Wen er alvast maar aan, want beter dan dit wordt het niet. Het beste wat je kan doen is gewoon doorgaan met je leven en niet meer achterom kijken. Hoe meer je achterom kijkt, des te zwaarder en moeilijker wordt het.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:05 schreef leonieke het volgende:
Ik dacht echt dat je je eigen vlees en bloed ni in de steek laat.. toch zeker niet in zo'n situatie
Oooo. Heb je je daar ff lekker in vergist.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:05 schreef leonieke het volgende:
Ik dacht echt dat je je eigen vlees en bloed ni in de steek laat.. toch zeker niet in zo'n situatie
Nee. Je maakt deel uit van een leven die hij zo snel mogelijk wil vergeten. Geloof mij maar, het wordt niet beter en uiteindelijk heb je jezelf ermee.quote:Op donderdag 29 april 2004 08:19 schreef leonieke het volgende:
Dus jullie zouden die email dan maar niet herinneren? Of iets sturen in de aard van: check your mails...
We zijn in de maand januari nog 1 keer gaan eten met hem, maar hij zat er ook maar gewoon bij. Vroeg hoe het was, maar hij wist niets meer van ons leven stelde ik vast. (bv: de broer van mijn vriend trouwt volgend jaar in polen, dat wist hij toen hij hier nog woonde, en toen vroeg hij: ga je op vakantie dit jaar? ik: wel ja, vakantie, 4 dagen Polen eh...; hij viel als het ware uit de lucht toen ik het vertelde)quote:Op donderdag 29 april 2004 09:51 schreef Werewolf het volgende:
Heb ik het mis of is het SMSje met oud-en-nieuw het enige wat ie van zicht heeft laten horen? Na al je eigen pogingen om contact met hem te krijgen vind ik een SMS toch wat slapjes en erg laf, waarom belt hij niet gewoon.....
Mja oke, dat hij het leven met mijn ma wil vergeten omdat het niet meer ging.. daar kan ik inkomen, maar daarom moet je je kinderen toch niet laten vallen???quote:Op donderdag 29 april 2004 12:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee. Je maakt deel uit van een leven die hij zo snel mogelijk wil vergeten. Geloof mij maar, het wordt niet beter en uiteindelijk heb je jezelf ermee.
quote:Op maandag 3 mei 2004 21:50 schreef leonieke het volgende:
ik ga er zo hard spijt van hebben eh...![]()
wtf??quote:Op maandag 3 mei 2004 22:08 schreef david-d het volgende:
3 vrouwen vind je het gek! geef de man maar weer de schuld! Jullie vrouwen denken dat het allemaal vanzelf gaat en dat de man altijd van jullie blijft houden als je alleen met de benen wijd ligt..
Zo makkelijk gaat dat niet.. we hebben ook gewone aandacht nodig en we willen graag weten dat we dr zijn.. En niet als een object behandeld worden..
Wat je vader heeft gedaan is de beste keus.
nopez.. ik wil (alhoewel...) hem nog een laatste kans geven.. en ah ja.. na dit topic te lezen zou hij zeker en vast pissed zijnquote:Op maandag 3 mei 2004 22:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat ga je krijgen ja. Heb je 'm al dit topic onder ogen laten lezen ??
dan moet ik die vrouw ook zien en dat wil ik helemaal niet..quote:Op maandag 3 mei 2004 22:15 schreef ThunderChild het volgende:
Ga anders bij hem langs.
Wat ben ik blij dat jij mijn vader niet bent zeg.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:08 schreef david-d het volgende:
3 vrouwen vind je het gek! geef de man maar weer de schuld! Jullie vrouwen denken dat het allemaal vanzelf gaat en dat de man altijd van jullie blijft houden als je alleen met de benen wijd ligt..
Zo makkelijk gaat dat niet.. we hebben ook gewone aandacht nodig en we willen graag weten dat we dr zijn.. En niet als een object behandeld worden..
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 3 mei 2004 22:43 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat jij mijn vader niet bent zeg.
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 22:08 schreef david-d het volgende:
Klein vraagje: Wat wil je ??quote:Op maandag 3 mei 2004 22:19 schreef leonieke het volgende:
dan moet ik die vrouw ook zien en dat wil ik helemaal niet..
ff reageren op bepaalde reacties die zullen komen ja idd ik ben een kutmens, en ik ben egoïstisch en ik wil die nieuwe vrouw van mijn pa niet leren kennen.. so what the hell
Ik ben 22 jaar, ik vind niet dat ik nog moeite moet doen om die vrouw te leren kennen.
STFU n00bquote:Op maandag 3 mei 2004 22:08 schreef david-d het volgende:
Hehe, zo klein is die nu vraag eigenlijk niet, toch niet qua inpact.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Klein vraagje: Wat wil je ??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |