*In perfecte staat, slecht een paar dagen gebruikt voor een onderzoek!!!
*Vivanco opsteekmicrofoon
*MDLP-Record 4CD's op 1 schijfje.
*Digital Recording level Control.
*2 baslevel's.
*Oordopjes + superhandige one-touch afstandbediening.
*Speciale Oplaadbare AA-batterij en adapter, tevens een lader voor de oplaadbare batterij, gewoon in je minidisk prikken om op te laden.
*zwart draagtasje met riemclip.
*Optische kabel voor de optisch recording input.
*Special Pc link, voor het opnemen van je mp3's en audio vanaf de pc naar je minidisk, zonder ruis en vervorming!
*handleiding en originele doos
*4 minidisk schijfjes Sony color 80min
Bieden kan vanaf ¤200,-
verzendkosten voor ontvanger
Afhalen kan omgeving Den Haag
quote:niemand interesse
Op maandag 21 juli 2003 23:14 schreef Hezhi het volgende:
okeee....
wat zou dan eventueel een redelijke prijs zijn???
wie kan wil er met een bod beginnen....
quote:thx
Op woensdag 23 juli 2003 12:37 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
mensen die geen interesse hebben en alleen maar op de prijs zeuren mogen opsouten.
Ok heb wat op andere V&A sites gekeken en ik zet in op 125 EURO voor het totaal (exclusief verzendkosten). En geen euro minder
oke oke, als er voor morgen avond 23:00 geen beter bod komt en jij de verzendkosten betaald is het voor voor jou..
(of af komt halen in den haag)
Eerst iedereen maar commentaar op de prijs maar geen bod doen. Heb dan ook geen commentaar !!!
en dan dit nog......
Oke als vanavond voor 23:00 niemand deze spullen wil hebben voor 100 euro incl. verzendkosten dan trek ik deze verkoop in !!!
Dus nu ook geen commentaar graag, alleen nog een echt bod graag
quote:En een ieder die daar bewust zich niet aan blijft houden is niet welkom in V&A.
Dus nu ook geen commentaar graag, alleen nog een echt bod graag
Heb zelf ook heel erg lang een MZ-R700 gehad. Op dit moment heb ik een nieuwe md, maar gebruik de R700 toch nog steeds. Voor 100 euro is dit echt een koopje, zeker met al het spul wat jij erbij geeft. Als je op marktplaats kijkt, wordt er zelfs voor oudere recorders meer geld gegeven als hier. Ik zou bijna zeggen doe dit niet voor dat geld weg, je kan er nog zelf veel plezier aan beleven en maakt er zo erg veel verlies op.
dribbel_anti_ajax@hotmeel.com
ik_vind_dit_v@hotmail.com
ik heb zelfde minidics alleen dan is vel groen maar ik wil dat kabeltje ook hebben
quote:Accoord, zie je email
Op vrijdag 25 juli 2003 23:01 schreef ZzzZzzZzz het volgende:
joepie ... 23.oo uur, gesloten ... ik heb hoogste bod ... ik heb hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |