abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11992094
Niemand die dat Maywood covertje kan vinden
Ik zoek trouwens nog wel een ander nummer. Het nummer wordt door een vrouw gezongen heel rustig en dan opeens (in datzelfde rustige tempo) de zin: "Don't marry her, fuck me".
Wie?
pi_11992210
He mensen ik ben op zoek naar een liedje (echt?? ja echt)

Ik zat vanmorgen in de auto en luisterde stenders vroeg daar draaide ze een nummer die half duits en half engels gezongen was. Rock achtig... Maar helaas geen pen bij de hand om iets op te schrijven en nu ben ik de naam en de titel kwijt van het liedje.... Kan iemand mij helpen????

pi_11992875
Kan iemand mij de artiest en titel geven van een dancenummer.
In de videoclip is een wat oudere man lekker in zijn eentje aan het dansen op het strand, iedereen zit hem wat vaag aan te kijken...

iets met sunshine...?

pi_11992961
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 19:06 schreef FairyPrincess het volgende:
Kan iemand mij de artiest en titel geven van een dancenummer.
In de videoclip is een wat oudere man lekker in zijn eentje aan het dansen op het strand, iedereen zit hem wat vaag aan te kijken...

iets met sunshine...?

D*Note - Shed My Skin
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
  donderdag 24 juli 2003 @ 19:11:56 #105
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_11992991
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 18:34 schreef Dropslurf het volgende:

Ik zat vanmorgen in de auto en luisterde stenders vroeg daar draaide ze een nummer die half duits en half engels gezongen was. Rock achtig... Maar helaas geen pen bij de hand om iets op te schrijven en nu ben ik de naam en de titel kwijt van het liedje.... Kan iemand mij helpen????

"Jeanny" van Falco?
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
pi_11993047
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 18:34 schreef Dropslurf het volgende:

Nena & Kim Wilde - Anywhere, Anyplace
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 24 juli 2003 @ 19:15:14 #107
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_11993063
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 18:27 schreef Bart-man het volgende:
Ik zoek trouwens nog wel een ander nummer. Het nummer wordt door een vrouw gezongen heel rustig en dan opeens (in datzelfde rustige tempo) de zin: "Don't marry her, fuck me".
Wie?
The Beautiful South - "Don't Marry Her"
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
pi_11993091
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 09:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Gistere op ID&T Radio, clubbie nummer met text in de trant van "The Air is my only love..."

Wie o wie?

Nogmaals...?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_11993180
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 19:15 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:

[..]

Thank You!!!
  donderdag 24 juli 2003 @ 19:22:44 #110
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_11993220
Rond kwart voor 7 vandaag (24 april) werd een tof housenummer gedraaid op 3FM. Helaas werd 'ie niet afgekondigd. Het was de plaat die voor Dreadlock Holiday van 10CC werd gedraaid.

Ik probeer 'm te omschrijven. Een trance(achtig) nummer met het karakteristieke Roland Juno synthesizer geluid. Het nummer heeft geen vocalen. Wat wel opvallend is, is dat de basskick een aantal keer gelijk loopt met de melodie. Iedere keer dat er een nood wordt gespeeld hoor je tegelijkertijd een basskick.

Vage omschrijving, maar wellicht dat iemand het weet?

I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_11995494
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 19:15 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:

[..]

Thank You, dat is 'm

Nu nog Maywood

donderdag 24 juli 2003 @ 21:27:27 #112
35798 LordAnger
Heeft geen smaak
pi_11995865
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 19:22 schreef AirwiN het volgende:
Rond kwart voor 7 vandaag (24 april) werd een tof housenummer gedraaid op 3FM. Helaas werd 'ie niet afgekondigd. Het was de plaat die voor Dreadlock Holiday van 10CC werd gedraaid.

Ik probeer 'm te omschrijven. Een trance(achtig) nummer met het karakteristieke Roland Juno synthesizer geluid. Het nummer heeft geen vocalen. Wat wel opvallend is, is dat de basskick een aantal keer gelijk loopt met de melodie. Iedere keer dat er een nood wordt gespeeld hoor je tegelijkertijd een basskick.

Vage omschrijving, maar wellicht dat iemand het weet?

Het nummer werd aangekondigd met 'Floorfiller'... Ik heb niet terug kunnen vinden welke plaat deze week floorfiller is Iemand anders?

-edit: je kunt je vraag mailen aan redactie@3fm.nl met details als tijdstip en datum, dan zoeken ze t op voor je -

[Dit bericht is gewijzigd door LordAnger op 24-07-2003 21:40]

(T): LordAnger gains a sense of humour until end of turn.
  donderdag 24 juli 2003 @ 22:00:06 #113
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_11996558
De plaat heb ik nog niet op de radio langs horen komen, maar heb de video een keer gezien op MTV/TMF.

Het is een dansplaat, gezongen door een peroxide-blonde vrouw (kort steil haar).
Ze heeft een aparte naam. Van wat ik me kan herinneren doet de naam Duits aan...

Wie?

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  donderdag 24 juli 2003 @ 22:08:05 #114
57992 kaminawanalaya
hup holland hup
pi_11996719
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 02:25 schreef kaminawanalaya het volgende:
ik zoek sinds een paar minuten naar dat ene trance achtige house nummer waarin die vrouw zingt: I don't wanna be aloooone, be aloooone, be alloooone. Er wordt nog wat meer in gezongen, maar dit is het couplet zeg maar. het is momenteel redelijk bekend! alvast bedankt!
moe en lui tegelijk
pi_11997808
Wie oh wie kan me vertellen hoe dit nummer heet, let niet op de kwaliteit en op de stemmen van Bassie & Adriaan
http://members1.chello.nl/~j.heidbuurt/Bassie_Adriaan_schatkaart.mp3

Je gaat er mij (en een paar anderen) erg blij mee maken!

[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
  donderdag 24 juli 2003 @ 23:08:55 #116
33795 draftr86
Geen sig is ook een sig
pi_11998339
Ik zoek een nummer óver Marco Borsato, het is een cabaretesk (is dat goed nederlands?) nummer, met in het refrein steeds een lang gerekt "Marco Borsaaaaaatooooo"
Ik gok zelf dat het van Maarten van Roozendaal ofzo is, maar ik kan het niet vinden.
Ik was er maar nu niet meer
pi_11998686
Ik zoek een nummer dat op 3FM veel gedraaid wordt. Ik dacht of bij Denk aan Henk of bij Jacobus. Deze week kon je bellen als je een plaatje van die band hoorde en er werd gevraagd of je een donorcodicil had.
Ik dacht dat de titel iets van Djdj was ofzo. En het had iets met organen ofzo te maken (de naam van het bandje dan). Kan er niet opkomen
pi_11998972
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 23:22 schreef _Flea_ het volgende:
Ik zoek een nummer dat op 3FM veel gedraaid wordt. Ik dacht of bij Denk aan Henk of bij Jacobus. Deze week kon je bellen als je een plaatje van die band hoorde en er werd gevraagd of je een donorcodicil had.
Ik dacht dat de titel iets van Djdj was ofzo. En het had iets met organen ofzo te maken (de naam van het bandje dan). Kan er niet opkomen
Transplants. Leuke band.
pi_11999164
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 23:33 schreef Citroentje het volgende:

[..]

Transplants. Leuke band.

Thnx . Nou je het zegt weet ik de naam weer. Zat redelijk in de buurt.
  vrijdag 25 juli 2003 @ 01:01:04 #120
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_12000957
Ik hoorde net een nummer op omroep brabant:

Dance dance dance ..blabla tonight.. blabla.. baby"
Kiss kiss kiss blabla... show me..."

Ik weet het vaag. Het was beetje top40 dance nummertje. Was tijdens de reportage van de Tilburgse Kermis voor de OB kijkers (komt zo weer)

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_12001114
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 01:45 schreef Roppenzo het volgende:
Vengaboys achter nummertje..

Lijkt veel Op The Sunclub -- Fiesta (of sumemrjam 2003)

Een mannetje met een smurfestemmetje zegt vamos lalalala in het spaans.. dat zingt tie niet dat zegt tie.. en dan begint het refreintje met trompetten enzo..

was in spanje een jaar of 4 /5 geleden erg populair

niemand ?
pi_12002824
Ik zoek de titel/artiest van de begintune van Giel Beelen's radioprogramma.

Met die gezellige vogeltjes enzo

Alvast bedankt nachtdieren

pi_12003058
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 21:27 schreef LordAnger het volgende:

[..]

Het nummer werd aangekondigd met 'Floorfiller'... Ik heb niet terug kunnen vinden welke plaat deze week floorfiller is Iemand anders?

-edit: je kunt je vraag mailen aan redactie@3fm.nl met details als tijdstip en datum, dan zoeken ze t op voor je -

Dj luna - In control
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_12003062
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 22:08 schreef kaminawanalaya het volgende:

[..]

Denk dat je een nummer van Dumonde bedoelt, helaas kom ik even niet op de titel...
pi_12003064
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 01:10 schreef Roppenzo het volgende:

[..]

niemand ?

Ik moet denken aan Miranda - Vamos a la playa, maar dat zal niet denk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')