Voor De Graafschap betekende de zege een mentale opsteker, want Dunfermline komt uit in de hoogste divisie van het Schotse voetbal. Diep in de tweede helft zorgde Damien Hertog vanaf elf meter voor de enige goal. Doelman Klak, sinds donderdag op proef, verrichtte een aantal goede reddingen.
Trainer Frans Adelaar: "Er staat echt iemand in de goal. Hij deed het goed. Klak zelf was ook tevreden. "Ik heb een paar keer moeten ingrijpen, het was voor mij een plesante wedstrijd", zei de 32-jarige Pool, die zes jaar voor het Belgische FC Antwerp uitkwam en ook elf maal het nationale shirt droeg. "Mentaal was het moeilijk voor mij. Iedereen let op jou en de eerste indruk is toch belangrijk. Als je de nul kan houden, is dat voor een doelman een prestatie. Ik hoop dat ik bij de supporters in de smaak kom. Van de sfeer heb ik genoten. Nu is het weer afwachten voor mij", zei Klak in Aalten.
quote:Er is een onderzoek geweest naar hoe hij aan z'n geld kwam voordat ie Chelsea mocht overnemen en dat werd als betrouwbaar geacht. Dus misschien de meeste, maar meneer niet, volgens de britse justitie iig
Op zaterdag 26 juli 2003 12:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Tja, als je weet hoe de meeste Russen aan hun kapitaal komen...
gerucht over Pasanen: wanneer houd het nou eens op dat clubs spelers van Ajax willen. Bij PSV loopt ook nog wel wat rond, een Hofland of zo. Bouma deed het in het centrum ook niet weg. Die 2 heb ik liever weg
[Dit bericht is gewijzigd door pekel op 27-07-2003 02:18]
quote:Jah zoiets heb ik ook gehoord!!
Op zondag 27 juli 2003 02:07 schreef pekel het volgende:
Ravi Mohanlal gaat "volgens geruchten van Emmen-supporters" naar Emmen, op huurbasis. Alleen het bestuur wil daarop niet reageren.
Mohanlal speelt momenteel bij Jong Feyenoord als een grote belofte.
quote:Jeez, komt deze hoax nu ook al hier?
Op zondag 27 juli 2003 02:07 schreef pekel het volgende:
Ravi Mohanlal gaat "volgens geruchten van Emmen-supporters" naar Emmen, op huurbasis. Alleen het bestuur wil daarop niet reageren.
Mohanlal speelt momenteel bij Jong Feyenoord als een grote belofte.
quote:Ja, deze hele gozer speelt niet bij Feyenoord een heeft een soort fansite gemaakt en alles is dus helemaal nep.
Op zondag 27 juli 2003 11:11 schreef PokerFace het volgende:[..]
Jeez, komt deze hoax nu ook al hier?
Lendeiro maakte ook bekend dat er alleen met Bayern München wordt onderhandeld en dat men dus niet spreekt met Chelsea. De Engelse club was volgens diverse geruchten ook in de race voor de Nederlandse international.
Voor zover bekend heeft het Duitse Bayern 21 miljoen euro geboden voor Makaay, die een overgang naar de Bundesliga wel ziet zieten. Onlangs werd hij door de 'supporters' van Deportivo al uitgefloten vanwege zijn geflirt met Bayern.
In de Engelse krant wordt gemeld dat de 'Spurs' eerst Scott Parker van Charlton Athletic wilde overnemen, maar toen dat mislukte richtte het haar pijlen op de Oranje-international. Van Bommel kan zich volgende week zondag bewijzen, want dan speelt PSV in Londen tegen Tottenham Hotspur.
Lange tijd werd Wooter in verband gebracht met SC Heerenveen en ook enkele Duitse club, tot nu toe is er echter geen contract getekend. Wooter lijkt nu eieren voor zijn geld te kiezen en gaat voor een Grieks avontuur. Volgens seizoen spelen ook Holwijn (Iraklis) en Kreek (AEK Athene) op het hoogste niveau in Griekenland.
Abramovich had een bod van maar liefst 100 miljoen euro op Raul gedaan, maar de sterspeler zelf zei niet uit Madrid te willen vertrekken. Daarom ging Chelsea verder met het zoeken naar een grote naam voor in de spits en kwam het uit bij Ruud van Nistelrooy. Kenyon reageerde zaterdag tegen de Engelse televisiezender BBC en zei dat 'Van the Man' niet te koop was.
"Het moge duidelijk zijn dat Ruud van Nistelrooy niet te koop is. Welke prijs Chelsea ook biedt, Ruud wordt niet verkocht. Hij is een van de belangrijkste spelers van ons team. Een speler die niet te koop is. Ruud is niet te vervangen, dus daarom wordt hij ook niet verkocht. Honderd miljoen euro is erg veel, maar Ruud levert ons nog veel meer op, door al zijn goals."
De wereldkampioen verklaarde onlangs dat hij hoogstwaarschijnlijk nog een seizoen in de Bundesliga actief is, nadat een overgang naar de Serie A niet bleek te lukken. De Italiaanse clubs en de speler kwamen er samen niet uit.
Het eerste bod op Lucio was ongeveer € 20 miljoen. AS Roma kwam eerder deze maand met een bod van twee miljoen minder.
Vier dagen eerder maakte de nummer twee van afgelopen seizoen nog bekend dat het De Pedro niet kon weerhouden om in te gaan op 'de kans van zijn leven'. Southampton zou zowel financieel als wat betreft de duur van een contract veel meer te bieden hebben dan Sociedad.
In de praktijk leek de Engelse club niet zo daadkrachtig. Southampton kwam niet eens in de buurt van de 3,5 miljoen die Sociedad vroeg voor de international. 'Als ze hem echt hadden willen hebben, dan hadden ze dat wel gedaan', aldus Astiazaran.
Ghaly traint al een week mee met de verliezend bekerfinalist. Feyenoord wil de vriend van oud-Ajacied Mido dolgraag als opvolger van Paul Bosvelt presenteren. De Rotterdammers hebben echter nog steeds geen overeenstemming met Al Ahly bereikt. Deze Egyptische club heeft onlangs een ander bestuur gekregen. De nieuwe clubleiding wil Ghaly niet zo maar van de hand doen.
In afwachting van de afloop van de onderhandelingen heeft Feyenoord bij Willem II en NAC naar Denny Landzaat en Alfred Schreuder geïnformeerd. In navolging van FC Utrecht (Bosschaart) beweren beide Brabantse clubs dat het verschil tussen vraag en aanbod erg ver uit elkaar ligt.
Ook na de verkoop van Pierre van Hooijdonk, Bonaventure Kalou, Brett Emerton en Paul Bosvelt wil of kan Feyenoord niet met geld smijten.
Onzeker
Toch is de Rotterdammers er veel aan gelegen dat de selectie na de komst van Peter van den Berg, Danko Lazovic, Jean Donde en Dirk Kuijt met nog één maar bij voorkeur twee middenvelders wordt versterkt. Het is namelijk nog steeds onzeker wanneer beoogd aanvoerder Shinji Ono weer fit is. Hij moet nog minimaal drie weken rust houden. Daarna wordt bekeken of de Japanner kan beginnen met de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Hierdoor is het zeker dat de Ajacieden Hatem Trabelsi en Steven Pienaar Ajax niet verruilen voor de club uit Londen. Het duo stond al enige tijd in de belangstelling van de Engelse club. Een langer verblijf van Trabelsi bij de Amsterdamse club is overigens nog niet zeker. De rechtback weet zich namelijk nog altijd in de belangstelling van Manchester United en het Spaanse Valencia.
De linkeraanvaller, eigendom van Dinamo Boekarest, maakte tijdens de trainingskampen in De Lutte en in Engeland deel uit van de Ajax-selectie. Mitea deed dat naar behoren. Afgelopen vrijdag, uit tegen Derby County, scoorde hij vlak voor tijd zelfs de gelijkmaker, waardoor Ajax een nederlaag bespaard bleef.
Wat betreft de komst van réchteraanvaller Kalu Uche onderneemt Ajax geen actie meer, verklaart directeur Van Eijden in De Telegraaf. 'De voorzitter wil hem pas in de winter verkopen en daar heb ik me naar te schikken.' Uche zelf wil hoe dan ook bij Wisla Kraków vertrekken en wil niet meer voor die club spelen. Van Eijden zegt zich niet in die strijd te willen mengen.
quote:3 miljoen maar? da's best een koopje.
Op maandag 28 juli 2003 12:22 schreef Reddiablo het volgende:
Feyenoord brengt tweede bod uit op Landzaat
VOETBAL - Feyenoord heeft bij een nieuw bod uitgebracht op Willem II-speler Denny Landzaat. Het Rotterdams Dagblad meldt dat de Rotterdammers drie weken geleden al naar de middenvelder informeerden. Feyenoord stelde toen een spelersruil voor; Landzaat zou naar De Kuip komen en drie Feyenoorders zouden op hun beurt naar Tilburg verhuizen. Willem II had daar echter geen trek in en vroeg drie miljoen euro voor Landzaat. Dat vond Feyenoord weer te gortig, maar de Rotterdammers hebben inmiddels een nieuw bod uitgebracht. Willem II beraadt zich daarop.
quote:Feest!
Op maandag 28 juli 2003 12:53 schreef ChAoZ het volgende:3 miljoen maar? da's best een koopje.
Dan heb je naast een gros aan buitenlanders ook nog een amsterdommer in je team!
Gaat de goede kant op!
quote:vindt Feyenoord dus veels te veel....
Op maandag 28 juli 2003 12:53 schreef ChAoZ het volgende:[..]
3 miljoen maar? da's best een koopje.
quote:Terrecht!
Op maandag 28 juli 2003 13:18 schreef Reddiablo het volgende:vindt Feyenoord dus veels te veel....
Ik zie ze liever Bosschaart halen voor dat geld eerlijkgezegd!
quote:da's wat anders. maar gezien de geruchten van vorig jaar dat Ajax hem wilde halen, toen werden er veel hogere bedragen genoemd
Op maandag 28 juli 2003 13:20 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Terrecht!
Ik zie ze liever Bosschaart halen voor dat geld eerlijkgezegd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |