Heerlijk, alleen maar van dat soort programma's de hele dag en nacht door, children's hospital tot gewoon de eerste hulp en wat andere uitgebreidere docu's (ook van de overige alarmtroepen trouwens, brandweer, politie etc)
quote:en bedankt he
Op donderdag 24 juli 2003 22:00 schreef Angel22 het volgende:
Moussy![]()
![]()
ken er niet meer van zeggen
![]()
![]()
Even voor de leukigheid, mijn zwagertje is 23 en is een mongool
Vandaar dat de klap voor hem nogal hard aan kwam
quote:upc
Op donderdag 24 juli 2003 22:21 schreef Karin het volgende:
Bij welke kabelmaatschappij is dat knor? Ik kan dat soort programma's ook wel de hele dag kijken.
Ik heb de documentaire van gisteren niet gezien. Ben ik tegenwoordig niet meer zo tegen bestand. Het gekke was, toen ik zwanger was kon ik ijskoud naar al dat soort programma's kijken. Bevallingen deden me helemaal niks. Maar nu........ik moet soms echt wegzappen.
Moussy
Geweldig ![]()
Ik banjer ook altijd in mijn niksie door het huis maar ze zijn hier nu alle balkons aan het schilderen en ik ben al regelmatig bijna 'betrapt'. Als je 9-hoog woont heb je noooooooit inkijk dus dat ben ik helemaal niet gewend!
quote:Dat hij mij zag liep hij héél rood aan en zei sorry en wist niet hoe snel hij naar beneden moest. Eenmaal beneden en weer bij zn ouders en Peet was hij lijkbleek, hevig in shock, ogen als schoteltjes en brabbelde van alles en nog wat dat hij mij was tegen gekomen
Op donderdag 24 juli 2003 22:27 schreef Karin het volgende:Arme zwager
Wat was zijn reactie?
Nou stuurde ik hem ook in sneltreinvaart naar beneden hoor, hij mag niet op mijn slaapkamer komen.
Wij hebben ook altijd op een flat gewoond en toen wij hier kwamen moest ik ook vreselijk opletten dat ik niet in mijn blote gat naar beneden ga. Hiervoor is een speeltuintje en daarvandaan kan door het raampje naast de voordeur kijken, precies waar mijn trap op uitkomt.
Sjips UPC. Ik ga maar eens uitzoeken of ze dat bij de Casema ook hebben. Vooral tijdens het voeden zap ik overdag maar wat heen en weer (stomme belspelletjes).
quote:alicia's zwangerschap heb ik volgehouden door dat soort programma's en discovery channel, tijdens voeden idem. En met het oog destijds op de nieuwe zwangerschap eens rond gaan kijken en hebben we er 3 kanalen discovery bij, dat reality kanaal (en nog een heleboel shit wat niet de hele dag door echt interessant is, maar zo nu en dan wel wat ontspanning biedt (oude films bv)) voor een heel schappelijk prijsje we betalen 9.99 in de maand (en dan heb je 60 muziek kanalen extra en iets van 30 tv kanalen erbij.
Op donderdag 24 juli 2003 22:39 schreef Karin het volgende:
Sjips UPC. Ik ga maar eens uitzoeken of ze dat bij de Casema ook hebben. Vooral tijdens het voeden zap ik overdag maar wat heen en weer (stomme belspelletjes).
Lois wat een gekken heb je toch rondrijden he!!!
Hoe ver zijn jullie met t kamertje? Foto's foto's ![]()
Ik zit hier weer heerlijk met mijn ventilator anders is het niet te harden hoor blehhhhh
Kan iemand me een lesje rustig aan geven? Ik krijg al op mn lazer als ik op de fiets wil stappen om mn medicijnen te halen
Gewoon niks doen
Ik wilde er ook niet aan, maar echt je lijf voelt echt beter als je wel rust (je geest overgens niet die stompt dan flink af, maar dat moet je maar ff voor lief nemen dan
)
Echt doen hoor Moussy, goed luisteren naar je lijf!!!!!! Anders krijg je ook heel fok errug kwaad als je zo door gaat
quote:Das daar zwaar offtopic, dus ik doe het hier ff.
Op vrijdag 25 juli 2003 15:04 schreef CarOnline in zwangerschap en babietjes het volgende:Kleintje hoest met je meisje?
Ha die Mous, blij dat ik je weer op het bankje tref
En nu kalm aan hè? *streng kijkt à la Catoot*
We zijn vanmiddag toch met zijn alle wat boodschappies gaan doen. Ik kan echt geen hele dagen op mn kont zitten. Maar ach, van te voren ben ik nog even gaan slapen hoor. Nou had ik ook erg slecht geslapen op dat verlosbed
Ik kon trouwens bij voorbaad al een slaappil krijgen, maar dat doe ik echt niet zo maar.
Kleintje, zeg je het even als je site weer up to date is, dan ga ik snelw eer even lezen van je paardenkind. Ik ben zoooo bang van die beesten maar vind ze geweldig om te zien.
quote:Omdat dat het enige bed was wat beschikbaar was. Ik wist niet dat dat onderste gedeelte (dat wat er af kan) zo hard was, ik heb dr nog zere spieren van
Op vrijdag 25 juli 2003 19:53 schreef Rewimo het volgende:
Ja lekkerSmaakt wel na al die bessen
Waarom moest je eigenlijk op een verlosbed
Het was er zo druk dat er een vrouwtje met gebroken vliezen eigenlijk moest wachten op het inleiden.
Er lag ook een vrouwtje, 35 weken zwanger, die had last van voorweeën. Maar omdat ze er (nu al) zo'n pijn aan had wilde ze per sé bevallen. Tja, dat kon dus niet, omdat het te druk was.
quote:Ik heb geen idee
Op vrijdag 25 juli 2003 19:59 schreef Rewimo het volgende:
't Was toch geen volle maan gisteren![]()
René heeft met Peet nog even staan kijken bij de babyzaal. Daar was een vrouwtje bezig met haar kersverse tweeling. Achhhhhhhh zei René, wat een kleine koppetjes en ACHHHHHHHHHHHHHHH wat een kleine BILLUHHHHH!!!!! ACHHHHHHHHHHHHHHHHH wat LIEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!! Ze werd al enthousiaster, dus we hebben dr maar snel weer meegenomen, voor ze het ziekenhuis bij elkaar stond te gieren
Of een prop voor in haar mond
Oh jah nog bedankt voor de Mady fuiken tot onder de oksels, ze zitten geweldig!! Ik heb vandaag ook meteen nog 3 nieuwe voor in mn ziekenhuistasje. tja, toen zag ik dat Zeeman 75% korting gaf op kinderkleding en heeft René nog een broek en een lief shirt gekregen, was bij elkaar wel 4 euro hoor ![]()
ik zal eens ff kijken of ze wil showen.... Nee dus.....
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 25-07-2003 20:36]
quote:Ik zal het zeggen als het af is!
Op vrijdag 25 juli 2003 19:51 schreef moussy het volgende:
Kleintje, zeg je het even als je site weer up to date is, dan ga ik snelw eer even lezen van je paardenkind. Ik ben zoooo bang van die beesten maar vind ze geweldig om te zien.
Maar mijn paard is niet eng hoor.
Ze is heel speels. Ze speelt met een skippybal in haar stal en zo'n grote bal van de fysiotherapeut heb ik gekocht voor als ze los loopt. Ze leert al een beetje voetballen. Het gaat voor de helft van de tijd nog per ongeluk, maar soms ook al echt op het commando!
Ze vind spelen echt heel erg leuk!
sorry, back ontopic (ehm... kan dat wel hier???)
* Lois zoeft weer verder, moet het bed nog opmaken voor ik erin kan, ben nog druk aan het stickeren en ben op zoek naar iets lekkers want ik heb hartige trek*
quote:haha, dat is ook niet echt handig nee
Op vrijdag 25 juli 2003 21:59 schreef Lois het volgende:
Soms he, soms zou het zo fijn zijn als kinderen gewoon gaan slapen 's avonds!
Het is potdorie 10 uur en ze slaapt nog niet, dat terwijl we al om 5 uur zaten te eten omdat ze haar ogen niet open kon houden.* Lois zoeft weer verder, moet het bed nog opmaken voor ik erin kan, ben nog druk aan het stickeren en ben op zoek naar iets lekkers want ik heb hartige trek*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |