Laatst kwam ik uit de trein en liep enkel treden op de trap voor mij een meisje met een behoorlijk dikke kont d'r broek hing halverwege haar billen en je zag in vol ornaat hoe d'r string in d'r naad verdween.
In de bieb zitten vaak meisjes achter de computers en er zitten er altijd wel 1 of 2 bij, bij wie de onderbroek volop zichtbaar is boven de broekrand. Dan zitten ze gewoon normaal op een stoel.
Nou is mij opgevallen dat ik steeds vaker op dit soort uitzichten word getrakteerd, op zich geen probleem, ik vind het wel iets spannends hebben, maar is het nou ook de bedoeling dat we dit te zien krijgen? Ik krijg altijd nl de indruk dat de meiden zelf niet bewust zijn van het feit dat hun ondergoed voor iedereen zichtbaar is. Vooral die meid die op de trap liep zie ik wel vaker en die kleed zich nooit uitdagend, dus die is zeker niet op de hoogte van het feit dat iedereen achter haar een blik op d'r halfblote kont geworpen krijgt.
Toch is het typisch en heeft het iets met de kleding te maken: als een jongen voorover buigt of op een stoel zit zie je niets, een meisje hoeft maar even voorover te hangen en die broek hangt halverwege d'r billen en de string torent boven de broekrand uit. Een complot van de kledingfabrikanten?
quote:Hahaha! Zich er niet bewust van zijn??? Niet zo naief man
Op vrijdag 25 juli 2003 13:48 schreef MikeyMo het volgende:Ik krijg altijd nl de indruk dat de meiden zelf niet bewust zijn van het feit dat hun ondergoed voor iedereen zichtbaar is.
quote:Breng ze nou niet op ideeen!
Op vrijdag 25 juli 2003 13:52 schreef matthijn99 het volgende:
*knip!!!![]()
quote:Alsof jou dat opvalt als eromheen allemaal babyvet zit
Op vrijdag 25 juli 2003 13:54 schreef Aernout het volgende:
Zolang je er maar geen poepstreep op ziet zitten
quote:Neuh, dat ligt maar net aan de string. Bij mij horen ze echt niet zo te zitten.
Op vrijdag 25 juli 2003 13:54 schreef Doctor_Bara het volgende:
In de vakantie zag ik ook wat strings voorbijkomen en t valt me op dat vrouwen soms helemaal niet weten hoe ze een string moeten dragen. De bandjes zitten gewoon zo als bij een normale zwembroek(parallel met de grond). Ze horen eigenlijk aan beide zijkanten van t lichaam wat meer omhoog te zitten.
quote:Ligt idd aan de string hoor. Het zou anders wel helemaal wat zijn; standaard boven je broek uit
Op vrijdag 25 juli 2003 13:54 schreef Doctor_Bara het volgende:
In de vakantie zag ik ook wat strings voorbijkomen en t valt me op dat vrouwen soms helemaal niet weten hoe ze een string moeten dragen. De bandjes zitten gewoon zo als bij een normale zwembroek(parallel met de grond). Ze horen eigenlijk aan beide zijkanten van t lichaam wat meer omhoog te zitten.
en die heeft ook een string boven der broek uithangen
quote:sorry ik werd ff bevangen door het warme weer...
Op vrijdag 25 juli 2003 13:58 schreef ThE_ED het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |