quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:29 schreef tong80 het volgende:
Armstrong :
'This was a small step for men, but a giant leap for mankind.'
Nooit opgeven.quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar ik vind dit niet van toepassing op Armstrong. Wat heeft die de mensheid dan serieus voor dienst bewezen met zijn tourzeges?
hahaha right.... Het gaat om de beste coctailquote:Op maandag 19 juli 2004 09:18 schreef Sloggi het volgende:
Ik hoop maar dat Lance geen doping gebruikt
Je afzetten tegen gevestigde orde zit blijkbaar in de natuur van de mens (tenzij je er natuurlijk zelf van deel uitmaakt)quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:36 schreef Uncle het volgende:
het probleem is gewoon zoals met heel veel sporten dat je helemaal prima bent als je een keertje een wereld prestatie levert. Maar als je dat dan vaker doet dan ben je een arrogante klootzak, onsportief, maak je de sport saai en ga zo maar door.
In de formule 1 toch precies hetzelfde.... Toen schumacher voor het eerst won vond iedereen hem prima. Maar nu kotsen de meeste mensen hem uit.
VInd ik altijd een beetje vreemd, want zoals je zo vaak hoort en ik wel achter sta: Het is moeilijker om aan de top te blijve dan om er te komen!!
quote:zondag 21 juli 2002 18:19 schreef Perico het volgende:
Armstrong is zo goed als zijn tegenstrevers, en die zijn allemaal uit matig hout gesneden. Hij is nog nooit een hele dag in de slag hoeven zitten over 4 cols, man tegen man, met renners die links en rechts op onverwachte momenten demarreerden waar die zelf keer op keer achteraan moest, zoals Greg LeMond wel heroische Tours heeft gestreden. Blijkbaar wil of kan de rest niet beter. En wie niet beter is, moest slim of leep zijn, maar zelfs dat zijn ze niet.
Nee, dan kan iedereen van de tegenstrevers nog veel van *mij* leren. Meer dan 10 jaar altijd in de Top 10 van Vuelta, Giro en Tour en alle andere rondjes. Ik denk zelfs dat dit het laatste jaar is van Armstrong in de gele trui, omdat hij er mee op houdt na dit seizoen. En maakt ie toch de fout om door te gaan, staat hem een roemloos eind in de bergen van volgend jaar te wachten, dat zich dit jaar al aankondigt, hoe gek dat ook klinkt...
quote:maandag 29 juli 2002 09:50 schreef DrPurno het volgende:
Ik zeg Rumsas naar Once als kopman. Beloki, Azavedo en Igor als superknechten en Lance gaat het niet redden.
Ander scenario. Ulle bij Tiscali, knechten Hamylton en Sastre en Lance krijgt het moelijk.
Mogelijkheden genoeg lijkt me!
Zesde keer zit Basso hem dwars!
Volgend jaar heeft ie in de Tour toch niks te zoeken! Dan in het voorjaar alles rijden! Als hij zich serieus voorbereid kan hij volgens mij zelfs Parijs Roubaix winnen net zoals Hinault dat deed....quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:04 schreef Leatherface het volgende:
In zo'n vorm kan Lance ook makkelijk Luik - Bastenaken - Luik en andere klassiekers winnen.
Als je na zo'n zware koers nog zo'n spurt eruit kan persen, kun je Bettini en Rebellin ook wel kloppen.
Ik blijf erbij dat Armstrong aan zijn stand verplicht zo'n koersen te winnen.
Nou, Parijs Roubaix zal moeilijk worden, omdat hij daar iets te licht voor is gebouwd.quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgend jaar heeft ie in de Tour toch niks te zoeken! Dan in het voorjaar alles rijden! Als hij zich serieus voorbereid kan hij volgens mij zelfs Parijs Roubaix winnen net zoals Hinault dat deed....
Die Pro Tour word volgend jaar ingevoerd, weliswaar onder protest van een aantal ploegen waaronder Fassa Bortolo.quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:17 schreef Zwansen het volgende:
Zal het eerst niet enkele jaren duren voor die Pro Tour dezelfde status heeft als de wereldbeker nu? De wereldbeker winnen is een prestigieuze prijs. Zal me benieuwen of renners zoals een Ullrich, Armstrong echt vol voor de Pro Tour zullen strijden...
Pro Tour draait vooral rond grote en kleine rittenkoersen. En daar zijn de eendagsploegen niet gelukkig mee.quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die Pro Tour word volgend jaar ingevoerd, weliswaar onder protest van een aantal ploegen waaronder Fassa Bortolo.
De cyclus omvat zo'n beetje alle grote klassiekers, de 3 grote rondes, en wat kleinere rittenkoersen zoals Parijs - Nice, de Ronde van Zwitserland en de nieuw in te voeren Ronde van de Benelux en de Ronde van Polen. Ook staan er geloof ik tijdritten op het programma, maar dat weet ik niet zo zeker.
De winnaar zal dus een heel complete coureur zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |