Is die jeukaanmenaat al ondersteboven naar buiten gebracht?

quote:Wrom was jij eik geband? Over 6 maanden zijn die klootzakverkiezingen pas hoor
Op zaterdag 26 juli 2003 00:36 schreef Da_Sandman het volgende:Hallllllllllllllllllllllooooooooooooooo

quote:Die is vakkundig door Harry naar buiten getild
Op zaterdag 26 juli 2003 00:36 schreef Da_Sandman het volgende:Hallllllllllllllllllllllooooooooooooooo

quote:is mijn gezweet niet voor niks geweest
Op zaterdag 26 juli 2003 00:32 schreef golfer het volgende:
De baan was weer qualifying dankzij uw gemaai, en breien en punniken op die ongeschoren holes leverde mij vandaag op 9 holes, meer punten op dan U over 18 had gescoord.
* just me gaat verstandig doen en logeermandje opzoeken

quote:Men kon een Hitler vergelijking niet aan hier...
Op zaterdag 26 juli 2003 00:40 schreef keeper het volgende:[..]
Wrom was jij eik geband? Over 6 maanden zijn die klootzakverkiezingen pas hoor
.
Magoe, lekker belangrijk...

quote:Lig je bij Lucky in het mandje
Op zaterdag 26 juli 2003 00:44 schreef just me het volgende:is mijn gezweet niet voor niks geweest
* just me gaat verstandig doen en logeermandje opzoeken
Of bij G?

quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 00:45 schreef Bluezz het volgende:.
Of bij G?

quote:Er naast, ik weet het
Op zaterdag 26 juli 2003 00:46 schreef just me het volgende:
maar niet in zijn mandje hoor
Dus niezo snarken hoorrr 

quote:Hey mate, wb
Op vrijdag 25 juli 2003 23:33 schreef keeper het volgende:[..]
![]()
.
USA
.
het land dan, niet per se de politiek enzo.
Ben het helemaal met je eens. 't Is een machtig land maar dat zeg ik niet te vaak en niet te hardop ![]()
Heb je het jubileum van Central Park nog meegevierd? Nog John Lennon liedjes gezongen. Oh New York, ik zou er zo willen wonen. 
Ik ga in september misschien nog even naar Baltimore/Washington.

quote:Oh ja, Harry - helemaal vergeten te vertellen.
Op zaterdag 26 juli 2003 00:42 schreef golfer het volgende:[..]
Die is vakkundig door Harry naar buiten getild
Hij kwam gelijk aan met Keeper op Schiphol vanmiddag. Zijn verwondingen vallen mee maar hij heeft wel een trauma. Bazelde steeds over Ronaldinho en dat hij "geen wijven mot in zijn kroeg".

quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 00:54 schreef SCH het volgende:
Hey mate, wb
quote:*screenshot maakt*
Ben het helemaal met je eens. 't Is een machtig land maar dat zeg ik niet te vaak en niet te hardop
quote:Ja. Erg gaaf. Heb 's avonds met allemaal locals op The Great Lawn naar opera geluisterd. Erg knus en relaxed
Heb je het jubileum van Central Park nog meegevierd?
quote:Nee, wel bij Strawberry Fields geweest en bij dat Imagine mosaic. En voor de deur van The Dakota gestaan.
Nog John Lennon liedjes gezongen.
quote:Ik ook ja. Ben er zes dagen geweest, maar voelde me helemaal thuis daar. En dat heb ik niet vaak in den vreemde.
Oh New York, ik zou er zo willen wonen.
Heb een hele flash-kaart vol met foto's en zet die van het weekend wel ff online en post die url wel ff hier voor de geïnteresseerden 
.

quote:Alsof je de woorden uit mijn mond.........
Op zaterdag 26 juli 2003 00:59 schreef keeper het volgende:
Ik ook ja. Ben er zes dagen geweest, maar voelde me helemaal thuis daar. En dat heb ik niet vaak in den vreemde.
quote:Meldt zich
Heb een hele flash-kaart vol met foto's en zet die van het weekend wel ff online en post die url wel ff hier voor de geïnteresseerden.
Ik ben vorige week met Fulton naar Heerenveen geweest. Was tof!

quote:Ik houd niet van koffie. Gelukkig hebben ze daar ook thee (halve liter bekers
Op zaterdag 26 juli 2003 01:04 schreef SCH het volgende:
overal Starbucks
quote:Nee, NBA seizoen is nog niet begonnen. Er was wel WNBA, maar goed. It just ain't the same. Ben wel naar een baseball-game geweest (Yankees vs Indians). Was erg gaaf, hoewel ik op de Bleachers zat en dus redelijk van de actie af zat. Alleen dat Amerikaanse volkslied van te voren he
Geen Basketbal gezien zeker?
quote:Oeh, spannend voor Fulton.
Ik ben vorige week met Fulton naar Heerenveen geweest. Was tof!

quote:Dan kan je nog beter het Friese hebben.
Op zaterdag 26 juli 2003 01:12 schreef keeper het volgende:
Alleen dat Amerikaanse volkslied van te voren he.
quote:Voor mij niet dan? Maar goed, daar zijn hier nu wel genoeg grapjes over gemaakt. Morgen naar Belgie.
Oeh, spannend voor Fulton..
Leuk dat je er weer bent. Het niveau daalde nogal omdat veel van de heren zwaar onder de indruk zijn van een paar vrouwtjes die ineens Hools hebben gevonden. 

quote:Sinds kort heb ik zelf een vrouwtje (kutwoord zeg), dus ik zal me niet zo laten intimideren.
Op zaterdag 26 juli 2003 01:20 schreef SCH het volgende:
Leuk dat je er weer bent. Het niveau daalde nogal omdat veel van de heren zwaar onder de indruk zijn van een paar vrouwtjes die ineens Hools hebben gevonden.
Daarbij zaten ze toch al wat out of my league 
.

quote:Nee, vrouwtje is het enige juiste woord...
Op zaterdag 26 juli 2003 01:23 schreef keeper het volgende:[..]
Sinds kort heb ik zelf een vrouwtje (kutwoord zeg), dus ik zal me niet zo laten intimideren.
Daarbij zaten ze toch al wat out of my league
.

quote:Nieuw personeel?
Op zaterdag 26 juli 2003 01:20 schreef SCH het volgende:

quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 00:59 schreef keeper het volgende:[over NYC]
Ik ook ja. Ben er zes dagen geweest, maar voelde me helemaal thuis daar. En dat heb ik niet vaak in den vreemde.
Wat daarbij hielp was dat in de eerste 10 minuten dat ik daar op straat liep iemand me de weg vroeg naar een specifieke winkel, en ik feilloos de weg wist te wijzen (was waren 5 minuten ervoor er langs gelopen).
Ik vind NYC qua sfeer een soort Amsterdam on speed.

quote:Jij wel?
Op zaterdag 26 juli 2003 01:04 schreef SCH het volgende:Geen Basketbal gezien zeker?
Ooit in Madison Square Garden Knicks vs Spurs gezien. Toen speelde Patrick Ewing nog bij the Knicks...

quote:Amerikanen die hier zijn zeggen dat dus ook, dat Amsterdam veel lijkt op NY.
Op zaterdag 26 juli 2003 09:12 schreef Doc het volgende:[..]
Ik vind NYC qua sfeer een soort Amsterdam on speed.

weer aan het werk

quote:Ik kan pas vanavond om 22.00 aan het werk
Op zaterdag 26 juli 2003 10:08 schreef Da_Sandman het volgende:weer aan het werk

quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 08:29 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Nieuw personeel?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |