- Saybia in alpha tent
op vrijdag
- 13.00 -14.00 Alpha: Postmen
, goede zaterdag opener
- Starsailor tegelijk met Live, vind ik wel jammer, ik had ze beide
wel willen zien, wordt dus toch Live
- Staind tegelijk met Foo Fighters, wederom jammer dat ik dus een
keuze moet maken
- Zondag 01.00 2 Many DJ's, mooie afsluiter!
quote:kweenie hoor maar volgens mij staan die op zaterdag om 20:30 gepland in de Dommelsch....
Op woensdag 30 juli 2003 17:13 schreef greatgonzo het volgende:
- 13.00 -14.00 Alpha: Postmen, goede zaterdag opener
edit ![]()
van lowlandssite
Zaterdag
Alpha: Postmen verschuift naar Dommelsch, deze plek blijft nog even leeg, de 21.45 plek wordt ingevuld door Live.
Dommelsch: om 20.30 uur speelt Postmen
Vraag blijft, wat zal er om 13.00 komen? misschien een grote band die s'avonds nog ergens anders gaat spelen? (hint, Coldplay?)
quote:jazeg, postmen in de alpha, is die tent niet iets te groot voor die band?
Op woensdag 30 juli 2003 17:38 schreef greatgonzo het volgende:
in volkskrant staat 13.00 alphaedit
van lowlandssiteZaterdag
Alpha: Postmen verschuift naar Dommelsch, deze plek blijft nog even leeg, de 21.45 plek wordt ingevuld door Live.Dommelsch: om 20.30 uur speelt Postmen
Vraag blijft, wat zal er om 13.00 komen? misschien een grote band die s'avonds nog ergens anders gaat spelen? (hint, Coldplay?)
quote:* pinquit ook..
Op woensdag 30 juli 2003 18:30 schreef Roellio het volgende:
* Roellio hoopt nog steeds een heel klein beetje op de White Stripes.
dacht perongeluk al dat ze kwamen!! heb ik dat tegen mn vriendin gezegd, en ze zei:oh dat wist ik helemaal niet!>!?
toen begon ik te twijfelen, en nou blijken ze helemaal niet te komen!
Kijkend naar het pukkelpop/Terremoto affiche gok ik voor de zaterdag om 13.00 in de alpha
- Limp Bizkit
- Peter Pan Speedrock (alhoewel ze er vorig jaar ook waren)
- Pennywise
- HIM
quote:nou doe mij dan maar pennywise!!!
Op woensdag 30 juli 2003 20:18 schreef greatgonzo het volgende:
Denk niet White Stripes, een van de bandleden is ziek geloof ik.Kijkend naar het pukkelpop/Terremoto affiche gok ik voor de zaterdag om 13.00 in de alpha
- Limp Bizkit
- Pennywise
- HIM
quote:De amerikaanse voorstellingen zijn allemaal uitgesteld wegens de blessure (zie een berichtje of tig geleden) echter de Engelse festivals zijn nog niet postponed
Op woensdag 30 juli 2003 18:30 schreef Roellio het volgende:
* Roellio hoopt nog steeds een heel klein beetje op de White Stripes.
quote:hij had dus wel een ongeluk, staat bij dat ze tot 10 augustus zeker niet spelen, maar hoe het daarna gaat?
Due to Jack's recent unfortunate car accident and subsequent broken finger, tour dates 7/18-8/10 are postponed...but not cancelled. The new dates are being sorted this week, and once new dates are determined old tickets will be honored. Please don't email with any questions regarding this as we will let you all know as soon any other information materializes.
[Dit bericht is gewijzigd door greatgonzo op 30-07-2003 20:34]
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 20:35 schreef Da hopman het volgende:
En de Foxtrot is ook weer terecht. Hij staat ergens op de camping
[afbeelding]
En omdat ik er tot op de dag van vandaag nog steeds hartelijk om kan lachen:
quote:Er staan wel meer bands in de Alpha die er niet horen dit jaar.
Op woensdag 30 juli 2003 18:24 schreef pinquit het volgende:[..]
jazeg, postmen in de alpha, is die tent niet iets te groot voor die band?
postmen is meer van het 'gezellige publiek in het kleine zaaltje', niet van de propvolle alpha
quote:true.. true....
Op woensdag 30 juli 2003 20:47 schreef Komakie het volgende:[..]
Er staan wel meer bands in de Alpha die er niet horen dit jaar.
Vorig jaar kwamen we rond 22.00 bij de ingang aan, 22.30 á 23.00 waren we door de secrurity. We wilden vervolgens naar een van de voorste twee campings, deze waren echter al vol.
Dit jaar willen we dan ook vroeger weggaan, we zijn waarschijnlijk tegen 19.00 bij de ingang. Zullen we dan nog vooraan kunnen staan? hoe verging het jullie vorig jaar.
Ps, ik ben me bewust dat het dit jaar waarschijnlijk niet uitverkocht raakt, de medewerker op het postkantoor waar ik vandaag m'n kaartjes heb gehaald vertelde me dat het tot nu toe nog niet half zo druk is geweest als andere jaren qua kaartverkoop
quote:Ik was er vorig jaar rond 19:00 en was rond 20:30 binnen en toen was het al retedruk. Dit jaar ga ik 's ochtends al.
Op woensdag 30 juli 2003 21:08 schreef greatgonzo het volgende:
ff een vraagje,Vorig jaar kwamen we rond 22.00 bij de ingang aan, 22.30 á 23.00 waren we door de secrurity. We wilden vervolgens naar een van de voorste twee campings, deze waren echter al vol.
Dit jaar willen we dan ook vroeger weggaan, we zijn waarschijnlijk tegen 19.00 bij de ingang. Zullen we dan nog vooraan kunnen staan? hoe verging het jullie vorig jaar.
Ps, ik ben me bewust dat het dit jaar waarschijnlijk niet uitverkocht raakt, de medewerker op het postkantoor waar ik vandaag m'n kaartjes heb gehaald vertelde me dat het tot nu toe nog niet half zo druk is geweest als andere jaren qua kaartverkoop
quote:Inderdaad een helaas te vroeg gesloten topic dat verplicht leesvoer zou moeten zijn voor eenieder die nog Lowlandsmaagd is. En dan is er ook nog het heerlijke antwoord hier op>> De elende van the night of the proms...
Op woensdag 30 juli 2003 20:41 schreef Roellio het volgende:En omdat ik er tot op de dag van vandaag nog steeds hartelijk om kan lachen:
wtf wie heeft dit verzonnen, k kan bijna de helft van de dingen die ik wil zien nie zien omdat ze tegelijk geprogrameerd staan of vlak na elkaar maar dan aan beide einden van het terrein.
en die 2 tenten weg
de 2 kleinste tenten en dan voor t buitenpodium een enorme tentneer kwakken, dit is echt de stap naar de massa en het definitieve einde aan de kleinschaligheid en kleine bandjes (wat Lowlands toch leuk maakt), vorig jaar hebben we ook al een echo ingeleverd voor het kunstdome, wat k nu ook nie meer terug zie.....
bovendien lijkt t alsof het terrein kleiner is, want de dommelsch is een eind opgeschoven en de bravo ook (weer de kleine bravo
dat wordt dringen bij oa Moloko)
Laatste klacht; het enorm rommelige programma, ballet daar dan weer daar, dan weer cabberet daar dan weer daar, dat wordt dus veel zoeken en goed kijken in t boekje
Wat k wel goed vind is, als k het goed gezien heb, dat er een supermarkt komt op camping 1 dat zal heel wat lopen schelen ![]()
en k zag iemand vragen naar de aankomst tijd, nou wij gaan als t goed is om 13.00 hier weg, dan hopen we 15.00 in de rij te kunnen staan, vorig jaar waren we door omstandigheden pas om 17.00 bij de rij en laat binnen..... dus dit jaar eerder
Sterker nog, toen stond de tent al geloof ik....
anyway je hebt helemaal gelijk over het programma het is erg moeizaam.
btw heeft iemand een plattegrond van het terrein van dit jaar????
quote:13h ??? lijkt me sterk, we hebben t wel over de donderdag toch??? dan gaan de poorten pas om 18.00 open, tenminste de laatste 3 jaar
Op woensdag 30 juli 2003 21:39 schreef Komakie het volgende:
Vorig jaar waren wij er al om 13hSterker nog, toen stond de tent al geloof ik....
anyway je hebt helemaal gelijk over het programma het is erg moeizaam.
btw heeft iemand een plattegrond van het terrein van dit jaar????
quote:ohw hahahahahaha
Op woensdag 30 juli 2003 21:59 schreef rubbereend het volgende:[..]
13h ??? lijkt me sterk, we hebben t wel over de donderdag toch??? dan gaan de poorten pas om 18.00 open, tenminste de laatste 3 jaar
ik had het over vrijdag
quote:ehm zaterdag middag nog wel, dr zijn altijd van die gekken die nog een mini gaatje vinden, half in de sloot ofzo, maar met goed fatsoen kun je volgens mij nog wel op donderdagnacht een tentje daar kwijt, we kijken altijd uit op camping 2 (staan zelf op caming 1) en dat is best geinig, al dat geprop
Op woensdag 30 juli 2003 22:01 schreef greatgonzo het volgende:
ja, ik had het erbij moeten vertellen, ik heb het over de donderdag, tot hoe laat kun je nog bij de voorste 2 camping komen waarschijnlijk?
quote:Inderdaad, vooral de vrijdag staat rampzalig geprogrammeerd.
Op woensdag 30 juli 2003 21:33 schreef rubbereend het volgende:
wtf wie heeft dit verzonnen, k kan bijna de helft van de dingen die ik wil zien nie zien omdat ze tegelijk geprogrameerd staan of vlak na elkaar maar dan aan beide einden van het terrein.
Camping 3, rechts achteraan, links van de brandgang.
Alweer 4 jaar onze "Hood"
quote:Pennywise ooit nog eens op Lowlands? Forget it.
Op woensdag 30 juli 2003 20:19 schreef pinquit het volgende:[..]
nou doe mij dan maar pennywise!!!
quote:Ik denk geen van allen maar goed....
Op woensdag 30 juli 2003 20:18 schreef greatgonzo het volgende:
Denk niet White Stripes, een van de bandleden is ziek geloof ik.Kijkend naar het pukkelpop/Terremoto affiche gok ik voor de zaterdag om 13.00 in de alpha
- Limp Bizkit
- Pennywise
- HIM
quote:niet alleen kwestie van 'laten' spelen hoor. Ze hebben een gat om 13u.. ze boeken gewoon wat ze kunnen vinden. (schuiven wordt ook lastiger zo richting augustus denk ik)
Op donderdag 31 juli 2003 09:06 schreef Komakie het volgende:[..]
Ik denk geen van allen maar goed....
Ik denk niet dat ze een grote band (pennywise dus zowiezo niet) om 13h s'middags laten spelen.
quote:Welke dan ?
Op woensdag 30 juli 2003 20:47 schreef Komakie het volgende:[..]
Er staan wel meer bands in de Alpha die er niet horen dit jaar.
quote:Wij hadden vorig jaar de muziek van Eigen Huis & Tuin mee en ook sesamstraat een een schreeuw die 30 seconden duurt en daarna de hele camping over ging. Vooral zondagnacht erg veel lol gehad op een opblaasbare bank met de radio, 3 uur lang alleen maar Eigen Huis & Tuin en de gil
Op donderdag 31 juli 2003 07:55 schreef KamikazeKoe het volgende:
Ik ga er heen met Kiw, maar we gaan bij een hele groep staan (waar ik 1 iemand beetje via via van ken :s) en hoorde dat die mensen Eigenhuis & tuin en Sesamstraat muziek altijd bij zich hebben op lowlandsben benieuwd!
Dit jaar zal ons muziekcollectie iets uitgebreider zijn maar wat dat precies zal zijn is nog een verrassing, iig vanaf donderdagavond zijn wij weer op camping 5 te vinden!
quote:Er gaat wel een jose mee... maar deze komt uit oostzaan
Op donderdag 31 juli 2003 12:53 schreef KamikazeKoe het volgende:
gaaf dan zijn jullie warschijnlijk de groep doe ik bedoel![]()
Is er daar ook een Jose aanwezig (uit zaandam?) Ben iig erg benieuwd naar de muziek
quote:Aangezien ze boeken wat ze kunnen vinden ben ik bang dat ze iets heel erg gaars gaan boeken.... maar goed laten we maar ff afwachten....
Op donderdag 31 juli 2003 12:25 schreef kaassouffle het volgende:[..]
niet alleen kwestie van 'laten' spelen hoor. Ze hebben een gat om 13u.. ze boeken gewoon wat ze kunnen vinden. (schuiven wordt ook lastiger zo richting augustus denk ik)
btw op de site staat "klik op programma voor het blokkenschema" maar dat schema kan ik helemaal niet vinden...
* paarse_paashaas twijfelt nog over de plaats waar we vorig jaar stonden..
EN DE ZP - SONG!
k .back2business
quote:bij ons was het pas ramp!!
Op woensdag 30 juli 2003 21:08 schreef greatgonzo het volgende:
ff een vraagje,Vorig jaar kwamen we rond 22.00 bij de ingang aan, 22.30 á 23.00 waren we door de secrurity. We wilden vervolgens naar een van de voorste twee campings, deze waren echter al vol.
quote:Ja dat kan ook
Op donderdag 31 juli 2003 13:06 schreef deviltje het volgende:[..]
Er gaat wel een jose mee... maar deze komt uit oostzaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |