Wie is Thea dan??? Is dat een bitch-on-ice?
Bedoel je eigenlijk ijstheefrisdrank uit de fles van Lipton of ijstheesap uit het pak?
Er zit ongelooflijk veel suiker in, je zou er verstandig aan doen het uit je hoofd te laten de citroen versie te nemen, waar daar zit nog eens meer suiker door.
Verdun je drank ook met water.
Maar ik dacht dat er ook veel aspartaam en andere zoetstoffen bevat...daarnaat nog eens suiker...kan volgens mij niet echt gezond zijn als je daar 3 pakken van drinkt.
quote:en duur
Op dinsdag 22 juli 2003 15:19 schreef DeStedebouwer het volgende:
Ik zou zowieso een beetje afwisselen met water... 3 pakken per dag is wel overdreven veel.
Ik zou minderen als ik jou was.
(oja en wat vind je moeder ervan, die moet zich wel een breuk tillen ook, met 21 pakken ijstee per week om maar niet te spreken over de kosten)
quote:kost niks ... die pakken van de aldi ...
Op dinsdag 22 juli 2003 15:20 schreef Jzz het volgende:[..]
en duur
...lijkt me
Maar volgens mij blijft Cola toch nog wel een stukkie slechter als Ice Tea...
quote:Cola is veel slechter dan ijsthee, zit ook weer meer suiker in...
Op dinsdag 22 juli 2003 15:49 schreef Jadakis het volgende:
T'is idd zo goedkoop als de pest...Maar volgens mij blijft Cola toch nog wel een stukkie slechter als Ice Tea...
Tip, bij de Tuinen hebben ze rooibos ijsthee in instant vorm, geen suiker, geen theine en wel lekker.... Nestea heeft ook een suikervrije siroop.
quote:ehm... nee dus. In allerlei soorten kruidenthee zit geen theine (met trema). Of het daarvanaf is geleid... denk ik niet.
Op dinsdag 22 juli 2003 14:16 schreef teknomist het volgende:[..]
Essentieel onderdeel van thee, volgens mij is daar ook de naam van afgeleid
quote:Maar 3 pakken per dag klopt echt niet, tel nog maar een keer
Op dinsdag 22 juli 2003 16:50 schreef Darkmaster het volgende:
Ja die van de aldi klopt
Daar omgerekend 4.5 liter per dag van, nee, lijkt me niet gezond.
quote:Uitzonderingen bevestigen de regel.
Op woensdag 23 juli 2003 10:42 schreef Bright het volgende:[..]
ehm... nee dus. In allerlei soorten kruidenthee zit geen theine (met trema). Of het daarvanaf is geleid... denk ik niet.
Ik mag van de tandarts ook geen ice tea meer drinken.
maar laaggeschoolde mensen vinden leuk om te zeggen dat ze vanwege de theïne geen thee drinken, gewoon om interessant te lijken enzo
en je krijgt er natuurlijk ook nog eens kanker van
quote:3 liter per dag
Op woensdag 23 juli 2003 20:09 schreef MudStories het volgende:
wat is er eigenlijk mis met theine? ik drink namelijk zo'n 3 liter earl gray / english melange / darjeerling groene thee per dag. dat van aanslag op de tanden wis ik al maar wat zijn de andere slechte eigenschappen?
quote:Klopt. Het zuur tast je glazuur aan(waardoor in het ergste geval je glazuur verdwijnt)
Op dinsdag 22 juli 2003 15:24 schreef Aventura het volgende:
Het is de pest voor je gebit, anders.
Er was laatste een onderzoek naar zgn. 'smaakjesthee', dat is bar slecht voor je gebit, tast het glazuur aan waardoor je sneller gaatjes krijgt. En ijsthee is de koud variant darvan, lijkt me.
Tanden poetsen na het drinken is mogelijk nog gevaarlijker omdat door het zuur je glazuur zacht is geworden en gemakkelijk beschadigt.
quote:ik zie t
Op dinsdag 22 juli 2003 14:19 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Lekker he friet, en neej is niet slecht want ik eet het ook de hele dag door...

|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |