Hij gaat te voet naar het zwembad en met de fiets weer naar huis.
Hij blijft toch in de familie.
Vraagt een voorbijganger: Mag ik weten waar jullie het over hebben? Zegt Bush tegen Blair: Zal ik het zeggen? Blair: Alleen als ie het onder ons houdt. Dus zegt Bush tegen die man: Wij zijn bezig met het plannen van een nieuwe oorlog. Deze oorlog zal aan vele honderdduizenden moslims en een tandarts het leven kosten!
Zegt die man: Waarom een tandarts???
Zegt Bush tegen Blair: Zie je wel dat niemand naar die moslims zou vragen!
quote:Wel als je de voor geschiedenis kent.
Op dinsdag 22 juli 2003 12:25 schreef Fucking_Retard het volgende:[..]
En nog steeds is hij niet grappig...
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 12:59 schreef Nijmegenaar het volgende:
Bij een groot congres ziiten Bush en Blair samen aan een tafeltje in de pauze te smiespelen.Vraagt een voorbijganger: Mag ik weten waar jullie het over hebben? Zegt Bush tegen Blair: Zal ik het zeggen? Blair: Alleen als ie het onder ons houdt. Dus zegt Bush tegen die man: Wij zijn bezig met het plannen van een nieuwe oorlog. Deze oorlog zal aan vele honderdduizenden moslims en een tandarts het leven kosten!
Zegt die man: Waarom een tandarts???
Zegt Bush tegen Blair: Zie je wel dat niemand naar die moslims zou vragen!
Zitten een Turk en een Marokkaan in de auto. Wie rijdt er ?
Komt een man thuis van zijn werk en zegt tegen zijn vrouw:"Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws." Zegt de vrouw:"Vertel eerst het slechte nieuws maar."Man:"Ik heb Marokkaans bloed!" Waarop de vrouw antwoordt:"Dat is zeker niet mooi. Maar wat is het goeie nieuws dan:" "Het zit bij mij aan de bumper..."
Hoe noem je iemand die dwangmatig fik stookt?
Een pyromaan.
Hoe noem je iemand die dat allebei doet?
Een Marokkaan.
quote:Nou is ie niet meer leuk...
Op dinsdag 22 juli 2003 13:09 schreef Lariekoek het volgende:[..]
Wel als je de voor geschiedenis kent.
Ik heb gisterenavond uiensoep op
quote:Deze is errrug goed
Op dinsdag 22 juli 2003 12:13 schreef pro_jeex het volgende:
Komt een Amerikaan een Duitser en een Nederlander in een kannibalistisch restaurant.
De Amerikaan besteld een Indiaan, De Duitser een Jood en de Nederlander heeft niet zoveel poen en besteld een Turk.
Na het opgegeten te hebben, willen ze de rekening.
De amerikaan moet 200 euro betalen. Wat voor een indiaan???
Ja moet je ze niet allemaal afschieten.
De duitsers moet 600 euro betalen. Wat voor een Jood???
Ja moet je ze niet vergassen.
Die nederlander denkt, mmm lekker goedkoop. Turken zat.
Wat 1000 euro en hij sleept de chef naar buiten.
Kijk daar en daar en daar allemaal Turken, waarom zo duur??
Heb jij er wel eens 1 schoon gemaakt?Dit is puur om de mop jah
quote:Ik vond deze ook wel errug goed
Op dinsdag 22 juli 2003 12:41 schreef pro_jeex het volgende:
Komt een Marokkaan bij de burgerlijke stand en die wil zijn kind aangeven. Wat 35 Euro? Bij de vorige 8 kinderen was het 25 Euro, wat is dit nou
Zegt de medewerker van de gemeente, dat klopt, er zit nu een verwijderingspremie bij
De hond is verkracht en de vuilnisbak is overhoop gehaald.
quote:Ik ken hem in de volgende versie.
Op dinsdag 22 juli 2003 12:20 schreef edding800 het volgende:
Er gaat een moslim dood en gaat naar de hemel. Bij de poort komt hij Petrus tegen en vraagt aan hem waar Alah is. Petrus verwijst hem door naar God, die weet wel waar Alah is.Zo gezegt zo gedaan, moslim komt bij God en vraagt hem waar Alah is. Waarop God antwoord: "Alah? Oh, die komt over een kwartier, die is nog met de WC's bezig"
Er gaat een Moslim dood, en gaat naar de hemel, alwaar Petrus hem vriendelijk binnen laat.
Dit vindt de overledene al enigzins merkwaardig. En als hij zo'n beetje om zich heen kijkt in de hemel, stijgt zijn verbazing nog. Paulus, Johannes, Luther, Dante, Bach, Moeder Theresa, maar van Muhammad geen spoor.
Op een gegeven moment komt God naar hem toe en zegt: U kijkt zo verbijsterd, is er iets?
Nu, ik ben uiteraard verguld dat ik het paradijs in mocht en er zelfs mag blijven. Maar er was mij altijd verteld dat ik hier Allah zou ontmoeten, maar ik zie Hem nergens. Is Hij er wel?
Ja hoor, zegt God, en knipt met zijn vingers. Allah, twee cola!
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 16:05 schreef Brammetje het volgende:
Hier kun je zien dat een moslim bij je heeft ingebroken?
|
|
|
|
|
|
|
|
|De hond is verkracht en de vuilnisbak is overhoop gehaald.
quote:HAHAHAHAHAHA
Op dinsdag 22 juli 2003 12:35 schreef Martijn85 het volgende:
Hoe weet je dat een Turk heeft ingebroken ?De prullenbak is leeggegeten en de hond is verkracht.
De 3 staan die avond weer bij het zwembad en het oude vrouwtje legt uit. "Ik heb dit zwembad betoverd. Je neemt een flinke aanloop en als je erin springt, roept je je wens en dan is het zwembad ermee gevuld!".
De amerikaan neemt een enorme aanloop en roept hard: "$100 bills!!!". *POEF* Het hele zwembad vol $100 briefjes. De amerikaan leeft zich helemaal uit en de nederlander vindt dat het zijn beurt is. Hij neemt een aanloop en roept "Mooie blonde vrouwen!!" *POEF" Het hele zwembad gevuld met mooie blonde dames.
De turk ziet de amerikaan en de nederlander zich uitleven met de vrouwen en denkt "Ik heb geen wens nodig, dit wil ik ook!!". Hij neemt een flinke aanloop en net voordat hij afzet struikelt hij en roept keihard: "SHIIIIIITTTTTT"...
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door freud op 22-07-2003 16:20]
quote:Hier kun je zien dat een moslim bij je heeft ingebroken?
Op dinsdag 22 juli 2003 16:12 schreef DimeBag het volgende:[..]
[..]HAHAHAHAHAHA
![]()
==
Die is van R@b.
.
quote:Goh heb je die van R@B, bedenk zelf es 1
Op dinsdag 22 juli 2003 16:20 schreef Gil-galad het volgende:
Staat een imam te roepen Allah is groot
Komt er een Nederlander voorbij, die zegt groter dan ik?
Ja zegt de imam, groter dan jij bent.
Ook groter dan een agent?
Ja, ook groter dan een agent.
Ook groter dan een politicus?
Ja ook groter dan een politicus, zegt de imam
Dat kan niet, zegt de Nederlander, want Pim Fortuyn scheet hem recht in zijn bek.
quote:Was toch met moslim in zoutzuur ...Dat was dé oplossing...
Op dinsdag 22 juli 2003 12:22 schreef SadKingBilly het volgende:
Wat is het om één islamiet op de maan te zetten > lastig.
Wat is het om duizend islamieten op de maan zetten > moeilijk.
Wat is het om álle islamieten op de maan zetten > dé oplossing
quote:Dit is volgens mij gewoon een belgenmop waarin het woordje belg door turk is vervangen
Op dinsdag 22 juli 2003 16:19 schreef freud het volgende:
Een nederlander, een amerikaan en een turk liggen lekker aan de rand van een zwembad te relaxen. Op een gegeven moment merkt die turk dat er een vrouwtje aan het verdrinken is en met z'n 3en trekken ze het oude dametje de kant op. Opeens zegt het dametje: "Omdat jullie me gered hebben, mogen jullie vanavond hier een wens doen".De 3 staan die avond weer bij het zwembad en het oude vrouwtje legt uit. "Ik heb dit zwembad betoverd. Je neemt een flinke aanloop en als je erin springt, roept je je wens en dan is het zwembad ermee gevuld!".
De amerikaan neemt een enorme aanloop en roept hard: "$100 bills!!!". *POEF* Het hele zwembad vol $100 briefjes. De amerikaan leeft zich helemaal uit en de nederlander vindt dat het zijn beurt is. Hij neemt een aanloop en roept "Mooie blonde vrouwen!!" *POEF" Het hele zwembad gevuld met mooie blonde dames.
De turk ziet de amerikaan en de nederlander zich uitleven met de vrouwen en denkt "Ik heb geen wens nodig, dit wil ik ook!!". Hij neemt een flinke aanloop en net voordat hij afzet struikelt hij en roept keihard: "SHIIIIIITTTTTT"...
Wat zijn twee Marrokanen in een gouden slaapzak ?
-
Een TWIX
Wat is het verschil tussen een turk en een vis??
-Een vis gaat pas stinken als ie dood is.
Wat is een Turkse vrouw op een fiets??
-een snorfiets
Wat is de overeenkomst tussen een kuiken en een Marokkaan??
-Ze beginnen te pikken zodra ze kunnen lopen.
Komt een man met zijn bouvier bij het gemeentehuis en vraagt om een uitkering voor zijn hond. Zegt die baliemedewerkster: "maar meneer dat kan helemaal niet"
Waarom de man reageert: "Maar natuurlijk wel! Hij is zwart, heeft krulletjes en praat geen woord nederlands!"
kej meer hebbik nie
dus ik: "Wat is er... wil ie niet starten?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |