Verder hoor ik wel van veel mensen dat ze interesse hebben, maar ze blijven hier akelig stil, true that.
iedereen die ik spreek is zeer zeker geinteresseerd zelfs voor die prijs maar geen hond die weet dat het apparaat volgende maand al te koop is, er wordt vrijwel nergens reclame gemaakt door Tapwave zelf, de spellen die ze tot nu toe hebben aangekondigd zijn ofwel middelmatig ofwel er is geen info over, de eerste 3 maanden leveren ze alleen in de VS en alleen aan mensen met een creditcard (uit de VS).
dan kunnen ze nog zo'n spectaculair apparaat hebben maar op die manier red je het niet tegen de wereldwijde multim(iljoen dollar?)edia die Nokia er op nahoud om zijn N-gage aan de man te brengen.
maar toch moet ik het asap hebben, het lijkt mij een fantastisch apparaat en van mijn gba wordt ik moe
check trouwens vorige pagina, heb mijn laatste post geedit met wat nieuwe foto's van palm developer conference
maar de marketing is inderdaad nog vager dan die van nintendo
overigens valt het wel mee met de marketing; er schijnen reusachtige zodiac-billboards gesignaleerd te zijn in de US.
Alleen het bestellen is ietwat lastig ja, toegegeven.
Maar dat maakt het alleen maar begerenswaardiger imo
ik vraag me af waar activision en sega enzo verder nog mee bezig zijn want bovenstaande game lijkt me wel leuk maar het is niet echt iets waar je je shit mee wilt launchen denk ik.
hoe matig N-gage ook is, die launched wel met Tomb Raider, Tony Hawk's 4 etc.
and off course doe ik nog mee al moet ik naar Amerika zwemmen en die shit uit hun kantoor jatten
maar goed, die zodiac versie van thps is matig ... daar hoef ik mijn gba niet voor te verkopen.
ik hoop maar dat de N-gage versie geemuleert kan worden
Die oude shots van THPS in de openingspost zijn wel degelijk full-3D en zien er heel anders uit dan die screens van tapwave zelf...
[Dit bericht is gewijzigd door err op 13-10-2003 16:16]
quote:ik blijf ook gewoon bij me gba sp, ik hoef niet de tapwave zodiac of n-gage, ik wil wel eens weten waar sony mee gaat komen maar het wordt verschrikkelijk lastig om nintendo voorbij te gaan met hun gba omdat de jonge gamers pokemon leuk vinden, en wie heeft pokemon? nintendo natuurlijk
Op woensdag 1 oktober 2003 10:17 schreef sp3c het volgende:
heb ook al gerepliedand off course doe ik nog mee al moet ik naar Amerika zwemmen en die shit uit hun kantoor jatten
maar goed, die zodiac versie van thps is matig ... daar hoef ik mijn gba niet voor te verkopen.
ik hoop maar dat de N-gage versie geemuleert kan worden
quote:dr valt net zo veel, zo niet veel meer, geld te verdienen aan ouderen die wat te besteden hebben (zoals ik) en echt niet zitten te wachten op pokemon deel 28
Op maandag 13 oktober 2003 16:56 schreef gamecube_master het volgende:[..]
ik blijf ook gewoon bij me gba sp, ik hoef niet de tapwave zodiac of n-gage, ik wil wel eens weten waar sony mee gaat komen maar het wordt verschrikkelijk lastig om nintendo voorbij te gaan met hun gba omdat de jonge gamers pokemon leuk vinden, en wie heeft pokemon? nintendo natuurlijk
sorry als het er duidelijk staat, ik ben nog wat sloom op dit tijdstip
En hoe internet je ermee? kan je netwerkkabel erin of gaat dat via dat blauwetandjes_stuff?
quote:yep. Enige verschil is de ram. 32/128 mb waarvan bij beiden 12 mb systeem geheugen is gereserveerd.
Op donderdag 16 oktober 2003 03:47 schreef BAZZA het volgende:
Zeg het ziet er allemaal erg intressant uit![]()
maar wat is nou het verschil tussen die twee versies die er op de site staan behalve het ram en de prijs? of is dat alles?
quote:blauwe tanden ja. Er zit een geintegreerde browser in, dat zul je dus via een BT foon moeten doen.
En hoe internet je ermee? kan je netwerkkabel erin of gaat dat via dat blauwetandjes_stuff?
oh check:
quote:
I just received the following information from our friend Dana Larson at RocketShop, the fine folk who handle Tapwave's online presence and marketing:"I saw your site just now and wanted to confirm that the Limited Edition does refer to both the Z1 and Z2 models. A small number of units, first several thousand off the line (both Z1 and Z2), will be stamped with the First Edition, thus making them a collector's item."
ben ik nog helemaaaaal niet van overtuigd, en half jaar wachten?
mwah dan zit ik nog een half jaar met mijn gba te kloten terwijl ik daar al helemaal op uitgekeken ben en N-gage moet ik niet
quote:ik denk wel dat ze weinig gaan verkopen, want wie gaat nou zo'n duur ding halen, hij kan even veel als de gba sp, kijk maar eens naar de beelden van thps 4 op www.gameboyadvance.com
Op donderdag 16 oktober 2003 11:50 schreef sp3c het volgende:
wie zegt dat ze weinig gaan verkopen?ben ik nog helemaaaaal niet van overtuigd, en half jaar wachten?
mwah dan zit ik nog een half jaar met mijn gba te kloten terwijl ik daar al helemaal op uitgekeken ben en N-gage moet ik niet
quote:ik iig
Op donderdag 16 oktober 2003 13:25 schreef gamecube_master het volgende:[..]
ik denk wel dat ze weinig gaan verkopen, want wie gaat nou zo'n duur ding halen,
quote:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
hij kan even veel als de gba sp, kijk maar eens naar de beelden van thps 4 op www.gameboyadvance.com
Zodiac
GBA
nuff said
quote:Ken lullen wat je wilt maar dit is toch echt wel ff wat beter dan de GBA.
Op donderdag 25 september 2003 09:17 schreef sp3c het volgende:
die is al gepost hier ergensanyways er is weer een hele stapel nieuwe screenshots pak aan:
die kleine van de fathammer website in het groot
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]2 van palmOS source conference
en de (budget?) game interstellar flames
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]ben vooral benieuwd naar wat voor game Resistance nu wordt, ik hoop FPS
quote:daar betaal je dan ook goed voor
Op donderdag 16 oktober 2003 14:26 schreef nikanoru het volgende:[..]
Ken lullen wat je wilt maar dit is toch echt wel ff wat beter dan de GBA.
quote:de Zodiac is gewoon beter, tuurlijk is het ding 4x zo duur maar van wat ik er nu van weet krijg je op zeker wel waar voor je ca$h.
Op donderdag 16 oktober 2003 13:25 schreef gamecube_master het volgende:[..]
hij kan even veel als de gba sp
nu nog strakke games
quote:ja, dat is natuurlijk nog afwachten of gamedevelopers de moeite waard vinden om hier spellen voor te maken. Is de tawave zodiac al uit in de VS? zo ja, hebben ze hier al verkoopcijfers van, ook van de games
Op donderdag 16 oktober 2003 14:43 schreef sp3c het volgende:
tuurlijk maar dit is toch echt de grootste bullshit ooit (en dr staat me een bullshit op fok!)
[..]de Zodiac is gewoon beter, tuurlijk is het ding 4x zo duur maar van wat ik er nu van weet krijg je op zeker wel waar voor je ca$h.
nu nog strakke games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |