Dat was het nummer Pet Sounds...(van de CD Pet Sounds; een must voor elke muziekliefhebberquote:Op maandag 15 maart 2004 16:22 schreef cosmick het volgende:
Weet iemand toevallig ook wat de titel van het instrumentale nummer is wat in het eerste deel gespeeld werd (met die solo's). Vond ik er goed namelijk!
Toevoeging:
Nummer werd volgens mij in het eerste deel (iig voor de pauze) gespeeld... had een stuwende basslijn en bevatte gitaarsolo's en op het laatst drumsolo's. Was vrij stevig
Toch wel? Ik had de discussie met een kameraad met wie ik was...quote:Op maandag 15 maart 2004 21:12 schreef Enzo500 het volgende:
[..]
Dat was het nummer Pet Sounds...(van de CD Pet Sounds; een must voor elke muziekliefhebberHet werd een stuk steviger en langer uitgevoerd dan op de plaat.
quote:Brian Wilson presents SmileBrian Wilson's recente optreden in Amsterdam maakte heel wat tongen los. Fans kwamen superlatieven tekort en de vele positieve recensies in de media buitelden over elkaar heen. Vandaar dat de voormalige Beach Boy heeft besloten opnieuw op te treden op Nederlandse bodem. Deze keer is Den Haag plaats van handeling.
Net als tijdens het eerste concert zal de legendarische Wilson in Den Haag nummers voor het voetlicht brengen van Smile: het ambitieuze vervolg van de klassieker Pet Sounds dat officieel nooit het daglicht heeft gezien. Uiteraard zullen ook vele Beach Boys songs de revue passeren.
Als legendarische songschrijver, producer, arrangeur en performer is Brian Wilson verantwoordelijk voor de mooiste muziek uit de popgeschiedenis.
Zie ook
http://www.brianwilson.com
13 jul 2004 Brian Wilson presents Smile
Nederlands Congres Centrum, Den Haag
aanvang 20:15 uur
start voorverkoop za, 10 apr 2004
entree ¤48.00 ¤53.00 ¤59.00
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |