Persoonlijk dcaht ik dat we die tijd nu wel gehad hadden, maar het lijkt wel een beetje of het een beetje een trend aan het worden is om de dingen terug te draaien naar de jaren 50.
Ik ben wel benieuwd hoe de mensen die deze ideeen aanhangen ze verdedigen. En ook hoe ze denken over werkende vrouwen. En waarom ze dit vinden etc. etc.
quote:Wat een onzin, mijn vriendin verdient meer dan ik...
Op vrijdag 25 juli 2003 11:27 schreef pro_jeex het volgende:
Vrouwen moeten doen wat de man zegt
Omdat de man het beste weet wat goed voor z'n vrouw is en omdat hij haar ondersteund oa financieel.
quote:Goede argumenten.
Omdat de man het beste weet wat goed voor z'n vrouw is en omdat hij haar ondersteund oa financieel.
quote:Hoi BHFH.
quote:En wat als de vrouw meer verdient?
quote:Das best triest, voel je je dan niet aangetast in je mannelijkheid
Op vrijdag 25 juli 2003 11:27 schreef Skimmer het volgende:[..]
Wat een onzin, mijn vriendin verdient meer dan ik...
quote:Jouw vrouw is zwakbegaafd?
quote:Dan doe je als man wel iets fout
Op vrijdag 25 juli 2003 11:29 schreef Mariel het volgende:[..]
En wat als de vrouw meer verdient?
"Vrouwen moeten nou eenmaal doen wat de man zegt, maar vertel dat maar niet tegen mijn vrouw, anders wordt ze boos en krijg ik niets meer te eten"
quote:Graag niet beledigend worden, dat slaat nergens op
Op vrijdag 25 juli 2003 11:30 schreef Dante_A het volgende:[..]
Jouw vrouw is zwakbegaafd?
quote:
quote:Zowiezo bekijk je het van de verkeerde kant... Het is niet voor niets dat bij een scheiding alle spulletjes netjes in twee gedeeld worden.
Op vrijdag 25 juli 2003 11:29 schreef Solomon het volgende:
Oneens, ik ben het er wel gedeeltelijk mee eens dat als de man thuis de kostwinner is, hij ook meer zeggenschap over grote uitgaven heeft dan de vrouw (andersom ook). Natuurlijk zal hij, als hij een goede man is, zijn vrouw geen normale dingen ontzeggen.
Als twee mensen er voor kiesen om kinderen te krijgen, en de vrouw blijft dan thuis om voor die kids te zorgen... Dan is de helft van wat de man verdient, gewoon van de vrouw... daar heeft de man niets over te zeggen.
Vervolgens dump je dan beide helften in een potje waar je evenveel zegenschap over hebt.
Maarja helaas zijn er idd nog zat mensen die er zo over denken.
Aljeblief wil een vrouw geen trouwe hond, gelijkheid.
quote:En dat laatste is wederom uit de lucht gegrepen. Waarom zou een vrouw het huishouden moeten doen?
Op vrijdag 25 juli 2003 11:30 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Dan doe je als man wel iets fout
Vrouwen horen thuis het huishouden te doen,
quote:Waarom dat dan? Omdat hij modern is?
dus als ze meer verdienen als de man, dan moet die man toch eens bij zich zelf gaan nadenken.
Overigens slightly off-topic : Ben jij nou ook zo iemand die altijd zit te beweren dat de islam een "achterlijke cultuur" is?
Kan trouwens ook gewoon door het simpele feit komen dat ze hoger opgeleid is, en in een part-time baan daardoor meer verdient dan de man in een full-time baan.
quote:Goh was jij ook niet diegene die elke keer zo tegen de draad in was zodra er over aanpassen aan de "nl cultuur" aan de orde kwam in diverse topics? Misschien zelf niet van nederlandse komaf?
Op vrijdag 25 juli 2003 11:29 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Das best triest, voel je je dan niet aangetast in je mannelijkheid
Kan me amper voorstellen dat mensen die niet uit Staphorst ofzo komen dit nog zeggen.
quote:Dit kun je toch niet serieus menen??? Hallo!!! De bus gemist naar de huidige tijd of zo??? Strax ga je ook nog zeggen dat vrouwen inferieur zijn aan mannen. Single, zeker?
Vrouwen horen thuis het huishouden te doen, dus als ze meer verdienen als de man, dan moet die man toch eens bij zich zelf gaan nadenken.
Ik ga even met pauze, ik ben zo terug
quote:tja... het zal wel een moslim wezen...
Op vrijdag 25 juli 2003 11:33 schreef pisnicht het volgende:[..]
Goh was jij ook niet diegene die elke keer zo tegen de draad in was zodra er over aanpassen aan de "nl cultuur" aan de orde kwam in diverse topics? Misschien zelf niet van nederlandse komaf?
quote:Ahum? Ik heb geen man nodig om mij financieel te redden hoor!!
quote:Welnee, hij heeft het goed voor elkaar, ik zou ook een rijke vrouw zoeken....;)
* Bright roept z'n vrouw erbij
Kijk, schat. Zie je nou wel dat het zo hoort? Als ik iets zeg, dan moet jij dat maar gewoon doen. Begrepen?
Ga onmiddelijk koken!
* Bright sluit af met een blauw oog en zere enkel
[/sarcasm]
Tegenwoordig, in de 21e eeuw, beslissen beiden wat er zal worden gedaan, in overleg en rekening houdende met elkaar.
quote:IDD.
quote:Ik heb al 3 en een half jaar een relatie. Vrouwen zijn niet inferieur aan mannen, we hebben andere taken en doelen in het leven.
Op vrijdag 25 juli 2003 11:34 schreef Copycat het volgende:[..]
Dit kun je toch niet serieus menen??? Hallo!!! De bus gemist naar de huidige tijd of zo??? Strax ga je ook nog zeggen dat vrouwen inferieur zijn aan mannen. Single, zeker?
quote:Wat heeft een jaartal nou met beleid te maken?
Op vrijdag 25 juli 2003 11:36 schreef Catwoman1986 het volgende:
!!! het is 2003 mensen!
quote:Mijn vader kan anders ook heerlijk koken
Op vrijdag 25 juli 2003 11:36 schreef pro_jeex het volgende:
IK ben de hele dag aan het werk, dus dan mag je verwachten dat er eten klaar staat en dat de boel schoon is !
Das geen werk voor mannen.
quote:Ik ben erg slecht in het huishouden, kan alleen aardig koken. God zegene mijn (mannelijke) schoonmaker. Ik heb wel een goede baan, want mijn talenten liggen dus op een ander vlak. Ik heb dus idd ook altijd meer verdiend dan mijn ex. Het financieel steunen idee valt dan dus helemaal weg.
Vrouwen horen thuis het huishouden te doen, dus als ze meer verdienen als de man, dan moet die man toch eens bij zich zelf gaan nadenken.
Ik ga even met pauze, ik ben zo terug
Bovendien is het hele idee achter een vrouw die wel thuisblijft en het huishouden doet, dat ze daarmee haar man in staat stelt te werken. En dat je daarmee dus samen zorgt dat het geld binnen kan komen.
quote:Dat is het trieste in Nederland jah
Op vrijdag 25 juli 2003 11:36 schreef sassa_s het volgende:[..]
Ahum? Ik heb geen man nodig om mij financieel te redden hoor!!
quote:... en leef jij nog ergens in de middeleeuwen....
Op vrijdag 25 juli 2003 11:30 schreef pro_jeex het volgende:Dan doe je als man wel iets fout
quote:ROFLMAO.... Yeah right!
Op vrijdag 25 juli 2003 11:30 schreef pro_jeex het volgende:Vrouwen horen thuis het huishouden te doen, dus als ze meer verdienen als de man, dan moet die man toch eens bij zich zelf gaan nadenken.
Dus als je als 'niet goed kunnen lerend' mannetje een succesvol beroep als... wat zal ik zeggen... onkruidwieder bij de gemeente een bloedmooie succesvolle vrouw aan de haak kan slaan dan ben jij iemand die "uit principe" de vrouw afwijst omdat ze te veel verdient?!?!?
DREAM ON!
quote:Hoezo niet?
Op vrijdag 25 juli 2003 11:38 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Dat is het trieste in Nederland jah
Maar kijk je zou gevoelsmatig dat zelf niet willen.
Ben je overigens gelovig?
Maakt ook niet uit of ik dat doe.. Als ik t doe krijg ik wel iets heel anders dan "Ja schat" naar m'n oren
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 11:36 schreef Catwoman1986 het volgende:
wat een onzin zeg!! mijn vriend heeft echt niks over mij te beslissen!!! het is 2003 mensen!
quote:
quote:Mijn moeder en vriendin ook
Op vrijdag 25 juli 2003 11:37 schreef Mariel het volgende:[..]
Mijn vader kan anders ook heerlijk koken
quote:Goh, ben echt reuze benieuwd naar je vriendin... Zij werkt dus niet, begrijp ik of vind jij het niet meer dan logisch dat ze na een lange werkdag ook nog 100% voor jou zorgt?
Op vrijdag 25 juli 2003 11:37 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik heb al 3 en een half jaar een relatie. Vrouwen zijn niet inferieur aan mannen, we hebben andere taken en doelen in het leven.
quote:Want? Ik wil graag het waarom horen? Waarom zou een vrouw geen eigen wil mogen hebben?
Op vrijdag 25 juli 2003 11:39 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Vrouwen met een eigen wil, dat gaat mis!
quote:Ik dacht dat het standaard in vrouwen zit, aanleg voor het huishouden, misschien moet je daar eens wat meer aandacht aan besteden omdat te ontwikkelen, je zult er van opknappen hoor, het geeft voldoening begrijp ik
Op vrijdag 25 juli 2003 11:38 schreef Ripley het volgende:[..]
Ik ben erg slecht in het huishouden, kan alleen aardig koken. God zegene mijn (mannelijke) schoonmaker. Ik heb wel een goede baan, want mijn talenten liggen dus op een ander vlak. Ik heb dus idd ook altijd meer verdiend dan mijn ex. Het financieel steunen idee valt dan dus helemaal weg.
Bovendien is het hele idee achter een vrouw die wel thuisblijft en het huishouden doet, dat ze daarmee haar man in staat stelt te werken. En dat je daarmee dus samen zorgt dat het geld binnen kan komen.
quote:*newsflash*
Mijn moeder en vriendin ook
TIJD OM JE AAN TE PASSEN!
quote:Over triest gesproken, als jij DAT nodig hebt om je "mannelijkheid" te bevestigen, zul je wel een flinke vent zijn
quote:In 2003, wat hebben de middeleeuwen daar mee te maken
Op vrijdag 25 juli 2003 11:38 schreef Leviter het volgende:[..]
... en leef jij nog ergens in de middeleeuwen....
[..]ROFLMAO.... Yeah right!
Dus als je als 'niet goed kunnen lerend' mannetje een succesvol beroep als... wat zal ik zeggen... onkruidwieder bij de gemeente een bloedmooie succesvolle vrouw aan de haak kan slaan dan ben jij iemand die "uit principe" de vrouw afwijst omdat ze te veel verdient?!?!?
DREAM ON!
quote:
Voorlopig zie ik het meer mis gaan met bepaalde mannen en hun eigen mening ( Bush en concorten bv
quote:Zeg me dat dit een grap is...
Op vrijdag 25 juli 2003 11:39 schreef pro_jeex het volgende:
quote:Ik heb het geprobeerd, maar ik kan er geen fuck van. En ik vind het ook niet leuk om te doen. Ik verdien genoeg om een werkster te kunnen betalen, dus doe ik in de tijd dat ik anders zou schoonmaken liever iets waar ik wel goed in ben. Werken bijvoorbeeld. Of lol maken
Op vrijdag 25 juli 2003 11:40 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik dacht dat het standaard in vrouwen zit, aanleg voor het huishouden, misschien moet je daar eens wat meer aandacht aan besteden omdat te ontwikkelen, je zult er van opknappen hoor, het geeft voldoening begrijp ik
Leef jij nog in een grot en loop je rond met een grote knuppel ofzo?
Als de man de hele dag werkt en het geld verdient, dan is het op zich niet zo raar als de vrouw het huishouden doet. Maar als de vrouw ook werkt? Dan zul je dat toch echt samen moeten doen. En dat vrouwen en mannen andere doelen hebben in het leven... oooh kom op zeg!
Iedereen heeft in zijn leven recht op geluk en of de vrouw dat nou kan bereiken met het huishouden doen of met werken, dat is geheel haar keus. Daar heeft de de eeuwenoude zienswijze helemaal niks over te zeggen en jij al zeker niet!
Bah!
Kijken wie de daaropvolgende discussie met glans overwint
Mijn vriendin krijgt meer salaris, maar we delen de lasten door 2. Waarom? omdat zij ook 3 kinderen te financieren heeft, die zijn haar zorg, niet de mijne (zijn uit vorig huwelijk).
We doen beiden wat in het huishouden, maar zij net wat meer als ik. Komt omdat ik me in mijn eigen tijd nogal eens bezig houd met geld verdienen (is nooit weg toch, meer geld).
Mijn mening: een mens = een mens, m//v is niet belangrijk. Gelijkheid leidt tot de beste relatie volgens ons, en dat heeft tot nog toe geholpen (enkele meningsverschillen daargelaten).
quote:Omdat vrouwen gewoon van een boel dingen geen verstand hebben. Waarom zou je eeuwen aan ervaring in de baas zijn zo maar overboord gooien
Op vrijdag 25 juli 2003 11:40 schreef Ripley het volgende:[..]
Want? Ik wil graag het waarom horen? Waarom zou een vrouw geen eigen wil mogen hebben?
quote:vrouwen zijn ook niet minderwaardig
Op vrijdag 25 juli 2003 11:40 schreef ClickClick het volgende:[..]
Over triest gesproken, als jij DAT nodig hebt om je "mannelijkheid" te bevestigen, zul je wel een flinke vent zijn
Zonder viendin neem ik aan. Iemand denigrerenen om je (gebrek aan ?) zelfrespect op te vijzelen ? Tja, als je het daar van moet hebben, ben je lekker bezig.
Nooit gehoord van een relatie gebaseerd op gelijkwaardigheid en wederzijds respect ? Daar heb je op de lange termijn toch meer aan denk ik.
We zitten hier niet in noord afrika, vrouwen zijn hier geen bezit
quote:Trouwens pro_jeex, kan ik jou vrouw van je kopen?
Op vrijdag 25 juli 2003 11:40 schreef pro_jeex het volgende:[..]
BLA BLA BLA
Ik bied 20 kamelen...
[Dit bericht is gewijzigd door spookie op 25-07-2003 11:45]
Denk dat lang niet iedereen een gelijkwaardige partner zoekt, geldt voor zowel mannen als vrouwen.
quote:dan verwaarloos je je taken en dan schijf je dat af op een werkster die thuis al genoeg te doen heeft
Op vrijdag 25 juli 2003 11:42 schreef Ripley het volgende:[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik kan er geen fuck van. En ik vind het ook niet leuk om te doen. Ik verdien genoeg om een werkster te kunnen betalen, dus doe ik in de tijd dat ik anders zou schoonmaken liever iets waar ik wel goed in ben. Werken bijvoorbeeld. Of lol maken
quote:Ja zeg, straks willen jullie ook nog stemrecht zeker, maak het nou ff
Op vrijdag 25 juli 2003 11:40 schreef Ripley het volgende:[..]
Want? Ik wil graag het waarom horen? Waarom zou een vrouw geen eigen wil mogen hebben?
But serious; ik denk dat de meerderheid van de Nederlanders het er wel over eens is dat mannen en vrouwen gelijkwaardig zijn. Helaas gebeurd het nog wel steeds dat mannen en vrouwen als gelijk gezien worden, iets wat natuurlijk niet zo is.
Verder word de 'vrouwlijke kant' soms wel erg belicht, op zich niet raar omdat dat vroeger niet 'kon', maar 'typisch' mannelijek dingen lijken nu juist weer onder een taboe te komen. ("Jullie uiten je gevoelens nooit", waarbij dan word aangenomen dat gevoelens uiten typisch vrouwlijk is en dat het per defenitie goed is, naats nog het feit dat er verschillende manier zijn van omdgaan met gevoelens...)
quote:Ik heb toch echt wel eens ergens gelezen dat vrouwen slimmer zijn dan mannen.
Op vrijdag 25 juli 2003 11:43 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Omdat vrouwen gewoon van een boel dingen geen verstand hebben. Waarom zou je eeuwen aan ervaring in de baas zijn zo maar overboord gooien
quote:Van welke dingen zou een vrouw dan geen verstand hebben? Volgens mij bestaan zowel de mannelijke als de vrouwelijke bevolking uit individuen.En die eeuwen ervaring waar jij aan refereert: je bent zelf neem ik aan geen eeuwen geleden geboren, evenals de andere mannen die nu leven. Dus jij hebt enkel de ervaring van jouw leven.
Omdat vrouwen gewoon van een boel dingen geen verstand hebben. Waarom zou je eeuwen aan ervaring in de baas zijn zo maar overboord gooien
quote:Nee gewoon in een huis
Op vrijdag 25 juli 2003 11:43 schreef bladieblah het volgende:
pro_jeex >>>Leef jij nog in een grot en loop je rond met een grote knuppel ofzo?
Als de man de hele dag werkt en het geld verdient, dan is het op zich niet zo raar als de vrouw het huishouden doet. Maar als de vrouw ook werkt? Dan zul je dat toch echt samen moeten doen. En dat vrouwen en mannen andere doelen hebben in het leven... oooh kom op zeg!
Iedereen heeft in zijn leven recht op geluk en of de vrouw dat nou kan bereiken met het huishouden doen of met werken, dat is geheel haar keus. Daar heeft de de eeuwenoude zienswijze helemaal niks over te zeggen en jij al zeker niet!
Bah!
quote:Kan aan mij liggen, maar ik heb toch echt een opleiding gedaan, en het vreemde was dat ik me niet eens tussen allemaal mannen bevond.
Maar dat zegt niets verder..
Welke zaken hebben vrouwen geen verstand van pro_jeex?
quote:Tief op, mijn vriendin is heilig voor me
Op vrijdag 25 juli 2003 11:44 schreef Skimmer het volgende:[..]
Trouwens pro_jeex, kan ik jou vrouw van je kopen?
Ik bied 20 kamelen...
quote:Het is een man
Op vrijdag 25 juli 2003 11:44 schreef pro_jeex het volgende:[..]
dan verwaarloos je je taken en dan schijf je dat af op een werkster die thuis al genoeg te doen heeft
En mijn taken verwaarloos ik niet, mijn werk wordt uitstekend gedaan
quote:En het omgekeerde lees je ook weleens, zo blijf je bezig heh...
Op vrijdag 25 juli 2003 11:45 schreef sassa_s het volgende:[..]
Ik heb toch echt wel eens ergens gelezen dat vrouwen slimmer zijn dan mannen.
quote:De man moet ook niet de baas spelen, hij moet de baas zijn!
Op vrijdag 25 juli 2003 11:44 schreef spookie het volgende:
Een man moet niet proberen bij mij de baas te spelen want ik pik dat niet en dat weet me vriend ook
quote:Nee hoor helemaal niet... Maar gelukkig is dit niet vanzelf sprekend...
Op vrijdag 25 juli 2003 11:46 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Nee gewoon in een huis
Waarom kan een vrouw niet gelukkig zijn als ze het huishouden doet en kinderen opvoed? Is dat zo'n verkeerd ideaal
en dat jij denkt dat dat wel zo zou moeten zijn zegt meer over jou dan over ons...
Denk jij ook nog steeds dat negers ondergeschikt zijn aan blanken??
quote:En die werkster verdient er dus weer geld mee (Of waren we het daar al over eens dat een vrouw ook mag verdienen?)
Op vrijdag 25 juli 2003 11:44 schreef pro_jeex het volgende:[..]
dan verwaarloos je je taken en dan schijf je dat af op een werkster die thuis al genoeg te doen heeft
quote:Idd, het jammere is alleen dat sommige vrouwen nauwlijks meer durven toegeven dat ze het fijn vinden, omdat het niet meer 'mag'.
Op vrijdag 25 juli 2003 11:47 schreef DarkElf het volgende:
als je als vrouw gelukkig bent als je thuis bent, voor de kinderen zorgt etc is dat prima, maar niet onder het mom van : we moeten doen wat mannen zeggen
quote:In de OPZIJ zeker
Op vrijdag 25 juli 2003 11:45 schreef sassa_s het volgende:[..]
Ik heb toch echt wel eens ergens gelezen dat vrouwen slimmer zijn dan mannen.
quote:klopt.
Op vrijdag 25 juli 2003 11:48 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Idd, het jammere is alleen dat sommige vrouwen nauwlijks meer durven toegeven dat ze het fijn vinden, omdat het niet meer 'mag'.
quote:Dat mannen en vrouwen niet gelijk zijn, wil idd nog weleens vergeten worden is het gehele gelijkwaardig zijn proces.
Op vrijdag 25 juli 2003 11:45 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ja zeg, straks willen jullie ook nog stemrecht zeker, maak het nou ff
But serious; ik denk dat de meerderheid van de Nederlanders het er wel over eens is dat mannen en vrouwen gelijkwaardig zijn. Helaas gebeurd het nog wel steeds dat mannen en vrouwen als gelijk gezien worden, iets wat natuurlijk niet zo is.
Verder word de 'vrouwlijke kant' soms wel erg belicht, op zich niet raar omdat dat vroeger niet 'kon', maar 'typisch' mannelijek dingen lijken nu juist weer onder een taboe te komen. ("Jullie uiten je gevoelens nooit", waarbij dan word aangenomen dat gevoelens uiten typisch vrouwlijk is en dat het per defenitie goed is, naats nog het feit dat er verschillende manier zijn van omdgaan met gevoelens...)
Vrouwen en mannen verschillen en dat is juist een heel goed ding, van huishouden tot zaken doen.
Gelijkwaardig zijn ze wel en dat houdt oa in dat beiden zich mogen ontwikkellen en specialiseren in wat hun intresse is.
quote:Het zit in onze genen, net zoals een vrouw een moederinstinct heeft.
Op vrijdag 25 juli 2003 11:45 schreef Ripley het volgende:[..]
Van welke dingen zou een vrouw dan geen verstand hebben? Volgens mij bestaan zowel de mannelijke als de vrouwelijke bevolking uit individuen.En die eeuwen ervaring waar jij aan refereert: je bent zelf neem ik aan geen eeuwen geleden geboren, evenals de andere mannen die nu leven. Dus jij hebt enkel de ervaring van jouw leven.
quote:Je hebt zeker gelijk als je zegt dat mannen en vrouwen niet gelijk maarw el gelijkwaardig zijn. Ik vind het alleen storend om in een vrouwelijk rolpatroonhoekje qua interesses en rechten en plichten geduwd te worden, terwijl dat misschien niet bij mij past. Ik wil graag als individu gezien worden en een man zie ik ook als individu.
Op vrijdag 25 juli 2003 11:45 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ja zeg, straks willen jullie ook nog stemrecht zeker, maak het nou ff
quote:Volgens mij hebben vrouwen van nature toch een soort kinderzorg drive, wat is daar verkeerd aan? Overigens heeft mijn vader dat ook heel erg geloof ik dus het is geen wet ofzo.
Op vrijdag 25 juli 2003 11:48 schreef DarkElf het volgende:[..]
klopt.
quote:Idd, maar je HOEFT niet met pro_jeex te trouwen hoor
Op vrijdag 25 juli 2003 11:49 schreef Ripley het volgende:[..]
Je hebt zeker gelijk als je zegt dat mannen en vrouwen niet gelijk maarw el gelijkwaardig zijn. Ik vind het alleen storend om in een vrouwelijk rolpatroonhoekje qua interesses en rechten en plichten geduwd te worden, terwijl dat misschien niet bij mij past. Ik wil graag als individu gezien worden en een man zie ik ook als individu.
quote:Wees er maar trots op
Op vrijdag 25 juli 2003 11:47 schreef Ripley het volgende:[..]
Het is een man
En mijn taken verwaarloos ik niet, mijn werk wordt uitstekend gedaan
quote:Precies en andersom ook.
als je als vrouw gelukkig bent als je thuis bent, voor de kinderen zorgt etc is dat prima, maar niet onder het mom van : we moeten doen wat mannen zeggen
quote:En wat is daar mis mee?
quote:het is 'schepen'
Op vrijdag 25 juli 2003 11:50 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Wees er maar trots op
Een ander met jouw taken opscheppen
quote:Jij beledigd je vrouw, ik stel alleen een vraag.
Op vrijdag 25 juli 2003 11:31 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Graag niet beledigend worden, dat slaat nergens op
quote:Lang niet elke vrouw heeft een moeder instinct
Op vrijdag 25 juli 2003 11:49 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Het zit in onze genen, net zoals een vrouw een moederinstinct heeft.
quote:nee klopt ook.
Op vrijdag 25 juli 2003 11:49 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Volgens mij hebben vrouwen van nature toch een soort kinderzorg drive, wat is daar verkeerd aan? Overigens heeft mijn vader dat ook heel erg geloof ik dus het is geen wet ofzo.
maar het idd van de zotte dat je als vrouw niet eens meer kan toegeven dat ze het wel fijn vinden als de man voor hun zorgt bijvoorbeeld. je moet! de emancipatie een warm hart toedragen lijkt het wel.
nou jammer dan. Ik vind het prima als mijn man dingen regelt, voor me zorgt en me zorgen ontneemt want die heb ik al genoeg.
quote:Communisme heeft zich 90 jaar mogen bewijzen in de Sovjet-Unie, en werd een zooitje. Feminisme mag het nu zo'n 35 jaar bewijzen. Om te voorkomen dat het net zo'n bende wordt, willen we de zaken nu alvast herstellen voor het feminisme onherstelbare schade aanricht
Op vrijdag 25 juli 2003 11:27 schreef Lucille het volgende:
Is het een algemene trend of is het gewoon de laatste groep gasten die nog niet weten dat het al 2003 is?
Mannen willen jullie alleen maar tegen jezelf beschermen. Geen dank, zo zitten we nu eenmaal in elkaar.
quote:De tijd dat de vrouwen thuis bleven zitten en alles alleen deden is allang verleden tijd... Vrouwen zijn wat dat betreft verstandiger geworden... En het grote voordeel voor mannen is, dat ze niet meer alleen de kost hoeven te verdienen wat dan weer als voordeel heeft dat 'ie meer geld kan uitgeven aan dingen die hij leuk vindt en niet alles hoeft uit te geven aan zijn vrouw/vriendin.
Op vrijdag 25 juli 2003 11:41 schreef pro_jeex het volgende:In 2003, wat hebben de middeleeuwen daar mee te maken
Tot nu toe zie ik je alleen maar de negatieve kant van een 'geld verdienende' vrouw bekijken, maar er zijn (voor de man) ook hele positieve kanten! Wat dacht je van een leuk (groot) huis, luxer leven etc..
quote:En zij zou je vierkant uitlachen en ehhhh....
Ik zou haar overtuigen te stoppen met werken en kinderen te nemen
quote:Zeg hou mij er buiten
Op vrijdag 25 juli 2003 11:50 schreef yavanna het volgende:[..]
mietje ed
quote:je moet er zelf voor kiezen
Op vrijdag 25 juli 2003 11:51 schreef pro_jeex het volgende:[..]
En wat is daar mis mee?
quote:Sommige vrouwen hebben het ook niet inderdaad, mijn beste vriendin blijft het liefst bij kinderen uit de buurt omdat ze volgens haar "lawaai en troep maken". Ik vind het nogal kortzichtig als iemand je in een hoek duwt puur omdat je vrouw bent, geen enkele regel gaat voor elk individu op.
Volgens mij hebben vrouwen van nature toch een soort kinderzorg drive, wat is daar verkeerd aan? Overigens heeft mijn vader dat ook heel erg geloof ik dus het is geen wet ofzo.
Ik ga een man ook niet dwingen om mee te gaan naar een voetbalwedstrijd, terwijl ik daar weer wel van houd.
quote:Tricky, nee niet ondergeschikt, maar ik ga er niet mee om, dat doet verder ook niet ter zake
Op vrijdag 25 juli 2003 11:47 schreef Skimmer het volgende:[..]
Nee hoor helemaal niet... Maar gelukkig is dit niet vanzelf sprekend...
en dat jij denkt dat dat wel zo zou moeten zijn zegt meer over jou dan over ons...
Denk jij ook nog steeds dat negers ondergeschikt zijn aan blanken??
quote:Ik zij ook niet dat het goed was dat ze werkster was
Op vrijdag 25 juli 2003 11:47 schreef Mariel het volgende:[..]
En die werkster verdient er dus weer geld mee (Of waren we het daar al over eens dat een vrouw ook mag verdienen?)
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 25-07-2003 11:53]
quote:Dat zegt dat je mensen beoordeelt op hun sekse of ras ipv hun persoon. En dat is dus discriminatie
Op vrijdag 25 juli 2003 11:52 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Tricky, nee niet ondergeschikt, maar ik ga er niet mee om, dat doet verder ook niet ter zake
Maar wat zegt dat over mij dan?
quote:We have a winner
Op vrijdag 25 juli 2003 11:51 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Zeg hou mij er buiten
quote:Precies, alleen de feministen proberen vrouwen wijs te maken dat het niet zo is.
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 11:46 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Nee gewoon in een huis
quote:Ik zeg niet dat ze zo niet gelukkig kan zijn, maar dat ze op zn minst de keuze moet hebben om te kijken waarmee ze gelukkig is. Als je als man je vriendin niet de keus geeft om zich te ontwikkelen op andere gebieden, dan kan ze nooit dingen ontdekken die ze misschien veel leuker vindt.
Waarom kan een vrouw niet gelukkig zijn als ze het huishouden doet en kinderen opvoed? Is dat zo'n verkeerd ideaal
quote:Dat is in elk geval plezierig om te horen. Dat hoor ik liever dan mannen wier vriendin hun niks interesseert...
Tief op! Mijn vriendin is heilig voor me!
quote:Klopt mijn schrijf fout, sowwy
Op vrijdag 25 juli 2003 11:51 schreef ThE_ED het volgende:[..]
het is 'schepen'
En dat is gewoon werk uti handen geven, delegeren, etc, wat is daat verkeerd aan? Je kunt toch niet alles tegelijk... ?
quote:Op het laatste na ben ik het hier wel mee eens.
Op vrijdag 25 juli 2003 11:36 schreef pro_jeex het volgende:
IK ben de hele dag aan het werk, dus dan mag je verwachten dat er eten klaar staat en dat de boel schoon is !
Das geen werk voor mannen.
Ik ben dan thuis bij de kleine man en ik vind het niet meer als normaal dat er eten op tafel staat voor hem als hij thuiskomt, dat het huis (redelijk) netjes is enzo...
Zo heeft ieder zijn eigen taken, het een is niet minder als het ander.
Het laatste ben ik het totaal niet mee eens, mijn man is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter in het huishouden als ik en kan een aardig potje koken(en doet dat dan ook gaarne).
quote:Dat is dan een behoorlijke afwijking imho
Op vrijdag 25 juli 2003 11:51 schreef yavanna het volgende:[..]
Lang niet elke vrouw heeft een moeder instinct
quote:Het tijdperk der islamisering cq terugkeer naar achterlijke normen en waarden?
Op vrijdag 25 juli 2003 11:29 schreef Peachie het volgende:Sjonge jonge in welk tijdperk leven we????
quote:In een tijd van overbevolking niet noodzakelijk een slechte.
Op vrijdag 25 juli 2003 11:55 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Dat is dan een behoorlijke afwijking imho
quote:Het bevalt goed hoor
Op vrijdag 25 juli 2003 11:53 schreef BoomSmurf het volgende:
Lijkt me erg saai als je vrouw alleen maar doet wat jij zegt dat ze moet doen...
quote:Maar dat werkt beide kanten op, neem ik aan. Ik regelde in mijn relatie bijvoorbeeld het boeken van de reizen en de correspondentie met instellingen, hij de autozaken. Ik zorgde voor hem met cadeautjes en massages en kookte in het weekend en hij haalde me vaak op en kookte door de week ( want ik was bijna altijd later klaar).
Op vrijdag 25 juli 2003 11:51 schreef DarkElf het volgende:[..]
nou jammer dan. Ik vind het prima als mijn man dingen regelt, voor me zorgt en me zorgen ontneemt want die heb ik al genoeg.
Volgens mij werken dat soort dingen beide kanten op en is totale afhankelijkheid van 1 persoon in de relatie te scheef.
quote:Als het de eigen keuze van die vrouw is, is er ook helemaal niets mis mee
Op vrijdag 25 juli 2003 11:57 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Het bevalt goed hoor
Maar kijk wat zeuren vrouwen nou!
Ze hoeven niet te werken, mogen het geld van de man uitgeven met shoppen etc, hele dag koffieleuten met vriendinnen, the life toch!
ik zorg voor de sociale contacten (als het aan hem lag zagen we nooit iemand) ik regel de afspraken met bijvoorbeeld de aannemer etc en zo zijn er zat regeldingen die ik doe
quote:Ja, that's the live idd, lekker schoonmaken enzo
Het bevalt goed hoor
Ze hoeven niet te werken, mogen het geld van de man uitgeven met shoppen etc, hele dag koffieleuten met vriendinnen, the life toch!
Als je nou gewoon wil werken, wat is daar dan mis mee? En als jij het zo'n heerlijk leventje vindt, dan ga je het toch lekker zelf leven?
quote:Z'n vrouwelijke kant
Op vrijdag 25 juli 2003 11:55 schreef erodome het volgende:[..]
Op het laatste na ben ik het hier wel mee eens.
Ik ben dan thuis bij de kleine man en ik vind het niet meer als normaal dat er eten op tafel staat voor hem als hij thuiskomt, dat het huis (redelijk) netjes is enzo...
Zo heeft ieder zijn eigen taken, het een is niet minder als het ander.
Het laatste ben ik het totaal niet mee eens, mijn man is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter in het huishouden als ik en kan een aardig potje koken(en doet dat dan ook gaarne).
quote:Hoe ga jij eigenlijk jezelf redden als je zonder relatie zit?
Op vrijdag 25 juli 2003 11:54 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Precies, alleen de feministen proberen vrouwen wijs te maken dat het niet zo is.
quote:LOL.. *denkt ernstig na over haar zonden*
Op vrijdag 25 juli 2003 11:53 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik zij ook niet dat het goed was dat ze werkster was
Ik zeg niet dat ze het niet mag, ik zeg dat het niet hoort! Je moet bij zelf te raden gaan als je het wel doet.
quote:Naar goede normen en waarden
Op vrijdag 25 juli 2003 11:56 schreef Arnold_Ketsenegger het volgende:[..]
Het tijdperk der islamisering cq terugkeer naar achterlijke normen en waarden?
quote:Precies daarom heb ik ook een vriendin die het met me eens is
Op vrijdag 25 juli 2003 11:58 schreef yavanna het volgende:[..]
Als het de eigen keuze van die vrouw is, is er ook helemaal niets mis mee
quote:Ja thats the life! Voor vrouwen!
Op vrijdag 25 juli 2003 11:59 schreef Ripley het volgende:[..]
Ja, that's the live idd, lekker schoonmaken enzo
.
Als je nou gewoon wil werken, wat is daar dan mis mee? En als jij het zo'n heerlijk leventje vindt, dan ga je het toch lekker zelf leven?
quote:Ja, zoiets wel ja
Op vrijdag 25 juli 2003 12:00 schreef yavanna het volgende:[..]
Hoe ga jij eigenlijk jezelf redden als je zonder relatie zit?
Weer bij je moeder aan tafel schuiven en je tas wasgoed bij haar afleveren?
quote:Is ze het echt met je eens of zegt ze dat alleen maar?
Op vrijdag 25 juli 2003 12:02 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Precies daarom heb ik ook een vriendin die het met me eens is
Maar toch moeten vrouwen gaan na denken waar ze wel niet mee bezig zijn!
Kinderen krijgen in Nederland is hard nodig!
Btw, grappige aanname ook dat kinderen krijgen synoniem voor je lijkt te staan met thuis blijven en het huishouden doen
quote:Nee, geboortebeperking in de Derde Wereld is hard nodig. Anders gaan we om maar gelijke tred te houden zo weer een nieuwe wapenwedloop (alleen dan met kinderen) tegemoet.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:02 schreef pro_jeex het volgende:
quote:Goed zo, doe er wat mee
Op vrijdag 25 juli 2003 12:00 schreef Mariel het volgende:[..]
LOL.. *denkt ernstig na over haar zonden*
quote:En als je uit elkaar gaat op een moment dat je moeder het ook niet meer kan? Word je dan zo'n vervuild oud mannetje?
Op vrijdag 25 juli 2003 12:03 schreef pro_jeex het volgende:Ja, zoiets wel ja
quote:Lijkt mij toch niets, zo'n afhankelijke instelling
Op vrijdag 25 juli 2003 12:03 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ja, zoiets wel ja
quote:Ja dat vormt samen een takenpakket, dat hoort idd bij elkaar.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:03 schreef yavanna het volgende:[..]
Is ze het echt met je eens of zegt ze dat alleen maar?
Btw, grappige aanname ook dat kinderen krijgen synoniem voor je lijkt te staan met thuis blijven en het huishouden doen
quote:Zeg meneer radicale moslim,
Het bevalt goed hoor
Jou vriendin is eigenlijk een soort verkapte hoer zo.
Jij brengt het geld binnen, zij werkt niet maar zij geeft het uit.
Ik ruil daarvoor moet ze doen wat jij wil.
Beetje hoerig, vind je ook niet?
Ik begrijp nu ook waarom dit soort lui niet vaak horgerop komen. Ook al is de man stratenmaker, de vrouw mag niet werken, maar ondertussen wel 6 kinderen baren. Ja, zo blijf je wel arm.
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 12:05 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ja dat vormt samen een takenpakket, dat hoort idd bij elkaar.
Vrouwen moeten niet denken dat ze wat te willen hebben, het loopt de spui gaten uit. Kijk mening over hoe de inrichting van het huis moet zijn enzo, tot daar aan toe, maar daar houd het ook wel op!
omg, ik vermaak mij kostelijk hier
Ik begrijp de keuze die jij en je vriendin hebben gemaakt. En ik respecteer die keuze. Als jullie er beiden gelukkig mee zijn, wie zijn wij dan om hier een oordeel over te vellen.
Jij lijkt echter wel te oordelen over mensen die niet (willen) leven zoals jij. Waarom? Wat is de reden dat jij overtuigd bent dat jouw ideaal die van iedereen zou moeten zijn?
quote:Dit moet gewoon wel een trollkloontje zij
Vrouwen moeten niet denken dat ze wat te willen hebben, het loopt de spui gaten uit. Kijk mening over hoe de inrichting van het huis moet zijn enzo, tot daar aan toe, maar daar houd het ook wel op!
quote:Inderdaad ja...
Op vrijdag 25 juli 2003 12:08 schreef Ripley het volgende:Dit moet gewoon wel een trollkloontje zij
Ook al dat rare topic van hem laatst in Ouder(s)...
[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 25-07-2003 12:11]
quote:Die mening had ik tijden terug ook al, in andere topics
Op vrijdag 25 juli 2003 12:08 schreef Ripley het volgende:[..]
Dit moet gewoon wel een trollkloontje zij
quote:maar wat als een vrouw geen kinderen wil of kan krijgen?? Dan voldoet ze niet aan het takenpakket en dan?
quote:Sterker nog, lijkt mij heel erg triest en vervelend. En dat noemt zich het sterke geslacht
Op vrijdag 25 juli 2003 12:05 schreef yavanna het volgende:[..]
Lijkt mij toch niets, zo'n afhankelijke instelling
quote:Ja daar is dat nodig, hier niet. Maar back ontopic
Op vrijdag 25 juli 2003 12:03 schreef Litpho het volgende:[..]
Nee, geboortebeperking in de Derde Wereld is hard nodig. Anders gaan we om maar gelijke tred te houden zo weer een nieuwe wapenwedloop (alleen dan met kinderen) tegemoet.
quote:Punt is alleen ook werkende vrouwen kinderen krijgen, dus klopt je stelling dat ze thuis moeten blijven omdat er meer kinderen geboren moeten worden, niet geheel meer
quote:Dan neem ik een nieuwe vriendin
Op vrijdag 25 juli 2003 12:04 schreef Angeles het volgende:[..]
En als je uit elkaar gaat op een moment dat je moeder het ook niet meer kan? Word je dan zo'n vervuild oud mannetje?
quote:Ik vraag me af of je veel te kiezen hebt in jouw positie. Je komt nou niet echt over als een man voor wie vrouwen in de rij staan.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:14 schreef pro_jeex het volgende:Dan neem ik een nieuwe vriendin
[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 25-07-2003 12:15]
quote:Jij hebt ze voor het uitzoeken?
Op vrijdag 25 juli 2003 12:14 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Dan neem ik een nieuwe vriendin
[Dit bericht is gewijzigd door yavanna op 25-07-2003 12:15]
quote:Ja, die kun je uitzoeken in een winkel he.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:14 schreef pro_jeex het volgende:
quote:Ik ben geen radicale moslim, ik ben gewoon een autochtoon
Op vrijdag 25 juli 2003 12:06 schreef Toeps het volgende:[..]
Zeg meneer radicale moslim,
Jou vriendin is eigenlijk een soort verkapte hoer zo.
Jij brengt het geld binnen, zij werkt niet maar zij geeft het uit.
Ik ruil daarvoor moet ze doen wat jij wil.
Beetje hoerig, vind je ook niet?
Ik begrijp nu ook waarom dit soort lui niet vaak horgerop komen. Ook al is de man stratenmaker, de vrouw mag niet werken, maar ondertussen wel 6 kinderen baren. Ja, zo blijf je wel arm.
quote:En als je die niet kunt vinden? dat kan altijd gebeuren.
Eigenlijk ben jij in zo'n geval net zo afhankelijk als je vriendin. Kijk, je moet er altijd vanuit gaan dat je je in je eentje ook moet kunnen redden. Je kunt van niemand zeker weten dat diegene je hele leven in je leven blijft (door eigen keuze, maar ook door ziektes en dood). Dan zal een vrouw dus moeten zorgen dat ze zich financieel kan redden en een man dat ie zich in het huishouden zelfstandig kan redden.
quote:Asjeblieft niet zeg, 16 miljoen is al meer dan genoeg. En op een verdergaande buitenproportionele aanwas van moslims zit al helemaal niemand te wachten (behalve jullie zelf dan, alsof jullie hopen op het Kosovo-effect?).
Op vrijdag 25 juli 2003 12:02 schreef pro_jeex het volgende:[..]
quote:Nee Barney Rubble
Op vrijdag 25 juli 2003 12:07 schreef ClickClick het volgende:
pro_jeex = Captain Caveman ???
quote:Omdat ik weet wat het beste voor mijn vrouw en als ik dat vind, waarom zou ik een ander ideaal bij anderen wel goed vinden
Op vrijdag 25 juli 2003 12:08 schreef Castor het volgende:
@ Pro_jeexIk begrijp de keuze die jij en je vriendin hebben gemaakt. En ik respecteer die keuze. Als jullie er beiden gelukkig mee zijn, wie zijn wij dan om hier een oordeel over te vellen.
Jij lijkt echter wel te oordelen over mensen die niet (willen) leven zoals jij. Waarom? Wat is de reden dat jij overtuigd bent dat jouw ideaal die van iedereen zou moeten zijn?
quote:Als een mening je niet past, dan maar gauw afdoen als relkloon, zielig hoor
Op vrijdag 25 juli 2003 12:10 schreef yavanna het volgende:[..]
Die mening had ik tijden terug ook al, in andere topics
Maar het brengt wel wat humor zo
quote:*Iedereen heeft recht om zijn/haar eigen mening, zolang het de mijne maar is*
Op vrijdag 25 juli 2003 12:17 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Omdat ik weet wat het beste voor mijn vrouw en als ik dat vind, waarom zou ik een ander ideaal bij anderen wel goed vinden
quote:Nee, dan zou ik me als echtgenoot of vader erg schamen cq teleurgesteld zijn.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:12 schreef DarkElf het volgende:[..]
maar wat als een vrouw geen kinderen wil of kan krijgen?? Dan voldoet ze niet aan het takenpakket en dan?
quote:waarom???? stel dat een vrouw geen kinderen kan krijgen?
Op vrijdag 25 juli 2003 12:19 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Nee, dan zou ik me als echtgenoot of vader erg schamen cq teleurgesteld zijn.
quote:Omdat iedereen anders (uniek) is. Wat voor jou en je vriendin werkt, werkt niet voor iedereen. Erg arrogant om voor iedereen te (willen) bepalen hoe ze hun leven moeten leven.
Omdat ik weet wat het beste voor mijn vrouw en als ik dat vind, waarom zou ik een ander ideaal bij anderen wel goed vinden
quote:Fysiek idd sterker, maar vrouwen zijn geestelijk veel sterker!
Op vrijdag 25 juli 2003 12:12 schreef Copycat het volgende:[..]
Sterker nog, lijkt mij heel erg triest en vervelend. En dat noemt zich het sterke geslacht
Maar o wee als er geen vrouw is om voor 'm te zorgen...
quote:Je spreekt jezelf tegen. Ze zijn geestelijk sterker, maar moeten wel gehoorzamen aan de man?
Op vrijdag 25 juli 2003 12:20 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Fysiek idd sterker, maar vrouwen zijn geestelijk veel sterker!
quote:Die vrouwen moeten dan gewoon stoppen met werken (eigenlijk eerder al) en hun verantwoordelijkheid nemen en voor het kind zorgen en niet dumpen in een creche ofzo.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:13 schreef yavanna het volgende:[..]
Punt is alleen ook werkende vrouwen kinderen krijgen, dus klopt je stelling dat ze thuis moeten blijven omdat er meer kinderen geboren moeten worden, niet geheel meer
quote:Tsa, ik ben nu eenmaal een vrouw met een eigen mening
Op vrijdag 25 juli 2003 12:18 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Als een mening je niet past, dan maar gauw afdoen als relkloon, zielig hoor
quote:Vreemd, al mijn exen waren ook zo, ik zoek ze er wel op uit uiteraard, ik ga niet met een halve kenau hokken natuurlijk
Op vrijdag 25 juli 2003 12:15 schreef Angeles het volgende:[..]
Ik vraag me af of je veel te kiezen hebt in jouw positie. Je komt nou niet echt over als een man voor wie vrouwen in de rij staan.
quote:Maar waarom mag een man niet afhankelijk van de vrouw zijn op dat gebied. Als je van elkaar afhankelijk bent, dan vormt dat een eenheid!
Op vrijdag 25 juli 2003 12:16 schreef Ripley het volgende:[..]
En als je die niet kunt vinden? dat kan altijd gebeuren.
Eigenlijk ben jij in zo'n geval net zo afhankelijk als je vriendin. Kijk, je moet er altijd vanuit gaan dat je je in je eentje ook moet kunnen redden. Je kunt van niemand zeker weten dat diegene je hele leven in je leven blijft (door eigen keuze, maar ook door ziektes en dood). Dan zal een vrouw dus moeten zorgen dat ze zich financieel kan redden en een man dat ie zich in het huishouden zelfstandig kan redden.
quote:Nu breng je weer een totaal ander punt aan.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:21 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Die vrouwen moeten dan gewoon stoppen met werken (eigenlijk eerder al) en hun verantwoordelijkheid nemen en voor het kind zorgen en niet dumpen in een creche ofzo.
quote:No offense, maar jouw vriendin lijkt mij geestelijk niet echt een tough cookie, hoor! Als ze zich zo conformeert aan jouw rigide, middeleeuwse zienswijze.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:20 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Fysiek idd sterker, maar vrouwen zijn geestelijk veel sterker!
quote:Dat zal idd wel een aardige lijst zijn.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:21 schreef pro_jeex het volgende:
al mijn exen
quote:Ik ben helemaal niet zo voor vrijheid en dergelijke, lees andere topics er maar op na.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:18 schreef yavanna het volgende:[..]
*Iedereen heeft recht om zijn/haar eigen mening, zolang het de mijne maar is*
quote:Je impliceert hiermee dat vrouwen die niet aan jouw ideaal voldoen, een halve kenau zijn. Zelf ben je er echter niet van gediend dat je vrouw "verkapte hoer" wordt genoemd.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:21 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Vreemd, al mijn exen waren ook zo, ik zoek ze er wel op uit uiteraard, ik ga niet met een halve kenau hokken natuurlijk
Ik stel voor: "Wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet"
quote:Zo'n vrouw hoef ik niet
Op vrijdag 25 juli 2003 12:19 schreef DarkElf het volgende:[..]
waarom???? stel dat een vrouw geen kinderen kan krijgen?
quote:check:http://forum.fok.nl/usericons/59540/allah.gif
Op vrijdag 25 juli 2003 12:15 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik ben geen radicale moslim, ik ben gewoon een autochtoon
Ik geloof je niet.
quote:Verse import uit Marokko, maagd en wel...
quote:De staat heeft daar een taak in, ik hoef dat echt zelf niet allemaal te doen, ik moet ook werken enzo hoor.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:19 schreef Castor het volgende:[..]
Omdat iedereen anders (uniek) is. Wat voor jou en je vriendin werkt, werkt niet voor iedereen. Erg arrogant om voor iedereen te (willen) bepalen hoe ze hun leven moeten leven.
quote:Nee, als jij die vrijheid maar hebt en iedereen doet wat jij wil vind je het al goed...
Op vrijdag 25 juli 2003 12:24 schreef pro_jeex het volgende:Ik ben helemaal niet zo voor vrijheid en dergelijke, lees andere topics er maar op na.
De vrouw mag doen waar ze zin in heeft, tot een bepaalde hoogte dan he
quote:Ja, ze moeten wel gehoorzamen ja! Ze kunnen gewoon beter pijn verdragen enzo.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:21 schreef Castor het volgende:[..]
Je spreekt jezelf tegen. Ze zijn geestelijk sterker, maar moeten wel gehoorzamen aan de man?
quote:hoe weet je dat van te voren?
Op vrijdag 25 juli 2003 12:25 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Zo'n vrouw hoef ik niet
dus als jij al een lange relatie hebt en het blijkt dat die vrouw geen kinderen kan krijgen dan dump je haar?
staat je fraai
quote:Dat waardeer ik ook.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:21 schreef yavanna het volgende:[..]
Tsa, ik ben nu eenmaal een vrouw met een eigen mening
Overigens wordt er gewoon serieus op je stellingen ingegaan.
quote:Erg ongepast, die
Op vrijdag 25 juli 2003 12:25 schreef pro_jeex het volgende:Zo'n vrouw hoef ik niet
En als je ze zelf niet kunt krijgen? Ben je dan consequent en zeg je: dit lichaam hoef ik niet?
quote:En als je er na jaren achterkomt dat het niet gaat, dan dump je de vrouw ( waar je veel van houdt en respect voor hebt ), voor een ander?
Zo'n vrouw hoef ik niet
quote:idd wees dan consequent en maak er een einde aan
Op vrijdag 25 juli 2003 12:27 schreef Angeles het volgende:[..]
Erg ongepast, die
alsof een vrouw er zelf iets aan kan doen.
En als je ze zelf niet kunt krijgen? Ben je dan consequent en zeg je: dit lichaam hoef ik niet?
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 25-07-2003 12:28]
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 12:22 schreef Angeles het volgende:
Wat doe je trouwens als je zelf geen kinderen kunt krijgen?
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 25-07-2003 12:28]
quote:Ja joh, z'n vriendin is oh zo heilig, maar wel heilig met een hoop mitsen en maren...
Op vrijdag 25 juli 2003 12:27 schreef yavanna het volgende:En als je er na jaren achterkomt dat het niet gaat, dan dump je de vrouw ( waar je veel van houdt en respect voor hebt ), voor een ander?
quote:Ik zeg niet dat jij dat allemaal moet doen. Ik geef aan dat ik het arrogant vindt dat je denkt te weten hoe iedereen moet leven. Wel goed le-zen.
De staat heeft daar een taak in, ik hoef dat echt zelf niet allemaal te doen, ik moet ook werken enzo hoor.
quote:Precies, anders gaat je vriendin wellicht nog klagen dat er geen genoeg inkomsten zijn om lekker te shoppen, op jouw kosten
De staat heeft daar een taak in, ik hoef dat echt zelf niet allemaal te doen, ik moet ook werken enzo hoor.
quote:Dat weet je toch niet vantevoren...
Zo'n vrouw hoef ik niet
quote:Ik ben niet middeleeuws, ik leef in het jaar 2003 en het bevalt haar wel ja, ze is mijn prinsesje
Op vrijdag 25 juli 2003 12:23 schreef Copycat het volgende:[..]
No offense, maar jouw vriendin lijkt mij geestelijk niet echt een tough cookie, hoor! Als ze zich zo conformeert aan jouw rigide, middeleeuwse zienswijze.
Wat maakt het in GODSNAAM uit dat hij het zo wil?! Als hij dat nou wilt, en er zijn vrouwen (en die zijn er) die het ook zo willen, wat let hem en die vrouw dan om zo te leven? Waarom zou hij zich in hemelsnaam moeten aanpassen aan de opdringerige wil van andere mensen die menen dat HUN levenswijze de beste is? Dat is precies hetzelfde als dat je zegt dat iemand zich moet aanpassen aan jouw godsdienst en dat is precies hetzelfde als je zegt dat iemand geen homo mag zijn omdat jij het ook niet bent. Blijkbaar stokt er dan toch iets in de overtuiging in jezelf en je eigen levenswijze als je iemand er zo nadrukkelijk van moet overtuigen dat hij het net zo moet doen als jij. Dat gezeik over dat iedereen zich maar moet conformeren aan hoe we tegenwoordig, anno 2003, leven en ons behoren te gedragen. Lees eens wat anders dan de Flair, de Viva of de Opzij...
quote:Je bent in ieder geval consequent dan
Op vrijdag 25 juli 2003 12:28 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Dan weet ik niet wat ik ga doen, waarschijnlijk blaas ik mezelf dan op,want dan heeft mijn leven geen zin meer.Ik denk dat ik dan doordraai.
Toch jammer dat het blijkbaar zoveel eergevoel van je zou ontnemen dat je liever er een einde aanmaakt, dan andere keuze's te maken.
quote:Hij lijkt hier wel een punt te hebben, ondanks dat ik 't voor de rest niet met hem eens ben. Als hijzelf zijn leven op een bepaalde manier inricht dan neem ik aan dat hij dat de beste manier vindt. Hij gunt het 'beste' blijkbaar ook aan de overige FOK!kers aan zijn eerdere posts te zien. Er is 1 klein probleempje: er kunnen ook mensen zijn met een andere mening, maar dat zijn toch juist de ingrediënten die nodig zijn voor een discussie en daar is 't forum toch voor bedoeld
quote:Marokkaanse vrouwen moeten maar met marokkaanse mannen gaan, ik houdt het gewoon bij een nederlandse vrouw.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:25 schreef Toeps het volgende:[..]
check:http://forum.fok.nl/usericons/59540/allah.gif
En dan nog die Sig...Ik geloof je niet.
[..]Verse import uit Marokko, maagd en wel...
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 12:25 schreef Angeles het volgende:[..]
Nee, als jij die vrijheid maar hebt en iedereen doet wat jij wil vind je het al goed...
quote:Tenminste, totdat ze je geen kinderen kan 'geven'. Dan wordt het wel een heel Grimm(ig) sprookje... Maar, als jullie er allebei hetzelfde over denken, wie ben ik om daar een oordeel over te hebben. Ga het alleen niet verheerlijken als dé waarheid, want daar zit je mijlenver vandaan.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:30 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik ben niet middeleeuws, ik leef in het jaar 2003 en het bevalt haar wel ja, ze is mijn prinsesje
quote:Opvoeden, sporten etc etc
Op vrijdag 25 juli 2003 12:25 schreef GstyleZ het volgende:
Ze moet afwassen en strijken en wassen en pijpen en verder heeft ze maar een recht en dat is het aanrecht hahahahahaha (snik)
quote:Volgens mij respecteren mensen zijn mening wel, ze zijn het er alleen niet mee eens.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:30 schreef Bombie het volgende:
Heerlijk is dat toch weer... hoe de levenswijze van pro_jeex wordt beantwoord met reacties die doorspekt zijn met enorme recalcitrantie, persoonlijke sneren, beledegingen en opdringerige 'adviezen' om zich maar vooral aan te passen.Wat maakt het in GODSNAAM uit dat hij het zo wil?! Als hij dat nou wilt, en er zijn vrouwen (en die zijn er) die het ook zo willen, wat let hem en die vrouw dan om zo te leven? Waarom zou hij zich in hemelsnaam moeten aanpassen aan de opdringerige wil van andere mensen die menen dat HUN levenswijze de beste is? Dat is precies hetzelfde als dat je zegt dat iemand zich moet aanpassen aan jouw godsdienst en dat is precies hetzelfde als je zegt dat iemand geen homo mag zijn omdat jij het ook niet bent. Blijkbaar stokt er dan toch iets in de overtuiging in jezelf en je eigen levenswijze als je iemand er zo nadrukkelijk van moet overtuigen dat hij het net zo moet doen als jij. Dat gezeik over dat iedereen zich maar moet conformeren aan hoe we tegenwoordig, anno 2003, leven en ons behoren te gedragen. Lees eens wat anders dan de Flair, de Viva of de Opzij...
Overigens geeft pro_jeex aan dat de mensen die niet volgens die normen leven fout zitten.
quote:Dan heb ik een serieus probleem
Op vrijdag 25 juli 2003 12:26 schreef DarkElf het volgende:[..]
hoe weet je dat van te voren?
dus als jij al een lange relatie hebt en het blijkt dat die vrouw geen kinderen kan krijgen dan dump je haar?
staat je fraai
quote:Misschien moet je mijn reacties toch iets beter lezen. Ik probeer hem niet te overtuigen van een andere levenswijze, ik probeer hem te laten inzien dat er "meer wegen naar Rome leiden".
Heerlijk is dat toch weer... hoe de levenswijze van pro_jeex wordt beantwoord met reacties die doorspekt zijn met enorme recalcitrantie, persoonlijke sneren, beledegingen en opdringerige 'adviezen' om zich maar vooral aan te passen.Wat maakt het in GODSNAAM uit dat hij het zo wil?! Als hij dat nou wilt, en er zijn vrouwen (en die zijn er) die het ook zo willen, wat let hem en die vrouw dan om zo te leven? Waarom zou hij zich in hemelsnaam moeten aanpassen aan de opdringerige wil van andere mensen die menen dat HUN levenswijze de beste is? Dat is precies hetzelfde als dat je zegt dat iemand zich moet aanpassen aan jouw godsdienst en dat is precies hetzelfde als je zegt dat iemand geen homo mag zijn omdat jij het ook niet bent. Blijkbaar stokt er dan toch iets in de overtuiging in jezelf en je eigen levenswijze als je iemand er zo nadrukkelijk van moet overtuigen dat hij het net zo moet doen als jij. Dat gezeik over dat iedereen zich maar moet conformeren aan hoe we tegenwoordig, anno 2003, leven en ons behoren te gedragen. Lees eens wat anders dan de Flair, de Viva of de Opzij...
maw niet iedereen wil op zijn manier leven. En das prima. We zijn allemaal anders en moeten nastreven wat ons gelukkig maakt.
quote:en hoe denk je dat zij zich voelt?
Op vrijdag 25 juli 2003 12:33 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Dan heb ik een serieus probleem
naast de teleurstelling en haar eigen verdriet moet ze ook nog een dealen met jouw schaamte???
quote:Ja, dan gaat ze maar naar iemand die zo'n vrouw wil of ik zoek een draagmoeder en blijf bij haar omdat ik van haar houd. Ik zou wel een vreemde kijk op haar krijgen. Ik denk dat het vanzelf stuk zou lopen.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:27 schreef Angeles het volgende:[..]
Erg ongepast, die
alsof een vrouw er zelf iets aan kan doen.
quote:Hoho, bijna iedereen zegt juist zijn levensstijl te respecteren, mits zijn vriendin ook gelukkig is op deze manier. Het probleem is juist dat hij zijn levensstijl oplegt als de enige juiste en alle vrouwen in een onderdanige rol wil drukken.
quote:Zelfmoord is een doodzonde. Volgens het christelijke geloof dan.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:28 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Dan weet ik niet wat ik ga doen, waarschijnlijk blaas ik mezelf dan op,want dan heeft mijn leven geen zin meer.Ik denk dat ik dan doordraai.
quote:Waarom zou je een vreemde kijk op haar krijgen?
Op vrijdag 25 juli 2003 12:34 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ja, dan gaat ze maar naar iemand die zo'n vrouw wil of ik zoek een draagmoeder en blijf bij haar omdat ik van haar houd. Ik zou wel een vreemde kijk op haar krijgen. Ik denk dat het vanzelf stuk zou lopen.
Zie je haar dan opeens niet meer als een volwaardige vrouw?
quote:Ik denk dat voor een groot deel te weten, niet alles natuurlijk ik ben geen machine.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:28 schreef Castor het volgende:[..]
Ik zeg niet dat jij dat allemaal moet doen. Ik geef aan dat ik het arrogant vindt dat je denkt te weten hoe iedereen moet leven. Wel goed le-zen.
quote:Ik denk dat ze zich dan geen vrouw meer zou voelen, als je geen kids kunt krijgen als vrouw, dan voel je je wel nutteloos denk ik.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:34 schreef DarkElf het volgende:[..]
en hoe denk je dat zij zich voelt?
naast de teleurstelling en haar eigen verdriet moet ze ook nog een dealen met jouw schaamte???
quote:dus het enige doel van een vrouw is kinderen baren?
Op vrijdag 25 juli 2003 12:38 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik denk dat ze zich dan geen vrouw meer zou voelen, als je geen kids kunt krijgen als vrouw, dan voel je je wel nutteloos denk ik.
beetje broedmachine idee nietwaar?
quote:Ik ben geen christen, dat scheelt.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:35 schreef Castor het volgende:[..]
Zelfmoord is een doodzonde. Volgens het christelijke geloof dan.
quote:offtopic: Machines "weten" niets. Alles wat machines doen is door een man of vrouw voorgeprogrammeerd.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:35 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik denk dat voor een groot deel te weten, niet alles natuurlijk ik ben geen machine.
ontopic: Jammer dat je geen goede argumenten kunt geven mbt je rotsvaste overtuiging dat jij het bij het goede eind hebt.
quote:Eigenlijk wel ja.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:35 schreef yavanna het volgende:[..]
Waarom zou je een vreemde kijk op haar krijgen?
Zie je haar dan opeens niet meer als een volwaardige vrouw?
quote:Inderdaad..
Op vrijdag 25 juli 2003 12:39 schreef DarkElf het volgende:dus het enige doel van een vrouw is kinderen baren?
quote:Nee niet alleen, maar het is wel een hoofddoel, voor alle planten en dieren overigens
Op vrijdag 25 juli 2003 12:39 schreef DarkElf het volgende:[..]
dus het enige doel van een vrouw is kinderen baren?
quote:Mijn vader is dood, maar hij dacht er wel zo over.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:39 schreef yavanna het volgende:
pro_jeex, kun je vertellen hoe deze meningen eigenlijk zijn ontstaan bij jou?
Denken je ouders hier bv net zo over?
quote:Ben je uberhaupt gelovig? Je denkbeelden lijken toch erg gekleurd door geloof. Welke andere bronnen heb (anders dan religieuze teksten) dat een vrouw ondergeschikt is/hoort te zijn?
Op vrijdag 25 juli 2003 12:39 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik ben geen christen, dat scheelt.
quote:Alleen is de mens zover dat ze voor zichzelf beslissingen kan nemen.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:40 schreef pro_jeex het volgende:[..]
voor alle planten en dieren overigens
quote:
Ik denk dat ze zich dan geen vrouw meer zou voelen, als je geen kids kunt krijgen als vrouw, dan voel je je wel nutteloos denk ik.
quote:Wij zouden ons onderscheiden van andere diersoorten doordat de mens zoiets heeft als een denkend brein.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:40 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Nee niet alleen, maar het is wel een hoofddoel, voor alle planten en dieren overigens
quote:En je moeder?
Op vrijdag 25 juli 2003 12:41 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Mijn vader is dood, maar hij dacht er wel zo over.
quote:Hij is moslim!
Op vrijdag 25 juli 2003 12:41 schreef Castor het volgende:[..]
Ben je uberhaupt gelovig? Je denkbeelden lijken toch erg gekleurd door geloof. Welke andere bronnen heb (anders dan religieuze teksten) dat een vrouw ondergeschikt is/hoort te zijn?
quote:Vreemd, het huishouden geeft toch ook al veel voldoening schreef je elders
quote:Nee mijn mening is politiek gekleurd,dat is wat anders. Dat is mijn bron.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:41 schreef Castor het volgende:[..]
Ben je uberhaupt gelovig? Je denkbeelden lijken toch erg gekleurd door geloof. Welke andere bronnen heb (anders dan religieuze teksten) dat een vrouw ondergeschikt is/hoort te zijn?
quote:Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Ben je gelovig?
Op vrijdag 25 juli 2003 12:44 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Nee mijn mening is politiek gekleurd,dat is wat anders. Dat is mijn bron.
quote:Die haat mijn mening en begrijpt niet waarom ik zo denk. Ze zit ook altijd mijn vriendin te pushen om meer zelfstandig te zijn enzo.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:43 schreef yavanna het volgende:[..]
En je moeder?
quote:Ja heel veel zelfs, maar het leven is meer dan alleen huishouden he
Op vrijdag 25 juli 2003 12:44 schreef yavanna het volgende:[..]
Vreemd, het huishouden geeft toch ook al veel voldoening schreef je elders
quote:Wat gek.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:46 schreef pro_jeex het volgende:
Die haat mijn mening en begrijpt niet waarom ik zo denk. Ze zit ook altijd mijn vriendin te pushen om meer zelfstandig te zijn enzo.
quote:En dan heeft ze straks wel weer zin om als een huisslaaf voor je te gaan zorgen als je relatie uitgaat denk je...?
Op vrijdag 25 juli 2003 12:46 schreef pro_jeex het volgende:Die haat mijn mening en begrijpt niet waarom ik zo denk. Ze zit ook altijd mijn vriendin te pushen om meer zelfstandig te zijn enzo.
quote:En toch was ze getrouwd met je vader, die zo dacht als jij. Nu probeert ze je vriendin te overtuigen dat ze zelfstandig moet zijn.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:46 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Die haat mijn mening en begrijpt niet waarom ik zo denk. Ze zit ook altijd mijn vriendin te pushen om meer zelfstandig te zijn enzo.
En jij gelooft nog steeds dat je vriendin het uit eigen vrije wil met je eens is?
quote:Ik ben niet gelovig, ik ben het wel eens met een aantal fundamentele waarden van de islam, maar heb mijn niet onderworpen aan dat geloof. Ik ben tegen het christendom, want dat vind ik een hypocriet geloof.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:45 schreef Castor het volgende:[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Ben je gelovig?
quote:eigenlijk niet, maar als het puntje bij paaltje komt denk ik wel.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:48 schreef Angeles het volgende:[..]
En dan heeft ze straks wel weer zin om als een huisslaaf voor je te gaan zorgen als je relatie uitgaat denk je...?
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 12:49 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik ben niet gelovig, ik ben het wel eens met een aantal fundamentele waarden van de islam, maar heb mijn niet onderworpen aan dat geloof. Ik ben tegen het christendom, want dat vind ik een hypocriet geloof.
quote:Ja
Op vrijdag 25 juli 2003 12:49 schreef Toeps het volgende:[..]
En jij gelooft nog steeds dat je vriendin het uit eigen vrije wil met je eens is?
quote:Maar hoe konden zei en je vader dan toch een relatie hebben waarin ze gelukkig waren of was dit dus duidelijk niet het geval?
Op vrijdag 25 juli 2003 12:46 schreef pro_jeex het volgende:[..]
quote:Het kan jou natuurlijk niks schelen wat zij er van vindt, maar het zou wel lachen zijn als je moeder dan zegt dat je maar eens je eigen potje moet gaan leren koken.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:49 schreef pro_jeex het volgende:eigenlijk niet, maar als het puntje bij paaltje komt denk ik wel.
quote:Precies, jezelf ontwikkellen bv
Op vrijdag 25 juli 2003 12:47 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ja heel veel zelfs, maar het leven is meer dan alleen huishouden he
quote:Ze zijn gescheiden in 1988
Op vrijdag 25 juli 2003 12:50 schreef yavanna het volgende:[..]
Maar hoe konden zei en je vader dan toch een relatie hebben waarin ze gelukkig waren of was dit dus duidelijk niet het geval?
quote:Lijkt me wel wat voor haar
Op vrijdag 25 juli 2003 12:51 schreef Angeles het volgende:[..]
Het kan jou natuurlijk niks schelen wat zij er van vindt, maar het zou wel lachen zijn als je moeder dan zegt dat je maar eens je eigen potje moet gaan leren koken.
quote:offtopic: Interessant. Het christendom en de islam komen op veel punten overeen. In welk opzicht vind jij het christendom hypocriet?
Op vrijdag 25 juli 2003 12:49 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik ben niet gelovig, ik ben het wel eens met een aantal fundamentele waarden van de islam, maar heb mijn niet onderworpen aan dat geloof. Ik ben tegen het christendom, want dat vind ik een hypocriet geloof.
ontopic: Ik respecteer je mening. Waarom kun jij het niet respecteren dat er mensen zijn die anders denken dan jij?
quote:Kinderen krijgen bijvoorbeeld
Op vrijdag 25 juli 2003 12:51 schreef yavanna het volgende:[..]
Precies, jezelf ontwikkellen bv
quote:De volgelingen doen niet wat ze preken.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:53 schreef Castor het volgende:[..]
offtopic: Interessant. Het christendom en de islam komen op veel punten overeen. In welk opzicht vind jij het christendom hypocriet?
ontopic: Ik respecteer je mening. Waarom kun jij het niet respecteren dat er mensen zijn die anders denken dan jij?
quote:En hoe moest het toen verder met je vader, aangezien hij dan waarschijnlijk ook niet het huishouden wou doen, incl koken ed.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:52 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ze zijn gescheiden in 1988
quote:Nou, mooi. Misschien komt het er nog wel eens van dan.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:52 schreef pro_jeex het volgende:Lijkt me wel wat voor haar
quote:Of werken
Op vrijdag 25 juli 2003 12:53 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Kinderen krijgen bijvoorbeeld
quote:Ik hoop zo dat je vrouw géén kinderen zal krijgen...
Kinderen krijgen bijvoorbeeld
quote:Die nam toen vast een nieuwe vrouw.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:54 schreef yavanna het volgende:En hoe moest het toen verder met je vader, aangezien hij dan waarschijnlijk ook niet het huishouden wou doen, incl koken ed.
quote:Ja dat doe ik ook
Op vrijdag 25 juli 2003 12:54 schreef yavanna het volgende:[..]
Of werken
quote:Hij nam een nieuwe vrouw, dat ging ook uit en toen strief hij (42)
Op vrijdag 25 juli 2003 12:54 schreef yavanna het volgende:[..]
En hoe moest het toen verder met je vader, aangezien hij dan waarschijnlijk ook niet het huishouden wou doen, incl koken ed.
quote:Of een dochter
Op vrijdag 25 juli 2003 12:55 schreef Angeles het volgende:[..]
Die nam toen vast een nieuwe vrouw.
quote:Maar dan 'neemt' pro_jeex toch 'gewoon' een andere vriendin
Op vrijdag 25 juli 2003 12:54 schreef Angeles het volgende:[..]
Nou, mooi. Misschien komt het er nog wel eens van dan.
quote:Streng maar rechtvaardig
Op vrijdag 25 juli 2003 12:55 schreef Toeps het volgende:[..]
Ik hoop zo dat je vrouw géén kinderen zal krijgen...
Ik heb nu al medelijden met ze.
Want ik geloof dat jouw opvoedkundige inzichten ook niet echt geweldig zijn.
quote:Who died and made you God (of Allah)???
Omdat ze ongelijk hebben.
quote:Oh ja, dat vergeet ik steeds.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:56 schreef yavanna het volgende:Maar dan 'neemt' pro_jeex toch 'gewoon' een andere vriendin
quote:Precies.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:56 schreef yavanna het volgende:[..]
Maar dan 'neemt' pro_jeex toch 'gewoon' een andere vriendin
quote:Zijn vader?
Op vrijdag 25 juli 2003 12:56 schreef Copycat het volgende:[..]
Who died and made you God (of Allah)???
quote:En zijn exen zetten hem weer op straat...
Op vrijdag 25 juli 2003 12:57 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Precies.
Geen hand vol maar een land vol zei mijn vader altijd.
quote:Door zijn afhankelijkheid?
Op vrijdag 25 juli 2003 12:56 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Hij nam een nieuwe vrouw, dat ging ook uit en toen strief hij (42)
Jammer dat je jezelf dan ook zulke beperkingen oplegt.
Of anders gezegd, je bent bereid te sterven voor je idealen wellicht.....
quote:Ik ook
Op vrijdag 25 juli 2003 12:55 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ja dat doe ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |