 kledingstukken niet kan combineren krijg je iets zoals dit: Half fok! dat op slechtgeklede, styleloze meiden geilt.
Sorry, let niet op mijn mening trouwens. Ik vind meiden die goedgekleed zijn over het algemeen iets aantrekkelijker dan het doorslag breezah sl*tje waar jullie allemaal op geilen.
noir
quote:tis gewoon styleloos, thats all.
Op maandag 28 juli 2003 23:19 schreef Miwe het volgende:
Jezus, wat een stelletje bejaarde moslims posten hier zeg.(nofi tegen bejaarde moslims
) Wat maakt het nou uit dat je een beetje bloot ziet? 50 jaar geleden was je een slet als je een spijkerbroek droeg, nu is dat normaal en gaat de mode weer een beetje verder/bloter. Wat is daar nou erg aan?
en kap met dat breezahsletje woord... wie weet drinken ze niet eens allemaal breezer... smirnofftramp?
quote:Je zou je strings natuurlijk ook een maatje groter kunnen kopen.........
Op zondag 27 juli 2003 13:08 schreef Aventura het volgende:
Ik vind strings niet zo fijn zitten, dus draag ze alleen als mijn kleding dat vereist. Alleen ik gruwel van die strings met van die dunne bandjes. Vrijwel niet 1 vrouw is dermate slank (mager eigenlijk) dat ze niet enigzins het rollade-effect krijgt.
quote:murf
Op dinsdag 29 juli 2003 08:29 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
quote:murf?
Op dinsdag 29 juli 2003 08:33 schreef Vampier het volgende:[..]
murf
das ranzig!!
ikzelf= altijd HEUPstrings aan, zit LAAG ONDER je broek....
niemand ziet het dan....
mijn conclusie, die meiden die de string er bovenuit hebben komen geilen gewoon op aandacht.
quote:guilty!
Op dinsdag 29 juli 2003 09:03 schreef ook_gek het volgende:
MikeyMo maar geef toe jij kijkt ook als er een meisje zo voor je loopt
quote:Of die beschouwen hun string niet meer als onder kleding maar juist als boven kleding. het zal je ontgaan zijn. Maar in de mode wereld is een string en BH echt geen ondergoed meer. Het mag allemaal gezien worden.
Op dinsdag 29 juli 2003 09:20 schreef Milkwoman het volgende:
GVD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!das ranzig!!
ikzelf= altijd HEUPstrings aan, zit LAAG ONDER je broek....
niemand ziet het dan....
mijn conclusie, die meiden die de string er bovenuit hebben komen geilen gewoon op aandacht.
quote:Dat plaatje heb ik van de Wehkamp-site afgeplukt (is die vraag of dat kontje echt van mij is ook meteen beantwoord)
Op maandag 28 juli 2003 20:47 schreef Milkwoman het volgende:[..]
Waar kun je die kopen? ben er al eeuwen naar op zoek.
ALvast bedankt mupke!
mzzl(
)es
quote:Boefje
Op dinsdag 29 juli 2003 09:22 schreef MikeyMo het volgende:[..]
guilty!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |