quote:Misschien moet je eens heel subtiel een gesprek aanknopen over een riem ofzo
Op vrijdag 25 juli 2003 14:02 schreef MikeyMo het volgende:
ja, met een heupbroek vraag je er om, maar die griet hiero heeft gewoon een normale broek aan, geen lage heupbroek. Het lijkt wel alsof vrouwen hun ondergoed minimaal optrekken tot de broekrand waardoor bij minimale buigeningen voorover de broek 'lager gaat hangen' dan de string onderbroek.
Ik vond het niet zo erg, ze had een mooie kont.
quote:Bij vrouwen?
Op vrijdag 25 juli 2003 14:06 schreef Pharkus het volgende:
dit heet tegenwoordig het bouwvakkersdecolete
quote:Ik hoop dat dat wel aan het figuur ligt volgens jou? Iemand met van die vetrollen over d'r broek en dan ook nog eens een halve string. Nou, daar ga ik ook van walgen hoor.
Op vrijdag 25 juli 2003 14:05 schreef jpg97 het volgende:
Best sexy!
quote:ja was een keer op radio 1, in gesprek met een mode mevrouw die er verstand van zei te hebben. Moest ook even nadenken toen ik het hoorde vallen.
Op vrijdag 25 juli 2003 14:06 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Bij vrouwen?
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 14:07 schreef sheila_na_gig het volgende:
Ik vind het lelijk, maar heb het zelf soms ook. Heb twee broeken waarbij ik er pas later achter kwam (staande gepast) dat ze als ik zit tot ongekende laagtes afzakken. Zo'n "lage string" is geen oplossing, want dan krijg je een bouwvakkersdecollete, wat ik persoonlijk NOG lelijker vind.
Ik hoop dat de trend gauw weer voorbij gaat, zodat ik niet in een achteloze bui per ongeluk weer een paar van dergelijke exemplaren aanschaf.
quote:Ik heb al wat noodoplossingen gevonden ja, want op zich zijn die broeken te leuk om nooit meer te dragen. Ik draag gewoon erg lange T-shirts en blouses erboven, of als ik een kort truitje heb, knoop ik een sjaal of vest om mijn heupen
Op vrijdag 25 juli 2003 14:08 schreef Babs_voor_intimi het volgende:![]()
Kun je er geen riem omheen doen dan? Werkt bij mij wel redelijk (moet nog wel een beetje opletten, maar valt best mee)
ziet er altijd wel goed uit,uitzonderingen daar gelaten. ze willen wij(mannen) gewoon gek krijgen
quote:Maar dan heb je dus wel het 'bilnaad'-probleem. Of draag je geen heupbroeken?
Op vrijdag 25 juli 2003 14:10 schreef Helaaz het volgende:
ik draag gewoon superlage strings met alleen van die dunne touwtjes aan de zijkanten, en die komen dus eigenlijk nooit boven mijn broek uit.
quote:Als je een goeie lage string hebt, blijft ie precies net daarboven zitten
Op vrijdag 25 juli 2003 14:07 schreef sheila_na_gig het volgende:
Zo'n "lage string" is geen oplossing, want dan krijg je een bouwvakkersdecollete, wat ik persoonlijk NOG lelijker vind.
quote:Ik zal nog eens op zoek gaan. Altijd dat gekut met sjaals en vesten om je heupen gaat ook op je zenuwen werken
Op vrijdag 25 juli 2003 14:13 schreef Helaaz het volgende:
Als je een goeie lage string hebt, blijft ie precies net daarboven zitten
quote:Ja juist wel, maar die blijven precies daarboven zitten hoor
Op vrijdag 25 juli 2003 14:11 schreef sheila_na_gig het volgende:[..]
Maar dan heb je dus wel het 'bilnaad'-probleem. Of draag je geen heupbroeken?
quote:ik wou nog wel net gaan lunchen
Op vrijdag 25 juli 2003 13:55 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Ik vind het meestal wel iets opwindends hebben.
quote:Moet je maar niet zo laat geen lunchen
Op vrijdag 25 juli 2003 14:45 schreef Brammie1 het volgende:[..]
ik wou nog wel net gaan lunchen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |