quote:Beetje erg strikt, pdd.
Op woensdag 23 juli 2003 01:33 schreef Pjederdy het volgende:
Slot op verzoek van TS.
quote:sommige topics kunnen imo best een kans maken en die gooi jij dan weer dicht met een inkopreactie. Waarom wacht je dan niet, net als bijv Yvonne gewoon een paar reacties af?
Op woensdag 23 juli 2003 01:30 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ik kan ook gewoon de standaard sluitposts gebruiken als: Nee, dicht, doei, bagger, njet, optieften, kappen!, ophorken, doe maar niet en allen tussenliggende varianten.
Maar dat doe ik niet en ik kies ervoor om een originele sluitpost te maken, zodat de topicstarter er toch nog op zijn minst om kan glimlachen dat zijn/haar topic dicht is.
Je zit er dus naast, ik zie het als een uitdaging om leuk te sluiten, maar sluit niet voor de leuke post die kan ik ook plaatsen zonder slot. Ik nl ook nog steeds een user.
Als het niks word kun je m altijd nog op slot gooien dan (met een leuke reactie)
quote:Jaja, zo ben ik , consequent.
Op woensdag 23 juli 2003 01:34 schreef static het volgende:[..]
Beetje erg strikt, pdd.
quote:En imo niet WF, dus gooi ik ze dicht. Iedereen mod op zijn eigen manier, ik dus ook.
Op woensdag 23 juli 2003 01:35 schreef WattaFakka het volgende:[..]
sommige topics kunnen imo best een kans maken en die gooi jij dan weer dicht met een inkopreactie. Waarom wacht je dan niet, net als bijv Yvonne gewoon een paar reacties af?
Als het niks word kun je m altijd nog op slot gooien dan
(met een leuke reactie)
-edit- typo
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 23-07-2003 01:38]
quote:Oeh! Gaan we daar weer een discussie over houden?
Op woensdag 23 juli 2003 01:36 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Jaja, zo ben ik , consequent.
quote:Is goed, maar dan wel met een glas bier erbij en face to face.
Op woensdag 23 juli 2003 01:37 schreef static het volgende:[..]
Oeh! Gaan we daar weer een discussie over houden?
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 01:37 schreef Pjederdy het volgende:[..]
En ino niet WF, dus gooi ik ze dicht. Iedereen mod op zijn eigen manier, ik dus ook.
quote:Ok
Op woensdag 23 juli 2003 01:38 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Zie edit.
quote:Ook goed. Maar en moment prefereer ik deze manier.
Op woensdag 23 juli 2003 01:38 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Is goed, maar dan wel met een glas bier erbij en face to face.
quote:Dat begrijp ik, maar ik heb eerlijk gezegd niet zo zin een herhaling van zetten.
Op woensdag 23 juli 2003 01:42 schreef static het volgende:[..]
Ook goed. Maar en moment prefereer ik deze manier.
quote:Tsja, comes with the job.
Op woensdag 23 juli 2003 01:42 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Dat begrijp ik, maar ik heb eerlijk gezegd niet zo zin een herhaling van zetten.
quote:Agree, maar ik heb mijn inconvenientenregeling (accenten en trema's erbijdenken) nog niet met Yvonne besproken, dus ik heb een tijdelijke ontheffing voor dergelijke zaken
Op woensdag 23 juli 2003 01:46 schreef static het volgende:[..]
Tsja, comes with the job.
quote:Wat een onzin, je staat voor je subforum.
Op woensdag 23 juli 2003 01:48 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Agree, maar ik heb mijn inconvenientenregeling (accenten en trema's erbijdenken) nog niet met Yvonne besproken, dus ik heb een tijdelijke ontheffing voor dergelijke zaken
.
Assertiviteits probleempje?
Nee, irriteer je niet aan mij en ga vooral door met slotjes zetten op de manier zoals jij dat wilt
quote:Uitsluitend bij de benadering van trappenhuizen, een eigenschap waar anderen zich nogal eens onbezonnen in willen storten.
Op woensdag 23 juli 2003 01:50 schreef static het volgende:[..]
Wat een onzin, je staat voor je subforum.
Assertiviteits probleempje?
quote:Laag.
Op woensdag 23 juli 2003 01:55 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Uitsluitend bij de benadering van trappenhuizen, een eigenschap waar anderen zich nogal eens onbezonnen in willen storten.
quote:Pas na het afleggen van de route Static, daarvoor is het redelijk hoogstaand
Op woensdag 23 juli 2003 01:56 schreef static het volgende:[..]
Laag.
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 23-07-2003 02:16]
(Ik ben wel heel erg op good-will aan het leunen nu, dat begrijp ik. Maar die K_I_M/Ryan3 vete blijft maar aardige topics om zeep helpen, da's gewoon jammer)
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 23-07-2003 02:17]
quote:Blijkt erg moeilijk te zijn, net als koorddansen. Beiden ben ik nog aan het oefenen, heb dus geduld!
Op woensdag 23 juli 2003 02:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ik dacht ik ga eens dezelfde terminologie als Laffer gebruiken, PDD, Kijken wat er dan gebeurt. En jawel hoor, dan gaat-ie dicht o.v.v. platte trieste flames. Als Laffer dit soort terminologie gebruikt dan blijven de topics open. Conclusie: vreemde, inconsequente moderatie... Het is niet eenvoudig om 1 lijn te trekken, blijkbaar.
quote:Ik deed alleen precies dezelfde woorden gebruiken als Laffer, zomaar als experiment, kijken wat er gebeurt. Overigens totdat k_i_m verscheen was het een normaal topic en een goeie idd. Helaas heb ik een stalkster...
Op woensdag 23 juli 2003 02:16 schreef Lamon het volgende:
Pjederdy, kun je misschien toch in dat twintigers topic alle K_I_M posts, ArmanMania (en een paar van de wat minder subtiele Ryan3 posts) verwijderen?
Ik vond het namelijk echt een leuk topic.(Ik ben wel heel erg op good-will aan het leunen nu, dat begrijp ik. Maar die K_I_M/Ryan3 vete blijf maar aardige topics om zeep helpen, da's gewoon jammer)
quote:Ik ben het daar mee eens, totop zekere hoogte. Niet al mijn posts. Mijn eerste wel graag laten staan. Die was niet aan het adres van ryan.
Op woensdag 23 juli 2003 02:16 schreef Lamon het volgende:
Pjederdy, kun je misschien toch in dat twintigers topic alle K_I_M posts, ArmaniMania posts (en een paar van de wat minder subtiele Ryan3 posts) verwijderen?
Ik vond het namelijk echt een leuk topic.
quote:Was alleen even een experiment.
Op woensdag 23 juli 2003 02:17 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Blijkt erg moeilijk te zijn, net als koorddansen. Beiden ben ik nog aan het oefenen, heb dus geduld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |