wat ik dus moet hebben is iemand die lid is van de OOR en die oor nog heeft liggen, en die zo lief is om voor mij de advertentie na te kijken op wat er daadwerkelijk staat, want dat doen ze niet bij de klantenservice
alvast bedankt
[Dit bericht is gewijzigd door Tweater op 22-07-2003 14:52]
Ik heb mijn Oors thuis liggen, maar ik zal er vanavond eens naar kijken als ik eraan denk.
quote:dat zou ik erg fijn vinden, ik vind het idd erg slechte service wat ze nu doen. zeker omdat ik de cd al enthousiast aan iemand anders heb beloofd, omdat die nogal fan is van radiohead. ik vind ze wel okay, maar die limited edition moet naar een fan natuurlijk
Op maandag 21 juli 2003 15:56 schreef Frollo het volgende:
Nou, dan hebben ze je mooi een oor aangenaaidIk heb mijn Oors thuis liggen, maar ik zal er vanavond eens naar kijken als ik eraan denk.
Ik neem een abonnement op de OOR vanwege die limited edition. Een half jaar voor 36 euro en als welkomstgeschenk de cd. Mooie deal dacht ik, maar nu lag er het weekeind ineens de normale cd van Radiohead in m'n brievenbus, géén limited edition. Maar daar heb ik niet voor getekend!
Ik ben er nog niet aan toe gekomen om te bellen naar OOR, maar dat was ik zeker van plan. Ik zal trouwens ook eens even in de OOR met het aanbod kijken hoe het er precies staat, want eigenlijk voel ik me wel een beetje genaaid..
quote:ja, doe dat asjeblieft. weet je, ik zeg wel dat ik van meer mensen heb gehoord over die limited edition enzo.
Op maandag 21 juli 2003 16:00 schreef Jorma het volgende:
JA!
Ik ben ook gedupeerd!Ik neem een abonnement op de OOR vanwege die limited edition. Een half jaar voor 36 euro en als welkomstgeschenk de cd. Mooie deal dacht ik, maar nu lag er het weekeind ineens de normale cd van Radiohead in m'n brievenbus, géén limited edition. Maar daar heb ik niet voor getekend!
Ik ben er nog niet aan toe gekomen om te bellen naar OOR, maar dat was ik zeker van plan. Ik zal trouwens ook eens even in de OOR met het aanbod kijken hoe het er precies staat, want eigenlijk voel ik me wel een beetje genaaid..
quote:ja, das waar. ik denk dat ik in mijn enthousiasme iets verkerd heb gezien, maar dannog is het geen limited edition.
Op maandag 21 juli 2003 16:00 schreef MikeyMo het volgende:
hmm, da's dan wel een duur welkomstgeschenk: en een DVD en een cd
quote:TY
Op maandag 21 juli 2003 16:04 schreef trzonne het volgende:
http://www.allarts.nl/oor.gif
zie je wel, een roadmap edition. ik ga nu even bellen, updates volgens.
quote:Daarnaast staat een plaatje van de limited edition van het album
Word abonnee en ontvang de limited roadmap edition van hail to the thief gratis en voor niets!
Binnenin staat het volgende:
quote:Daaronder staat de antwoordbon, de kleine lettertjes zijn alsvolgt:
Abo worden?
De nieuwe Radiohead reeds van internet geplukt? Lekker aan het branden geslagen? En lig je nu nachten wakker, getergd door schuldgevoelens? Wanhoop niet langer! Neem nu een halfjaarabonnement op OOR en je krijgt de speciale limited edition van Hail to the Thief cadeau! Is dat nou drie vliegen in één klap slaan of wat? OOR, een limited roadmap edition en geen slapeloze nachten meer!
quote:"zolang de voorraad strekt".
Stuur deze bon in een open envelop zonder postzegel naar [..] --adres-- [..]
Ik ben de afgelopen drie maanden geen abonnee van OOR geweest. Dit aanbod geldt tot 25 juli, zolang de voorraad strekt.
Ik vind dit echt een naaistreek, als ik dit had geweten dan had ik uiteraard meteen op de releasedatum de limited edition in de winkel gekocht..
quote:naja, het idee is er, we zijn flink genaaid. ik wed dat ze zo bellen ofzo met de mededeling dat de limited edition op was, helaas pindakaas
Op maandag 21 juli 2003 16:09 schreef Jorma het volgende:
Oh zit ik het helemaal over te tikken, scant iemand het even snel..
Dat ik niet zat te wachten op de normale versie, snapte ze, zei ze..
Ik heb ook nog vermeld dat ik via het internet heb vernomen dat tenminste nóg 1 iemand de verkeerde versie toegestuurd heeft gekregen. Verder geen naam of URL genoemd.
quote:heh. die meiden zeiden toen ik belde idd dat ze meer klachten hadden. hou me op de hoogte als je word gebeld want volgens mij word ik niet teruggebeld
Op maandag 21 juli 2003 16:16 schreef Jorma het volgende:
Ik heb net gebeld met de OOR-abonnementenservice (0161-459533). Die mevrouw wist er niks van, heeft een notitie gemaakt en ik word later teruggebeld.Dat ik niet zat te wachten op de normale versie, snapte ze, zei ze..
Ik heb ook nog vermeld dat ik via het internet heb vernomen dat tenminste nóg 1 iemand de verkeerde versie toegestuurd heeft gekregen. Verder geen naam of URL genoemd.
quote:iig bedankt
Op maandag 21 juli 2003 16:18 schreef Frollo het volgende:
Aha, ik begrijp dat ik het dus niet meer hoef op te zoeken.Ik hoop dat jullie eruit komen, succes
quote:nou, dat wil ik dus heel graag uitvinden
Op maandag 21 juli 2003 16:28 schreef Boomrups het volgende:
Wat is er dan zo bijzonder aan een Limited Edition als ik vragen mag? Wat is daar anders aan/op?
hoe dan ook; ik moet gaan, ik kom vanavond nog kijken hoe het verder is gegaan Jorma
Ik heb 'r op het hart gedrukt dat er tot op dit moment geen negatieve uitlatingen zijn gedaan die OOR zouden kunnen schaden. Dit zou zo blijven zolang er onduidelijkheid over 'het probleem' is. Wanneer dit gewoon netjes wordt opgelost en iedereen de juiste cd krijgt, lijkt er me ook geen reden tot negatieve publiciteit, toch?
Maar ze bleef doordrammen. Uiteindelijk niet gegeven, want op zich vind ik dit topic los staan van de problemen die zij intern hebben. Dit topic kan ook geenszins bijdragen tot een oplossing lijkt me..
Ik vind dat je het slim hebt aangepakt. Weet je verder al meer of wilden ze niet verder meewerken zonder het internet adres?
quote:Verschillend. Ligt eraan wat de artiest ervan maakt.
Op maandag 21 juli 2003 16:28 schreef Boomrups het volgende:
Wat is er dan zo bijzonder aan een Limited Edition als ik vragen mag? Wat is daar anders aan/op?
In het geval van deze cd is de verpakking heel anders. Een soort landkaart waar de cd in zit.
Maar bij andere cd's staan er dan bijvoorbeeld andere / extra nummers op.
quote:Dat weet ik niet. Ze zal haast wel moeten, want ik heb getekend voor iets anders..
Op maandag 21 juli 2003 16:35 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Weet je verder al meer of wilden ze niet verder meewerken zonder het internet adres?
Overigens vind ik OOR een goed blad hoor. Om even wat positieve reclame te maken: het is actueel, verschijnt erg vaak (2x per maand) en er staan leuke stukken en interviews in.
Het is gewoon jammer dat deze welkomstgeschenkkwestie mis is gegaan, ik neem vooralsnog dan ook gewoon aan dat het een foutje van ze is en het passend wordt opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |