quote:Riagg?
Op dinsdag 22 juli 2003 10:34 schreef ycteo het volgende:
Weet iemand een oplossing?
Hoe oud ben je eigenlijk?
Zo lang je onder hun dak woont, zul je met hen rekening moeten houden, hoe vervelend dat soms ook is
Zoek een kamer en een structurele oplossing. Je ouders heb je de rest van je leven, "blood is thicker than water" is niet op lulkoek gebasseerd.
Sterkte
Mischien kun je in de tussentijd iets van een caravan of zomerhuisje huren? Is in dit jaargetijde niet eens zo gek en dan hoef je ook niet bij je schoonouders te blijven zitten.
Waarom stond je op jouw leeftijd eigenlijk niet sowieso ingeschreven voor een woning? Was je van plan om nog lang bij je ouders te blijven wonen?
quote:15 juni 1978
Op dinsdag 22 juli 2003 10:34 schreef SunChaser het volgende:[..]
Riagg?
Hoe oud ben je eigenlijk?
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 10:37 schreef Nadientje het volgende:
je bent 25, dan mag je onderhand toch ook wel es zelf een plekkie gaan zoeken maar goed nog geen reden voor je ouders om zo te doen natuurlijk
quote:ik denk dat het iets met de cultuur van zijn ouders heeft te maken
Op dinsdag 22 juli 2003 10:40 schreef SunChaser het volgende:
Maar hoe liep die discussie uit de hand dan? Wat was de aanleiding, hoe oud is ze?
quote:Zie dat je in Meppel woont. Das ook mijn woonplaatsje, alleen de woningstichting in Meppel heeft een lange w8tijd.. ben je daar niet al ingeschreven? dan probeer je het zo...
Op dinsdag 22 juli 2003 10:34 schreef ycteo het volgende:
Ik was afgelopen weekend door mijn vader het huis uitgezet, omdat ik ingegaan was op de minachtende uitspraken die zij deden over mijn vriendin. Doordat ik haar verkoos boven de mening van mijn ouders, ben ik dus niet meer welkom thuis. Ik verblijf nu bij mijn vriendin en haar ouders, maar ik wil ze niet te lang tot last zijn (ook al hebben ze gezegd dat ze het niet erg vinden). Ook moet ik nu elke dag op en neer van Arnhem naar Meppel. Weet iemand een oplossing?
of vrienden in Meppel waar je kunt slapen?
quote:Omdat hij Aziatisch is?
Op dinsdag 22 juli 2003 10:42 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ik denk dat het iets met de cultuur van zijn ouders heeft te maken
quote:Leuk verzonnen.
Op dinsdag 22 juli 2003 10:37 schreef generalist het volgende:
Hoe oud ben je?? Indien minderjarig (of onder 21 soms) kan je je ouders financieel op laten draaien voor de kosten die jij maakt.
On topic:
Was het dan zo erg?
Uit huis zetten is nogal een zwaar middel.
En afgaande op wat ik nu lees, vindt ik het behoorlijk 'knap/goed', dat je zo voor je vriendin op komt.
[Dit bericht is gewijzigd door yavanna op 22-07-2003 10:50]
Het ging allemaal wel goed thuis, totdat ik mijn huidige vriendin mee naar huis nam en toen begon de narrigheid. Ik had al toegestemd dat ik haar niet meer mee naar huis zal nemen, maar dat bleek dus afgelopen weekend niet voldoende te wezen. Ze wouden dat ik het met haar uitmaakt vanwege haar uiterlijk. Dat vond ik niet kunnen en daarom ben ik het huis uitgezet.
Mijn vrienden wonen allemaal niet in de buurt en ik weet ook niet waar ik hier in de buurt vakantiehuisjes kan huren.
quote:Slaat nergens op
Op dinsdag 22 juli 2003 10:42 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ik denk dat het iets met de cultuur van zijn ouders heeft te maken
quote:ja, het was echt geen flame ofzo......ik kan me dat heel goed voorstellen...
Op dinsdag 22 juli 2003 10:46 schreef SunChaser het volgende:[..]
Omdat hij Aziatisch is?
quote:Is ze te blank?
Op dinsdag 22 juli 2003 10:49 schreef ycteo het volgende:
Ze wouden dat ik het met haar uitmaakt vanwege haar uiterlijk.
Hoe je er verder mee omgaat is aan jou, maar besef wel dat een 'goed' gesprek vaak weer tot een ruzie kan oplaaien.
Je kunt het ook op een andere manier doen, bijvoorbeeld:
Ik ben met ...(naam vriendin) omdat we veel gemeen hebben/elkaar graag hebben. We willen graag verder met elkaar en ik zou het op prijs stellen als jullie me in mijn keuzes steunen als ouders.
Je gaat dan niet de discussie aan, maar zet hen wellicht aan het denken.
Ik zeg ook maar wat.... succes in ieder geval !!
quote:Volgens mij bedoelen ze kledinggedrag, maargoed, je moet toch een keer uit huis, laat ze nu maar zien dat je onafhankelijk kan zijn.
Op dinsdag 22 juli 2003 10:52 schreef SunChaser het volgende:[..]
Is ze te blank?
quote:Het is allemaal wat vaag, misschien dat de TS wat meer info kan/wil verschaffen.
Op dinsdag 22 juli 2003 10:56 schreef flex01 het volgende:[..]
Volgens mij bedoelen ze kledinggedrag,
Nu kan het moment zijn om geheel een switch te maken en lekker met vriendin-lief ergens te gaan hokken, of lekker zelfstandig te starten. Met je ouders zal het ook wel wat beter gaan wanneer die inzien dat je een volwassen persoon bent en verantwoording voor je eigen stappen kan dragen.
quote:Nee, ze heeft brandwonden. Ik vind dat mijn ouders haar niet moeten beoordelen op haar uiterlijk, maar op haar karakter. Maar ja, zij vinden dat ik een fout begaan door bij haar te zijn.
Op dinsdag 22 juli 2003 10:52 schreef SunChaser het volgende:[..]
Is ze te blank?
quote:jeetje het hoe en waarom maakt toch niks uit!!
Op dinsdag 22 juli 2003 10:57 schreef SunChaser het volgende:[..]
Het is allemaal wat vaag, misschien dat de TS wat meer info kan/wil verschaffen.
Hij wil gewoon zo snel mogelijk onderdak hebben!
en dan zeggen ze nog dat vrouwen nieuwsgierig zijn..
quote:Ik vind jouw ouders hele nare mensen.
Op dinsdag 22 juli 2003 10:58 schreef ycteo het volgende:[..]
Nee, ze heeft brandwonden. Ik vind dat mijn ouders haar niet moeten beoordelen op haar uiterlijk, maar op haar karakter. Maar ja, zij vinden dat ik een fout begaan door bij haar te zijn.
quote:Dan had hij een post kunnen zetten in het [centraal] ik zoek woonruimte-topic.
Op dinsdag 22 juli 2003 10:58 schreef just me het volgende:
jeetje het hoe en waarom maakt toch niks uit!!Hij wil gewoon zo snel mogelijk onderdak hebben!
Nu geeft hij info en vraagt hij advies. Waar bemoei jij je eigenlijk mee?
quote:Ja idd, ze zouden juist moeten steunen ipv afkraken, als ouder zijnde moet je juist ervoor zorgen dat er niet op uiterlijk gelet moet worden (lijkt mij)
Op dinsdag 22 juli 2003 10:59 schreef HassieBassie het volgende:[..]
Ik vind jouw ouders hele nare mensen.
quote:beetje kalm tegen mijn mede-hool he?!
Op dinsdag 22 juli 2003 11:00 schreef SunChaser het volgende:
Waar bemoei jij je eigenlijk mee?
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 10:59 schreef HassieBassie het volgende:[..]
Ik vind jouw ouders hele nare mensen.
Als ik het zo lees, groot gelijk dat je kiest voor je vriendin. Sterkte met zoeken.
quote:Zijn ze dan racistisch ofzo
Nee, ze heeft brandwonden. Ik vind dat mijn ouders haar niet moeten beoordelen op haar uiterlijk, maar op haar karakter. Maar ja, zij vinden dat ik een fout begaan door bij haar te zijn.
quote:Je zou het verhaal eens om moeten draaien.... laat je ouders zich voorstellen dat jij door een ongelukkig voorval verbrand zou zijn. Wat voor ellende en verdriet dat ze daar van zouden hebben en jij natuurlijk. Hoe zouden ze het vinden als anderen niet me je om mochten gaan omdat je anders was....
Op dinsdag 22 juli 2003 11:00 schreef snowfalcony het volgende:
Kortzichtige ouders noemt men dat.
Gadver, moet je eens kijken hoe zij zich opstellen als hun zoiets overkomt. Goed dat je die eigenschap niet van je ouders hebt overgenomen, maakt je direct een beter mens.
Raar eigenlijk dat je ouders iemand niet mogen om hoe ze er uit ziet.
Ik zou toch eens met ze gaan praten, ik dacht altijd dat ouders wouden dat hun kinderen gelukkig worden :s
In meppel iets vinden is echt een kriem, weet maybe ook wel in kamer(tje) in het centrum van meppel... alleen das niet echt ruim... (boven het oude postkantoor)
quote:Dat wilde ik net zeggen met die urgentie. Je moet dan wel de eerste beste woning pakken die ze voor je hebben, maar dan kun je wel rustig verder kijken. Je woont dan tenminste niet bij je ouders
Op dinsdag 22 juli 2003 11:08 schreef brienen het volgende:
Ik weet niet of de woning bouw vereniging bij jou met urgenties werkt, maar als ik je verhaal zo lees zou je best weleens in aanmerking kunnen komen voor een urgentie verklaring, ben je in ieder geval een stuk sneller aan de buurt dan dat je punten gaat sparen.Raar eigenlijk dat je ouders iemand niet mogen om hoe ze er uit ziet.
Ik zou toch eens met ze gaan praten, ik dacht altijd dat ouders wouden dat hun kinderen gelukkig worden :s
succes!
Sas
quote:Mijn vriendin is 18 en ze is op zoek naar werk. Ik zal niet weten hoe mijn ouders tegenover het feit dat wij zouden gaan samenwonen. Zover kom ik niet eens met ze in een gesprek (ruzie). Ik heb geprobeerd om te kopen, maar ik verdien (blijkbaar) niet genoeg om een redelijke huis te kunnen kopen.
Op dinsdag 22 juli 2003 11:03 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, sneue reactie hoor van je ouders.
Maareh ik ben wel benieuwd, hoe oud is jouw vriendin, werkt zij al, en hou staan haar ouders tegenover het feit dat jullie bijvoorbeeld zouden gaan samenwonen? Als je met zijn tweetjes een huisje huurt, heb je al een ruimere keuze. Is kopen trouwens geen optie voor je (of heb ik nu ergens overheen gelezen?)
quote:Ja dat hoeft niet aan je salaris te liggen, maar kan ook aan het aantal jaren dat je werkt liggen als je een hypotheek wilt.
Op dinsdag 22 juli 2003 11:16 schreef ycteo het volgende:[..]
Mijn vriendin is 18 en ze is op zoek naar werk. Ik zal niet weten hoe mijn ouders tegenover het feit dat wij zouden gaan samenwonen. Zover kom ik niet eens met ze in een gesprek (ruzie). Ik heb geprobeerd om te kopen, maar ik verdien (blijkbaar) niet genoeg om een redelijke huis te kunnen kopen.
quote:Jouw ouders willen dat jij het uitmaakt omdat zij brandwonden heeft
Wat raar, hebben ze dat letterlijk zo gezegd?
quote:werk vinden is moeilijk op dit moment
Mijn vriendin is 18 en ze is op zoek naar werk. Ik zal niet weten hoe mijn ouders tegenover het feit dat wij zouden gaan samenwonen. Zover kom ik niet eens met ze in een gesprek (ruzie). Ik heb geprobeerd om te kopen, maar ik verdien (blijkbaar) niet genoeg om een redelijke huis te kunnen kopen.
quote:Heu, ik bedoelde wat zouden haarouders ervan vinden als jullie zouden gaan samenwonen. Misschien ze kunnen jullie helpen met een hypotheek. En het is eigenlijk niet zo raar dat je niet kunt kopen, ik ben net zo oud als jij en met mijn salaris had ik vroeger een riante eengezinswoning kunnen kopen maar nu kan ik nog niet eens een 1-kamerappartement betalen. Het is gewoon klote nu. Hopelijk vind je meisje snel werk dan worden de mogelijkheden iets breder. Maar hier heb je NU niets aan. Ik zou zeggen begin nu met briefjes op te hangen, niet alleen in Meppel maar ook bijvoorbeeld in en rond Arnhem. Vertel aan iedereen dat je woonruimte zoekt, op je werk, je sportclub of waar je ook komt.
quote:Mijn moeder heeft gezegd dat als we tien jaar samen waren en als ze dan brandwonden heeft, dan is het een andere verhaal. Belachelijk vind ik dat. Ik vind het te erg voor woorden...
Op dinsdag 22 juli 2003 11:08 schreef hollandse_drop het volgende:[..]
Je zou het verhaal eens om moeten draaien.... laat je ouders zich voorstellen dat jij door een ongelukkig voorval verbrand zou zijn. Wat voor ellende en verdriet dat ze daar van zouden hebben en jij natuurlijk. Hoe zouden ze het vinden als anderen niet me je om mochten gaan omdat je anders was....
quote:Indirect. Zij zeiden dat zij zo lelijk is dat zij er bang van worden. Ook hebben ze gezegd dat er genoeg vrouwen zijn in Nederland en ik precies haar heb uitgekozen.
Op dinsdag 22 juli 2003 11:23 schreef milagro het volgende:[..]
Jouw ouders willen dat jij het uitmaakt omdat zij brandwonden heeft
Wat raar, hebben ze dat letterlijk zo gezegd?
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 11:29 schreef ycteo het volgende:[..]
Indirect. Zij zeiden dat zij zo lelijk is dat zij er bang van worden. Ook hebben ze gezegd dat er genoeg vrouwen zijn in Nederland en ik precies haar heb uitgekozen.
quote:Huh? Wat een BIZARRE reactie van je ouders. Ik snap er niets van! Wat is de redenatie erachter?
Op dinsdag 22 juli 2003 11:25 schreef ycteo het volgende:[..]
Mijn moeder heeft gezegd dat als we tien jaar samen waren en als ze dan brandwonden heeft, dan is het een andere verhaal. Belachelijk vind ik dat. Ik vind het te erg voor woorden...
quote:hehe grappenmaker, en als de ander schulden krijgt staat het huis van die ouders als onderpand.. en dan wordt die eventueel ook verkocht..
Op dinsdag 22 juli 2003 11:31 schreef cinnamongirl het volgende:[..]
Huh? Wat een BIZARRE reactie van je ouders. Ik snap er niets van! Wat is de redenatie erachter?
Anyway; misschien willen haar ouders garant staan, dan kun je wel een hogere hypotheek afsluiten. Dit betekent niet dat zij iets moeten betalen overigens.
quote:Haar ouders die doen er niet zo moeilijk over. Alleen zij hebben het zelf niet zo breed. Ja, ik schrok ervan toen ik naar koophuizen op zoek ging en ging kijken hoeveel hypotheek ik kon krijgen.
Op dinsdag 22 juli 2003 11:25 schreef Aventura het volgende:[..]
Heu, ik bedoelde wat zouden haarouders ervan vinden als jullie zouden gaan samenwonen. Misschien ze kunnen jullie helpen met een hypotheek. En het is eigenlijk niet zo raar dat je niet kunt kopen, ik ben net zo oud als jij en met mijn salaris had ik vroeger een riante eengezinswoning kunnen kopen maar nu kan ik nog niet eens een 1-kamerappartement betalen. Het is gewoon klote nu. Hopelijk vind je meisje snel werk dan worden de mogelijkheden iets breder. Maar hier heb je NU niets aan. Ik zou zeggen begin nu met briefjes op te hangen, niet alleen in Meppel maar ook bijvoorbeeld in en rond Arnhem. Vertel aan iedereen dat je woonruimte zoekt, op je werk, je sportclub of waar je ook komt.
quote:Ja dat is zo maar als TS en zijn girl allebei een baan hebben kunnen ze de maandlasten betalen.
Op dinsdag 22 juli 2003 11:33 schreef N-I-X het volgende:[..]
hehe grappenmaker, en als de ander schulden krijgt staat het huis van die ouders als onderpand.. en dan wordt die eventueel ook verkocht..
Maar goed, TS kan volgens mij wel kopen, wellicht geen huis maar een appartementje, 2 kamers ofzo. Hier in de Zaanstreek heb je ongeveer 40 m2 voor 100.000.
En 100.000 kun je echt wel lenen met een beetje baan!
In hoeverre beperken haar wonden haar trouwens in het vinden van een baan? Kan ze zich zelf helemaal verzorgen of ondervind ze hinder van haar wonden? Kan dit eventueel een medische indicatie zijn voor een woningstichting? Dan kun je dus ook sneller een woning krijgen.
quote:persoonlijk zou ik zeggen een hypotheek gebaseerd op één inkomen, want anders vind ik het te risico vol..
Op dinsdag 22 juli 2003 11:37 schreef cinnamongirl het volgende:[..]
Ja dat is zo maar als TS en zijn girl allebei een baan hebben kunnen ze de maandlasten betalen.
Bovendien kun je altijd later nog van hypotheekvorm veranderen.Maar goed, TS kan volgens mij wel kopen, wellicht geen huis maar een appartementje, 2 kamers ofzo. Hier in de Zaanstreek heb je ongeveer 40 m2 voor 100.000.
En 100.000 kun je echt wel lenen met een beetje baan!
hij kan ook gewoon particulier iets gaan huren, daar zijn mogelijkheden genoeg voor...
quote:als mijn ouders zoiets hadden gezegd hadden ze wat mij betreft dood kenne valle........
Op dinsdag 22 juli 2003 11:45 schreef SunChaser het volgende:
Voor iedereen huizen begint te zoeken, zou een dialoog opstarten met de ouders niet verstandiger zijn?
quote:Ha ik zou nog niet dood gevonden willen worden in het huis van mijn ouders als ze zo over mijn partner zouden spreken!
Voor iedereen huizen begint te zoeken, zou een dialoog opstarten met de ouders niet verstandiger zijn?
quote:Zij is er nog vrij rustig eronder.
Op dinsdag 22 juli 2003 11:30 schreef N-I-X het volgende:[..]
hoe is je vriendin hierondeR??
quote:Ben ik deels met je eens, maar ik kan me ook wel een aantal dingen bedenken, waarvan ik zeg, daar wil ik nooit dat mijn kind mee thuiskomt want anders komen ze er niet meer in!
quote:dat vind ik echt knap van d'r, ik zou toch compleet moordneigingen krijgen als er zulke uitspraken over mij gedaan zouden worden...
Op dinsdag 22 juli 2003 11:46 schreef ycteo het volgende:[..]
Zij is er nog vrij rustig eronder.
quote:Persoonlijk zou ik zeggen op twee inkomens, anders kun je nooit een huis kopen.
persoonlijk zou ik zeggen een hypotheek gebaseerd op één inkomen, want anders vind ik het te risico vol..
Trouwens zo'n hypotheek waarbij de ouders meebetalen vind ik helemaal belachelijk...
quote:geef eens voorbeeld!! wat krijg een eng gevoel
Op dinsdag 22 juli 2003 11:49 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ben ik deels met je eens, maar ik kan me ook wel een aantal dingen bedenken, waarvan ik zeg, daar wil ik nooit dat mijn kind mee thuiskomt want anders komen ze er niet meer in!
quote:Zij kan zichzelf helemaal verzorgen en ze ondervindt geen hinder van haar wonden. Alleen een baan vinden is lastig op dit moment.
Op dinsdag 22 juli 2003 11:40 schreef Aventura het volgende:
In hoeverre beperken haar wonden haar trouwens in het vinden van een baan? Kan ze zich zelf helemaal verzorgen of ondervind ze hinder van haar wonden? Kan dit eventueel een medische indicatie zijn voor een woningstichting? Dan kun je dus ook sneller een woning krijgen.
quote:Nou ja, mijn kind hoeft niet thuis te komen met een pedofiel of een crimineel. Verder kan ik niks bedenken wat genoeg reden is om mijn eigen kind uit mijn huis te verbannen.
Op dinsdag 22 juli 2003 11:49 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ben ik deels met je eens, maar ik kan me ook wel een aantal dingen bedenken, waarvan ik zeg, daar wil ik nooit dat mijn kind mee thuiskomt want anders komen ze er niet meer in!
quote:Nou als de etnische afkomst me niet bevalt of zo'n punkergeval met allemaal piercings, hanenkam of crimineel etc
Op dinsdag 22 juli 2003 11:50 schreef N-I-X het volgende:[..]
geef eens voorbeeld!! wat krijg een eng gevoel
quote:Ik heb een kennis met brandwonden die ook hinder ervan ondervond bij het solliciteren. Hij werkt nu op een helpdesk, wat best goed gaat.
Zij kan zichzelf helemaal verzorgen en ze ondervindt geen hinder van haar wonden. Alleen een baan vinden is lastig op dit moment.
quote:O god jij bent echt eng.
Op dinsdag 22 juli 2003 11:51 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Nou als de etnische afkomst me niet bevalt of zo'n punkergeval met allemaal piercings, hanenkam of crimineel etc
quote:gister kwam ik ook al post tegen op de frontpage met ''alcohol is duivelsdrank'' ...
Op dinsdag 22 juli 2003 11:51 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Nou als de etnische afkomst me niet bevalt of zo'n punkergeval met allemaal piercings, hanenkam of crimineel etc
en net in dat topic over trouwen...
ben je echt zo bekrompen christelijk ventje? want jij reageert precies hetzelfde als TS zijn ouders...
quote:Die vinden mij echt heel aardig, daar kom ik vaak en ze hebben mij volledig geaccepteerd. Maar nogmaals brandwonden op je schoondochter's huid is geen reden om je zoon er uit te gooien.
Op dinsdag 22 juli 2003 11:54 schreef cinnamongirl het volgende:[..]
O god jij bent echt eng.
Ontzettend sexistisch en ouderwets (dat blijkt uit een ander topic) en veroordelend. Dat zijn imo de gevaarlijkste mensen die er bestaan.
Ik heb meelij met jouw schoonouders...
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 22-07-2003 11:56]
quote:Ik heb gisteren geprobeerd, maar het liep uit op een fikse ruzie.
quote:Wat vinden ze er zo erg aan dan? Is het zo onoverkomelijk
Op dinsdag 22 juli 2003 11:55 schreef ycteo het volgende:[..]
Ik heb gisteren geprobeerd, maar het liep uit op een fikse ruzie.
quote:suc6
Op dinsdag 22 juli 2003 12:03 schreef ycteo het volgende:
Iedereen bedankt voor jullie reacties. Ik ga in ieder geval niet meer bij mijn ouders intrekken, dus ik hoop dat ik snel een eigen plekje kan vinden. Hoe dan ook ik zal mijn ouders toch weer een keertje onder ogen moeten zien. Al niet vandaag, maar wel binnenkort...
quote:Hoeveel hypotheek kan je krijgen?
Op dinsdag 22 juli 2003 12:03 schreef ycteo het volgende:
Iedereen bedankt voor jullie reacties. Ik ga in ieder geval niet meer bij mijn ouders intrekken, dus ik hoop dat ik snel een eigen plekje kan vinden.
maja ik kan t natuurlijk ook helemaal fout hebben hoor, maar dit denk ik iig... succes ermee!
Particulier huren lijkt me de beste optie op dit moment.
Succes
Allereerst moet ik zeggen dat ik veel respect heb voor jouw keuze om in dit geval te kiezen voor je vriendin. Over de mening van je ouders walg ik behoorlijk, maar daar zal ik me verder niet over uitlaten. Daar schiet jij weinig mee op.
Ik denk dat je in deze hectiek niet te snel moet overwegen om samen te gaan wonen met je vriendin. Daar komt veel meer bij kijken dan dat je je nu misschien beseft. Als er verder niks aan het handje was geweest, had je nu misschien ook niet gaan samenwonen.
Je ouders zou ik een paar dagen met rust laten en in de tussentijd zou ik een "mooie" brief aan ze schrijven. Direct contact leidt nu alleen maar tot meer conflicten.
Tja, een ander probleem is nog je huisvesting. Ik denk dat het (zeker gezien jouw leeftijd) verstandig is om iets voor je zelf te gaan zoeken. Zolang je "schoonouders" het goed vinden dat je bij hen blijft zou ik daar zeker gebruik van maken.
Het kost helaas erg veel tijd om iets voor je zelf te vinden. Overweeg ook eens om een tijdelijke woonruimte te zoeken. Ik ken meerdere mensen die via www.kamernet.nl een tijdelijke woonruimte hebben gevonden. Al is het maar voor een paar maandjes...
Veel succes ens sterkte met alles!
quote:Mits je twee inkomens hebt ja....
Velen vertellen je om voor een hypotheek op basis van twee inkomens te gaan...
quote:psies
Particulier huren lijkt me de beste optie op dit moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |