Maar nu ben ik eigenlijk op zoek naar wat voor een auto's er best goed geschikt voor zijn en nog betaalbaar ook.
En websites waar onderdelen te koop zijn en waar andere mensen hun auto laten zien.
Auto's die mij wel wat leken:
Mitsubishi 3000GT
Mitsubishi Evo VII
Mitsubishi Eclipse
Toyota Supra
Alleen de Eclipse is nog te betalen als hij 2de hands is.
Mijn achterbuur jongen (Vietnamees) heeft een Opel Astra helemaal verbouwd. Ziet er erg mooi uit. Dus daardoor ben ik ook wel aangeslagen.
quote:Betaalbaar zeg je, en die eclipse is dan nog niet echt snel, kun je beter voor dat geld een klein autotje kopen en die verbouwen, dan ben je sneller als je 2ehandse eclipse
Op maandag 21 juli 2003 00:25 schreef DrukVout het volgende:Maar nu ben ik eigenlijk op zoek naar wat voor een auto's er best goed geschikt voor zijn en nog betaalbaar ook.
En websites waar onderdelen te koop zijn en waar andere mensen hun auto laten zien.Auto's die mij wel wat leken:
Mitsubishi 3000GT
Mitsubishi Evo VII
Mitsubishi Eclipse
Toyota SupraAlleen de Eclipse is nog te betalen als hij 2de hands is.
Mijn achterbuur jongen (Vietnamees) heeft een Opel Astra helemaal verbouwd. Ziet er erg mooi uit. Dus daardoor ben ik ook wel aangeslagen.
Verder zou ik ook ff naar een tijdschriften winkel gaan, want ik heb daar laatst nml ook een heel goed boek gehlaad over tunen, er staat van alles in, van adressen tot dingen waar je op moet letten bij tunen. Het gaat om dit boek:
"Tuning & Styling ' 03"
and my alltime personal favorite :
Ford Capri
deze kan je voor 500 tot 1000 kopen en ze hebben een standaard v6 motor die dus (haast) niet kapot te krijgen valt
besides een maat van me heeft een eendje... een eendje.... citroen 2cv6 special V8 twin turbo hij heeft idd een 4 liter V8 motor met 2 turbo's met wastegate's, intercoolers, luchtdrukcompressor op de inlaat en nog veel meer er in gelegd goed voor 600 pk
hij heeft er een 6 bak in liggen en hij gaat op top 325.... dat heeft hij er ook al mee gereden
en hij trekt met 100km/h nog een wheelspin.... en dat met een eendje
hij heeft wel 500 kilo aan versteviging er in gejast natuurlijk!! anders rammelt ie uit elkaar... maar geen eclipse, supra, evo, of wat dan ook wat hem bijhoudt
en het project heeft in totaal 48.000 gulden gekost...
quote:Beetje
Op maandag 21 juli 2003 00:46 schreef YoGi_Berra het volgende:
Jij hebt Fast and the Furious / 2 fast 2 furious gezien
Maaruh, www.veilside.com
www.carzonespecials.com
quote:sorry... ik heb geen fotos..... wel een geluidssample
is het mogelijk dat we wat fotows krijgen te zien van de 2cv
.. would be great
http://members.home.nl/youpclaessen/2cv6%20v8%20-%20duck%20sound.mp3
Sites:
quote:Hier heb ik wat aan!!
Op maandag 21 juli 2003 07:50 schreef Plaguebearer het volgende:
Probeer eens een toyota als je een betaalbare en solide basis wilt hebben. Er is erg veel op de markt op tuninggebied voor oa. Corolla's en Celica's . Een supra is helemaal top, maar weer niet te betalen, of je moet een MkIII kopen. Die heb je al voor zo'n 3000-5000 euro.Sites:
http://www.toyoshop.nl
http://www.fensport.co.uk
Alleen een MK III kan ik niet vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door DrukVout op 21-07-2003 08:06]
quote:succes op FOK jongen, maar met lulverhalen kom je er niet (ik ben het levende bewijs)
Op maandag 21 juli 2003 00:56 schreef Youp het volgende:
mjah ik heb ook nog een ombouprojectje staan... voor over ongeveer anderhalf jaar... dan mag ik namelijk de Citroen Saxo VTS 1,4 van mn moeder overnemen... en dan gaat er een ander motorblok invoor ongeveer 10.000 euro wil ik t dingetje ombouwen dus inclus motorblok en uiterlijk en intrieur... ik ken dan wel de juiste mensen me te helpen met het realisreren daar van
als motorblok heb ik mn keuze nog niet helemaal gemaakt... ik ben aan het denken aan een 2,5 4 cilinder met dubbele turbo's of een 3 liter met dubbele turbo's ofzo... het nadeel is alleen dat een 3 liter zeg maar gerust altijd 6 cilinder is... en dat gaat niet passen
4 cilinder is nog goed passend te maken.... maarja dat zie ik dan wel weer...
besides een maat van me heeft een eendje... een eendje.... citroen 2cv6 special V8 twin turbo
hij heeft idd een 4 liter V8 motor met 2 turbo's met wastegate's, intercoolers, luchtdrukcompressor op de inlaat en nog veel meer er in gelegd goed voor 600 pk
hij heeft er een 6 bak in liggen en hij gaat op top 325.... dat heeft hij er ook al mee gereden
en hij trekt met 100km/h nog een wheelspin.... en dat met een eendje
hij heeft wel 500 kilo aan versteviging er in gejast natuurlijk!! anders rammelt ie uit elkaar... maar geen eclipse, supra, evo, of wat dan ook wat hem bijhoudt
en het project heeft in totaal 48.000 gulden gekost...
![]()
(je verhaal stikt van de dingewn die technisch en budgetair onmogelijk zijn)
ontopic, kijken wat je mooi vind kan je op www.speedoptions.com
edit - soort van flame verwijderd
[Dit bericht is gewijzigd door Ultimora op 21-07-2003 17:52]
edit
de .com werkt al
quote:Nu alleen hopen dat ie oude topic's doorleest. Vooral de laatste paar daarover.
Op maandag 21 juli 2003 17:46 schreef Ultimora het volgende:[..]
succes op FOK jongen, maar met lulverhalen kom je er niet (ik ben het levende bewijs)
(je verhaal stikt van de dingewn die technisch en budgetair onmogelijk zijn)
ontopic, kijken wat je mooi vind kan je op www.speedoptions.com
edit - soort van flame verwijderd
ten tweede klopt dat verhaal over die super eend van geen kanten. Het is allemaal klink klare onzin wat je loopt te blaten man.
maja verder voor een sportiefe, snelle en betaalbare auto kan je ook eens kijken voor een BMW 325/330 oid, dat zijn hele degelijke en ook zeker geen langzame auto`s, als je echt geld teveel heb kan je ook kijken naar een wat oudere M3 ( 99/00 ) Verder zou een Supra wel onwijs gaaf zijn stond er gister nog een paar 100m bij me vandaan in een straat, rode met zwitsers kenteken, echt gave bak!
quote:Dit word mijn volgende
Op maandag 21 juli 2003 00:44 schreef SuPerTje het volgende:
Ford Capri
deze kan je voor 500 tot 1000 kopen en ze hebben een standaard v6 motor die dus (haast) niet kapot te krijgen valt
En een betaalbare BMW 325/330 ook niet.
Ben student en over 2 jaar heb ik dan net 1 jaartje een fulltime baan.
Dan zit een auto van zo een 30.000 er nog niet in.
Hoogstens 10.000.
Maar zoek liever iets van de 6.000 zodat ik er meteen aan kan gaan verbouwen.
Later word het een supra.
quote:Dit is dus een Capri:
Op maandag 21 juli 2003 19:48 schreef DrukVout het volgende:
Die Ford Capri kan ik niet 2de hands vinden ofzo op autotrader/autoweek.En een betaalbare BMW 325/330 ook niet.
Ben student en over 2 jaar heb ik dan net 1 jaartje een fulltime baan.
Dan zit een auto van zo een 30.000 er nog niet in.
Hoogstens 10.000.
Maar zoek liever iets van de 6.000 zodat ik er meteen aan kan gaan verbouwen.Later word het een supra.
quote:
succes op FOK jongen, maar met lulverhalen kom je er niet (ik ben het levende bewijs)
(je verhaal stikt van de dingewn die technisch en budgetair onmogelijk zijn)
Vertel mij eens waarom dat niet mogelijk is??? die eend he die ziet er alleen nog maar uit als een eend... het is geen eend meer... het is meer een kap van een eend alles er onder is verandert... en als jij jaloers bent op iemand die dat WEL kan betalen is dat JOU probleem niet het mijne.... en mag het toevallig ook een vriend van mij zijn... kijk eens op www.dubsport.com daar leggen ze 2 VR6 motorblokken in 1 golfje... met 2 versnellingsbakken enz. enz. dat kan ook waarom kan je dan geen eend ombouwen en er een V8 in leggen??? met een haakse slijper en een lasapparaat en heel veel staal bereik je veel... mag je me dat eens uitleggen.... knappe jonge als je me kan uitleggen waarom het NIET gaat...
Ultimora wannabe
quote:zeker heb ik daar wel van gehoord ik doe btw niet voor niets een opleiding motorvoertuigen.....
Youp jongetje, zeker nog nooit van stijfheid, carrosserie, remmen, vering, en dat soort dingen gehoort.
Ultimora wannabe
en NOGMAALS hij heeft dat hele ding omgebouwd!!! van de buitenkant lijkt het een eend.. onder zn huidje is het een hitech racemonster... zijn gewicht is van 500 kilo naar 1050 gegaan en NIET alleen door het motorblok....
kijk daar maar eens een MINI met een V8 er in en dit is niet die bekende wat ik bedoelde... er zijn er dus nog wel meer... en in een eend is VEEEL meer plaats als in een MINI....
jij lult over die eend en die willen we zien.
en geen mini.
we hebben hier genoeg crap gehad @pta.
Van boven bont, van onder stront.
bewijs nu eerst maar es wat anders kom je niet bepaald geloofwaardig over mijn waarde.
quote:Dat was een Mitsubishi Eclipse, maar dan zijn groene vriend waar zo snel ff geen foto van kon vinden. Want naar mijn weten rijd er hier in Nederland geen groene Supra rond
Op maandag 21 juli 2003 19:45 schreef DrukVout het volgende:
Nou ik heb laatst een Supra heel snel voorbijzien komen.
Ik zat samen met mijn vriendin in der autotje bovenop de brug te wachten. Toen er eentje voorbijschoot.
Was een donkergroene met 2 van die Viper strepen en een mekano achterspoiler. Zag er opzich erg mooi uit behalve de strepen en de spoiler.
quote:of hij heeft die groene getunede del sol van de slh gezien
Op maandag 21 juli 2003 23:19 schreef jacco het volgende:[..]
Dat was een Mitsubishi Eclipse, maar dan zijn groene vriend waar zo snel ff geen foto van kon vinden. Want naar mijn weten rijd er hier in Nederland geen groene Supra rond
Ik zou het zo ook niet weten over die groene suup, en dan nog, wie gaat zijn/haar supra nu dan verminken met viper striping
quote:Dat het altijd een fiat blijft wat je er ook aan verspijkerd.
Op maandag 21 juli 2003 23:20 schreef uppie83 het volgende:
Wat denken jullie van een Fiat Bravo GT ???
helaas voor je mijn enige echte eerlijke, uit de grond van mijn hart komende mening
quote:Ik woonde in een dorpje. Zo een met veel te weinig mensen en veel te veel farmer-joe's
Op maandag 21 juli 2003 23:16 schreef Tjabbo het volgende:
die mini kan iedereen vinden.jij lult over die eend en die willen we zien.
en geen mini.we hebben hier genoeg crap gehad @pta.
Van boven bont, van onder stront.bewijs nu eerst maar es wat anders kom je niet bepaald geloofwaardig over mijn waarde.
Die bedoel je?
quote:
die mini kan iedereen vinden.
jij lult over die eend en die willen we zien.
en geen mini.we hebben hier genoeg crap gehad @pta.
Van boven bont, van onder stront.bewijs nu eerst maar es wat anders kom je niet bepaald geloofwaardig over mijn waarde
je kan me op mn woord geloven... ok dat doe jij dus niet maar ik heb ook een hekel aan mensen die onzin lullen... ik zit dagelijks op het 50cc forum en daar komen ze ook genoeg!! als ik me ergens aan erger is het wel aan die mensen.... maar goed ik heb geen foto's voor je tenminste geen foto waar je op kan zien wat er in ligt... ik HAD wel een foto waar je zn turbodruk meter op zag en de kilometerteller die op 320 stond ongeveer... maar goed intusse is mijn computer een keer gecrashed >> alles kwijt... natuurlijk dit kan iedereen zeggen dat weet ik maar ik lul geen onzin uit mn nek... serieus niet.... als enig echt bewijs heb ik die geluidssample voor jullie.. ok ik zal een foto uploaden maar aan die foto zie je niet wat er onder de motorkap ligt.... het is gewoon en foto van de neus.... d8 ik... ik ga m nu ff uploaden n post m zo wel...
quote:Dat wil zeggen dat .... tja ik ben nog redelijke auton00b, maar ik zag deze van de week rijden (ongeveer) en vond em wel mooi, dus nog ff wat info verzameld.
Op maandag 21 juli 2003 23:23 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Dat het altijd een fiat blijft wat je er ook aan verspijkerd.
helaas voor je mijn enige echte eerlijke, uit de grond van mijn hart komende mening
quote:nee... in deze ligt een 4 liter Chevy V8....
Ik woonde in een dorpje. Zo een met veel te weinig mensen en veel te veel farmer-joe's
Een daarvan had een porsche en een eend. En daarna alleen de eend nog. De porsche was niet dood, maar zat in de eend. Ooit een eend van 0 tot 100 in 5s zien gaan? Nope, ik ook niet. Brede banden eronder, verder redelijk standaard
Die bedoel je?
op de eerste foto kan je zijn turbodrukmeter zien zitten... dat ronde grijze ding onder de achteruitkijkspiegel...... maar goed... dat zijn natuurlijk nog geen harde bewijzen.... ik heb verder nog 2 foto's waar je ook geen fuck aan hebt... een stapel banden van het ding en een foto van zn sportuitlaat.... t achterste gedeelte alleen...... maar goed voor de mensen die het willen geloven de mensen die het niet willen geloven
niet iedereen in deze wereld kickt er op om onzin te vertellen.... t spijt me maar ik ben gewoon maar een auto liefhebber...
quote:deze duikt daar nog onder met 600 pk bij 1050 kilo.....
Ooit een eend van 0 tot 100 in 5s zien gaan?
quote:
*kuch kuch*
Hij heeft geen 2 turbo's en intercoolers, maar een beetje aandikken mag wel
ja hij heeft een BIturbo oftewel dubbele turbo... en daar horen ook 2 intercoolers bij en 2 wastegates simpel he :S
4liter Chevy V8
2 turbo's (ofwel 1 biturbo)
2 intercoolers
2 wastegates
race zuigers
hoge compressie kop
sportuitlaat van Sebring
een compressor op de luchtinlaat omdat hij zelf niet genoeg aanzoog
6 versnellingsbak
snellere nokkenassen
meer weet ik niet meer uit mn hoofd maar hij zal er vast nog wel het een en ander meer aan hebben gedaan...
dit alles resulteert in een slordige 600pk... en een verbruik van SLURP
Helaas voor je haal ik de turbodruk meter er zo niet uit bij die foto, en heb ik nog steeds geen v8 gezien.
Die sebring uitlaat komt me wat ongeloofwaardig voor, maar heel misschien zou dat nog kunnen.
Maar volgens mij pakt iemand met een v8 twinturbo wel een iets meer high-end uitlaat zoals hks ofzo.
oh ja, en ik heb mijn twijfels of het geheel wel past.
zoeken met google op chevy v8 en chevy v8 twin turbo laat monsterlijk grote blokken zien.
* Tjabbo sceptic?
Back 2 the order off this topic please.
Wat voor Eclipse serie is dat precies?
Want die nieuwste zijn volgens mij wat korter.
En wat hoger aan de achterkant.
Het had ook een eclipse kunnen wezen die groene op de brug. Maar hij ging een beetje te snel voorbij om het goed te zien. En dan lult mijn vriendin ook nog tegen me en dan is het zo lullig om te zeggen "houd je smoel". Enige wat ik uitkraamde was "Die wil ik ook!!!"
[Dit bericht is gewijzigd door DrukVout op 24-07-2003 22:53]
quote:Die Eclipse vam de foto is van 95 tot 99 geproduceerd. Hij is in 1990 op de markt gebracht en die is tot 94 onveranderd gebleven. Nu heb je dus de 2000 versie en die loopt nog steeds.............
Op donderdag 24 juli 2003 22:30 schreef DrukVout het volgende:
Blablabla wat een gelul over een eend.
Ik wil een zwaam en geen rode eend die zijn veren verliest als hij uit het water opstijgt.Back 2 the order off this topic please.
Wat voor Eclipse serie is dat precies?
Want die nieuwste zijn volgens mij wat korter.
En wat hoger aan de achterkant.Het had ook een eclipse kunnen wezen die groene op de brug. Maar hij ging een beetje te snel voorbij om het goed te zien. En dan lult mijn vriendin ook nog tegen me en dan is het zo lullig om te zeggen "houd je smoel". Enige wat ik uitkraamde was "Die wil ik ook!!!"
(Als jij graag een auto wilt tunen, dan vind ik dat prima, het is alleen maar een tip, standaard auto + geld wat in je tuning zit = vaak gelijk een snelle auto, kun je beter wat langer doorsparen en er na verkoop meer voor terugkrijgen denk ik dan )
Ohja, om toch even iets aan je topictoe te voegne (links), ik denk dat je het beste op zoek kunt gaan bij autoclubs van dat automerk/type. Meestal hebben die ook wel een forum, met een los subforum voor tuning/mods.
Tom thanx.
Alles wat je dan aan je auto doet heeft ook meteen veel effect.
quote:ff voor de duidelijkheid.. heb je ooit (behalve op die 2 ferrari's en lingenfelter corvettes) een auto gezien met de ruimte voor 2 turbo's??? EN de bijbehorende intercooler(s)????? ik iig niet, en neem maar ff voor het gemak aan i know cars... zelfs in de tuing branche is dat ZEER erxtreem, dan heb je vaker een enkele turbo.... voor 2 is dr vaak bijna nooit ruimte voor...
Op dinsdag 22 juli 2003 00:34 schreef Youp het volgende:
het gaat ook 'slechts' om een 4 liter die zwaar getuned is..... ik zal ff opnoemen wat ik weet wat hij er in heeft liggen...4liter Chevy V8
2 turbo's (ofwel 1 biturbo)
2 intercoolers
2 wastegates
race zuigers
hoge compressie kop
sportuitlaat van Sebring
een compressor op de luchtinlaat omdat hij zelf niet genoeg aanzoog
6 versnellingsbak
snellere nokkenassenmeer weet ik niet meer uit mn hoofd maar hij zal er vast nog wel het een en ander meer aan hebben gedaan...
dit alles resulteert in een slordige 600pk... en een verbruik van SLURP
ohja waar volg je je opleiding? apeldoorn?
quote:He je vergeet de supra en de skyline
Op vrijdag 25 juli 2003 01:10 schreef Ultimora het volgende:[..]
ff voor de duidelijkheid.. heb je ooit (behalve op die 2 ferrari's en lingenfelter corvettes) een auto gezien met de ruimte voor 2 turbo's??? EN de bijbehorende intercooler(s)????? ik iig niet, en neem maar ff voor het gemak aan i know cars... zelfs in de tuing branche is dat ZEER erxtreem, dan heb je vaker een enkele turbo.... voor 2 is dr vaak bijna nooit ruimte voor...
ohja waar volg je je opleiding? apeldoorn?
quote:fok vergeten te vermelden dat het alleen over V8's ging... 6 cylinders bedoelde ik absoluut nie...
Op vrijdag 25 juli 2003 11:49 schreef jacco het volgende:[..]
He je vergeet de supra en de skyline
pff over turbo's gesproken
quote:Oh oke
Op vrijdag 25 juli 2003 14:32 schreef Ultimora het volgende:[..]
fok vergeten te vermelden dat het alleen over V8's ging... 6 cylinders bedoelde ik absoluut nie...
quote:daar moet je gewoon ruimte voor maken.....ok, misschien dattie niet meer op de weg mag daarna vanwege uitstekende objecten (je zult de motorkap even moeten oprekken e.d. maar t zal erin gaan passen...desnoods met gepast geweld
Op vrijdag 25 juli 2003 01:10 schreef Ultimora het volgende:[..]
ff voor de duidelijkheid.. heb je ooit (behalve op die 2 ferrari's en lingenfelter corvettes) een auto gezien met de ruimte voor 2 turbo's??? EN de bijbehorende intercooler(s)????? ik iig niet, en neem maar ff voor het gemak aan i know cars... zelfs in de tuing branche is dat ZEER erxtreem, dan heb je vaker een enkele turbo.... voor 2 is dr vaak bijna nooit ruimte voor...
quote:Succes dan maar
Op vrijdag 25 juli 2003 16:26 schreef DrukVout het volgende:
[afbeelding]
Zo iets vind ik wel wat om mee te beginnen.
quote:Gewoon zoals ik het zeg. Als je daar mee wilt beginnen zou ik mijn portemenee alvast lostrekken. En dan wens ik je veel succes
Op vrijdag 25 juli 2003 20:58 schreef DrukVout het volgende:[..]
Hoezo?
quote:1: ESi (nogmaals) geen DOHC, maar SOHC dus... (en trommelremmen achter) en ombouwen naar VTi is een te dure optie.
Op vrijdag 25 juli 2003 16:26 schreef DrukVout het volgende:
[afbeelding]
Zo iets vind ik wel wat om mee te beginnen.
quote:Kost 8500
Op zaterdag 26 juli 2003 13:12 schreef jacco het volgende:[..]
Gewoon zoals ik het zeg. Als je daar mee wilt beginnen zou ik mijn portemenee alvast lostrekken. En dan wens ik je veel succes
quote:Ja... maar een Elise is wel een vet stuk sneller. Heb zelf 38000 florijnen betaald voor die VTi. Dan ga je standaard nog maar in 8 sec naar de 100. Die ESi doet daar langer over. Elise doet 't in 6 seconden, geloof ik.
Op zondag 27 juli 2003 12:49 schreef DrukVout het volgende:[..]
Kost 8500
Naja nogaltijd goedkoper als een elise ofzo dat boven word aangeraden
quote:Ja hallo,
Op zondag 27 juli 2003 14:24 schreef Googolplexian het volgende:[..]
Ja... maar een Elise is wel een vet stuk sneller. Heb zelf 38000 florijnen betaald voor die VTi. Dan ga je standaard nog maar in 8 sec naar de 100. Die ESi doet daar langer over. Elise doet 't in 6 seconden, geloof ik.
quote:dat gaat zeker wel.. ik weet dat er minimaal al 2 in nederland zijn (fotoos van gezien)
Op maandag 21 juli 2003 23:00 schreef Youp het volgende:[..]
Vertel mij eens waarom dat niet mogelijk is??? die eend he die ziet er alleen nog maar uit als een eend... het is geen eend meer... het is meer een kap van een eend alles er onder is verandert... en als jij jaloers bent op iemand die dat WEL kan betalen is dat JOU probleem niet het mijne.... en mag het toevallig ook een vriend van mij zijn... kijk eens op www.dubsport.com daar leggen ze 2 VR6 motorblokken in 1 golfje... met 2 versnellingsbakken enz. enz. dat kan ook waarom kan je dan geen eend ombouwen en er een V8 in leggen??? met een haakse slijper en een lasapparaat en heel veel staal bereik je veel... mag je me dat eens uitleggen.... knappe jonge als je me kan uitleggen waarom het NIET gaat...
quote:Advies: Ga dan voor een 1990+ CRX (model ED9) VTEC. (Vorige model)... WEL met leer van binnen en nog sneller dan de Del Sol ook.
Op maandag 28 juli 2003 08:21 schreef DrukVout het volgende:[..]
Ja hallo,
Hoe kan ik dat betalen als ik 1 jaar van school ben en net een baan heb.
Niet dus.
Die ESi moet wel lukken na een jaartje sparen. Maar die Elise lukt echt niet.
Weet ook wel iemand die er een paar heeft staan.
http://www.2cv.nl/publicaties/v8/
Allemaal leuk en aardig hoor, maar het rijdt natuurlijk voor geen ene meter, en ik zou er niet boven de 120 in willen zitten.
quote:Watvoor een start kapitaal heb jij dan? want als je al over een elise begint als eerste auto vind ik dat toch best knap.
Op zondag 27 juli 2003 12:49 schreef DrukVout het volgende:[..]
Kost 8500
Naja nogaltijd goedkoper als een elise ofzo dat boven word aangeraden
quote:2de hands he.
Op maandag 28 juli 2003 21:53 schreef jacco het volgende:[..]
Watvoor een start kapitaal heb jij dan? want als je al over een elise begint als eerste auto vind ik dat toch best knap.
quote:21K euro te betalen en dat is de goedkoopste die ik ben tegengekomen...
Op maandag 28 juli 2003 22:12 schreef DrukVout het volgende:[..]
2de hands he.
Dan zijn ze aardig te betalen.
quote:effe doorsparen... 35k¤ heb je 'n NSX
Op dinsdag 29 juli 2003 13:39 schreef knillis het volgende:[..]
21K euro te betalen en dat is de goedkoopste die ik ben tegengekomen...
quote:ik heb ze al gezien voor 25k hierro
Op dinsdag 29 juli 2003 14:13 schreef Googolplexian het volgende:[..]
effe doorsparen... 35k¤ heb je 'n NSX
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |