quote:Zekers niet verkeerd!
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:27 schreef BrakkeAap het volgende:
De Fun Lovin' Criminals touren rond die tijd ook in Europa...
Zou ik persoonlijk ook niet verkeerd vinden
Nog ff wat anders: door het een week later te doen, is de kans op slecht weer natuurlijk ook weer wat hoger. En urenlang regen op LL vind ik toch stiekem eigenlijk gewoon zwaar klote, ook al doet iedereen vrolijk. Ik zit toch liever met m'n smoel in de zon. Aan de andere kant: als het niet uitverkocht is, kun je misschien het weerbericht nog wel afwachten voor je een kaartje koopt
ja ik weet het, moet niet zeiken over weer op een festival maar doe het lekker toch
quote:Ik vond er eigenlijk vorig jaar op Pinkpop nix aan
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:22 schreef MCH het volgende:
Zou het dan toch waar zijn.:D:D
BRMC staat een dag voor het begin van Lowlands in de Melkweg.
quote:Ik kan me alleen nog Tiesto herinneren. Dat was echt niet leuk meer...
Op zondag 3 augustus 2003 16:15 schreef rubbereend het volgende:
ben ik de enige die trouwens die het vreemd vind dat moloko in de bravo staat. ik hoor van veel mensen dat ze graag moloko zien en dan staan ze in de "kleine" bravo tent, vorig jaar barste hij bij diverse optredens al zn voegen
Maar Moloko had ik ook een beetje in de Alpha verwacht. Zal wel zijn omdat het een Dance-act is... dat ze in de Bravo spelen
quote:Een beetje op je woorden letten jij.
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:45 schreef MCH het volgende:
Ik wil wel BRMC aangezien hun een weekend eerder in Engeland die kut White Stripes vervangen mogen ze hier ook wel komen 'vervangen'
BRMC hebben we vorig jaar al gehad, dus die hoef ik niet nog een keer te zien. 't Is al jammer dat Live weer komt, had liever een grote naam gehad die er al een tijdje niet geweest was...
En ik heb zo het idee dat Charlie wel weer terug komt. Tenminste, laten we hopen dat de hogere kosten die ze dit jaar hebben slechts gedeeltelijk ook volgend jaar erug komen. (Verlenging terrein-contract?)
quote:BRMC schopt wel de aarsch van The White Stripes.
Op zondag 3 augustus 2003 19:17 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Een beetje op je woorden letten jij.
BRMC hebben we vorig jaar al gehad, dus die hoef ik niet nog een keer te zien. 't Is al jammer dat Live weer komt, had liever een grote naam gehad die er al een tijdje niet geweest was...
En ik heb zo het idee dat Charlie wel weer terug komt. Tenminste, laten we hopen dat de hogere kosten die ze dit jaar hebben slechts gedeeltelijk ook volgend jaar erug komen. (Verlenging terrein-contract?)
quote:kan je tellen??
Op maandag 4 augustus 2003 11:43 schreef FLR het volgende:
De Golf is 1 paal kleiner geworden?
quote:Zolang het reuzenrad + tequilabar er nog maar staat, ben ik allang tevreden!
Op maandag 4 augustus 2003 09:42 schreef Da hopman het volgende:
Zoek de verschillen zou ik zo zeggen:
2002:
[afbeelding]
2003:
[afbeelding]
quote:Als ik nu een draagbare stereo meeneem. Gaan ze daar dan moeilijk over doen bij de ingang.
Geluid: generatoren en muziekinstallaties zijn niet toegestaan, ook niet op de camping. Dit op straffe van inbeslagname.
Dit is het eerste jaar dat ik zo'n ding meeneem, maar ik heb in 5 jaar lowlands toch al aardig wat JVC-Boomblasters, mobiele stereotorens in winkelkarretjes etc. voorbij zien komen.
quote:k had vooran bij tiesto eigenlijk best veel ruimte.... maar ook bij royksopp was t helemaal vol enbuiten nog rijen.
Op zondag 3 augustus 2003 17:20 schreef Komakie het volgende:[..]
Ik kan me alleen nog Tiesto herinneren. Dat was echt niet leuk meer...
Maar Moloko had ik ook een beetje in de Alpha verwacht. Zal wel zijn omdat het een Dance-act is... dat ze in de Bravo spelen
maar geef mij maar de bravo van 2000 die was groter en toen stond het podium aan de lange kant en was de gehele lange kant gevuld met schermen voor de vj's dat zag er gaaf uit
Rook vette joints de hele dag, ik wou dat ik overal wiet zag
Groeien en zag bloeien in de vrije natuur
Als overal wiet zou groeien, nou dan rook het lekker fris
Als je elke dag een joint opsteekt gewoon omdat het lekker is!
Moet blowen mogen? Het antwoord is JA!
Zoek je IZJ? Loop je neus maar achterna
Naar die dikke dampende walmen van die lekker vette suck
Pass ons vette joints en het feest kan niet meer stuk!
quote:Geen probleem, wij hadden vorig jaar een stereotoren ingebouwd in een kar. Maarja na 3 uur wachten donderdagavond ging die kar al door z'n wielen
Op maandag 4 augustus 2003 20:20 schreef Roellio het volgende:[..]
Als ik nu een draagbare stereo meeneem. Gaan ze daar dan moeilijk over doen bij de ingang.
Dit is het eerste jaar dat ik zo'n ding meeneem, maar ik heb in 5 jaar lowlands toch al aardig wat JVC-Boomblasters, mobiele stereotorens in winkelkarretjes etc. voorbij zien komen.
quote:tosca~$ wget http://infomac.nl/%7Estosil/geesthuis/IZJ_-_Dikke_Dampende_Walmen.mp3
Op maandag 4 augustus 2003 22:46 schreef Roellio het volgende:
Stukje tekst van een cd die op lowlands erg vaak gedraaid gaat worden rond onze tentjes.
Hmm, effe op CD zetten. Had nog niet zo veel van IZJ, maar het is idd ultieme festival muziek.
[edit] Geluisterd... Damn .... Stoer.
[Dit bericht is gewijzigd door LintuxCx op 05-08-2003 04:33]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |