abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 februari 2004 @ 13:47:29 #176
84149 Bobby_Generic
Bobby's Worlddddd !!!!
pi_17057716
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:45 schreef jp84 het volgende:
ik wacht het gewoon nog wel ff af, van mij part duurt het 3 maanden als het maar komt.
dat is waar maarja dan zou je dus een brief moeten krijgen als ze te laat komen...
Float Like A Butterfly Sting Like A Bee
  dinsdag 10 februari 2004 @ 13:48:56 #177
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_17057771
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:45 schreef jp84 het volgende:
ik wacht het gewoon nog wel ff af, van mij part duurt het 3 maanden als het maar komt.
en tot die tijd dure sigaretten kopen en als je dan na 3 maanden binnen hebt en dan weer besteld kun je weer 3 maanden wachten.

Betaal je toch een half jaar lekker veel accijns

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_17058022
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:48 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

en tot die tijd dure sigaretten kopen en als je dan na 3 maanden binnen hebt en dan weer besteld kun je weer 3 maanden wachten.

Betaal je toch een half jaar lekker veel accijns

eerst maar even afwachten of he binnenkomt, zoja dan kan ik wat meer gaan bestellen en dan ben ik wat langer voorzien
en misschien dat over een paar maanden de 'hype' wel over is of de regering heeft het dan al aan banden gelegd... we zullen zien
  dinsdag 10 februari 2004 @ 14:00:25 #179
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_17058116
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:57 schreef jp84 het volgende:

[..]

eerst maar even afwachten of he binnenkomt, zoja dan kan ik wat meer gaan bestellen en dan ben ik wat langer voorzien
en misschien dat over een paar maanden de 'hype' wel over is of de regering heeft het dan al aan banden gelegd... we zullen zien

idsd, als ze echt zoveel bestelling verwerken als die man aan de telefoon zegt dan gaat dat gewoon opvallen bij de Douane
[..]
pi_17106861
zijn er ook nog andere (liefst nederlandse) sites naast cigarocom en yesmoke
[b]dJ WouZ aka Nico-T[/b]
  donderdag 12 februari 2004 @ 21:00:45 #181
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_17127881
hier een site met ervaringen van mensen die via internet sigaretten hebben besteld...
pi_17377243
en heetf iemand het al binnen van cigarom? ik niet
pi_17411799
vandaag me sigaretten binnegehad mooi in een bubbelenvelope, het zijn trouwens spaanse peuken met spaanse accijns stickertje das wel vaag.....
pi_17415504
nog ff een fototje erbij van hoe ik het binnenkreeg
pi_17428806
ik kijk net op de site van cigarom en ja hoor het is over met de pret, nu zjin de peuken zelfs duurder dan dat je ze in de winkel koopt
pi_17431016
Waarom proberen jullie onder die verhoogde prijzen uit te komen,

dit is toch DÉ kans om te stoppen?

pi_17461407
quote:
Sigaretten vaak uit post gevist

Uitgegeven: 2 maart 2004 11:50

AMSTERDAM - TPG Post en de douane op Schiphol-Oost onderscheppen in toenemende mate sigaretten uit de internationale post. Vooral door de recente accijnsverhogingen op tabak in Nederland is bestellen in het buitenland, via internet populair geworden. Veel pakjes komen echter nooit aan, aldus Trouw. Volgens een woordvoerder van de douane is de belangstelling voor goedkope sigaretten van onder meer Zwitserse internetbedrijfjes 'dit jaar enorm toegenomen'.

Die goedkope sigaretten worden aangeprezen, omdat bij invoer van kleine hoeveelheden geen accijns zou moeten worden betaald. "Dat geldt echter alleen voor twee pakjes die een particulier aan een andere particulier stuurt. Komen de sigaretten van een bedrijf, dan geldt die vrijstelling niet", zegt de woordvoerder.

In de eerste twee maanden van dit jaar heeft de douane in samenwerking met TPG al 45 duizend sigaretten in de post onderschept. Aangezien maximaal twee of drie pakjes per envelop worden verstuurd, betreft dit een hoop zendingen.

De douane noemt dit echter een druppel op een gloeiende plaat, omdat bij drie acties in januari en februari in vrachtauto's bij de grens en in de haven van Vlissingen al 7,8 miljoen illegale sigaretten en 65 duizend kilo tabak werden ontdekt.
bron:nu.nl
見なさい! 日本語!
pi_17462087
deze wordne vaak onderschept
  vrijdag 5 maart 2004 @ 21:34:41 #189
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_17524481
quote:
Op zondag 29 februari 2004 19:35 schreef Keon het volgende:
Waarom proberen jullie onder die verhoogde prijzen uit te komen,

dit is toch DÉ kans om te stoppen?

Dat heet nou verslaving.

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_17572734
UPDATE:

Door de intensievere controle van de Nederlandse douane, is Yesmoke gestopt met het leveren van sigaretten aan nederlandse klanten.

Onderstaand emailbericht ontving ik zojuist, nadat ik geklaagd had dat mijn laatste bestelling niet was geleverd.
Het heeft dus geen zin om via Yesmoke te bestellen nu, de sigaretten worden niet geleverd.
1-0 voor de nederlandse douane....

" Dear customer,

due to an increasingly growing problem with deliveries to Netherlands to our dismay we had to halt sales there, at least for the moment.

All parcels are returned to our warehouse by the custom authorities of your country therefore we are processing the full refund of the price of the parcels that have not been received

Generally our customers are not sent any communication from duty officers therefore if your parcels are not recieved in a reasonable time frame please get back to us confirming the reference number of your order and the number of the missing parcels

we will return the money to your credit card account within 60 to 90 days

If your order was paid by bank please get back to us confirming the details of your bank account for us to return the money

We are sorry for the inconvenience, we will be able to offer our products to our Dutch customers again should the present situation change.

Best regards
Paola
Customer care "
  maandag 8 maart 2004 @ 13:21:24 #191
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_17572809
er was vrijdag een heel item op het nieuws bij RTL 4 dat de douane zeer streng aan het controleren is. Nu worden de goederen nog teruggestuurd naar de afzender, straks worden alle onderschepte rookwaren vernietigd en daarvan wordt niemand kosteloos gesteld.

Ook werd aangegeven dat het versturen van rookwaren alleen legaal was onder de volgende omstandigheden: max 2 pakjes, van particulier naar particulier en er mag niet voor de shag betaald worden.

Verder is ook al gebleken dat een reis naar Luxemburg te duur is om echt voordelig te zijn. Het prijsverschil was te klein zo bleek toen een reportageteam meeging op de eerste reis naar Luxemburg om goedkope sloffen te halen.

Bovendien mag je 8 uur lang in die bus niet roken
[..]
  maandag 8 maart 2004 @ 13:36:24 #192
59732 michelz
born to drink
pi_17573076
ik wil bestellen maar nederland staat niet in de lijst van landen
pi_17575401
quote:
Op maandag 8 maart 2004 13:21 schreef MikeyMo het volgende:
er was vrijdag een heel item op het nieuws bij RTL 4 dat de douane zeer streng aan het controleren is. Nu worden de goederen nog teruggestuurd naar de afzender, straks worden alle onderschepte rookwaren vernietigd en daarvan wordt niemand kosteloos gesteld.

Ook werd aangegeven dat het versturen van rookwaren alleen legaal was onder de volgende omstandigheden: max 2 pakjes, van particulier naar particulier en er mag niet voor de shag betaald worden.

Verder is ook al gebleken dat een reis naar Luxemburg te duur is om echt voordelig te zijn. Het prijsverschil was te klein zo bleek toen een reportageteam meeging op de eerste reis naar Luxemburg om goedkope sloffen te halen.

Bovendien mag je 8 uur lang in die bus niet roken
idd, al die rotzooi word gewoon in beslag genomen

van mij mag het, weg met die trop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')