quote:Ja, je kunt nog niet eens naar de supermarkt of je komt al tig kinderen tegen. Ik snap ook niet hoe ze het volhoudt hoor
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:01 schreef Rewimo het volgende:[..]
Wat naar als je zo moet leven
Je maakt het jezelf dan wel heel erg moeilijk.
quote:Ja, dat het heel moeilijk is, en dat je jaloers bent op anderen, kan ik me goed indenken. Maar dat je een ander zijn/haar geluk niet gunt... nee, daar kan ik niet bij.
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:02 schreef moussy het volgende:[..]
Nou.... het gemis van het hebben van een kind lijkt wel omgeslagen naar haat..
quote:Volgens mij maak je 't jezelf ook zo moeilijk op die manier..
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:03 schreef Sylvana het volgende:[..]
Ja, je kunt nog niet eens naar de supermarkt of je komt al tig kinderen tegen. Ik snap ook niet hoe ze het volhoudt hoor
quote:toen mijn collega een paar maanden geleden aankondigde zwanger te zijn heb ik haar ook heel eerlijk verteld dat ik best jaloers was, maar ook wel heel blij voor haar.
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:04 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ja, dat het heel moeilijk is, en dat je jaloers bent op anderen, kan ik me goed indenken. Maar dat je een ander zijn/haar geluk niet gunt... nee, daar kan ik niet bij.
quote:Binnen gaan zitten, tv de deur uit, geen kranten of bladen lezen, geen bezoek ontvangen, daarmee red je het dan wel
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:06 schreef E.T. het volgende:[..]
Volgens mij maak je 't jezelf ook zo moeilijk op die manier..
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:07 schreef Rewimo het volgende:[..]
Binnen gaan zitten, tv de deur uit, geen kranten of bladen lezen, geen bezoek ontvangen, daarmee red je het dan wel
Daar komt het wel op neer ja ![]()
Maar ik ga naar bed, moet er om 5.00 uur weer uit...
Truste iedereen
quote:Jaloers zijn is hardstikke gezond. Maar het iemand niet gunnen gaat me te ver. Vooral omdat je zelf weet hoe het is om iets heel graag te willen. Ik ben ook wel jaloers geweest na Mink, op al kersverse levende babies. Maar dan gun ik iemand toch echt niet wat wij mee hebben gemaakt.
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:07 schreef E.T. het volgende:[..]
toen mijn collega een paar maanden geleden aankondigde zwanger te zijn heb ik haar ook heel eerlijk verteld dat ik best jaloers was, maar ook wel heel blij voor haar.
't was een heel dubbel gevoel.. en nu lopen we samen links uit te wisselen van leuke babysites
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik typte net een heel verhaal Moussy, maar heb het voor het te plaatsen toch maar weer weggehaald, bang om misschien rare/verkeerde dingen te zeggen, het is ook zo gevoeligen ik heb er ook helemaal geen verstand van dus en ben veel te bang om jou onbedoeld te kwetsen, ik wilde alleen maar zoiets zeggen als dat ik je zo ongelooflijk dapper vind. Of zoiets. Kijk, dit is ook al zo raar
Ik wilde nog andere dingen zeggen. Laat maar...
Mag wel hoor. Omdat ik je "ken" van hier, weet ik dat het niet kwetsend bedoeld is. Zou er een wild vreemde met lappen tekst aankomen dan zou ik me op mn hoofd krabben, zuchten, en verder lezen.
quote:zo zie ik het dus ook
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:11 schreef moussy het volgende:[..]
Jaloers zijn is hardstikke gezond. Maar het iemand niet gunnen gaat me te ver. Vooral omdat je zelf weet hoe het is om iets heel graag te willen. Ik ben ook wel jaloers geweest na Mink, op al kersverse levende babies. Maar dan gun ik iemand toch echt niet wat wij mee hebben gemaakt.
quote:Niet huilen hoor
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Nou, het kwam er dus op neer dat het me welhaast onmogelijk leek om verder te moeten leven als je een kindje verloren hebt. Maar dat je toch nog een dochter hebt en een kindje op komst, die hebben ook 'recht' op jouw liefde, op geluk in het leven, niet alleen maar een intens verdrietige mama. Ik vind het gewoon zo knap hoe jij je er doorheen slaat. Meid, ik zit hier weer te huilen, 't is toch wat. Pfffff........
Ik denk wel, dat als René er neit al was geweest, dat ik er wel anders onder was. Misschien was ik dan ook wel zo'n moeder die andere kindjes niet aan kon zien. Misschien was ik ook wel in mijn verdriet blijven hangen. Maar nu moesten we door voor dat kleine mokkeltje.
René heeft mij ook best wel wakker gemaakt op bepaalde momenten. Mink is op zondag overleden en op maandag ging René altijd naar de psz. Ik vond dat ze wel thuis kon blijven, dacht dat ze er helemaal geen behoefte aan had. Ik had zelfs al afgebeld. Maar toch wilde ze naar de psz. Dus we hebben haar laten gaan. Op dat moment liep ik nog in mijn slaapshirt. Maar door dat zij onbewust aangaf dat we verder moesten ben ik ook weer een klein beetje op de been gekomen. Ik heb toen mijn eerste maaltijd weer gegeten, ben uitgebreid gaan douchen en heb wat kleding aangetrokken. Ik voelde me doodongelukkig, maar dat kleine meissie
is toch wel mijn redding geweest.
Moussy, heerlijk dat Rene je zo helpt ! Moet zeggen dat ze dan ook erg lief is. ![]()
(Merijn weet trouwens precies wie ze is.....................dat meisje achter op zijn fiets O_O )
Dat is wel lekker ja, dat je Wouter ook eens de volle aandacht kan geven, zonder dat Sterre jullie "lastigvalt" tijdens het spelen
En ik hoop dat Tristan zich morgen wat lekkerder voelt, want met dit weer ziek zijn is niet leuk
Ik ben weer even bijgelezen geloof ik!
Iedereen
quote:Ik beken
Op zondag 3 augustus 2003 00:11 schreef Sylvana het volgende:
Shop-aholic
Tristan is nog steeds ziek, hij had vanmorgen nog 39,1 (of iets hoger, dat weet ik niet precies, ik moest het onderbreken, want hij trappelde met temperaturen zo, dat het ineens per ongeluk 'hamertje tik' leek
). Hij ligt nu een beetje te spelen in de box, zometeen geef ik 'm een fruithapje en gaat hij weer rustig slapen (hoop ik).
quote:Jij moet niet ploffen, jij hoort nu te puffen!!
Op zondag 3 augustus 2003 13:34 schreef Logician het volgende:
* Logician ploft neer op het bankje ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |