abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12175341
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:01 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wat naar als je zo moet leven Je maakt het jezelf dan wel heel erg moeilijk.

Ja, je kunt nog niet eens naar de supermarkt of je komt al tig kinderen tegen. Ik snap ook niet hoe ze het volhoudt hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 augustus 2003 @ 00:04:20 #227
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12175360
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:02 schreef moussy het volgende:

[..]

Nou.... het gemis van het hebben van een kind lijkt wel omgeslagen naar haat..

Ja, dat het heel moeilijk is, en dat je jaloers bent op anderen, kan ik me goed indenken. Maar dat je een ander zijn/haar geluk niet gunt... nee, daar kan ik niet bij.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 00:06:09 #228
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_12175401
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja, je kunt nog niet eens naar de supermarkt of je komt al tig kinderen tegen. Ik snap ook niet hoe ze het volhoudt hoor

Volgens mij maak je 't jezelf ook zo moeilijk op die manier..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 00:07:35 #229
3011 E.T.
pi_12175436
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:04 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, dat het heel moeilijk is, en dat je jaloers bent op anderen, kan ik me goed indenken. Maar dat je een ander zijn/haar geluk niet gunt... nee, daar kan ik niet bij.

toen mijn collega een paar maanden geleden aankondigde zwanger te zijn heb ik haar ook heel eerlijk verteld dat ik best jaloers was, maar ook wel heel blij voor haar.
't was een heel dubbel gevoel.. en nu lopen we samen links uit te wisselen van leuke babysites
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 augustus 2003 @ 00:07:45 #230
13151 crew  Rewimo
pi_12175440
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:06 schreef E.T. het volgende:

[..]

Volgens mij maak je 't jezelf ook zo moeilijk op die manier..

Binnen gaan zitten, tv de deur uit, geen kranten of bladen lezen, geen bezoek ontvangen, daarmee red je het dan wel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_12175457
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:07 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Binnen gaan zitten, tv de deur uit, geen kranten of bladen lezen, geen bezoek ontvangen, daarmee red je het dan wel

Daar komt het wel op neer ja

Maar ik ga naar bed, moet er om 5.00 uur weer uit...

Truste iedereen

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 augustus 2003 @ 00:09:45 #232
13151 crew  Rewimo
pi_12175484
Succes met je krantjes, welterusten!
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 00:10:17 #233
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12175489
Ik typte net een heel verhaal Moussy, maar heb het voor het te plaatsen toch maar weer weggehaald, bang om misschien rare/verkeerde dingen te zeggen, het is ook zo gevoelig en ik heb er ook helemaal geen verstand van dus en ben veel te bang om jou onbedoeld te kwetsen, ik wilde alleen maar zoiets zeggen als dat ik je zo ongelooflijk dapper vind. Of zoiets. Kijk, dit is ook al zo raar Ik wilde nog andere dingen zeggen. Laat maar...
  † In Memoriam † zaterdag 2 augustus 2003 @ 00:11:02 #234
7074 moussy
kuttekop
pi_12175506
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:07 schreef E.T. het volgende:

[..]

toen mijn collega een paar maanden geleden aankondigde zwanger te zijn heb ik haar ook heel eerlijk verteld dat ik best jaloers was, maar ook wel heel blij voor haar.
't was een heel dubbel gevoel.. en nu lopen we samen links uit te wisselen van leuke babysites

Jaloers zijn is hardstikke gezond. Maar het iemand niet gunnen gaat me te ver. Vooral omdat je zelf weet hoe het is om iets heel graag te willen. Ik ben ook wel jaloers geweest na Mink, op al kersverse levende babies. Maar dan gun ik iemand toch echt niet wat wij mee hebben gemaakt.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † zaterdag 2 augustus 2003 @ 00:12:51 #235
7074 moussy
kuttekop
pi_12175548
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik typte net een heel verhaal Moussy, maar heb het voor het te plaatsen toch maar weer weggehaald, bang om misschien rare/verkeerde dingen te zeggen, het is ook zo gevoelig en ik heb er ook helemaal geen verstand van dus en ben veel te bang om jou onbedoeld te kwetsen, ik wilde alleen maar zoiets zeggen als dat ik je zo ongelooflijk dapper vind. Of zoiets. Kijk, dit is ook al zo raar Ik wilde nog andere dingen zeggen. Laat maar...

Mag wel hoor. Omdat ik je "ken" van hier, weet ik dat het niet kwetsend bedoeld is. Zou er een wild vreemde met lappen tekst aankomen dan zou ik me op mn hoofd krabben, zuchten, en verder lezen.

zaterdag 2 augustus 2003 @ 00:13:35 #236
3011 E.T.
pi_12175563
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:11 schreef moussy het volgende:

[..]

Jaloers zijn is hardstikke gezond. Maar het iemand niet gunnen gaat me te ver. Vooral omdat je zelf weet hoe het is om iets heel graag te willen. Ik ben ook wel jaloers geweest na Mink, op al kersverse levende babies. Maar dan gun ik iemand toch echt niet wat wij mee hebben gemaakt.

zo zie ik het dus ook
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 00:17:29 #237
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12175641
Nou, het kwam er dus op neer dat het me welhaast onmogelijk leek om verder te moeten leven als je een kindje verloren hebt. Maar dat je toch nog een dochter hebt en een kindje op komst, die hebben ook 'recht' op jouw liefde, op geluk in het leven, niet alleen maar een intens verdrietige mama. Ik vind het gewoon zo knap hoe jij je er doorheen slaat. Meid, ik zit hier weer te huilen, 't is toch wat. Pfffff........
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 00:32:25 #238
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12175873
Met bang om te kwetsen bedoelde ik dat het zo gevaarlijk is om bepaalde emoties in te vullen bij een zo gevoelig onderwerp als dit, als je zelf niet zoiets meegemaakt hebt.
  † In Memoriam † zaterdag 2 augustus 2003 @ 01:00:32 #239
7074 moussy
kuttekop
pi_12176331
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Nou, het kwam er dus op neer dat het me welhaast onmogelijk leek om verder te moeten leven als je een kindje verloren hebt. Maar dat je toch nog een dochter hebt en een kindje op komst, die hebben ook 'recht' op jouw liefde, op geluk in het leven, niet alleen maar een intens verdrietige mama. Ik vind het gewoon zo knap hoe jij je er doorheen slaat. Meid, ik zit hier weer te huilen, 't is toch wat. Pfffff........
Niet huilen hoor

Ik denk wel, dat als René er neit al was geweest, dat ik er wel anders onder was. Misschien was ik dan ook wel zo'n moeder die andere kindjes niet aan kon zien. Misschien was ik ook wel in mijn verdriet blijven hangen. Maar nu moesten we door voor dat kleine mokkeltje.

René heeft mij ook best wel wakker gemaakt op bepaalde momenten. Mink is op zondag overleden en op maandag ging René altijd naar de psz. Ik vond dat ze wel thuis kon blijven, dacht dat ze er helemaal geen behoefte aan had. Ik had zelfs al afgebeld. Maar toch wilde ze naar de psz. Dus we hebben haar laten gaan. Op dat moment liep ik nog in mijn slaapshirt. Maar door dat zij onbewust aangaf dat we verder moesten ben ik ook weer een klein beetje op de been gekomen. Ik heb toen mijn eerste maaltijd weer gegeten, ben uitgebreid gaan douchen en heb wat kleding aangetrokken. Ik voelde me doodongelukkig, maar dat kleine meissie is toch wel mijn redding geweest.

pi_12178408
* breekt effe in*

Moussy, heerlijk dat Rene je zo helpt ! Moet zeggen dat ze dan ook erg lief is.

(Merijn weet trouwens precies wie ze is.....................dat meisje achter op zijn fiets O_O )

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 augustus 2003 @ 09:49:36 #241
13151 crew  Rewimo
pi_12178672
Ja, als je al een kind hebt, moet je sowieso door. Ik denk ook wel dat dat scheelt, je moet door met je vaste ritme en routines. Als je dat niet hebt, heb je misschien meer de neiging om te blijven 'hangen' in je verdriet en je alleen nog maar daarmee bezig te houden. En voor sommige mensen mondt dat misschien wel uit in zo'n houding als degene die Sylvana kent
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 23:47:03 #242
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12190511
Zo, ik heb een heerlijk dagje achter de rug Vanmorgen samen met Sterre naar een vriendin, Met haar en haar oudste zoontje zijn we naar de stad geweest. Alweer! Ik was gisteren ook al geweest . Vanmiddag is Sterre daar thuis blijven spelen, heeft er ook gegeten, zodat ik echt tijd had om eens met Wouter spelletjes te doen. Tenminste geen Sterre die de boel in de war gooit, letterlijk en figuurlijk . Ik had het Monopoly junior spel gekocht, Wouter was er helemaal weg van, en hij heeft alle potjes gewonnen! Gewoon geluk gehad hoor.
't Enige dat wat minder is, is dat Tristan vanmiddag 39,6 graden koorts had. Hij was echt zielig aan het jammeren hoor. Eind van de iddag een paracetamolletje, dat hielp snel. Hij ligt nu alweer een paar uur in zijn bed, af en toe hoor ik 'm heel even zachtjes kreunen, niet echt huilen, maar hij voelt zich dus nog niet weer beter. Zometeen zal ik 'm nog een paracetamol geven en nog wat drinken, dan ga ik ook lekker slapen.
pi_12190998
Shop-aholic

Dat is wel lekker ja, dat je Wouter ook eens de volle aandacht kan geven, zonder dat Sterre jullie "lastigvalt" tijdens het spelen

En ik hoop dat Tristan zich morgen wat lekkerder voelt, want met dit weer ziek zijn is niet leuk

pi_12193886

Hallo allemaal, ben er wel hoor, maar even in de lurkstand!
Beetje druk met van alles en nog wat.

Ik ben weer even bijgelezen geloof ik!

Iedereen

zondag 3 augustus 2003 @ 11:05:34 #245
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12194553
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 00:11 schreef Sylvana het volgende:
Shop-aholic
Ik beken

Tristan is nog steeds ziek, hij had vanmorgen nog 39,1 (of iets hoger, dat weet ik niet precies, ik moest het onderbreken, want hij trappelde met temperaturen zo, dat het ineens per ongeluk 'hamertje tik' leek ). Hij ligt nu een beetje te spelen in de box, zometeen geef ik 'm een fruithapje en gaat hij weer rustig slapen (hoop ik).

zondag 3 augustus 2003 @ 11:06:03 #246
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12194556
Sweej, een fijne 'lurkdag'!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 augustus 2003 @ 11:36:06 #247
13151 crew  Rewimo
pi_12194763
Spuuglokje, een paracetamolletje voor ze gaan slapen doet wonderen hè Ik zie Christan er ook altijd van opknappen, de koorts daalt snel en dan kunnen ze lekker slapen. En als ze slapen worden ze beter. Ik hoop dat Tristan snel weer opknapt! Hou hem maar een beetje koel met dit warme weer.
pi_12195882
* Logician ploft neer op het bankje ..
  FOK!fossiel zondag 3 augustus 2003 @ 13:36:16 #249
2628 Karin
pi_12195908
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 13:34 schreef Logician het volgende:
* Logician ploft neer op het bankje ..
Jij moet niet ploffen, jij hoort nu te puffen!!
pi_12195978
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 13:36 schreef Karin het volgende:
Jij moet niet ploffen, jij hoort nu te puffen!!
I wish ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')