Fencingtv.comquote:Op zondag 27 juli 2025 10:09 schreef mitt het volgende:
[..]
Ergens te zien?
In ieder geval eentje bij de laatste 16.
De oudste wint, zoals het hoortquote:Op zondag 27 juli 2025 11:06 schreef Gijscoman het volgende:
35. Tristan Tulen x 113. Rafael Tulen: 15-7
Nooit echt spannend geworden. Wel interessant schermen. Fysiek niet heel intensief of explosief, maar tactisch en technisch wel.
Nu tegen de winnaar van de volgende partij: 1. Mohammed Elsayed (EGY) x 114. Nikita Koshman (UKR)
Is ook mijn vermoeden, al weet je het nooit.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:09 schreef mitt het volgende:
[..]
De oudste wint, zoals het hoort.
Wordt lastig in de volgende ronde, uitgaande van de Egyptenaar.
Hoe is bepaald dat Nederland als 13e geplaatst is? Gebruiken ze daar de wereldranglijst voor, of de resultaten uit het individuele toernooi?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:55 schreef Gijscoman het volgende:
Helaas blijken de partijen vandaag toch niet uitgezonden te worden:
Ronde van 64
13. Nederland x bye
Ronde van 32
13. Nederland x 20. Duitsland: 42-38
Nederland door naar de beste 16. Dat wordt morgen geschermd. En wel uitgezonden! Althans, zolang je blijft winnen. Verlies je, dan speel je in de top 16 wel het hele schema uit.
Ronde 16: (ongeveer 07:00 morgen)
13. Nederland x 4. Italië
Zware tegenstander, maar niet onmogelijk.
Gebaseerd op de wereldranglijst. Nederland staat daar mede dankzij de recente goede resultaten relatief hoog. Italië is een zware tegenstander, maar Nederland kan dat ook zijn. Op het EK werd Italië dan wel derde, maar Duitsland was vierde en Nederland tweede. Er is reden voor hoop!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:50 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Hoe is bepaald dat Nederland als 13e geplaatst is? Gebruiken ze daar de wereldranglijst voor, of de resultaten uit het individuele toernooi?
Jammer dat ze Italië treffen, de nummer drie van het afgelopen EK.
Jeetje, deze meltdown had ik even gemist. Wel een beetje van genoten, maar was hij terecht boos?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:33 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Was wel een complex figuur in ieder geval. Maar ook over de gebroeders Tulen heb ik wel wisselende dingen gehoord. Vorig jaar dat incident waarbij Tristan Tulen tekeer ging tegen Van Nunen is misschien ook wel symptomatisch. Dat ging om het winnende punt in een wedstrijd: Bekijk deze YouTube-video Daar had Tristan Tulen eigenlijk een zwarte kaart verdiend.
Maar goed, ze halen wel succes met weinig middelen.
Nee, hij had ook nog eens ongelijk, al is het wel een moeilijke kwestie en best begrijpelijk dat hij dacht wel gelijk te hebben. Alleen als de scheids dan gaat kijken, moet je je er ook bij neerleggen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje, deze meltdown had ik even gemist. Wel een beetje van genoten, maar was hij terecht boos?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |