Koffie voor de liefhebbers!!
Nog een keertje keihard meezingen met Summer Jam en dan
quote:Inderdaad. Gewoon geknield in volslagen aanbidding wachten tot je iets gevraagd wordt en je het woord mag richten tot een dezer superhelden.
Op woensdag 23 juli 2003 10:41 schreef SCH het volgende:nooit opstaan voor Golfer en Doc
quote:Doc of Golfer, heb je ff de Anfield Rap, speciaal verzoekje
Op woensdag 23 juli 2003 11:48 schreef Juan Zueco het volgende:P.s. Kan die muziek wat zachter
Trouwens voor swingen op rap zijn denk ik wel enige Zuid Afrikanen een voorwaarde.
J.
Is er trouwens nog melk voor in de thee?
Ziet dat het de zelfde ouwe bruine drap van vanmorgen is en neemt dus maar een fristie.
quote:Tegen mij vertelde je anders dat je zonder een schijn van kans van de baan gemept was, gelijk P$V - Arsenal van afgelopen seizoen.
Op dinsdag 22 juli 2003 22:50 schreef just me het volgende:golfer begon te miepen over zijn oudersdoms-blessure en dat vond ik zo zielig dat ik hem heb laten winnen! Iedereen op de baan kent golfer en het zou zo zielig geweest als hij niet gewonnen had
quote:Laat je wel wat over voor DutchGooner?
Op woensdag 23 juli 2003 13:32 schreef golfer het volgende:
fristie.
quote:Nee, dat is pas vanaf > 5 Zuid Afrikanen
Op woensdag 23 juli 2003 13:50 schreef Eilanden het volgende:Akrifanen! Het zijn Zuid-Akrifanen!
quote:Is ze daar nog niet aan toe dan???? Het is al bijna 2 uur!
Op woensdag 23 juli 2003 13:53 schreef DIGGER het volgende:[..]
Nee, dat is pas vanaf > 5 Zuid Afrikanen
Wegwezen met die Akrifinianen
* HeatWave is wel aan het werk, maar fok! it....
toch 4 dagen vrij hierna....
quote:Zou SCH ook zo'n player zijn?
Uit een onderzoek van de stedelijke gezondheidsdienst Amsterdam blijkt dat verbintenissen tussen homoseksuele mannen gemiddeld maar anderhalf jaar duren. In die periode heeft elke partner nog zo'n 12 seksuele contacten met anderen.De Amerikaanse persdienst Evangelical Press zegt dat deze gegevens overeenkomen met onderzoeken uit andere landen. Zo bleek uit een grootschalig Amerikaans onderzoek, onder 156 homoseksuele mannen, dat niemand zijn partner langer dan 5 jaar trouw was gebleven.
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Zou SCH ook zo'n player zijn?
een voetbalplayer !
quote:Ben net naar de plee geweest.
Op woensdag 23 juli 2003 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:Zou SCH ook zo'n player zijn?
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 15:25 schreef SCH het volgende:[..]
Ben net naar de plee geweest.
SCH is al net zo lang met zijn mannetje samen als Loek B. oud is
quote:
Uit een onderzoek van de stedelijke gezondheidsdienst Amsterdam blijkt dat verbintenissen tussen homoseksuele mannen gemiddeld maar anderhalf jaar duren. In die periode heeft elke partner nog zo'n 12 seksuele contacten met anderen
quote:toch al 4 jaar weer, netjes hoor
Op woensdag 23 juli 2003 15:25 schreef SCH het volgende:[..]
Ben net naar de plee geweest.
SCH is al net zo lang met zijn mannetje samen als Loek B. oud is
quote:*schiet
Op woensdag 23 juli 2003 16:23 schreef Doopy-X- het volgende:
* Doopy-X- zeikt bijna in zijn broekt atm
![]()
![]()
net dat topic gemist, jammer
Forum Opties | |
---|---|