abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11894596
Mijn kabelaar is UPC, en biedt maar 20,25 zenders ofzo.
Er is nooit wat op tv!

Ik wil HBO, CBS, NBC, Sky channel, E-Online, Soap tv!!!
Toen ik in de VS was was er altijd wat leuks op tv. Ook zie je de nieuwste afleveringen van series die je hier pas 3 jaar later ziet.

Ik vind het vreemd dat we deze zenders niet ook hier kunnen ontvangen.
Zelfs niet per satelliet. Maar er is ook geen (betaalde) webtv dienst waarmee je deze channels kunt zien.

Of wel?

pi_11894662
TvOnline, dat is een programma waarmee je veel zenders kan ontvangen!
quote:
There are 201 built-in TV channels and 137 radios on TVonline, including China(Chinese and Guangdong dialect) and many other countries, such as USA, UK, Japan, France, German, Singapore, South Korea, Canada, Switzerland, Malay, Australia and Mongolia... Using TVonline, you can know the world in home; Using TVonline, you can watch the televisions of your homeland ever if you are in other country.
heb alleen geen idee welke!
maar dat zal wel op de website staan

http://gigo.nease.net/tveng/index.htm

pi_11894708
Hm interesting!Ik ga het eens eventjes testen. I'll be back.
pi_11894788
Lijkt me ook wel wat, of Britse zenders als ITV, Channel 4 en 5... daar zou ik best nog eens naar kijken..

Maar in plaats daarvan hebben we 3 duitse, 2 franse zenders en talloze andere oninteressante zenders...

zondag 20 juli 2003 @ 18:24:58 #5
46305 succubus
helhoer in het nederlands
pi_11894853
ESPN, Fox Sports, Fox News, CNBC en MSNBC zijn via de satelliet te ontvangen maar ik betwijfel of dat de meest interessante zenders zijn. Als je gebrek hebt aan leuke programma's is een schotel sowieso een leuke optie, ik verveel me nooit meer als ik TV ga kijken.
pi_11894918
Multikabel heeft ongeveer 41 verschillende zenders. Echt megacool
pi_11894921
quote:
Op zondag 20 juli 2003 18:24 schreef succubus het volgende:
ESPN, Fox Sports, Fox News, CNBC en MSNBC zijn via de satelliet te ontvangen maar ik betwijfel of dat de meest interessante zenders zijn. Als je gebrek hebt aan leuke programma's is een schotel sowieso een leuke optie, ik verveel me nooit meer als ik TV ga kijken.
Ik heb al een schotel maar er zit toch wel veel crap tussen.
Ik kijk veel VH1, CNN, Discovery; heb dus een voorkeur voor de VS channels.
  zondag 20 juli 2003 @ 18:31:41 #8
46305 succubus
pi_11894982
quote:
Op zondag 20 juli 2003 18:28 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik heb al een schotel maar er zit toch wel veel crap tussen.
Ik kijk veel VH1, CNN, Discovery; heb dus een voorkeur voor de VS channels.

er zit inderdaad crap tussen maar het hangt er ook vanaf waar je hem op uit richt. Ik heb er een motor op waardoor ik meer dan tienduizend radio en TV-zenders kan krijgen. Op de Scandinavische satellieten worden bijvoorbeeld ook veel leuke series uitgezonden, gewoon Engels gesproken.
  zondag 20 juli 2003 @ 18:32:46 #9
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_11895011
quote:
Op zondag 20 juli 2003 18:14 schreef _Administr8or_ het volgende:
TvOnline, dat is een programma waarmee je veel zenders kan ontvangen!
[..]

heb alleen geen idee welke!
maar dat zal wel op de website staan

http://gigo.nease.net/tveng/index.htm

Zeg, euhm veel van die zenders in de menuutjes zijn grijs, moet je dan registreren.. jij klinkt als heavy user ervan, dus vertel ons even de kneepjes, want het lijkt een megacool proggie
  zondag 20 juli 2003 @ 18:37:33 #10
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_11895082
Jaaaaahhhhh!!! Ik wil ook HBO en en en al die andere thingies
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 20 juli 2003 @ 18:38:25 #11
16715 Mylene
*schatje*
pi_11895095
quote:
Op zondag 20 juli 2003 18:21 schreef Jape het volgende:
Lijkt me ook wel wat, of Britse zenders als ITV, Channel 4 en 5... daar zou ik best nog eens naar kijken..
Schatje heeft Sky Digibox.
  zondag 20 juli 2003 @ 18:39:13 #12
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_11895103
quote:
Op zondag 20 juli 2003 18:38 schreef schatje het volgende:

[..]

Hoi Schatje
pi_11895117
Ik heb een Amerikaanse maat en die snakt naar American Football op tv.
Dat is dus gewoon niet mogelijk!
Alleen Sky Sports UK zendt het uit in Europa maar dat is met de Astra satelliet niet te ontvangen.

Hoe is het mogelijk dat je niet ALLES kan zien wat je wilt waar dan ook ter wereld! De techniek is daar lijkt me.

zondag 20 juli 2003 @ 18:40:29 #14
16715 Mylene
*schatje*
pi_11895125
quote:
Op zondag 20 juli 2003 18:39 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hoi Schatje

Hallo lieverd .
  zondag 20 juli 2003 @ 18:47:09 #15
40584 Bushmaster
Microschoft
pi_11895215
quote:

[..]

Net als Sky Radio, elke dag hetzelfde en dan 10 x herhalen
Eigen brokjes eerst.
pi_11895221
quote:

[..]

Wat is dat precies, en hoe kan je het krijgen? Ik dacht dat je hier ITV mee kan ontvangen, maar zeker weten doe ik het niet...
  zondag 20 juli 2003 @ 18:47:36 #17
46305 succubus
pi_11895224
quote:
Op zondag 20 juli 2003 18:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Alleen Sky Sports UK zendt het uit in Europa maar dat is met de Astra satelliet niet te ontvangen.

Hoe is het mogelijk dat je niet ALLES kan zien wat je wilt waar dan ook ter wereld! De techniek is daar lijkt me.

1: transponderruimte op satellieten is beperkt.
2: het aantal satellieten is beperkt
3: copyright en andere auteursrechten belemmeren dat

ik vind het nog steeds belachelijk dat je bijv. in het buitenland geen abonnement kunt afsluiten op CanalDigitaal NL.

overigens is het hele BBC-pakket sinds kort gratis te bekijken op de Astra2. incl. BBC1, BBC2, BBC3, BBC4, BBCi, ITV news, Sky news, cBBC en no veel meer.

pi_11895316
TVonline werkt voor HBO , dat is ongeveer de enigste amerikaanse zender die ze aanbieden , de rest allemaal koreaanse e.d
-------------------------------------
  zondag 20 juli 2003 @ 18:52:28 #19
16715 Mylene
*schatje*
pi_11895329
quote:
Op zondag 20 juli 2003 18:47 schreef Qi het volgende:

[..]

Wat is dat precies, en hoe kan je het krijgen? Ik dacht dat je hier ITV mee kan ontvangen, maar zeker weten doe ik het niet...

copy/paste ander topic:

Schatje heeft dus een Sky Digibox waar mee ik zenders als ITV, Channel 4 enzo kan ontvangen.Is eigenlijk alleen bestemd voor de Engelse markt, dus beetje illegaal.De Sky Viewing Card voor 'free to air' kanalen, waaronder eerder genoemde zenders, is sowieso gratis mits je een UK adres heb.En mijn reciever staat dus ook geregistreerd op een Engels adres.Ik heb hem via kennisen daar.Voor nog meer zenders, Sky Movie's enzo, moet je maandelijks bijbetalen.En dat kan behoorlijk oplopen.

Er zijn ook hier dealers die Sky Digiboxen verkopen, klik hier.Daar kost zo'n compleet pakket 555 euro.

Verder worden ze ook aangeboden op Ebay, zijn boxen die 'out of contract' zijn.

zondag 20 juli 2003 @ 18:54:47 #20
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_11895383
quote:
Op zondag 20 juli 2003 18:40 schreef schatje het volgende:

[..]

Hallo lieverd .

Compleet offtopic, maar ik wil ff melden dat jij bijna precies dezelfde smaak/mening hebt als ik in heel veel dingen

dat spaart me erg veel reply's uit dus het gaat wel ten koste van mijn post aantal

pi_11895453
quote:
Op zondag 20 juli 2003 18:52 schreef schatje het volgende:

[..]

copy/paste ander topic:

Schatje heeft dus een Sky Digibox waar mee ik zenders als ITV, Channel 4 enzo kan ontvangen.Is eigenlijk alleen bestemd voor de Engelse markt, dus beetje illegaal.De Sky Viewing Card voor 'free to air' kanalen, waaronder eerder genoemde zenders, is sowieso gratis mits je een UK adres heb.En mijn reciever staat dus ook geregistreerd op een Engels adres.Ik heb hem via kennisen daar.Voor nog meer zenders, Sky Movie's enzo, moet je maandelijks bijbetalen.En dat kan behoorlijk oplopen.

Er zijn ook hier dealers die Sky Digiboxen verkopen, klik hier.Daar kost zo'n compleet pakket 555 euro.

Verder worden ze ook aangeboden op Ebay, zijn boxen die 'out of contract' zijn.

En moet je dan ook iedere maand wat betalen ofzo, of is het eenmalig zo'n ding kopen en je kunt die zenders ontvangen?
  zondag 20 juli 2003 @ 18:59:58 #22
16715 Mylene
*schatje*
pi_11895507
quote:
Op zondag 20 juli 2003 18:54 schreef Vivi het volgende:

[..]

Compleet offtopic, maar ik wil ff melden dat jij bijna precies dezelfde smaak/mening hebt als ik in heel veel dingen

Louis Vuitton .
quote:
dat spaart me erg veel reply's uit dus het gaat wel ten koste van mijn post aantal
Ken je deze al???

http://www.fok.nl/~danny/totalsnew.fok

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 20-07-2003 19:06]

zondag 20 juli 2003 @ 19:09:24 #23
16715 Mylene
*schatje*
pi_11895713
quote:
Op zondag 20 juli 2003 18:58 schreef Qi het volgende:

[..]

En moet je dan ook iedere maand wat betalen ofzo, of is het eenmalig zo'n ding kopen en je kunt die zenders ontvangen?

Het is maar net wat jij wilt.Als jij andere pakketen erbij wilt ontvangen zul je moeten dokken, maandelijks dus.
pi_11896040
quote:
Op zondag 20 juli 2003 19:09 schreef schatje het volgende:

[..]

Het is maar net wat jij wilt.Als jij andere pakketen erbij wilt ontvangen zul je moeten dokken, maandelijks dus.

Maar je hebt dus ook zender waar je niet voor hoeft te betalen? Welke zenders krijg je gratis en zijn die een beetje de moeite waard?
  zondag 20 juli 2003 @ 19:45:30 #25
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_11896367
quote:
ESPN op Orbit
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  zondag 20 juli 2003 @ 19:49:17 #26
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_11896422
Ik wil vooral The WB en CBS.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  zondag 20 juli 2003 @ 20:17:00 #27
46305 succubus
pi_11896933
quote:
Op zondag 20 juli 2003 19:49 schreef SmashBro het volgende:
Ik wil vooral The WB en CBS.
Kun je allebei niet krijgen in Europa.
CBS kun je af en toe wel zien, bijvoorbeeld David Letterman wordt op de CBS-stream uitgezonden 's nachts, ter distributie door Europa.
Enige optie is te verhuizen naar locatie die meer naar het westen ligt (de Azoren bijvoorbeeld).
pi_11905513
quote:
Op zondag 20 juli 2003 19:45 schreef BAZZA het volgende:

[..]

ESPN op Orbit

Ik keek net op www.orbit.net en het aanbod bevalt me! Er zijn Nederlandse dealers.
Je hebt alleen een speciale decoder nodig. Maar op de dealersite stond niks over de prijs..wat betaal je nou voor het pakket?
  maandag 21 juli 2003 @ 12:21:54 #29
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_11908122
Ik heb een idee, TS
Neem een Canal+ Abonnement ism een Schotel dan heb je veel US zenders en ook nog AL Jazeera.

En het beeld is DVD Kwaliteit en niet zo lelijk als via de Kabel

Ik ben er dik tevreden mee!

Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_11909484
quote:
Op maandag 21 juli 2003 12:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb een idee, TS
Neem een Canal+ Abonnement ism een Schotel dan heb je veel US zenders en ook nog AL Jazeera.

En het beeld is DVD Kwaliteit en niet zo lelijk als via de Kabel

Ik ben er dik tevreden mee!

Ja, maar de echt leuke Amerikaanse zenders heb je dan niet. Ik bedoel dan CBS, PBS, FOX, ABC, etc.

Hier kun je trouwens heel veel zenders vinden, waaronder ook veel Amerikaanse: www.wwitv.com

maandag 21 juli 2003 @ 14:44:20 #31
46305 succubus
pi_11911737
quote:
Op maandag 21 juli 2003 10:08 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik keek net op www.orbit.net en het aanbod bevalt me! Er zijn Nederlandse dealers.
Je hebt alleen een speciale decoder nodig. Maar op de dealersite stond niks over de prijs..wat betaal je nou voor het pakket?

Je moet informeren bij een gecertificeerde Orbit dealer.
Orbit wordt uitgezonden op de Arabsat (26 oost) voor de in Arabië gestationeerde Amerikaanse militairen. Kost wel behoorlijk veel geld en ik vind het aanbod niet eens zo indrukwekkend.
pi_11911840
Er zijn ook een heleboel zenders die ik wil kunnen ontvangen, maar ja.
Bijvoorbeeld al die amerikaanse zenders en de commerciele omroepen van belgie en engeland. Nu heb ik enkel de publieke
pi_11912087
quote:
Op maandag 21 juli 2003 14:47 schreef ramses het volgende:
Er zijn ook een heleboel zenders die ik wil kunnen ontvangen, maar ja.
Bijvoorbeeld al die amerikaanse zenders en de commerciele omroepen van belgie en engeland. Nu heb ik enkel de publieke
Ja, die commerciele omroepen uit Belgie lijkt me ook wel interessant. Hoeveel commerciele zenders heeft Belgie eigenlijk? En zijn die zenders een beetje interessant?
pi_11912311
quote:
Op maandag 21 juli 2003 14:57 schreef Qi het volgende:

[..]

Ja, die commerciele omroepen uit Belgie lijkt me ook wel interessant. Hoeveel commerciele zenders heeft Belgie eigenlijk? En zijn die zenders een beetje interessant?

Ik ken alleen VT4. En daar hebben ze volgens mij best leuke programmas. Ik ga maar es een mailtje sturen naar Delta tv ik zit hier tenslotte al bijna in belgie, dus waarom zouden ze het niet in het standaard pakket stoppen??
  maandag 21 juli 2003 @ 23:12:59 #35
46305 succubus
pi_11923839
Heeft wederom te maken met auteursrechten. België is ook 1 van de weinige Europese landen die geen enkele zender op een satelliet heeft.
(muv. TMF BE en BVN (in samenwerking met de Wereldomroep NL)).

Ik weet ze niet allemaal maar wel een aantal, VRT, Ketnet, Kanaal2, VTM, VT4, Vitaya, TMF BE.

dinsdag 22 juli 2003 @ 00:03:26 #36
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_11925286
Je kunt Sky Digital afnemen in Nederland via http://www.wwsat.nl - maar dan moet je wel meteen ook de apperatuur (schotel, ontvanger) bij hen kppen. Je kunt dan een groot aantal goede Engelse zenders ontvangen, en met goede series liggen die meestal maar een paar weken of een paar maanden achter op Nederland.

Echt Amerikaanse TV stations is niet mogelijk. Er gaat een beperkte hoeveelheid zenders naar Amerikaanse legerbases in Duitsland en in de Golfregio, dus het satelliet signaal is er wel..... alleen zit deze op een leger-satelliet en zit hier een leger-encryptie op en kun je deze dus niet ontvangen met een gewone schotel en digitale satelliet ontvanger. Bovendien zit je met het tijdsverschil en moet je alles onderhand opnemen

Ik kan trouwens kijken naar deze lijst met TV kanalen in de VS

Dat er geen goede Amerikaanse zenders in Europa te zien zijn (of op Internet) heeft voornamelijk te maken met uitzendrechten. Maar Sky Digital is een leuk alternatief, en als ik ooit weer es in Nederland ga wonen dan komt dat zeker in huis

Maarr...eehm... dat je Soap TV leuk vondt was een grapje toch??

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 22 juli 2003 @ 00:09:16 #37
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_11925456
quote:
De techniek wel. Nu de uitzendrechten nog....

Het gaat allemaal om GELD lieverd.

-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_11925599
Ik wil meer Duitse zenders. Heb er nu 6 op de kabel, veeeeeeeeeeel te weinig!
  dinsdag 22 juli 2003 @ 00:19:12 #39
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_11925714
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 00:14 schreef ChrisJX het volgende:
Wat mis je dan zoal aan Duitse programma's?
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  dinsdag 22 juli 2003 @ 00:27:40 #40
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_11925909
quote:
Satelliet schotel aanschaffen! Heb je er meteen een stuk of 40 geloof ik...... Doordat die Duitsers alles nasynchroniseren hoeven ze zich niet zo druk te maken over uitzendrechten
-
  dinsdag 22 juli 2003 @ 00:38:14 #41
16715 Mylene
*schatje*
pi_11926113
quote:
Op zondag 20 juli 2003 19:26 schreef Qi het volgende:

[..]

Maar je hebt dus ook zender waar je niet voor hoeft te betalen? Welke zenders krijg je gratis en zijn die een beetje de moeite waard?

Onder ander ITV, Channel 4 + 5, en die zijn zeker de moeite waard .

Maar ik las zojuist dat Sky gaat stoppen met de Sky Cards:

http://www.bbc.co.uk/reception/dsat_card_never_sky.shtml

Gelukkig heb ik de donkere kaart ook.

.

pi_11928284
quote:
Op zondag 20 juli 2003 18:32 schreef Caipirinhia het volgende:

[..]

Zeg, euhm veel van die zenders in de menuutjes zijn grijs, moet je dan registreren.. jij klinkt als heavy user ervan, dus vertel ons even de kneepjes, want het lijkt een megacool proggie

Check eMule/eDonkey/Shareaza is

Hmm, schijnt niet echt een super proggie te zijn, van sharereactor.com:

"The crack works, good work sharereactor.

as for the program itself, i'm not very impressed. the concept is good, watch tv on your computer without any plugins. unfortunatly, it doesn't work very well with this program. 99% of the channels, i've never heard. its mainly chinese, vietnamese, japanese etc channels. the people who made the show are probably from these areas, as you can tell by all the grammatical/spelling errors in the help file.

I haven't heard of hardly any of the channels. the only channels i've heard of are mtv, australian music channel v, and HBO. australian mtv works, channel v doesn't connect on any of the 3 servers, and hbo doesn't connect at all.
if it only had good channels, and if it actually connected, then maybe the program would be good.

debonair, read the nfo file before coming on here. in fact, you should read the nfo file before you even open the program. the nfo file tells you how to crack the program. the error message you get is the serial code. you type in a randomn number, then you get an error message. the error message IS THE REGISTRATION CODE. the numbers you got is the registration code. it says that in the nfo file, but i guess you didn't read that."

Toch maar niet installeren

[Dit bericht is gewijzigd door A.l.e.x op 22-07-2003 05:38]

pi_11928312
Goed... laat ik jullie gelijk even uit je droom helpen...

Amerikaanse TV sucks.... het is een medium dat binnenkort ten onder gaat.... soort Titanic...

200+ Kanalen met veelal herhalingen of gewoon 100x het zelfde concept, maar net even anders (bv reality tv). Verder natuurlijk ontzettend veel reclames.. Films die voor weken achtereen elke avond worden uitgezonden. Daarna verhuizen ze naar een ander kanaal om als "TV-Premier" uitgezonden te worden. Meeste films zijn dan ook nogs gehalveerd, ingeknipt om huis-boom-beest safe te maken. Verder de nodig "news" zenders waar het elk uur van de dag "breaking news" is om dat er weer een nieuwe Time Warner (CNN), FOX (FOX News), Disney (ABC) film uit komt, of net op dvd is verschenen. Kortom bagger televisie... het enig licht puntje is BBC America... maar om daar nou elke maand zoveel geld te betalen om 300 onnodige zenders te hebben....

pi_11928321
Amerikaanse zender die het waard zijn om naar te kijken

- Alle Discovery channels
- History Channel

de rest... een massale brei pulp die draait op herhalingen (Alien Resucrection nu al 4x in 2 weken voorbij zien komen)

Wheel of fortune, Jeopardy, who want's to be a milionare, Joe millionaire en nog andere achterlijke realTV zooi.

MTV alleen muziek die gericht is op de zwarte bevolking van America met afgezaagde R&B (en het trieste dieptepunt 'it's getting hot in here')

Dus 1 woord voor de TV junk in Nederland... neem Canal+

Free people own guns! Slaves do not!
pi_11928323
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 05:36 schreef vicz het volgende:
Goed... laat ik jullie gelijk even uit je droom helpen...

Amerikaanse TV sucks.... het is een medium dat binnenkort ten onder gaat.... soort Titanic...

200+ Kanalen met veelal herhalingen of gewoon 100x het zelfde concept, maar net even anders (bv reality tv). Verder natuurlijk ontzettend veel reclames.. Films die voor weken achtereen elke avond worden uitgezonden.

En als de serie ergens herhaald word word er ook nog veel in geknipt om er zoveel mogelijk reclame in te stoppen, gelukkig zien we hier in NL altijd de uncut versies

En dat US tv zuigt klopt niet helemaal, want bijvoorbeeld Fox en HBO hebben topseries zoals The Simpsons, 6 Feet Under, Oz enz enz

dinsdag 22 juli 2003 @ 06:11:54 #46
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11928381
daar naar toe verhuizen is geen optie?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 22 juli 2003 @ 06:32:22 #47
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_11928424
Ok misschien zuigt US televisie, maar ik vond Jay Leno en David Letterman toch wel fantastisch hoor. Onze achtertuin lijkt net op het mediapark alleen kijken de schotels de andere kant op. .
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
  dinsdag 22 juli 2003 @ 10:23:43 #48
46305 succubus
pi_11930125
quote:
6 op de kabel is behoorlijk luxe. Ik heb er maar 3.
Maar goed, via een schotel zijn er ontelbaar veel Duitse zenders gratis te ontvangen. Als je een beetje klooit kun je ook betaal-TV wel ontvangen zoals Premiere of de ORF. (Vooral die voorlaatste zenden vrij recente films uit in 16:9 met 5.1 geluid )

Leno & Letterman zijn via de satelliet nog wel te ontvangen hoor. Leno & Conan O'Brian via de NBC en Letterman via de CBS stream of een andere buitenlandse zender, bijv. uit het Scandinavische Viasat pakket.
Die zenden trouwens ook The Simpsons uit.

dinsdag 22 juli 2003 @ 10:31:34 #49
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_11930258
quote:
Nee?! Dammit. Ik zou dat later wel op schotel willen hebben, want ik wil rugby zien.
Maar...die Ierse pubs laten op sommige dagen wel weer Sky Sports zien? Hoe komen zij er dan aan?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 22 juli 2003 @ 12:06:18 #50
46305 succubus
pi_11932284
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 10:31 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Nee?! Dammit. Ik zou dat later wel op schotel willen hebben, want ik wil rugby zien.
Maar...die Ierse pubs laten op sommige dagen wel weer Sky Sports zien? Hoe komen zij er dan aan?

Sky Digibox
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')