Je zal uiteindelijk toch een keuze moeten maken uit twee kwaden:quote:Op dinsdag 4 mei 2004 07:52 schreef leonieke het volgende:
Ik wil gewoon dat mijn vader mijn zus en ik niet straal negeert en dat hij niet overal loopt rond te bazuinen hoe goed hij het daar wel heeft, en hoe leuk het wel is omdat hij zo goed overeenkomt met haar kinderen (hij doet ook alles voor hen eh: kookt voor hen, bezoekt het meisje elke week bij haar thuis, gaat met de andere zoon naar de rally, etc), terwijl hij zich niets meer aantrekt van zijn eigen kinderen. Ik vind de manier waarop hij zich gedraagt gewoon ROT.
Ik vind het zelfs helemaal niet egoïstisch klinken dat ik verwacht had dat hij wel op mijn email had gereageerd, aangezien wij hem nooit iets in de weg hebben gelegd. Twee jaar terug heeft hij een affaire gehad (dat dachten wij toen weliswaar aangezien ik een mail van een vrouw (een andere dan die van nu) onderschept had) Mijn zus en ik hebben hem daarover aangesproken en hij heeft toen gezworen dat er niets aan de hand was. Wij hebben hem allebei een nieuwe kans gegeven en uiteraard niets gezegd tegen ons ma, want het was (zogezegd) toch niet waar. (Nu heeft hij wel toegegeven dat er toen ook iemand was)
Die nieuwe vrouw van hem, wil ik echt niet beter leren kennen. Ik ken haar (van vroeger, ze heben al eens een relatie gehad (dat had ik toen weliswaar niet door) en toen zaten we wekelijks een aantal keer bij hen (ze was toen nog getrouwd en had haar drie kids al)) en na alles wat ze heeft gedaan, wil ik haar zeker en vast niet verder leren kennen. Haar karakter ligt me helemaal niet. Dingen als "ik heb gewonnen! ik heb hem!" zeg je volgens mij niet. Ze weet perfect dat dat ook aan onze oren komt (ik woon in Dadizele, deelgemeente van Moorslede, waar mijn pa en zij wonen). Ze is overal gekend als een bitch en geloof het of niet, zo zit ik niet in elkaar.
Daar ga ik nu niet onmiddellijk mee akkoord. Het is niet zo dat ik een tiener ben die nog echt opgevoed moet worden. Een groot verschil met iemand die bv 10 jaar is waarvan de ouders scheiden. Daar is er nog sprake van bezoekrecht en moet je als kind wel de nieuwe partner van (één van) je ouders aanvaarden.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je zal uiteindelijk toch een keuze moeten maken uit twee kwaden:
1) Als je contact met je vader wilt houden, dan zal je moeten accepteren dat je de "nieuwe" vrouw ook zal moeten zien.
2) Als je de "nieuwe" vrouw totaal niet wilt zien, dan zal je je moeten neerleggen dat je je vader ook niet meer zal zien.
Het is een of/of scenario hier, en/en kan niet en jij zal moeten kiezen met welke 'of' scenario je verder wilt gaan. Sterkte.
Neem een beslissing meid..... wil jij iemand die jou negeert nog wel kennen, ondanks dat het je vader is....quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:11 schreef leonieke het volgende:
Ondertussen al middag (hij begint om 8u te werken normaalgezien, zo was het vroeger toch) en nog geen reactie gekregen...
Het ziet er hopeloos uit vrees ik...
Daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:43 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Neem een beslissing meid..... wil jij iemand die jou negeert nog wel kennen, ondanks dat het je vader is....
Ik zou hem een een brief sturen met de vraag of hij nog wel contac wil. En meld hem dat, indien hij niet reageert op je brief, hij dan niet meer voor jou bestaat.
Als hij niet reageert, geeft dat blijk van desinteresse en is het een lul. Daar moet je geen contact meer mee willen, hoe moeilijk dat ook zal zijn...
Pfff dat wil ik dus helemaal niet.. dat mens is altijd wel eens thuis (aangezien ze begrafenisondernemer is en de zaak bij hen is waar ze wonen) en ik heb helemaal geen behoefte om haar ooit maar eens te ontmoeten.quote:Dag Leonie,
Ik ben een maand thuis geweest (congé) en pas sinds deze morgen terug beginnen werken.
Natuurlijk had ik reeds kunnen reageren op uw eerste mail, en ik verontschuldig me dat ik dat nog niet gedaan had.
Als je wil, kunnen we nog wel es samenkomen om es bij te babbelen, maar ik zie het eigenlijk niet zitten om telkens een afspraak te maken en ergens in een café te gaan zitten.
Ik begrijp best dat je Maureen iet wil zien maar het zou toch eenvoudiger zijn, mocht je me es in Moorslede komen opzoeken.
Het babbelt toch vlotter dan in een horecazaak,
Pa
Weer ff een moeilijk momentquote:Why'd you have to go and make things so complicated?
I see the way you're
Actin' like you're somebody else gets me frustrated
life's like this:
you fall and you crawl and you break and you take what you get
And you turn it into
Honesty and promise me
I'm never gonna find you fake it
No,no,no
Avril Lavigne - Complicated
|
|
| Forum Opties | |