abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2003 @ 01:37:27 #1
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11903218
Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
pi_11903224
quote:
Op maandag 21 juli 2003 01:37 schreef Gil-galad het volgende:
Vorige topic: Zal extreem-rechts groeien?
Ik hoop het niet.
lollig
  maandag 21 juli 2003 @ 01:39:09 #3
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11903236
quote:
Op maandag 21 juli 2003 01:32 schreef Sickie het volgende:
Soms moet je gewoon tevreden zijn met wat je hebt.
Waaro moet je tevreden zijn met wat je hebt ? Als niemand streeft naar verbetering van de eigen situatie, kan het land vooruitgang wel vergeten.
quote:
Zeker in een land als het onze. Ik ben ook niet in een rijk gezin ter wereld gekomen. Toch zou ik niet willen ruilen met iemand die dat wel is.
Daar ben ik het wel mee eens.
pi_11903257
quote:
Op maandag 21 juli 2003 01:39 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Waaro moet je tevreden zijn met wat je hebt ? Als niemand streeft naar verbetering van de eigen situatie, kan het land vooruitgang wel vergeten.
[..]

Gil Galad kan je bij je ondersig er ook bij zetten, schijt aan God, schijt aan Boedha. Of maak je onderscheid.
lollig
pi_11903268
Extreem-rechts steekt de kop op onder mensen die een toch al minder tolerante mentaliteit hadden en het economisch slecht hebben en/of zich niet veilig voelen.

Hoe gezonder de maatschappij, hoe minder extreem-rechts. Met name goed onderwijs druk extreem-rechts de kop in. Helaas wordt het belang van goed onderwijs maar al te veel onderschat door het huidige kabinet.

[Dit bericht is gewijzigd door motown op 21-07-2003 01:42]

Ars longa, vita brevis
pi_11903270
quote:
Op maandag 21 juli 2003 01:41 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Gil Galad kan je bij je ondersig er ook bij zetten, schijt aan God, schijt aan Boedha. Of maak je onderscheid.

Z'n sigs zijn van hoog niveau vandaag .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_11903274
quote:

[..]

Ik denk dat hij doelt op de overheersende toon die moslims gebruiken ivm allah. Allah wil dit en dat, en dat is bij andere godsdiensten een stuk midner.
Disclaimer: gepost met toestemming van de betrokkenen[br] Ga nooit in discussie met een idioot. Ze halen je omlaag naar hun niveau en kloppen je met ervaring.
pi_11903276
quote:

[..]

Allah is God.

Boedha is volgens mij weer iets geheel anders.

Gaat dus over de god van christenen en moslims.

pi_11903296
zo'n sig zou je niet verwachten van gil-galad.. is toch iemand die alles en iedereen gewoon respecteert.. dacht ik tenminste..

on-topic weer

Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  maandag 21 juli 2003 @ 01:44:49 #10
22955 skizmo
#undef BUSH
pi_11903297
quote:
Zal extreem-rechts groeien
ja. . . .zolang wij onze kinderen niet fatsoenlijk opvoeden. .. blijft er een voedingsbodem voor extreem-rechts. . .

en zolang er mensen zijn met dit soort signatures :"Schijt aan Allah." zal het altijd blijven groeien . . want dit soort signatures zijjn de voedingsbodem.. .
kennelijk zijn de woorden "respect voor andere mensen" enzo niet in jouw opvoeding gestopt. . en dat bewijst dus mijn eerste uitspraak .. .

[Dit bericht is gewijzigd door skizmo op 21-07-2003 01:47]

Religion : Mankind's Worst Invention!
  maandag 21 juli 2003 @ 01:45:51 #11
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_11903309
quote:
Op maandag 21 juli 2003 01:39 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

[..]

Ik bedoel dat je tevreden moet zijn met de uitgangspositie die hebt bij je geboorte. Dat je jezelf vervolgens wilt verbeteren en ontplooien is een logisch gevolg en daar hoort iedereen vrij in te zijn. Dit voorgaande zit gelukkig in de menselijke aard dus dat zal wel goed gaan neem ik aan.
Say your prayers
pi_11903314
quote:
Op maandag 21 juli 2003 01:44 schreef ClioSporT het volgende:
on-topic weer
Op zich prima maar is dit wel een deel 2 waard? Ik denk dat alles eigenlijk al in deel 1 en deel 0,5 (gesloten) besproken is.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_11903315
Extreem-rechts blijft er altijd zolang er ook extreem-links is.
Zolang beiden in een gezond evenwicht zijn is er niet veel aan de hand.
Maar als 1 van de 2 de overhand krijgt dan heb je pas echt stront aan de knikker.
  maandag 21 juli 2003 @ 01:47:20 #14
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_11903324
quote:
Op maandag 21 juli 2003 01:44 schreef skizmo het volgende:

[..]

ja. . . .zolang wij onze kinderen niet fatsoenlijk opvoeden. .. blijft er een voedingsbodem voor extreem-rechts. . .

Vergeet extreem links niet.
Say your prayers
  maandag 21 juli 2003 @ 01:47:23 #15
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11903325
quote:
Op maandag 21 juli 2003 01:45 schreef Sickie het volgende:
Ik bedoel dat je tevreden moet zijn met de uitgangspositie die hebt bij je geboorte. Dat je jezelf vervolgens wilt verbeteren en ontplooien is een logisch gevolg en daar hoort iedereen vrij in te zijn. Dit voorgaande zit gelukkig in de menselijke aard dus dat zal wel goed gaan neem ik aan.
Zolang we in een kapitalistisch land leven wel, ja. .
pi_11903326
quote:
Op maandag 21 juli 2003 01:42 schreef Par4n0id het volgende:

[..]

Ik denk dat hij doelt op de overheersende toon die moslims gebruiken ivm allah. Allah wil dit en dat, en dat is bij andere godsdiensten een stuk midner.

Dat is bij het Christendom ook nog aanwezig (SGP, CU) alleen in veel mindere mate als de Islam, komt omdat de westerse landen verder zijn in de ontkerkelijking van de samenleving. Landen als Iran zijn ook op deze weg (Studenten opstanden tegen de regering, zo was het 50 jaar geleden in Nederland ook)

Dat de landen waar in Allah geloofd wordt minder ver zijn in de ontkerkelijking van de Samenleving wil niet zeggen dat de Islam minder is.

Naar mijn mening zijn alle geloven bullshit de een niet minder dan de ander.

lollig
pi_11903331
quote:
Op maandag 21 juli 2003 01:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

Op zich prima maar is dit wel een deel 2 waard? Ik denk dat alles eigenlijk al in deel 1 en deel 0,5 (gesloten) besproken is.

Als het je niet meer interreseert ga je gewoon weg, lekker simpel
Er zijn altijd wel zat mensen die verder willen gaan met de discussie.
  maandag 21 juli 2003 @ 01:48:28 #18
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11903338
quote:
Op maandag 21 juli 2003 01:46 schreef Refragmental het volgende:
Extreem-rechts blijft er altijd zolang er ook extreem-links is.
Zolang beiden in een gezond evenwicht zijn is er niet veel aan de hand.
Ik denk eerder dat er niet veel aan de hand is zolang gezond verstand (links, centrum-links, centrum-rechts en rechts) de overhand heeft.
pi_11903354
quote:
Op maandag 21 juli 2003 01:48 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat er niet veel aan de hand is zolang gezond verstand (links, centrum-links, centrum-rechts en rechts) de overhand heeft.

Dat gezonde verstand blijkt niet echt uit je sig.
lollig
pi_11903356
quote:
Op maandag 21 juli 2003 01:48 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Uiteraard.
Maar als 1 van de extremen de overhand heeft schuift het centrum steeds meer die richting uit. En ook dat is niet wenselijk.
  maandag 21 juli 2003 @ 01:50:18 #21
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_11903358
quote:
Op maandag 21 juli 2003 01:47 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Zolang we in een kapitalistisch land leven wel, ja. .

Correct maar we hebben het dan ook over Nederland he.

Ik word er gewoon een beetje moe van dat een bepaalde groep mensen de kansen van een individu ophangt aan de financiele middelen van de ouders. Dat het een rol speelt weet ik zelf ook wel maar het hoeft geen reden te zijn om minder ver te komen dat iemand met financieel beter bedeelde ouders. Het zal wat meer moeite kosten, misschien zelfs bloed zweet en tranen maar persoonlijk zie ik niet in wat daar erg aan is.

Say your prayers
pi_11903366
quote:
Op maandag 21 juli 2003 01:50 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Dit topic gaat over extreem-rechts.
Als je het wilt hebben over signatures open je maar een topic erover.
Ga nu aub niet meer offtopic, tenzij je wilt dat dit topic op slot gaat.
  maandag 21 juli 2003 @ 01:52:57 #23
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_11903384
quote:
Op maandag 21 juli 2003 01:50 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Het is zijn goed recht schijt aan Allah te hebben zoals jij vrijelijk mag verkondigen dat je schijt aan Amerikanen hebt. Wat is nou het probleem? In een ander topic betitel je mij nog (op een grammaticaal zeer bedenkelijke wijze) als waterhoofd om hier vervolgens de moraalridder uit te gaan hangen. Hypocriet.
Say your prayers
pi_11903538
quote:
Op maandag 21 juli 2003 01:52 schreef Sickie het volgende:

[..]

Het is zijn goed recht schijt aan Allah te hebben zoals jij vrijelijk mag verkondigen dat je schijt aan Amerikanen hebt. Wat is nou het probleem? In een ander topic betitel je mij nog (op een grammaticaal zeer bedenkelijke wijze) als waterhoofd om hier vervolgens de moraalridder uit te gaan hangen. Hypocriet.

Als je schijt aan de Amerikanen hebt maak je geen onderscheid op: ras, geloof, huidskleur. Als je schijt aan Allah,Islam hebt maak je daar wel onderscheid op.

Gil Galad veroordeeld Extreem-rechts maar is zelf nu extreem rechts bezig.

lollig
  maandag 21 juli 2003 @ 02:13:29 #25
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11903571
quote:
Op maandag 21 juli 2003 02:09 schreef ub40_bboy het volgende:
Als je schijt aan de Amerikanen hebt maak je geen onderscheid op: ras, geloof, huidskleur. Als je schijt aan Allah,Islam hebt maak je daar wel onderscheid op.
Afijn, ik zal dit nog één keer proberen uit te leggen. Als we daarna maar weer ontopic gaan. Ik maak geen onderscheid op ras of huidskleur, daar heeft de islam (en Allah dus ook) niets mee te maken. Immers, iedereen kan zich bekeren tot de islam. Verder maak ik ook geen onderscheid op geloof, want Allah is gewoon een Arabisch woord voor God.
quote:
Gil Galad veroordeeld Extreem-rechts maar is zelf nu extreem rechts bezig.
Onzin, ik heb een gigantische schurfthekel aan extreem-rechts. Ik vind echter niet dat het veroordelen van bijvoorbeeld de islam daaronder valt. Kritiek op het christendom is vaak wel oke, maar als het over de islam gaat slaan al die politiek correcte lui op tilt. Vanwaar dit onderscheid ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')