Alvast voordat een of ander figuur weer een poging waagt lollig te zijn: Een doosje cd-r's! Hahahahahaha
khoorde er pas van toen 1 van de artiesten op de CD kwam te overlijden (ben de naam even kwijt), is heel erg lekkere muziek!!
Ik geloof dat ik toch even wat moet gaan minderen met de aankopen . Het gaat allemaal wel hard zo.
quote:Felicitado, of zo, met deze geweldige onovertroffen aankoop
Op donderdag 24 juli 2003 15:56 schreef TimoBasso het volgende:
Muchas Gracias Kyuss Best of..
Miles Davids - Kind of Blue
Ik wilde nog een keer een cd van hem, maar wist niet precies waar te beginnen. Hier stond een grote sticker op met 'Jazz Masterpiece' en 'Perhaps the most influential & best selling jazz record ever made'. De sticker zal ongetwijfeld het een en ander overdrijven, maar het leek me wel een aardige keuze voor een eerste aanschaf.
triphop/jazz/ambient
Da's voorlopig welweer genoeg.
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 25-07-2003 18:54]
Eerst geleend van mijn huisgenoot, later besloten deze zelf ook aan te schaffen. Een Duitse pretpunkrock band met humor.
mijn classics aangevuld met:
Dj Shadow - Endtroducing...
My Bloody Valentine - Loveless
en ook gekocht:
Dismemberment Plan - Change
ik kwam eigenlijk voor hun album Emergency & I, wat echt geniaal is, maar ze hadden alleen deze, en die was ook wel aardig. Emergency & I heb ik besteld dus die komt zeer binnenkort ook in dit topic en in mijn bezit
Jamie Lidell - Muddlin Gear
Christ - Metamorphic Reproduction Miracle
Dabrye - Instrmntl
Vulva - From The Cockpit
Gescom - EP
En ongevraagd, gratis en voor niks de promo versie van Gantz Graf erbij van Autechre (CD + DVD) ... laat ik die nou zelf al een tijdje in huis hebben in de normale versie ... niettemin weer erg tof van Warp! Ze geven de laatste tijd leuke freebies mee bij bestellingen ...
Dyzack - The Rat Dance Refizz
Hallo Venray - 2 Meter Sessie
Levellers - Levellers
Los Lobos - By The Light Of The Moon
Paul McCartney - Off The Ground
John Mellencamp - Dance Naked
Marillion - Fugazi
John Mellencamp - John Mellencamp
Mark Lanegan - Whiskey For The Holy Ghost
Dyzack - Neurotic Jackpot
Green On Red - Here Come The Snakes
Dierenpark - Uit Het Leven Gegrepen
Hallo Venray - Hallo Venray
Claw Boys Claw - Nipple
Sceaming Trees - Uncle Anesthesia
Metal Molly - More Cheese
Gary Moore - After Hours
Marillion - The Thieving Magpie
Claw Boys Claw - Why Don't You Grow (single, kwam ik pas later achter, maar voor een euro moet ik niet zeuren)
moeten ze vaker doen, zulke acties. De cd's zijn er nog goed uit en hebben op 2 na ook nog allemaal hun boekjes
quote:Ik denk dat de sticker niet echt heel overdreven is. Dit is ongetwijfeld de beste aankoop voor de beginnende jazz-luisteraar en met meer dan een miljoen verkochte exemplaren ook een van de best verkochte jazz-elpees.
Op donderdag 24 juli 2003 23:43 schreef -Wepeel2- het volgende:
Miles Davis - Kind of Blue
Ik wilde nog een keer een cd van hem, maar wist niet precies waar te beginnen. Hier stond een grote sticker op met 'Jazz Masterpiece' en 'Perhaps the most influential & best selling jazz record ever made'. De sticker zal ongetwijfeld het een en ander overdrijven, maar het leek me wel een aardige keuze voor een eerste aanschaf.
Zelf gister & vandaag gekocht:
Joey Ramone - Don't Worry About Me
Roni Size & Reprazent - New Forms
Slayer - Reign in Blood
Marky Ramone & The Intruders - Blackout
Buddy Rich - Giant Steps (een compilatie)
Manic Street Preachers - This Is My Truth Tell Me Yours
Green Day - Dookie
Nirvana - In Utero
Ted Nugent - Ted Nugent
Led Zeppelin - I & II
Soundgarden - Superunknown
George Cinton - A Fifth of Funk
Buena Vista Social Club
Speedy J - Loudboxer
Iron Maiden - Seventh son of a Seventh Son
Frank Zappa - Cheap Thrills
The Police - Outlandos d'Amour
Nu kan ik de komende maand niks anders meer doen dan muziek luisteren . Overigens allemaal zonder boekje maar ja wel ongebruikt als het goed is en voor heel weinig geld via m'n werk.
quote:Hoe zijn die?
Op vrijdag 25 juli 2003 18:50 schreef PogueMahone het volgende:
Mark Lanegan - Whiskey For The Holy Ghost
Gary Moore - After Hours
quote:sorry, weet ik nog niet, ze gaan mee op vakantie, ik zal daarna wel een oordeel geven...
Op vrijdag 25 juli 2003 18:58 schreef ullie het volgende:[..]
Hoe zijn die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |