quote:ROFL!!!
Op dinsdag 22 juli 2003 23:16 schreef SCH het volgende:[..]
Is dat een citaat van Golfer tegen Just Me?
nee hoor Golfer en ik hebben het alleen over ballen gehad
quote:Vannacht nog en dan morgen om 17.00 is het klaar
Op dinsdag 22 juli 2003 23:24 schreef FLR het volgende:[..]
Weinig goeds, en weinig morgen...
Hoe lang ben je trouwens van plan die marathon te gaan volhouden?
quote:te diep in een glaasje chocomelk gekeken
Op dinsdag 22 juli 2003 23:20 schreef pekel het volgende:
goeiemorgen mensen....
quote:Tong net binnenkomt.
Op dinsdag 22 juli 2003 23:38 schreef Doc het volgende:
En ik ga opitten. De mazzel
Nu al naar huis Doc ?
quote:in het kort: ik geef een "peptalkpostje" (er komt een nieuwe speler, die trouwens volgens mij best wel eens er ggoed zou kunnen zijn, maar nou niet bepaald het type F'noorder is als PBosvelt); Cart reageert daar precies als gewenst op door de (toekomstige) eigen speler niet al te vriendelijk te bejegenen (zonder dat Cart een racist is - als Volkskrantlezer en SP stemmer); en jij gaat daar heel serieus op in. Daar sie ik de ironie van in, in die voorspelbare loop van dingen, net zoals het eigenlijk heel voorspelbaar is dat ik je dit nu allemaal uitleg
Op dinsdag 22 juli 2003 22:32 schreef SCH van alles en nog wat in het centrale F'bnoord topic[..]
Snap je het nu?
quote:Wordt idd tijd dat je naar huis gaat.
Op dinsdag 22 juli 2003 23:40 schreef Doc het volgende:[..]
in het kort: ik geef een "peptalkpostje" (er komt een nieuwe speler, die trouwens volgens mij best wel eens er ggoed zou kunnen zijn, maar nou niet bepaald het type F'noorder is als PBosvelt); Cart reageert daar precies als gewenst op door de (toekomstige) eigen speler niet al te vriendelijk te bejegenen (zonder dat Cart een racist is - als Volkskrantlezer en SP stemmer); en jij gaat daar heel serieus op in. Daar sie ik de ironie van in, in die voorspelbare loop van dingen, net zoals het eigenlijk heel voorspelbaar is dat ik je dit nu allemaal uitleg
quote:Errug he?
Op dinsdag 22 juli 2003 22:50 schreef just me het volgende:Iedereen op de baan kent golfer en het zou zo zielig geweest als hij niet gewonnen had
1000 leden en allemaal kennen ze mij. (krijg je ervan als je een golfclub mede-hebt opgericht)
Moet toch eens wat aan mijn imago gaan werken.
Vrijdag weer honderden nieuwsgierigen uitleggen wie nou weer dat vriendinnetje van mij was die ik dit keer meesleepte.
Yep ik ga d'r inderdaad weer van door. En morgen avond ben ik hier ook niet. Tot later dan maar weer. We'll meet (again).
* Bluezz neemt de laatste blinde zuidakrifaan met ijsballen om lekker te kunnen slapen
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:08 schreef SCH het volgende:[..]
Het lijkt Utrecht met de Amstelcup wel
... Tijd om naar bed te gaan dus
quote:Eeeeeeh Bluezz ... zo te zien heb je genoeg gehad ... ga maar lekker slapen
Op woensdag 23 juli 2003 00:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou niet van fluisteren doc* Bluezz neemt de laatste blinde zuidakrifaan met ijsballen om lekker te kunnen slapen
Slaap Lekker!
quote:* just me geniet nog even na van een heerlijk dagje met Golfer
Op woensdag 23 juli 2003 00:16 schreef golfer het volgende:
* golfer geniet nog even na van een heerlijk dagje met JustLoser
enne.. ik laat me echt niet op stang jagen want ik denk gewoon aan die paar schitterende ballen die ik geslagen heb en ook aan die ballen die ik van jou gekregen heb
welterusten en swet dreams
quote:Ik geniet ook nog na van jouw schitterende golfballen.
Op woensdag 23 juli 2003 00:38 schreef just me het volgende:* just me geniet nog even na van een heerlijk dagje met Golfer
enne.. ik laat me echt niet op stang jagen want ik denk gewoon aan die paar schitterende ballen die ik geslagen heb en ook aan die ballen die ik van jou gekregen heb
welterusten en swet dreams
je kunt je daaraan laten opereren
Trusteh, JustMuts!
Stuk of 15 cd's gebrand+hoesjes geprint (ik liep een paar weken achter)
Een stuk of 6 cd's gedownload (ik liep een paar dagen achter)
Bosveld is weg
Nu
Tot over een tijdje.
Tot ooit.
quote:Ik noem mijn glaasjes al een week zo, en je bent de eerste die het opvalt, grote jongen!!!
Op woensdag 23 juli 2003 00:17 schreef Eilanden het volgende:Eeeeeeh Bluezz ... zo te zien heb je genoeg gehad ... ga maar lekker slapen
M gguh Hools,
tjonge jonge wat stinkt het hier weer...
* Bluezz zet de ramen open, koffiezetapparaat aan, en verdwijnt stilletjes naar haar werk.
* just me heeft uitgeslapen!!
quote:gooooooooooooooodmorning!
Op woensdag 23 juli 2003 09:06 schreef Doopy-X- het volgende:
gooooooooooooooodmorning!
quote:hey daar
Op woensdag 23 juli 2003 09:09 schreef just me het volgende:[..]
gooooooooooooooodmorning!
*slaat zijn beschermende vleugels om je heen*
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 07:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik noem mijn glaasjes al een week zo, en je bent de eerste die het opvalt, grote jongen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |