[Centraal] Vragen en/of opmerkingen aan de mods! 2
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 02:11 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Maar.
Ik zat op MSN.
Hij zat op MSN.
Ik blokte hem.
Hij blokte mij.
...
Ik open topic.
Hij opent topic.
HIJ IS EEN NAAAPER
[Dit bericht is gewijzigd door WattaFakka op 22-07-2003 02:14]
Overigens hebben we dit topic nu 3 x
quote:een reeks is in feite oneindig, heeft geen eenduidig einde en het is ook niet te zeggen waarneer er een einde aan komt, kijk naar het GPD topic. er zit geen vaste lijn in, behalve de vaste groep users en een hoofdgedachte. de gedachte aan de marathon is, is dat het na een tijd stopt, omdat dan het onderwerp voorbij is. dat er een aantal topics nodig zijn om dit onderwerp af te maken kan ik snappen...
Op dinsdag 22 juli 2003 02:07 schreef static het volgende:[..]
Wat is jouw definitie van reeks?
Jezus zeg.
waar maak je je druk om?
quote:Het is goed, allebei de topics zijn gesloten. Vecht het verder maar via MSN uit. Niet hier.
Op dinsdag 22 juli 2003 02:13 schreef WattaFakka het volgende:
[Centraal] Vragen en/of opmerkingen aan de mods! 2
quote:Jij begrijpt wederom de essentie niet.
Op dinsdag 22 juli 2003 02:15 schreef Jerruh het volgende:[..]
een reeks is in feite oneindig, heeft geen eenduidig einde en het is ook niet te zeggen waarneer er een einde aan komt, kijk naar het GPD topic. er zit geen vaste lijn in, behalve de vaste groep users en een hoofdgedachte. de gedachte aan de marathon is, is dat het na een tijd stopt, omdat dan het onderwerp voorbij is. dat er een aantal topics nodig zijn om dit onderwerp af te maken kan ik snappen...
waar maak je je druk om?
quote:Dat bepaal ik zelf wel.
Op dinsdag 22 juli 2003 02:15 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Het is goed, allebei de topics zijn gesloten. Vecht het verder maar via MSN uit. Niet hier.
Dat belerende toontje werkt als een rode lap.
quote:zeg me het dan in een zin.
Op dinsdag 22 juli 2003 02:16 schreef static het volgende:[..]
Jij begrijpt wederom de essentie niet.
quote:Static, stop met zeiken. Het bericht dat je quote was niet eens aan jou gericht. Waar heb je last van man? Op deze manier is een witte overgave vlag nog een rode lap. Jezus!
Op dinsdag 22 juli 2003 02:17 schreef static het volgende:[..]
Dat bepaal ik zelf wel.
Dat belerende toontje werkt als een rode lap.
quote:Ik zie niet waarom ik aan jou verantwoording moet afleggen.
Op dinsdag 22 juli 2003 02:17 schreef Jerruh het volgende:[..]
zeg me het dan in een zin.
quote:Of je leest nog eens.
Op dinsdag 22 juli 2003 02:19 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Het bericht dat je quote was niet eens aan jou gericht. Waar heb je last van man? Op deze manier is een witte overgave vlag nog een rode lap. Jezus!
quote:omdat ik deze uit de hand lopende discussie wel interessant vind...
Op dinsdag 22 juli 2003 02:19 schreef static het volgende:[..]
Ik zie niet waarom ik aan jou verantwoording moet afleggen.
quote:En aan mij ook niet, maar ik blijkbaar wel aan jou.
Op dinsdag 22 juli 2003 02:19 schreef static het volgende:[..]
Ik zie niet waarom ik aan jou verantwoording moet afleggen.
quote:Gedaan, en je zit nu gewoon te zeiken om het zeiken, ik zie niet in waarom ik uberhaupt nog op je reageer.
Op dinsdag 22 juli 2003 02:21 schreef static het volgende:[..]
Of je leest nog eens.
quote:Kom op PDD, je modt met de losse hand.
Op dinsdag 22 juli 2003 02:21 schreef Pjederdy het volgende:[..]
En aan mij ook niet, maar ik blijkbaar wel aan jou.
Welnu, wat is die essentie dan?
*reeks*
quote:Ik word geneegerd.
Op dinsdag 22 juli 2003 02:15 schreef Bastard het volgende:
Waarom ben je blauw?
quote:Gelul. Je bent niet consequent.
Op dinsdag 22 juli 2003 02:23 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Gedaan, en je zit nu gewoon te zeiken om het zeiken
quote:Omdat je moderator bent?
ik zie niet in waarom ik uberhaupt nog op je reageer.
quote:Ik denk dat ik de teugels toch redelijk strak hou. En ik interpreteer de FAQ en Policy inderdaad, zoals iedereen dat doet. What's the big deal?
Op dinsdag 22 juli 2003 02:25 schreef static het volgende:[..]
Kom op PDD, je modt met de losse hand.
Ik dacht dat dat wel duidelijk zou zijn.*reeks*
quote:Die naar KLB gemovede begint ook al op een SC reeks te lijken.
Op dinsdag 22 juli 2003 02:25 schreef static het volgende:[..]
Kom op PDD, je modt met de losse hand.
Ik dacht dat dat wel duidelijk zou zijn.*reeks*
wat me echt opvalt dat jouw postgedrag enorm is veranderd sinds je modje bent geworden en dat vindt ik jammer!
quote:Dat je een potentiele reeks wel openlaat.
Op dinsdag 22 juli 2003 02:27 schreef Pjederdy het volgende:[..]
What's the big deal?
quote:Dus DAT is je commentaar? Was het zo onredelijk dan, dat ik die twee volslagen kuttopics dichtgooide? Kom op zeg!!
Op dinsdag 22 juli 2003 02:27 schreef static het volgende:[..]
Gelul. Je bent niet consequent.
quote:En dus moet ik altijd maar op alles ingaan. Dat denk ik niet.
Omdat je moderator bent?
quote:hij heeft met ze ballen tussen de deuren gezeten, en vrouwelijke mods met hun paardenstaarten...
Op dinsdag 22 juli 2003 02:25 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik word geneegerd.
blauw = een moderator
@static: Zelfs als PDD met losse schroeven mod, wat dan nog? die vent is net mod en moet meteen maar alles perfect gaan zitten doen. heb je als (eeuwenoude) user makkelijk praten..
quote:que
Op dinsdag 22 juli 2003 02:29 schreef Jerruh het volgende:[..]
@static: Zelfs als PDD met losse schroeven mod, wat dan nog? die vent is net mod en moet meteen maar alles perfect gaan zitten doen. heb je als (eeuwenoude) user makkelijk praten..
quote:Wat is er reekserig aan dan? Het feit dat het een aantal topics na elkaar zullen zijn?
Op dinsdag 22 juli 2003 02:29 schreef static het volgende:[..]
Dat je een potentiele reeks wel openlaat.
quote:*zucht*
Op dinsdag 22 juli 2003 02:29 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Dus DAT is je commentaar? Was het zo onredelijk dan, dat ik die twee volslagen kuttopics dichtgooide? Kom op zeg!!
[..]
Lees de policy in ONZ nog eens door.
quote:Nee, die kortzichtigheid is je niet vreemd.
ik zie niet in waarom ik uberhaupt nog op je reageer.
quote:Dat komt omdat ik meer tijd kwijt ben met lezen dan met posten. Dus gezellig in een heel topic mee zitten posten zit er niet meer in omdat ik ook de rest bij moet houden. Oh en aan 'deze' kant kijk je er toch anders tegenaan en is het geintje voor de zoveelste keer echt niet leuk.
Op dinsdag 22 juli 2003 02:29 schreef laffer het volgende:
wat me echt opvalt dat jouw postgedrag enorm is veranderd sinds je modje bent geworden en dat vindt ik jammer!
quote:Ah bueno.. mi consec tas
Op dinsdag 22 juli 2003 02:33 schreef Jerruh het volgende:[..]
bueno
.
quote:Wat een geeijkel, als ik het ergens niet mee eens ben laat ik dat blijken.
Op dinsdag 22 juli 2003 02:29 schreef Jerruh het volgende:[..]
quote:bon!
Op dinsdag 22 juli 2003 02:34 schreef Bastard het volgende:[..]
Ah bueno.. mi consec tas
als dit probleem een paar maanden later was voorgeschoteld, zou het naar mijn mening realistischer zijn om flink over te zeiken dan nu. Wat moet er nou mee bereikt worden?
quote:IK ken mijn FAQ en Policy wel.
Op dinsdag 22 juli 2003 02:33 schreef static het volgende:[..]
*zucht*
Lees de policy in ONZ nog eens door.
quote:Dankje
Nee, die kortzichtigheid is je niet vreemd.
quote:tuurlijk, ik zal je nie tegenhouden, doe ik zelf ook, maar ik snap nietwat je hiermee nou wilt bereiken...
Op dinsdag 22 juli 2003 02:35 schreef static het volgende:[..]
Wat een geeijkel, als ik het ergens niet mee eens ben laat ik dat blijken.
quote:Inderdaad, die staan dan ook niet jouw subforum.
Op dinsdag 22 juli 2003 02:31 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Wat is er reekserig aan dan? Het feit dat het een aantal topics na elkaar zullen zijn?
Dat zijn de meet-topics ook.
Ik ga slapen.
quote:Hoe ziet fok er bij een mod uit?
Op dinsdag 22 juli 2003 02:35 schreef Steve-O het volgende:
Hoe ziet je slot knop er nou uit ...
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 02:37 schreef static het volgende:[..]
Inderdaad, die staan dan ook niet jouw subforum.
Ik ga slapen.
quote:Geen idee, ik lul maar wat.
Op dinsdag 22 juli 2003 02:37 schreef Jerruh het volgende:[..]
bon!
als dit probleem een paar maanden later was voorgeschoteld, zou het naar mijn mening realistischer zijn om flink over te zeiken dan nu. Wat moet er nou mee bereikt worden?
quote:mjwa, ik ook denk ik
Op dinsdag 22 juli 2003 02:39 schreef Bastard het volgende:[..]
Geen idee, ik lul maar wat.
quote:Ook dan niet, ik mod hier niet alleen, dus als ik ergens mijn twijfels over heb dan raadpleeg ik een FA, dat heb ik in dit geval ook gedaan. En dat marathon gebeuren blijft dus gewoon open
Op dinsdag 22 juli 2003 02:37 schreef Jerruh het volgende:[..]
bon!
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 02:41 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ook dan niet, ik mod hier niet alleen, dus als ik ergens mijn twijfels over heb dan raadpleeg ik een FA, dat heb ik in dit geval ook gedaan. En dat marathon gebeuren blijft dus gewoon open
.
quote:zal ik het anders formuleren: jij bent gewoon een totaal ander persoon geworden sinds jij moderator bent geworden hier!!
Op dinsdag 22 juli 2003 02:34 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Dat komt omdat ik meer tijd kwijt ben met lezen dan met posten. Dus gezellig in een heel topic mee zitten posten zit er niet meer in omdat ik ook de rest bij moet houden. Oh en aan 'deze' kant kijk je er toch anders tegenaan en is het geintje voor de zoveelste keer echt niet leuk.
en het is helaas niet in jouw voordeel!!
verder boeit het me niet, ik zal er niet van wakker liggen ofzo...
quote:whahaha
Op dinsdag 22 juli 2003 02:37 schreef Pjederdy het volgende:[..]
IK ken mijn FAQ en Policy wel.
De genoemde topics (en nou hebben we het voor de duidelijkheid dus over:
Poghi rot eens op :-(
Wattafakka rot nou eens op :-()
Kunnen toch echt als bagger omschreven worden.
[..]Dankje
.
quote:Maar da's logisch. Als je als user op een forum zit, trap je tegen alles wat hoger is dan een user. Da's zeer menselijk gedrag. God hoeveel duizenden GFY hebben we wel niet gezien van PDD? Die zijn nou niet echt waarde-verhogend (maar wel leuk).
Op dinsdag 22 juli 2003 02:45 schreef laffer het volgende:[..]
zal ik het anders formuleren: jij bent gewoon een totaal ander persoon geworden sinds jij moderator bent geworden hier!!
en het is helaas niet in jouw voordeel!!
verder boeit het me niet, ik zal er niet van wakker liggen ofzo...
kan de titel eventjes aangepas worden? de 423 moet 523 zijn
mijn dank
quote:Done.
Op dinsdag 22 juli 2003 16:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Eindhoven 523 - Ik ga niet nóg langer wachtenkan de titel eventjes aangepas worden? de 423 moet 523 zijn
mijn dank
of zit ik ernaast, kan ook natuurlijk
quote:Ik kan ook gewoon de standaard sluitposts gebruiken als: Nee, dicht, doei, bagger, njet, optieften, kappen!, ophorken, doe maar niet en allen tussenliggende varianten.
Op woensdag 23 juli 2003 01:25 schreef WattaFakka het volgende:
Pjederdy, je bent een prima gozer enzo, maar 1 ding stoort me.. Ik heb het idee dat je topics sluit om de sluitpost? Snap je? Je denkt van he daar kan ik wel een leuke sluitpost van maken en adhdv sluit je mof zit ik ernaast, kan ook natuurlijk
Maar dat doe ik niet en ik kies ervoor om een originele sluitpost te maken, zodat de topicstarter er toch nog op zijn minst om kan glimlachen dat zijn/haar topic dicht is.
Je zit er dus naast, ik zie het als een uitdaging om leuk te sluiten, maar sluit niet voor de leuke post die kan ik ook plaatsen zonder slot. Ik nl ook nog steeds een user.
quote:Beetje erg strikt, pdd.
Op woensdag 23 juli 2003 01:33 schreef Pjederdy het volgende:
Slot op verzoek van TS.
quote:sommige topics kunnen imo best een kans maken en die gooi jij dan weer dicht met een inkopreactie. Waarom wacht je dan niet, net als bijv Yvonne gewoon een paar reacties af?
Op woensdag 23 juli 2003 01:30 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ik kan ook gewoon de standaard sluitposts gebruiken als: Nee, dicht, doei, bagger, njet, optieften, kappen!, ophorken, doe maar niet en allen tussenliggende varianten.
Maar dat doe ik niet en ik kies ervoor om een originele sluitpost te maken, zodat de topicstarter er toch nog op zijn minst om kan glimlachen dat zijn/haar topic dicht is.
Je zit er dus naast, ik zie het als een uitdaging om leuk te sluiten, maar sluit niet voor de leuke post die kan ik ook plaatsen zonder slot. Ik nl ook nog steeds een user.
Als het niks word kun je m altijd nog op slot gooien dan (met een leuke reactie)
quote:Jaja, zo ben ik , consequent.
Op woensdag 23 juli 2003 01:34 schreef static het volgende:[..]
Beetje erg strikt, pdd.
quote:En imo niet WF, dus gooi ik ze dicht. Iedereen mod op zijn eigen manier, ik dus ook.
Op woensdag 23 juli 2003 01:35 schreef WattaFakka het volgende:[..]
sommige topics kunnen imo best een kans maken en die gooi jij dan weer dicht met een inkopreactie. Waarom wacht je dan niet, net als bijv Yvonne gewoon een paar reacties af?
Als het niks word kun je m altijd nog op slot gooien dan
(met een leuke reactie)
-edit- typo
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 23-07-2003 01:38]
quote:Oeh! Gaan we daar weer een discussie over houden?
Op woensdag 23 juli 2003 01:36 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Jaja, zo ben ik , consequent.
quote:Is goed, maar dan wel met een glas bier erbij en face to face.
Op woensdag 23 juli 2003 01:37 schreef static het volgende:[..]
Oeh! Gaan we daar weer een discussie over houden?
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 01:37 schreef Pjederdy het volgende:[..]
En ino niet WF, dus gooi ik ze dicht. Iedereen mod op zijn eigen manier, ik dus ook.
quote:Ok
Op woensdag 23 juli 2003 01:38 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Zie edit.
quote:Ook goed. Maar en moment prefereer ik deze manier.
Op woensdag 23 juli 2003 01:38 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Is goed, maar dan wel met een glas bier erbij en face to face.
quote:Dat begrijp ik, maar ik heb eerlijk gezegd niet zo zin een herhaling van zetten.
Op woensdag 23 juli 2003 01:42 schreef static het volgende:[..]
Ook goed. Maar en moment prefereer ik deze manier.
quote:Tsja, comes with the job.
Op woensdag 23 juli 2003 01:42 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Dat begrijp ik, maar ik heb eerlijk gezegd niet zo zin een herhaling van zetten.
quote:Agree, maar ik heb mijn inconvenientenregeling (accenten en trema's erbijdenken) nog niet met Yvonne besproken, dus ik heb een tijdelijke ontheffing voor dergelijke zaken
Op woensdag 23 juli 2003 01:46 schreef static het volgende:[..]
Tsja, comes with the job.
quote:Wat een onzin, je staat voor je subforum.
Op woensdag 23 juli 2003 01:48 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Agree, maar ik heb mijn inconvenientenregeling (accenten en trema's erbijdenken) nog niet met Yvonne besproken, dus ik heb een tijdelijke ontheffing voor dergelijke zaken
.
Assertiviteits probleempje?
Nee, irriteer je niet aan mij en ga vooral door met slotjes zetten op de manier zoals jij dat wilt
quote:Uitsluitend bij de benadering van trappenhuizen, een eigenschap waar anderen zich nogal eens onbezonnen in willen storten.
Op woensdag 23 juli 2003 01:50 schreef static het volgende:[..]
Wat een onzin, je staat voor je subforum.
Assertiviteits probleempje?
quote:Laag.
Op woensdag 23 juli 2003 01:55 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Uitsluitend bij de benadering van trappenhuizen, een eigenschap waar anderen zich nogal eens onbezonnen in willen storten.
quote:Pas na het afleggen van de route Static, daarvoor is het redelijk hoogstaand
Op woensdag 23 juli 2003 01:56 schreef static het volgende:[..]
Laag.
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 23-07-2003 02:16]
(Ik ben wel heel erg op good-will aan het leunen nu, dat begrijp ik. Maar die K_I_M/Ryan3 vete blijft maar aardige topics om zeep helpen, da's gewoon jammer)
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 23-07-2003 02:17]
quote:Blijkt erg moeilijk te zijn, net als koorddansen. Beiden ben ik nog aan het oefenen, heb dus geduld!
Op woensdag 23 juli 2003 02:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ik dacht ik ga eens dezelfde terminologie als Laffer gebruiken, PDD, Kijken wat er dan gebeurt. En jawel hoor, dan gaat-ie dicht o.v.v. platte trieste flames. Als Laffer dit soort terminologie gebruikt dan blijven de topics open. Conclusie: vreemde, inconsequente moderatie... Het is niet eenvoudig om 1 lijn te trekken, blijkbaar.
quote:Ik deed alleen precies dezelfde woorden gebruiken als Laffer, zomaar als experiment, kijken wat er gebeurt. Overigens totdat k_i_m verscheen was het een normaal topic en een goeie idd. Helaas heb ik een stalkster...
Op woensdag 23 juli 2003 02:16 schreef Lamon het volgende:
Pjederdy, kun je misschien toch in dat twintigers topic alle K_I_M posts, ArmanMania (en een paar van de wat minder subtiele Ryan3 posts) verwijderen?
Ik vond het namelijk echt een leuk topic.(Ik ben wel heel erg op good-will aan het leunen nu, dat begrijp ik. Maar die K_I_M/Ryan3 vete blijf maar aardige topics om zeep helpen, da's gewoon jammer)
quote:Ik ben het daar mee eens, totop zekere hoogte. Niet al mijn posts. Mijn eerste wel graag laten staan. Die was niet aan het adres van ryan.
Op woensdag 23 juli 2003 02:16 schreef Lamon het volgende:
Pjederdy, kun je misschien toch in dat twintigers topic alle K_I_M posts, ArmaniMania posts (en een paar van de wat minder subtiele Ryan3 posts) verwijderen?
Ik vond het namelijk echt een leuk topic.
quote:Was alleen even een experiment.
Op woensdag 23 juli 2003 02:17 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Blijkt erg moeilijk te zijn, net als koorddansen. Beiden ben ik nog aan het oefenen, heb dus geduld!
quote:Prima.
Op woensdag 23 juli 2003 02:19 schreef k_i_m het volgende:[..]
Ik ben het daar mee eens, totop zekere hoogte. Niet al mijn posts. Mijn eerste wel graag laten staan. Die was niet aan het adres van ryan.
Maar kunnen jullie dan eens een reeks beginnen voor jullie woordwisselingen ofzo.
Dit is de tweede keer dat een topic de verkeerde kant opgaat, terwijl ik er nog in zit te posten. En ik ben jullie echt niet aan het stalken, naar ik weet. Toch raak ik er steeds in verzeild op de 1 of andere wazige manier..
quote:Wie weet krijg je binnenkort een experimentele ban.
Op woensdag 23 juli 2003 02:19 schreef Ryan3 het volgende:
Was alleen even een experiment.
quote:Nee, hoor.
Op woensdag 23 juli 2003 02:23 schreef APK het volgende:[..]
Wie weet krijg je binnenkort een experimentele ban.
quote:Tja, dat is het nadeel van 's avonds laat posten, als iedereen dezelfde topics recycled
Op woensdag 23 juli 2003 02:22 schreef Lamon het volgende:[..]
Toch raak ik er steeds in verzeild op de 1 of andere wazige manier..
quote:DAAR zou ik dus niet al te zeker van zijn.
Op woensdag 23 juli 2003 02:25 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Nee, hoor.
quote:Dat zou fijn zijn. Zeer onwaarschijnlijk, maar fijn.
Op woensdag 23 juli 2003 02:21 schreef Pjederdy het volgende:
k_i_m en Ryan3 gaan elkaar voortaan maar op de messengers en irc lastigvallen.
quote:Perfect, thanks.
En ik vond het topic van zodiakk ook heel leuk, zal eens kijken of ik nog wat Febreze eroverheen kan gooien om het geheel weer toonbaar te maken.
quote:Niet mijn forum, vragen aldaar.
Op woensdag 23 juli 2003 02:35 schreef ArmaniMania het volgende:
kan deze op slot ? Hot 30/40 meeting 28 juni [deel9]
quote:jij hebt ook een pest-humeur, zal het daar wel vragen jah
Op woensdag 23 juli 2003 02:36 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Niet mijn forum, vragen aldaar.
quote:Wat een onzin, lees ander dit topic eens!
Op woensdag 23 juli 2003 02:39 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
jij hebt ook een pest-humeur, zal het daar wel vragen jah
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 02:46 schreef WattaFakka het volgende:
Pjerderdy, kap es met die onzin
Sukkel
quote:Klaar, zo goed als schoon, have fun!
Op woensdag 23 juli 2003 02:34 schreef Lamon het volgende:[..]
Dat zou fijn zijn. Zeer onwaarschijnlijk, maar fijn.
[..]Perfect, thanks.
quote:*Klik*
Op woensdag 23 juli 2003 02:46 schreef WattaFakka het volgende:
Pjerderdy, kap es met die onzin
Kijk eens naar de hoeveelheid slotjes. TopicOpenban komt akelig dicht in de buurt.
quote:waarom is dit geen stickytopic met reactie mogelijkheid? Ik vind het vervelend om steesd te zoeken
Op woensdag 23 juli 2003 09:45 schreef Pjederdy het volgende:
Zoals jullie zijn de sticky topics gereduceerd tot 1 topic.
Er kan nog wat aangepast worden, maar dit is al een stuk overzichterlijk.
quote:Het topic staat vermeld in de FAQ en die is wél sticky.
Op woensdag 23 juli 2003 12:31 schreef WattaFakka het volgende:[..]
waarom is dit geen stickytopic met reactie mogelijkheid? Ik vind het vervelend om steesd te zoeken
quote:Zeg, mag deze reactie ook nog weg?
Op woensdag 23 juli 2003 02:59 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Klaar, zo goed als schoon, have fun!
Ik ben een walgelijk arrogante twintiger.
Slaat nergens op, maar staat er nog wel.
quote:Je hebt gelijk; weggehaald.
Op woensdag 23 juli 2003 15:45 schreef k_i_m het volgende:[..]
Zeg, mag deze reactie ook nog weg?
Ik ben een walgelijk arrogante twintiger.
Slaat nergens op, maar staat er nog wel.
quote:Mijn dank is groot
Op woensdag 23 juli 2003 15:48 schreef CartWOman het volgende:[..]
Je hebt gelijk; weggehaald.
de teller moet staahn op 525.. en niet 255...
b.v.m.d
Eindelijk een avatar!!
Wie huilt er ook keihard als tie klaarkomt ???
Tandem, 0:17, lompe tijd, lomp topic
Succes!
Ik heb gepoogd in GC dit voor eens en altijd vast te leggen, gezien er ook oeroeboeristen rondlopen, waar volgens hun doctrine de uil oeroeboeroe heet.
Op advies van de moderator heb ik hierop de topic opnieuw geopend in ONZ, maar ook hier werd het gesloten.
Van deze onbegrijpelijke acties baal ik
quote:Dat was dan een foutje van de moderator, kan een keer gebeuren...
Op donderdag 24 juli 2003 21:18 schreef Mariel het volgende:
Door Mariel op donderdag 24 juli 2003 21:14 [Bekijk het profiel van Mariel] [Bekijk het fotoboek van Mariel!] [Wijzig dit bericht] [Quote dit bericht in een reactie] [Ga naar de homepage van Mariel] Is dus de naam van de uil.Ik heb gepoogd in GC dit voor eens en altijd vast te leggen, gezien er ook oeroeboeristen rondlopen, waar volgens hun doctrine de uil oeroeboeroe heet.
Op advies van de moderator heb ik hierop de topic opnieuw geopend in ONZ, maar ook hier werd het gesloten.
Van deze onbegrijpelijke acties baal ik
Als je de regels leest zie je dat dit soort topics dus niet zijn toegestaan.
quote:Maar van moderators mag ik toch wel goede tips verwachten?
Op donderdag 24 juli 2003 21:22 schreef CartWOman het volgende:[..]
Dat was dan een foutje van de moderator, kan een keer gebeuren...
Als je de regels leest zie je dat dit soort topics dus niet zijn toegestaan.
BVD.
quote:Ja, dat mag.
Op donderdag 24 juli 2003 21:24 schreef Mariel het volgende:[..]
Maar van moderators mag ik toch wel goede tips verwachten?
Maar dat was nu dus eventjes niet het geval, sorry.
quote:Is iig lief dat je excuses aanbiedt
Op donderdag 24 juli 2003 21:25 schreef CartWOman het volgende:[..]
Ja, dat mag.
Maar dat was nu dus eventjes niet het geval, sorry.
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 21:28 schreef Mariel het volgende:[..]
Is iig lief dat je excuses aanbiedt
En ach, je bent erop vooruitgegaan, je staat nu in Literatuur.
quote:Jah.. Ik kom nog eens ergens
Op donderdag 24 juli 2003 21:33 schreef CartWOman het volgende:[..]
En ach, je bent erop vooruitgegaan, je staat nu in Literatuur.
En wat Yvonne in FB zei hadden mijn woorden kunnen zijn.
Ik ben in deze rustige tijd zeker niet streng, maar dit topic was gewoon niet leuk en had geen potentie om nog iets leuks te worden.
So quit whining.
Kom je ook naar #Tom_Tom-, dan zie je hoe leuk het is.
quote:Maar ik ga net naar bed.
Op vrijdag 25 juli 2003 23:09 schreef Celibatair het volgende:
Lieve Cartwoman, het is wel leuk.
Kom je ook naar #Tom_Tom-, dan zie je hoe leuk het is.
Veel plezier nog.
quote:De dag voor Donderdag en de dag na Zaterdag
Op vrijdag 25 juli 2003 23:10 schreef QyRoZ het volgende:
[Vraag] Wat voor dag is het vandaag?
Of was het nou andersom
quote:Jij bent geen mod.
Op vrijdag 25 juli 2003 23:11 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
De dag voor Donderdag en de dag na Zaterdag
Of was het nou andersom
quote:Dat heb je goed gezien
Op vrijdag 25 juli 2003 23:12 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Jij bent geen mod.
quote:
[Vraag] Wat voor dag is het vandaag?
quote:
Vrouwen!! waar vallen jullie nou op???
Is volgens mij geen lemming hoor
Ik had m iig niet geopend met de bedoeling als lemming te gebruiken..
Magtie weer open?
quote:Ik zie je posts nu pas.
Op maandag 28 juli 2003 22:03 schreef WattaFakka het volgende:
En het antwoord is nee.
WAAROM? REDEN?
quote:Pjederdy bedoel je denk
Op dinsdag 29 juli 2003 00:18 schreef aepstar het volgende:
luister lelijk flikker waarom heb je mn topic dit is een uniek topic gesloten? ga je macht ergens anders misbruikenWAAROM? REDEN?
quote:O, ja, ventje, wat geinig, omdat ik nee zeg vind jij dat ik op BSB lijk, hè jongens, allemaal... HIJ IS EEN LUL! En dan lekker zuchten... Tjonge jonge jonge, echt het niveau van die stakkers hier in ONZ is dat van de kindergarten. Jij bent lekker anders dan wij en dus hoor jij er lekker niet bij... Huilie...!!! Ik ga lekker op vakantie... Bye, slaap lekker, ventje (ga maar lekker geile vraagjes stellen in 30s)...
Op dinsdag 29 juli 2003 01:09 schreef Knut het volgende:[..]
Niet min. En ik beweer niet dat ik de waarheid spreek.
Alleen je ontkenning begint op de ontkenning van BSB te lijken.
quote:O, hij is niet op slot gegooid, sorry. En Yvonne dat is geen trol van mij, maar gewoon defensie. Iets beter lezen...
Op dinsdag 29 juli 2003 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
Goeie bal Yvonne or who ever.
Hier nog een post voor Knoet de Verschrikkelijke
[..]O, ja, ventje, wat geinig, omdat ik nee zeg vind jij dat ik op BSB lijk, hè jongens, allemaal... HIJ IS EEN LUL! En dan lekker zuchten... Tjonge jonge jonge, echt het niveau van die stakkers hier in ONZ is dat van de kindergarten. Jij bent lekker anders dan wij en dus hoor jij er lekker niet bij... Huilie...!!! Ik ga lekker op vakantie... Bye, slaap lekker, ventje (ga maar lekker geile vraagjes stellen in 30s)...
quote:Witregels willen nog eens helpen.
Goeie bal Yvonne or who ever.
Hier nog een post voor Knoet de Verschrikkelijke
[..]O, ja, ventje, wat geinig, omdat ik nee zeg vind jij dat ik op BSB lijk, hè jongens, allemaal... HIJ IS EEN LUL! En dan lekker zuchten... Tjonge jonge jonge, echt het niveau van die stakkers hier in ONZ is dat van de kindergarten. Jij bent lekker anders dan wij en dus hoor jij er lekker niet bij... Huilie...!!! Ik ga lekker op vakantie... Bye, slaap lekker, ventje (ga maar lekker geile vraagjes stellen in 30s)...
Dat laat je achterwege als je een stumperige flame tracht te plaatsen valt me op.
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 01:14 schreef Ryan3 het volgende:Hier nog een post voor Knoet de Verschrikkelijke
quote:Nee ventje ik vind de stellige ontkenning die jij keer op keer doet gewoon erg op de manier van BSB lijken. Imho mis je alleen de tags nog.
O, ja, ventje, wat geinig, omdat ik nee zeg vind jij dat ik op BSB lijk,
quote:Yeps. Ik ben een lul, Kom je er nu pas achter ?
hè jongens, allemaal... HIJ IS EEN LUL! En dan lekker zuchten...
quote:Als je me onder de stakkers van onzin schuift moet je even wat meer zoeken en nadenken
Tjonge jonge jonge, echt het niveau van die stakkers hier in ONZ is dat van de kindergarten. Jij bent lekker anders dan wij en dus hoor jij er lekker niet bij...
quote:Enjoy
Huilie...!!! Ik ga lekker op vakantie...
quote:Jij ook ventje
Bye, slaap lekker, ventje
quote:Uhm....
(ga maar lekker geile vraagjes stellen in 30s)...
quote:uitloggen op alle andere pc's
Op dinsdag 29 juli 2003 02:52 schreef WattaFakka het volgende:
sorry ik was nog ingelogd bij me broertje (zelfde netwerk) en hij heb fok ontdekt merk ik
quote:ja alles draait ff hoor
Op dinsdag 29 juli 2003 02:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
uitloggen op alle andere pc's
ja voortaan log ik uit.
quote:BattleSickBloner
Op dinsdag 29 juli 2003 02:54 schreef APK het volgende:
Wie is BSB
quote:Mooi, dus jouw posts zien we hier ook niet meer?
echt het niveau van die stakkers hier in ONZ is dat van de kindergarten.
quote:Ja!! Hij doet het!!
Op dinsdag 29 juli 2003 11:13 schreef jogy het volgende:
*test*Sorrie
, kewl
.
quote:Of opheffen!
Op dinsdag 29 juli 2003 12:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
nu de reeksen nog sticky!
quote:you wouldn't dare!
Op dinsdag 29 juli 2003 12:19 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Of opheffen!
quote:je wil gewoon je naam constant bovenaan ONZ zien staan!
Op dinsdag 29 juli 2003 18:46 schreef Tizmo het volgende:
Geil.
quote:Nee, houd ik niet van.
Op dinsdag 29 juli 2003 21:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik zit hier in mijn blowtje
wat ben jij weer gezellig vandaag cartwoman. is geen blow topic, maar een ik kan niet blowen topic, verder was het gezellig daar, maar jij houd geloof ik niet zo van gezelligheid.
Maar ik vond het wél een blowtopic, lees de 2e pagina 'es goed.
Blijft dus dicht.
quote:jawel hoor, de titel dekt gewoon de lading. ik ging met me dikke reet in een net gedraaid blowtje zitten, dus dat klopt
Op dinsdag 29 juli 2003 22:07 schreef CartWOman het volgende:
En originele topictitels verzinnen is niet je sterkste punt, wel?
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 22:09 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
jawel hoor, de titel dekt gewoon de lading. ik ging met me dikke reet in een net gedraaid blowtje zitten, dus dat klopt
Ik bedoel die nieuwe.
quote:je denkt toch niet dat dat over blowen gaat zeker , ik weet heus wel dat dat niet mag
Op dinsdag 29 juli 2003 22:11 schreef CartWOman het volgende:[..]
Ik bedoel die nieuwe.
quote:een of andere idioot heeft de titel veranderd, kan die weer terug.
Op dinsdag 29 juli 2003 22:11 schreef CartWOman het volgende:[..]
Ik bedoel die nieuwe.
quote:Niet gezien. Al lang weer klaar, dus.
Op dinsdag 29 juli 2003 22:16 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
een of andere idioot heeft de titel veranderd, kan die weer terug.
quote:opgelost slotje dan maar hier
Op dinsdag 29 juli 2003 23:04 schreef CartWOman het volgende:[..]
Niet gezien. Al lang weer klaar, dus.
Zo bagger is die toch niet
quote:Dat is 'ie wel. Gewórden in ieder geval, door de reacties.
Op woensdag 30 juli 2003 13:09 schreef _ThundeR_ het volgende:
Waarom heeft CartWOman mijn topic ( [Centraal] "Ik vraag mij af ?" topic ) gesloten.Zo bagger is die toch niet
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 13:13 schreef CartWOman het volgende:[..]
Dat is 'ie wel. Gewórden in ieder geval, door de reacties.
Maar juist die reacties geven aan dat het een flauw topic is. De éne keer loopt zo'n topic goed, de andere keer dus niet.
Je hebt pech.
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 13:16 schreef _ThundeR_ het volgende:[..]
Ok dan....
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 17:11 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Yeah right! Een baggeruser is een baggeruser, en er is maar 1 goede baggeruser en dat is er een die niet hier op Fok! post.
maar je was me voor
quote:Okay
Op woensdag 30 juli 2003 17:14 schreef Burning_RefleX het volgende:
PDD, dit wilde ik nog ff melden
[..]
![]()
![]()
dat zijn nou goeie opmerkingen
maar eigenlijk gaat dit topic nergens meer over, dus als je wil mag ie op slotmaar je was me voor
![]()
![]()
Hebben wij ook eens een GMTA! .
quote:wah is GMTA??
Op woensdag 30 juli 2003 17:16 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Okay
.
Hebben wij ook eens een GMTA!
.
quote:Zoeken naar 'GMTA'
Op woensdag 30 juli 2003 17:18 schreef Burning_RefleX het volgende:[..]
wah is GMTA??
quote:Oude topics
Op donderdag 24 juli 2003 00:46 schreef Dirk het volgende:
Hoi. Up to jullie natuurlijk, maar er staat mijns inziens nog wat bagger open.
Bij deze de links:Eindelijk een avatar!!
Wie huilt er ook keihard als tie klaarkomt ???
Tandem, 0:17, lompe tijd, lomp topicSucces!
En eentje is al dicht
quote:Post van een week geleden
Op woensdag 30 juli 2003 17:38 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Oude topics
En eentje is al dicht
quote:Zie het nu ook
Op woensdag 30 juli 2003 18:06 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Post van een week geleden
.
Ik weet niet wie ik de schuld moet geven
Of cache of op het verkeerde nummer geklickt
1. Het is geen reeks
2. Het topic is begonnen in GC (geloof ik) en is toen door iemand naar ONZ geschopt omdat het hier wél past.
(maar ik kom verder nooit in onz, dus ken de specifieke regels hier niet)
quote:Ook slowchat is niet de bedoeling (niet in GC en niet in ONZ).
Op woensdag 30 juli 2003 19:05 schreef Christine het volgende:
Over dit topic:1. Het is geen reeks
2. Het topic is begonnen in GC (geloof ik) en is toen door iemand naar ONZ geschopt omdat het hier wél past.(maar ik kom verder nooit in onz, dus ken de specifieke regels hier niet)
indah mag van mij best een TO ban krijgen
quote:GVD ik heb nog meer werk aan alleen die topics van jullie bijwerken dan de rest van het forum.
Op woensdag 30 juli 2003 20:17 schreef ArTiC het volgende:
pssst PDD (of iemand anders natuurlijk) we hebben een EHV topic teveel (de mijne)
indah mag van mij best een TO ban krijgen
![]()
Hij is al dicht trouwens.
quote:dank u
Op woensdag 30 juli 2003 20:21 schreef Pjederdy het volgende:[..]
GVD ik heb nog meer werk aan alleen die topics van jullie bijwerken dan de rest van het forum.
Hij is al dicht trouwens.
quote:Oké dan
Op woensdag 30 juli 2003 20:06 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ook slowchat is niet de bedoeling (niet in GC en niet in ONZ).
En voor de regels verwijs ik je naar F.A.Q. Onzin voor je Leven..
Het is dus niet de bedoeling dat er topics komen waar plaatsgenoten gezellig met elkaar gaan zitten keuvelen. Daarvoor kun je op de IRC-server een #DenHaag openen..
Dat wist ik niet (ik doe normaal nooit aan slowchat). Aangezien het topic vrij oud is, neem ik aan dat het destijds (bij het openen van het topic) wel toegestaan was.
Maar goed, bedankt voor de toelichting.
Met dit schrijven wil ik er achter komen of het mogelijk is dat er, net als vroeger, een [Centraal] Welterusten/Goedenmorgen/Goedendag/Etcetera topic komt.
Bij voorbaat dank voor uw antwoord,
MVG.
quote:Ja!
Op donderdag 31 juli 2003 00:25 schreef veldmuis het volgende:
[Vraag]
Geachte heren en dames moderators,Met dit schrijven wil ik er achter komen of het mogelijk is dat er, net als vroeger, een [Centraal] Welterusten/Goedenmorgen/Goedendag/Etcetera topic komt.
MVG.
* shmoopy is voooooor!
quote:Ik vind je best aardig, moet ik zeggen!
Op donderdag 31 juli 2003 00:26 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ja!
* shmoopy is voooooor!
quote:HW: wel opletten he .
Op donderdag 31 juli 2003 00:26 schreef veldmuis het volgende:[..]
Ik vind je best aardig, moet ik zeggen!
quote:HW!
Op donderdag 31 juli 2003 00:27 schreef static het volgende:[..]
HW: wel opletten he .
quote:[antwoord]
Op donderdag 31 juli 2003 00:25 schreef veldmuis het volgende:
[Vraag]
Geachte heren en dames moderators,Met dit schrijven wil ik er achter komen of het mogelijk is dat er, net als vroeger, een [Centraal] Welterusten/Goedenmorgen/Goedendag/Etcetera topic komt.
MVG.
Als antwoord op uw vraag kunnen kunnen wij kort zijn: NEEN.
Slowchat dient via de bekende kanalen plaats te vinden (MSN/ICQ/IRC/etc).
MVG.
quote:Aardig mag
Op donderdag 31 juli 2003 00:27 schreef static het volgende:[..]
HW: wel opletten he .
niet meer .
quote:[reactie op uw schrijven van dd 31 juli 2003]
Op donderdag 31 juli 2003 00:31 schreef Pjederdy het volgende:[..]
[antwoord]
Geachte Aanvrager,Als antwoord op uw vraag kunnen kunnen wij kort zijn: NEEN.
Slowchat dient via de bekende kanalen plaats te vinden (MSN/ICQ/IRC/etc).MVG.
Als reactie op uw antwoord plaats ik dan hier mijn welteruste-posts voortaan.
Hopende U hierbij voldoende geinformeerd te hebben.
MVG.
quote:Ik snap dat ik begrijp wat een HW is.
Op donderdag 31 juli 2003 00:32 schreef HeatWave het volgende:[..]
Aardig mag
.
niet meer
.
Aangenaam.
MVG.
quote:Lieve user,
Op donderdag 31 juli 2003 00:33 schreef veldmuis het volgende:[..]
[reactie op uw schrijven van dd 31 juli 2003]
Geachte mod,Als reactie op uw antwoord plaats ik dan hier mijn welteruste-posts voortaan.
Hopende U hierbij voldoende geinformeerd te hebben.
MVG.
Hiervoor is dit topic niet bedoeld, deze posts zullen derhalve verwijderd worden en uiteindelijk zal een ban volgen.
Met liefs,
Mod-van-dienst.
quote:mag ik hier dan uitleg?
Op donderdag 31 juli 2003 01:02 schreef Pjederdy het volgende:
Ach, ik heb ook geen zin in dat gezuig van jullie(Mr_Brownstone en F1908).
Deze gaat dicht, jullie krijgen een waarschuwing, en we hebben allemaal wat we willen.
En ik vind je een kutmod, Pjederderreedeerreeedy
Wat is dat voor een mod van lik me vessie?
En kutmod is een mening. Mag je daar tegenwoordig ook al niks over zeggen?
quote:Je zegt het zelf al, geopend EN gesloten, op het openen hebben we niet veel invloed, het sluiten wel.
Op donderdag 31 juli 2003 01:19 schreef F1908 het volgende:
oke maar wat is dat voor spam met die yvonne man. is ze dronken ofzo? er worden 40 topics in een minuut geopent en gesloten. waarom wardt daar niks aan gedaan dan?
quote:IK vind dat je zuigt. Jammergenoeg weegt mijn mening hier zwaarder dan de jouwe. En de term kutmod is een denigrerende aanduiding waar ik in ieder geval niet mee wens te worden aangesproken.
Op donderdag 31 juli 2003 01:20 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Nogmaals... ik zuig niet. Dus hou die term liever bij je.En kutmod is een mening. Mag je daar tegenwoordig ook al niks over zeggen?
quote:Glad ijs is een pleonasme. Net als bijvoorbeeld nat water
Op donderdag 31 juli 2003 01:23 schreef Pjederdy het volgende:[..]
glad ijs.
quote:kijk me eens glijden!! HOU ME VAST VOOR IK OMVER VAL!!
Op donderdag 31 juli 2003 01:23 schreef Pjederdy het volgende:[..]
IK vind dat je zuigt. Jammergenoeg weegt mijn mening hier zwaarder dan de jouwe. En de term kutmod is een denigrerende aanduiding waar ik in ieder geval niet mee wens te worden aangesproken.
Oh, en ben je het hier niet mee eens? Lekker wegblijven, je begeeft je inmiddels op glad ijs.
quote:Ja, doei
Op donderdag 31 juli 2003 01:25 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
kijk me eens glijden!! HOU ME VAST VOOR IK OMVER VAL!!
quote:Waarom is slowchat niet de bedoeling? Ik heb F.A.Q. Onzin voor je Leven. doorgelezen, maar het wordt mij niet duidelijker. Ik zie staan dat er slechts enkele "reeksen" nog worden toegestaan. Ik zie ook dat er een "reeksenstop" geldt. Ik zie echter niet de reden hiervoor.
Op woensdag 30 juli 2003 20:06 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ook slowchat is niet de bedoeling (niet in GC en niet in ONZ).
En voor de regels verwijs ik je naar F.A.Q. Onzin voor je Leven..
Het is dus niet de bedoeling dat er topics komen waar plaatsgenoten gezellig met elkaar gaan zitten keuvelen. Daarvoor kun je op de IRC-server een #DenHaag openen..
Nadeel van gechat op een IRC-achtig iets is dat men tegelijk online moet zijn om te kunnen chatten. Slowchat op een forum is van een heel ander kaliber.
Dus, waarde Pjederdy, kunt u mij uitleggen waarom oa. Den Haag Slowchat is gesloten?
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Mvgr,
Castor
Over reeksen en slowchat is inmiddels (meerdere malen) een uitgebreide discussie geweest. In ONZ zelf , maar ook in FB.
Er is zelfs een spiltsing geweest om een speciaal SlowChat subforum in het leven te roepen. Dit werkte niet. Alles is weer samengevoegd en uiteindelijk zijn er een hoop reeksen beeindigd.
Vanaf dat moment wordt de SlowChat in Onzin voor je Leven ingeperkt.
ONZ is bedoeld voor humoristische topics. Niet om te keuvelen. En dat er nadelen kleven aan IRC, tja, dat is niet het probleem van Fok!.
Kort: hier is het niet gewenst.
Lees je anders eens in. Gebruik de search en zoek eens op "Slowchat" in FB en ONZ. Zoek eens op "Reeks" in diezelfde fora. Je zult er een hoop wijzer door worden en inzicht krijgen in het waarom van deze beslissingen.
Groet.
PDD.
Ik had al eens eerder gezocht (ben wel redelijk nieuw op Fok!, maar ik draai al heel wat jaartjes mee op internet en diverse fora).
Er zijn gruwelijk veel topics met het trefwoord slowchat/reeks. Lastig om daar wijs uit te geraken.
Ik kwam o.a. de volgende dingen tegen:
Uit bovenstaande topics heb ik 2 (Moderator) quotes gehaald.
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:20 schreef Slarioux het volgende:
-knip-
Als de reeksen maar kunnen blijven.
-knip-
quote:Ook kan ik een een aantal slowchat topics vinden die nog steeds open zijn:
Op woensdag 18 december 2002 17:12 schreef yvonne het volgende:
Mijn ideaalbeeld is altijd gewoon het oude Onzin geweest.
MET naam topics en reeksen, maar ZONDER topics met alleen "hoi" in de openingspost, zonder topicspam, zonder post spam (1,11,111,1111,etc)-knip-
Ik snap nog steeds niet waarom een slowchat topic persé gesloten moet worden.
quote:Goed, omdat we het zo hebben afgesproken. Dat is de kortste uitleg.
Op donderdag 31 juli 2003 16:12 schreef Castor het volgende:[knip]
Ik kan me voorstellen dat je niet "die discussie" opnieuw wil voeren met elke (relatief) nieuwe user. Ik heb ook niet de intentie om hierover met jou in discussie te gaan. Wat ik vraag is de reden achter dit geheel. Heb je geen zin om de reden (wellicht opnieuw?) te schrijven, geef dan een link naar een FAQ of topic waar de reden staat.
Lijkt me toch niet te veel gevraagd?
Trouwens, je zegt aan de ene kant dat er geen topics met het doel "slowchat" geopend mogen worden, en aan de andere kant dat je niet over andere fora gaat. Betekend dat dat er in andere fora wel geslowchat mag worden? Zo ja, waarom heb je het betreffende topic dan niet verplaatst?
Grtz,
Castor
Ik heb er inderdaad geen zin in om 'die discussie' opnieuw te gaan voeren. De reden dat we streng zijn op de slowchat heb ik je al gegeven.
quote:Ik heb jullie topic niet naar een ander subforum verplaatst omdat ik niet zou weten waar je dit voort zou kunnen zetten. Mocht jij een subforum vinden waar je denkt dat het kan, vraag het dan eerst aan de desbetreffende moderator.
ONZ is bedoeld voor humoristische topics. Niet om te keuvelen.
Ik hoop dat ik je voldoende antwoord heb gegeven.
Groet.
PDD.
quote:Het gaat uitstekend! Er wordt op vriendelijke toon uitleg gevraagd, das beter dan "He vuile teringmod, smerige homo, waarom..."
Op donderdag 31 juli 2003 18:15 schreef jogy het volgende:
Lukt het allemaal nog, PDD?
quote:Okay, gelukkig maar
Op donderdag 31 juli 2003 18:21 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Het gaat uitstekend! Er wordt op vriendelijke toon uitleg gevraagd, das beter dan "He vuile teringmod, smerige homo, waarom..."
Dus dan geef ik die uitleg.
Thanks for asking!
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 18:24 schreef jogy het volgende:[..]
Okay, gelukkig maar
, ik heb het topic een beetje doorgelezen, ennehh.. je moet er maar van houden
...
Wie moet ik boos aankijken
Er zijn volgens mij wel 3 post-krik's van mij verwijderd
quote:Jezelf, als je straks niet meer kunt posten.
Op donderdag 31 juli 2003 18:56 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ben jij een foktopprutser? [Deel 6]Wie moet ik boos aankijken
Er zijn volgens mij wel 3 post-krik's van mij verwijderd
quote:Ik doe 't ermee. Heb geen zin om eindeloos te zeveren over zoiets onbelangrijks.
Op donderdag 31 juli 2003 18:08 schreef Pjederdy het volgende:
-knip-Ik hoop dat ik je voldoende antwoord heb gegeven.
Groet.
PDD.
Grtz,
Castor
er zit volgens mij een grammaticale fout in je onzin F.A.Q.
'hooghoudttopic.' moet dat niet zijn 'hooghoudtopic' ?
edit: http://showtopic.php/343129/4/50 (Voor de onzinners (2)), kan server niet vinden
al die links doen het niet trouwens volgens mij
[Dit bericht is gewijzigd door Plantenbak op 31-07-2003 19:32]
Onderstaande links uit de ONZin FAQ werken niet.
Posten: een struikelende newbie guide
Voor de onzinners...
Voor de Onzinners (2)
quote:ik was je voooooor
Op donderdag 31 juli 2003 19:32 schreef Castor het volgende:
Oh ja, dat had ik nog willen zeggen.Onderstaande links uit de ONZin FAQ werken niet.
Posten: een struikelende newbie guide
Voor de onzinners...
Voor de Onzinners (2)
quote:Cheater!!! Je hebt je bericht geedit!
Op donderdag 31 juli 2003 19:33 schreef Plantenbak het volgende:[..]
ik was je voooooor
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 19:36 schreef Pjederdy het volgende:
Ik zie het, er mist een stukje uit het adres. Leuk om te zien dat er nu pas op geklikt wordt..
Ik zal het even aanpassen. Bedankt weer!.
quote:Was het alleen daarna vergeten
Op zondag 27 juli 2003 03:22 schreef NJ hier het volgende:
Uit de ONZ-FAQ:
[..]En lees ook deze even door:
Voor de Onzinners (2)
Ps.
In de FAQ van ONZ verwijzen de links niet goed door, door die bug is forum.fok weggevallen in de hyperlink.
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 19:08 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Jezelf, als je straks niet meer kunt posten.
Lees: Ben jij een foktopprutser? [Deel 6]
quote:Ik heb er wel op geklikt, maar dacht dat ik stoned was en verkeerd zag, daarna ben ik het vergeten te zeggen.
Op donderdag 31 juli 2003 19:36 schreef Pjederdy het volgende:
Ik zie het, er mist een stukje uit het adres. Leuk om te zien dat er nu pas op geklikt wordt..
Ik zal het even aanpassen. Bedankt weer!.
quote:Zit je hier op de verkeerde plek! Dit is het topic over Onzin voor je Leven.
Op donderdag 31 juli 2003 21:12 schreef harrie1 het volgende:
Babes & Hunks
waarom mag ik niet meer op Babes & Hunks posten ?
ik zou 1 week een ban krijgen
oke ik heb een dom antwoord gegeven
maar het is al maanden terug en ik blijf in de ban
gggrrrrrr
nu wordt ik wordt boos
gggrrrr ik weet het het lijkt een chiwawa
maar ik ben wel boos
quote:Op zich heeft-ie wel een punt natuurlijk. In de topictitel staat niet vermeld dat het over ovjl gaat. In de beginpost eveneens.
Op donderdag 31 juli 2003 21:16 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Zit je hier op de verkeerde plek! Dit is het topic over Onzin voor je Leven.
Stuur dus een mail naar Forum@fok.nl .
Succes.
Succes.
Had hij kunnen lezen waar hij wel moest zijn. Gewoon even in FB kijken dus.
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 23:42 schreef PrivateRyan het volgende:
Meer inhoud svp..
quote:Zie je? Binnen het half uur.
Op donderdag 31 juli 2003 23:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
PR, niet zulke inkoppertjes geven aub;
[..]
En inkoppertjes zijn helaas noodzakelijk, trust me.
quote:het gaat niet over newbies maar newbees, en ten tweede was dit topic er eerder.
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
We hebben een newbietopic en zo.
quote:Verkeerde forum.
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:17 schreef kamer_van_rookhandel het volgende:
meneer IR baboon,
[..]het gaat niet over newbies maar newbees, en ten tweede was dit topic er eerder.
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:57 schreef NJ het volgende:[..]
Verkeerde forum.
quote:Je moet in dit topic zijn:
Op vrijdag 1 augustus 2003 01:02 schreef kamer_van_rookhandel het volgende:[..]
tja...newbie he.
quote:Sex NJ, veel sex.
Op vrijdag 1 augustus 2003 01:13 schreef NJ het volgende:
Krijg jij hier nou nog wat voor, PDD?
quote:Anti-bagger eerder, jezus wat een ellende weer
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:20 schreef Henk-E het volgende:
Pjederdy , wat is er met je ??Een soort van baggerbui ?
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:22 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Anti-bagger eerder, jezus wat een ellende weer
.
je maakt er ook wel een probleem van he: Meiden Geschrokken van die mail Penis enlergement?
quote:Nee, inderdaad het was een hoogstaand topic.
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:22 schreef WattaFakka het volgende:[..]
je maakt er ook wel een probleem van he: Meiden Geschrokken van die mail Penis enlergement?
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:25 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Nee, inderdaad het was een hoogstaand topic.
Was best een gezellig topic.
En het was verre van bagger.
quote:Pff, je kan het ook normaal vragen.
Op vrijdag 1 augustus 2003 03:18 schreef SunChaser het volgende:
PDD, stomme lul. Als je niet eens weet waar Wie gaat er allemaal op Shmoopy worden zaterdag? over gaat en wie er allemaal in posten, laat het dan gewoon open. Het kwam trouwens uit GC, je had het op zijn minst terug kunnen zetten.En het was verre van bagger.
Kijk maar naar static.. (wat op zich trouwens weer heel erg verbazend is )
quote:En je vond zijn sluitreden normaal geformuleerd?
Op vrijdag 1 augustus 2003 03:23 schreef Lamon het volgende:Pff, je kan het ook normaal vragen.
quote:Als hij niet de moeite neemt de topics die hij sluit op zijn minst door te scrollen dan neem ik niet de moeite hem vriendelijk aan te spreken.
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:32 schreef Pjederdy het volgende:
Hallo, had ik al verteld dat ik dit topic niet heb gelezen, maar dat ik het bij voorbaat bombardeer tot bagger?
Nee?
Bij deze dan.
Bagger en dicht dus.
quote:Och, zal ie een keertje wat voorbarig zijn.
Op vrijdag 1 augustus 2003 03:26 schreef SunChaser het volgende:
En je vond zijn sluitreden normaal geformuleerd?
Even over het 'shmoopy' topic dat ik nu helemaal gelezen heb:
Ik hoop dat ik iedereen voldoen antwoord heb gegeven .
quote:Ik hoop niet dat je weekend is verpest want ik hou evengoed van je
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:08 schreef Pjederdy het volgende:
En SunChaser, ik moest wel eerst even huilen van je vervelende opmerking.
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:24 schreef PrivateRyan het volgende:
Opsomtopic van de kutste orde.Weet je trouwens wie ook kutjes opsomde?
quote:Affiniteit enzo
Op vrijdag 1 augustus 2003 16:55 schreef Knut het volgende:
PDD.
Ze doen al maanden aan topicrecycling en schoppen daar 1 of 2 keer per dag een oud bagger topic voor omhoog.
quote:Okay.
Op vrijdag 1 augustus 2003 16:55 schreef Knut het volgende:
PDD.
Ze doen al maanden aan topicrecycling en schoppen daar 1 of 2 keer per dag een oud bagger topic voor omhoog.
quote:B&H - B&H Feedback en opmerkingen
Op donderdag 31 juli 2003 21:25 schreef Pjederdy het volgende:
Nee, want in deze post:
Klachten over mod-acties? Lees dit eerst!Had hij kunnen lezen waar hij wel moest zijn. Gewoon even in FB kijken dus.
zijn sommige mods niet een beetje bevooroordeeld..?
quote:Nee.
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:36 schreef dutchmage het volgende:
waarom worden de meeste posts als bagger gezien... ondanks dat het bericht gewijzigd is, stond er toch echt dat het bagger zou zijn..
terwijl het dat niet was..zijn sommige mods niet een beetje bevooroordeeld..?
Soms sluit je zoveel bagger op een avond dat je per ongeluk een verkeerde reden neerzet. Kan gebeuren, wij zijn ook geen robots.
*bliep*.
quote:ok... en ik snap nog iets niet..
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:42 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Nee.
Soms sluit je zoveel bagger op een avond dat je per ongeluk een verkeerde reden neerzet. Kan gebeuren, wij zijn ook geen robots.
*bliep*.
ik krijg op me flikker als ik terugflame.. waarom, ik bedoel jij loopt toch ook niet over straat en laat je uitschelden voor klootzak tyfuslijer oid..?
ik in ieder geval niet.. ik trek me bek wel open.
nu doe ik het hier op fok ook en krijg ik gelijk op mn flikker..
klinkt misschien kinderachtig.. maar ja het is wel zo..
quote:Flamen is niet okay, terugflamen evenmin. Als je denkt dat je bent bestraft terwijl een eventuele uitlokker ongestraft doorloopt, kun je het beste even mailen met de fa's.
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:50 schreef dutchmage het volgende:[..]
ok... en ik snap nog iets niet..
ik krijg op me flikker als ik terugflame.. waarom, ik bedoel jij loopt toch ook niet over straat en laat je uitschelden voor klootzak tyfuslijer oid..?
ik in ieder geval niet.. ik trek me bek wel open.nu doe ik het hier op fok ook en krijg ik gelijk op mn flikker..
quote:Het is hier niet gewens ongeacht wie er mee begint. Sim-pel.
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:50 schreef dutchmage het volgende:[..]
ok... en ik snap nog iets niet..
ik in ieder geval niet.. ik trek me bek wel open.nu doe ik het hier op fok ook en krijg ik gelijk op mn flikker..
klinkt misschien kinderachtig.. maar ja het is wel zo..
quote:ok...
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:51 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Flamen is niet okay, terugflamen evenmin. Als je denkt dat je bent bestraft terwijl een eventuele uitlokker ongestraft doorloopt, kun je het beste even mailen met de fa's.
.
quote:ook daar wordt ik in de gaten gehouden...
En op straat wordt er blijkbaar niet zo goed op je gelet als hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |