Het moeten wel dingen zijn die je kunt fotograferen, maar het hoeft niet super makkelijk te zijn. Ik zeg nu bv. iets waar jullie een foto van "moeten" maken en de snelste en scherpste die zegt de volgende opdracht weer.
De foto's moeten zelf, en na de opdracht gemaakt zijn. En het moet met een digitale camera gebeuren. (analoog mag ook, maar dan moet je wel snel ontwikkelen!!).
Een veelkomende reactie is dat sommige mensen niet aan een opdracht kunnen voldoen, wees dan creatief of laat de opdracht aan een ander. Laat de opdrachten wel een beetje reëel.
In navolging van:
Fotospel!
Fotospel2!
Fotospel3!
Fotospel4!
Fotospel5!
Fotospel6!
Fotospel7!
Fotospel8!
Fotospel9!
Fotospel10!
Fotospel11!
Fotospel12!
Fotospel13!
Fotospel14!
Fotospel15!
Fotospel16!
Fotospel deel 17!
Fotospel deel 18
Op http://aeternus.student.utwente.nl/fotospel.html staat nu een lijst met alle onderwerpen die tot nu toe voorbij zijn gekomen (samengesteld door Gerfik en Briggy).
Als je twijfelt of een onderwerp al voorbij is gekomen kun je met de ingebouwde zoekfunctie van je browser even kijken of het al in de lijst staat. Sommige opdrachten zullen toch wel eens per abuis dubbel voorkomen, maar daar is niks aan te doen.
Veel Fotografeer-plezier!
[Dit bericht is gewijzigd door Offy op 24-07-2003 23:01]
quote:
Next:
Haal alles van je bed af, kussens, dekbed, hoeslaken, eventuele knuffeldieren , alles weg tot je alleen nog maar je matras ziet.Maak dan een foto.
Dan is het de bedoeling dat je je bed weer helemaal opmaakt. Dus hoeslaken, dekbed er weer op (netjes!), kussentjes erbij...(extra punten voor knuffels ).
Maak dan weer een foto.
2 Foto's dus!
(En voor degenen die willen cheaten (eerst een foto maken van een opgemaakt bed, alles eraf, dan weer een foto, en de foto's hier omwisselen) : je moet de datum + tijd even aanzetten. (dat kan bij iedere cam neem ik aan?) Daar valt nog wel mee te cheaten, maar dat is meer werk ..
Weet alleen niet hoe je tijd en datum erbij moest zetten, heb die camera vanavond pas gekocht
edit:
en let niet op de troep, we zijn nog niet zolang geleden verhuisd
[Dit bericht is gewijzigd door LadyS op 24-07-2003 23:06]
quote:Gefeliciteerd met je eerste foto van het fotospel!
Op donderdag 24 juli 2003 23:03 schreef LadyS het volgende:
[afbeelding]
Wat ziet dat matras eruit zegWeet alleen niet hoe je tijd en datum erbij moest zetten, heb die camera vanavond pas gekocht
Tjah, ik twijfel een beetje aan de netjesheid van het opgemaakte bed, maar ik ben zelf ook de grootste slons die er op aarde rondloopt, dus ik keur hem goed
[edit] Is dat een Poppel op bed? *jeugdsenitment.... [/edit]
ahh Suske en Wiske.......maar wat zijn dat voor vieze plekken joh op je matras ?
[Dit bericht is gewijzigd door Zapje op 24-07-2003 23:08]
quote:gelukkig maar
Op donderdag 24 juli 2003 23:05 schreef Offy het volgende:[..]
Gefeliciteerd met je eerste foto van het fotospel!
Tjah, ik twijfel een beetje aan de netjesheid van het opgemaakte bed, maar ik ben zelf ook de grootste slons die er op aarde rondloopt, dus ik keur hem goed
volgende opdracht:
maak een foto van je wasrekje waaraan een sok, onderbroek en een handdoek hangen
wie doen er eigenlijk nog mee?
quote:Dat zijn versleten plekken
[afbeelding]ahh Suske en Wiske.......maar wat zijn dat voor vieze plekken joh op je matras ?
quote:Plekken? Wij noemen die dingen scheuren. Volgens mij is LadyS net zo'n wiebelkont als ik in haar slaap
Op donderdag 24 juli 2003 23:08 schreef Zapje het volgende:
ahh Suske en Wiske.......maar wat zijn dat voor vieze plekken joh op je matras ?
quote:jaaaa... die heb ik alvanaf dat ik 6 was
Op donderdag 24 juli 2003 23:05 schreef Offy het volgende:[..]
[edit] Is dat een Poppel op bed? *jeugdsenitment....
[/edit]
quote:goed hoor
Op donderdag 24 juli 2003 23:13 schreef estranged het volgende:
[afbeelding]
zoiets?
sectie onderbroek
voorbeeld:
code:OOOO OOOOO O O O
O O O O O O
OOO O O OO O
O O O O O
O OOOOO O O O
quote:Heel origineel....................
Op donderdag 24 juli 2003 23:21 schreef estranged het volgende:
dan wil ik graag het woord "FOK!" geschreven hebben in CD's
(dus niet de hoesjes, maar echt de cd's zelf)
voor "Fok! Fotospel" krijg je bonuspunten.voorbeeld:
code:OOOO OOOOO O O O
O O O O O O
OOO O O OO O
O O O O O
O OOOOO O O O
http://aeternus.student.utwente.nl/fotospel.html
Ligt dat aan mij of werkt 'ie gewoon echt niet?
quote:Hij werkt al heel lang niet meer, maar iedereen blijft hem gewoon netjes knippen en plakken...Ooit moet 'ie wel weer werken
Op donderdag 24 juli 2003 23:26 schreef estranged het volgende:
de lijst met onderwerpen die al geweest zijn werkt niet bij mij.http://aeternus.student.utwente.nl/fotospel.html
Ligt dat aan mij of werkt 'ie gewoon echt niet?
quote:Oh, wat een snoezelige beestjes!
Op donderdag 24 juli 2003 23:31 schreef LadyS het volgende:
met gratis kittens erbij
(Niet helemaal volgens de code trouwens, maar er staat duidelijk Fok!)
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 23:31 schreef LadyS het volgende:
met gratis kitten erbij
quote:ik heb er 5
Op donderdag 24 juli 2003 23:31 schreef Offy het volgende:[..]
Oh, wat een snoezelige beestjes!
quote:Ow... dat hoefde toch niet perse? ach het is inderdaad duidelijk
(Niet helemaal volgens de code trouwens, maar er staat duidelijk Fok!)
[..]
ik heb er 5
[..]
wij hebben er 6
quote:Oeh...Jaloers! (Er mag toch wel stiekem een offtopic fotootje tussen? Of heb je al ergens een foto van ze staan?)
Op donderdag 24 juli 2003 23:33 schreef LadyS het volgende:
ik heb er 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |