quote:thnx
Op dinsdag 22 juli 2003 10:57 schreef inspiral het volgende:[..]
Welcome back mr Goulash
quote:Ach, als je maar hebt genoten hè?
Op dinsdag 22 juli 2003 10:54 schreef dagwaarde het volgende:
goeie's morgens!* dagwaarde is goed aangekomen gistermiddag laat maar het was een lange treinreis dus eerst ff lekker bijgekomen en wat geslapen*
ik ben kortom 2,5 dag in Budapest en 2,5 dag in Siófok (bij Balaton meer) geweest, en... heb genoten van de vakantie...
![]()
en heijx, ik heb eigenlijk niets meer van het traditionele volksdansen etc. gezien...
quote:hooi!
Op dinsdag 22 juli 2003 11:00 schreef heijx het volgende:[..]
Ach, als je maar hebt genoten hè?
jazeker, het is een hele ervaring apart met die treinreis, en ook dat ik alleen was, maar ik heb altijd snel met mensen contact... ook in dit geval... en vooral gelachen/genoten... precies!
Welkom terug ![]()
Geheel on topic kan ik melden dat ik overweeg dit recept te maken tijdens de weekend meeting... Chocoladetaart anyone? ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Maerycke op 22-07-2003 11:24]
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 10:23 schreef thoth het volgende:
* thoth is inmiddels iets minder brak en voelt zich nog steeds helemaal fantastisch.Is er al iets bekend over Eska? Ik mis haar dagelijkse aanmeldingen voor de meeting en die baby zat er aan te komen natuurlijk.
Nou?
Iemand?
quote:We nemen GC gewoon over...misschien een idee voor FOK! om een 30/40 forum te openen
Op dinsdag 22 juli 2003 11:12 schreef Loesje29 het volgende:
We hebben nu 4 topics open zie ik?
quote:Zodra je die taart vind wil ik wel een stukkie...
Op dinsdag 22 juli 2003 11:12 schreef Maerycke het volgende:
DagwaardeWelkom terug
Geheel on topic kan ik melden dat ik overweeg dit recept te maken tijdens de weekend meeting... Chocoladetaart anyone?
-EDIT-
Je hebt em al gevonden zie ik!!!!
pssst...ben je alweer aanspreekbaar via msn????
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 11:24 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Zodra je die taart vind wil ik wel een stukkie...
-EDIT-
Je hebt em al gevonden zie ik!!!!pssst...ben je alweer aanspreekbaar via msn????
Ja hoor.. het ochtendhumeur is over...
quote:*spring* *juich* *feest* *werk van de baas wegwerpt*
Op dinsdag 22 juli 2003 11:26 schreef Maerycke het volgende:[..]
![]()
![]()
Ja hoor.. het ochtendhumeur is over...
Ik heb Muurbloempje gebeld en ze vond het goed.. athans toen ze eenmaal wist over welke foto ik het had...
Zo te horen aan de achtergrondgeluiden hadden de kids...eh..neefjes het ook naar hun zin ![]()
![]()
tevreden? kan je weer met een gerust hart aan het werk
quote:Ik zeg al niets meer....
Op dinsdag 22 juli 2003 12:23 schreef Shark.Bait het volgende:
tevreden? kan je weer met een gerust hart aan het werk
Is er al iets bekend over Eska? Ik mis haar dagelijkse aanmeldingen voor de meeting en die baby zat er aan te komen natuurlijk.
Nou?
Iemand?
Deja vu
quote:Ik heb Eska geICQd, geen antwoord nog... Het zou zomaar kunnen dat ze richting hospitaal zijn gekard ja.
Op dinsdag 22 juli 2003 12:45 schreef thoth het volgende:
* thoth is inmiddels niet brak meer en voelt zich werkelijk helemaal fantastisch.Is er al iets bekend over Eska? Ik mis haar dagelijkse aanmeldingen voor de meeting en die baby zat er aan te komen natuurlijk.
Nou?
Iemand?
Deja vu
quote:Mwaoh misschien op dit moment nog even niet? Ik neem aan dat we het vanzelf horen als er ontwikkelingen zijn, ik was alleen nieuwsgierig of iemand misschien iets meer wist.
Op dinsdag 22 juli 2003 12:52 schreef heijx het volgende:
Zou ik Bugs bellen of is dat geen goed idee? Heijx heeft wat dat betreft een redelijk blinde vlek
Thnx
quote:Ook geen antwoord sinds vanochtend vroeg op MSN. Ik zou zelf niet bellen.. zeker niet als Es inderdaad ligt te bevallen. Het lijkt me dat Bugs dan wel iets anders aan z'n hoofd heeft..
Op dinsdag 22 juli 2003 12:52 schreef heijx het volgende:[..]
Ik heb Eska geICQd, geen antwoord nog... Het zou zomaar kunnen dat ze richting hospitaal zijn gekard ja.
Zou ik Bugs bellen of is dat geen goed idee? Heijx heeft wat dat betreft een redelijk blinde vlek
quote:Zat ik dus toch goed met mijn inschatting...
Op dinsdag 22 juli 2003 12:56 schreef Maerycke het volgende:[..]
Ook geen antwoord sinds vanochtend vroeg op MSN. Ik zou zelf niet bellen.. zeker niet als Es inderdaad ligt te bevallen. Het lijkt me dat Bugs dan wel iets anders aan z'n hoofd heeft..
We kunnen natuurlijk altijd het ouders-subforum in de gaten kunnen houden mbt posts van Bugs.
quote:ik ga gelijk naar de italiaanse ijssalon
Op dinsdag 22 juli 2003 13:39 schreef Maerycke het volgende:
Ik hoorde trouwens dat de nieuwe 7 sins magnumijsjes uit zijn...* Maerycke heeft zin in ijs...
quote:en terug met een groot yoghurt-ijsje
Op dinsdag 22 juli 2003 13:42 schreef paricos het volgende:[..]
ik ga gelijk naar de italiaanse ijssalon
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 14:06 schreef paricos het volgende:[..]
en terug met een groot yoghurt-ijsje
Ik wil oooooooookkkk !!!
quote:hmmm...een italiaans ijsje zou er best wel in gaan...ware het niet dat mijn andere ik mijn dieet streng in de gaten houdt
Op dinsdag 22 juli 2003 13:39 schreef Maerycke het volgende:
Ik hoorde trouwens dat de nieuwe 7 sins magnumijsjes uit zijn...* Maerycke heeft zin in ijs...
quote:T'is dat je wat ver weg woont (lastig autrijden met zo'n smeltend ijsje in dit warme weer
Op dinsdag 22 juli 2003 14:08 schreef Maerycke het volgende:[..]
Ik wil oooooooookkkk !!!
Maar bedankt voor jullie bezorgdheid / interesse!
![]()
Ik zit de laatste dagen maar weinig achter de peecee.
's Nachts slaap ik bar slecht, dan verschijnen er ineens weeën en zo. Overdag haal ik wat slaap in of lig ik lamlendig onder de ventilator.
En verder moet ik regelmatig plotseling dringend strijken, ruimen e.d. ![]()
Kortom: ik lijd afwisselend aan nesteldrang en pre-bevallingsmoeheid. ![]()
En ontopic: ik heb zin in de meetings! ![]()
want dan ben ik weer mijn gewone zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |