quote:Ik kan bijna niet wachten
Op vrijdag 25 juli 2003 10:03 schreef just me het volgende:[..]
en dan is het nog ochtend.. wacht maar tot het middag is
quote:Owkee is zet nog wel een keertje verse koffie
Op vrijdag 25 juli 2003 10:25 schreef aldostuta het volgende:
Is er nog verse koffie, moet nog een hele dag werken...............
quote:Das aardig van je, deze kroeg bevalt me wel.
Op vrijdag 25 juli 2003 10:27 schreef just me het volgende:[..]
Owkee is zet nog wel een keertje verse koffie
quote:Laat die kerels dat lekker zelf doen!
Op vrijdag 25 juli 2003 10:27 schreef just me het volgende:Owkee ik zet nog wel een keertje verse koffie
oeps, ik mag hier niet fokken
*klikt schermpje weg, en duikt weer tussen de dossiers*
quote:Ik doe wel aardig maar ik ben het niet hoor
Op vrijdag 25 juli 2003 10:28 schreef aldostuta het volgende:[..]
Das aardig van je, deze kroeg bevalt me wel.
quote:betrapt
Op vrijdag 25 juli 2003 11:31 schreef Bluezz het volgende:oeps, ik mag hier niet fokken
*klikt schermpje weg, en duikt weer tussen de dossiers*
ik probeer alleen wat klanten naar binnen te lokken
quote:OH, het is weer niet genoeg voor je dat ze buiten op het terras zitten? Je wil ze weer dichtbij je hebben?
Op vrijdag 25 juli 2003 11:33 schreef just me het volgende:
[..]
betrapt
ik probeer alleen wat klanten naar binnen te lokken
quote:tis veels te warm om die mannen dichtbij me te hebben; vandaag maar een beetje afstand houden
Op vrijdag 25 juli 2003 11:44 schreef Eilanden het volgende:[..]
OH, het is weer niet genoeg voor je dat ze buiten op het terras zitten? Je wil ze weer dichtbij je hebben?
quote:Je doet dit puur uit winstoogpunt?
Op vrijdag 25 juli 2003 11:32 schreef just me het volgende:[..]
Ik doe wel aardig maar ik ben het niet hoor
Plus de bar is wel erg leeg nu.
quote:ze vond jullie een stel ouwe lulle
Op vrijdag 25 juli 2003 13:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Het is hier nu wel erg rustig nu die vreemde wijven, pardon dat vreemde wijf van Doopy-X, er niet meer is.Plus de bar is wel erg leeg nu.
O ennuh, nog een halve dag en dan lekker weekend!
Vanaaf lekker naar http://www.toucancult.com (zou ook iets voor Doc zijn denk ik), zondag nog naar een opening van een kunst tentoonstelling en in de tussentijd lekker luieren op de woonboot, heerlijk ![]()
Maar doe nu eerst maar een dubbele espresso om me de dag door te helpen.
quote:Ik heb wat gemist geloof ik en ik zie jou nu Doopy-X z'n vrouw beledigen, klopt dat
Op vrijdag 25 juli 2003 13:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Het is hier nu wel erg rustig nu die vreemde wijven, pardon dat vreemde wijf van Doopy-X, er niet meer is.
eerst lul ik teveel en nou weer te weinig!
quote:Je kan nooit te veel lullen, hooguit te veel crap verkondigen, maar aangezien je geen ajax supporter bent, valt dat automatisch ook wel mee.
Op vrijdag 25 juli 2003 13:24 schreef just me het volgende:
tis ook nooit goed hiereerst lul ik teveel en nou weer te weinig!
quote:nee hoor, der was gister een gast van mij aanwezig in Hools
Op vrijdag 25 juli 2003 13:23 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ik heb wat gemist geloof ik en ik zie jou nu Doopy-X z'n vrouw beledigen, klopt dat
quote:Klopt: dat takkewijf wou niet op de bar liggen. Dan vraag je er ook om he...
Op vrijdag 25 juli 2003 13:23 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ik heb wat gemist geloof ik en ik zie jou nu Doopy-X z'n vrouw beledigen, klopt dat
quote:Kleurde haar kleur hout niet goed bij dat van de bar?
Op vrijdag 25 juli 2003 13:28 schreef Dylan Dog het volgende:Klopt: dat takkewijf wou niet op de bar liggen. Dan vraag je er ook om he...
quote:precies hoogst onbeleeft
Op vrijdag 25 juli 2003 13:28 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Klopt: dat takkewijf wou niet op de bar liggen. Dan vraag je er ook om he...
Maar hoe zit het met de voorbereidingen op het moddergevecht tussen Just Me en SEMTEX?
Daaniejelluh kan wel dienst doen als EHBO-ster want die doet in de verzorgelarij. Schatje als scheidsrechter en ik heb een topavond op de barkruk
quote:Daanieejelluh zit naast mij, jij Prutser!
Op vrijdag 25 juli 2003 13:31 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
precies hoogst onbeleeft
Maar hoe zit het met de voorbereidingen op het moddergevecht tussen Just Me en SEMTEX?
Daaniejelluh kan wel dienst doen als EHBO-ster want die doet in de verzorgelarij. Schatje als scheidsrechter en ik heb een topavond op de barkruk
quote:Ziet er wel relaxed uit dat toucancult. Ik geloof dat ik dat CafeMeander wel eens gezien heb. Ik zal zo eens m'n mail checken.
Op vrijdag 25 juli 2003 13:19 schreef DIGGER het volgende:
Doc, je hebt mail, justme heeft nog 1 datum voor je overgelaten voor de komende 2 maanden of zoO ennuh, nog een halve dag en dan lekker weekend!
Vanaaf lekker naar http://www.toucancult.com (zou ook iets voor Doc zijn denk ik), zondag nog naar een opening van een kunst tentoonstelling en in de tussentijd lekker luieren op de woonboot, heerlijk
Maar doe nu eerst maar een dubbele espresso om me de dag door te helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |