quote:OMG hoe hebben ze jou nou blauw kunnen maken, onderdeur
Op donderdag 24 juli 2003 15:52 schreef mitt het volgende:[..]
doe jij nou weer hier
ik ga al
quote:stik in je chocomelk.. ik ga al
Op donderdag 24 juli 2003 15:54 schreef mitt het volgende:
kortom :vrouwen + Heatwave niet meer welkom
quote:Ik ben Dylan Dog en vaste bezoeker in het VOETBALcafé. Wie ben jij en ga gvd eens op de bar liggen!
Op donderdag 24 juli 2003 15:52 schreef Nadientje het volgende:[..]
kippetje
en wie ben jij dan wel niet om dat zomaar te zeggen
quote:Ik zal me laten wegjagen, I really don't think so
Op donderdag 24 juli 2003 15:56 schreef just me het volgende:[..]
stik in je chocomelk.. ik ga al
quote:ROFLOL
Op donderdag 24 juli 2003 15:56 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik ben Dylan Dog en vaste bezoeker in het VOETBALcafé. Wie ben jij en ga gvd eens op de bar liggen!
quote:Goedzo, wegwezen, voordat Harry er bij komt.
Op donderdag 24 juli 2003 15:56 schreef Nadientje het volgende:ik ga al
![]()
quote:Nou ja, een beetje vrouwvolk in de kroeg is toch niet erg, ze moeten alleen wel ff over voetbal lullen natuurlijk.
Op donderdag 24 juli 2003 15:57 schreef golfer het volgende:[..]
Goedzo, wegwezen, voordat Harry er bij komt.
Iemand starbrotheryvette gezien de laatste tijd?
Op deze manier trek je alleen nog meer van dat jonge slow-chatgrut aan in Hools i.p.v. de vaste bezoekers.
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 15:59 schreef golfer het volgende:Op deze manier trek je alleen nog meer van dat jonge slow-chatgrut aan in Hools i.p.v. de vaste bezoekers.
quote:gelukkig kan jij hem niet wijzigen
Op donderdag 24 juli 2003 15:59 schreef golfer het volgende:
En moest deze topictitel nou?Op deze manier trek je alleen nog meer van dat jonge slow-chatgrut aan in Hools i.p.v. de vaste bezoekers.
quote:ik hoop voor jou dat je mij hier niet mee bedoelt
En moest deze topictitel nou?meer van dat jonge slow-chatgrut aan in Hools
quote:Hoe oud ben je??
Op donderdag 24 juli 2003 16:00 schreef Nadientje het volgende:[..]
ik hoop voor jou dat je mij hier niet mee bedoelt
quote:mensen die niet horen tiefen we eruit golfer...........heel simpel...wij Hools zijn niet makkelijk!
En moest deze topictitel nou?Op deze manier trek je alleen nog meer van dat jonge slow-chatgrut aan in Hools i.p.v. de vaste bezoekers.
quote:Nadien wil met je cammen
Op donderdag 24 juli 2003 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Jummie jong grut
quote:ahwaliev
Op donderdag 24 juli 2003 15:56 schreef Nadientje het volgende:[..]
OMG hoe hebben ze jou nou blauw kunnen maken, onderdeur
ik ga al
![]()
quote:choco is al op
Op donderdag 24 juli 2003 15:56 schreef just me het volgende:[..]
stik in je chocomelk.. ik ga al
quote:Oké, ik bedoel maar, de "dames" Bluezz en JustMe en SCH zijn vaste bezoekers, maar meer vrouwvolk hebben we hier niet nodig toch?
Op donderdag 24 juli 2003 16:01 schreef Doopy-X- het volgende:mensen die niet horen tiefen we eruit golfer...........heel simpel...wij Hools zijn niet makkelijk!
De toiletten en de ramen worden al keurig onderhouden, meer personeel is niet gewenst.
quote:ooow maar dat kan ik wel hoor
Op donderdag 24 juli 2003 15:59 schreef HeatWave het volgende:[..]
Nou ja, een beetje vrouwvolk in de kroeg is toch niet erg, ze moeten alleen wel ff over voetbal lullen natuurlijk.
ik ben nl trouw supporter van een 2e klas club in Delft; ik probeer de meeste wedstrijden aanwezig te zijn en lukt dat niet dan is er altijd wel iemand die de stand aan mij doorgeeft en als het 1e verliest dan heb ik soms nog wel een slechte bui ook.
Verder ben ik bijna elke zaterdag op de club te vinden omdat ik in de jeugdvoetbalcommissie zit en wij hebben een clubhuis en geen kantine
Gelukkig ben ik wat dagen verlost van deze onzin...ik ga naar Denemarken
quote:alle 3 die meiden zijn al wat "rijper", voor ouwe lullen als jullie erg ok, voor jonge bloempjes als mij iets te volwassen
Op donderdag 24 juli 2003 16:04 schreef golfer het volgende:[..]
Oké, ik bedoel maar, de "dames" Bluezz en JustMe en SCH zijn vaste bezoekers, maar meer vrouwvolk hebben we hier niet nodig toch?
De toiletten en de ramen worden al keurig onderhouden, meer personeel is niet gewenst.
ben ik nu geslaagd voor mijn hool-examen ??
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 16:06 schreef Cart_man het volgende:
Allemaal tuig hier...Gelukkig ben ik wat dagen verlost van deze onzin...ik ga naar Denemarken
quote:kom je weer aandacht tekort knul??
Op donderdag 24 juli 2003 16:06 schreef Cart_man het volgende:
Allemaal tuig hier...
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 16:07 schreef just me het volgende:
Vergeet ik nog bijna iets heel belangrijks!! Ik ben een keer bijna een echte hool geweest!! ik was ergens zo boos om dat ik een stevige westlander bij zijn kleren gegrepen heb en bijna een kaakslag heb gegevenben ik nu geslaagd voor mijn hool-examen ??
bied aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |