abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juli 2003 @ 09:09:31 #76
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_11979138
Zeker, komt neer op 1,32 EUR per pakje. Plus 4 dollar verzendkosten voor 100 sigaretten = 1,65 per pakje
Ik wacht met spanning af. Vanmiddag verwacht ik toch wel de eerste zending.
  zondag 27 juli 2003 @ 18:59:54 #77
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_12050494
En, heb je inmiddels je sigaretten al? Het blijft verdacht stil, vind ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 27 juli 2003 @ 20:12:29 #78
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_12051847
quote:
Op zondag 20 juli 2003 00:06 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

niemand een serieuze bijdrage?

Ja. De sigaretten in kwestie zijn van bekende merken, maar worden in landen gemaakt waar men niet zo nauw denkt met de kwaliteit. Sigaretten die in West-Europa gemaakt worden zijn natuurlijk ook slecht voor de gezondheid, maar worden gemaakt onder bepaalde wetten (bijv. het aantal chemicalien wat er in mag zitten). Deze import sigaretten komen hoogstwaarschijnlijk uit Noord Afrika of Oost Europa, en hebben naast de gewone schadelijke stoffen ook nog allerlei chemicalien die het maken van sigaretten lekker goedkoop maakt, maar niet echt goed zijn voor je.....

Hetzelfde probleem heb je in de VS: Ge-importeerde sigaretten uit Mexico/ZuidAmerika bijvoorbeeld.

"Goedkoop is duurkoop" klopt hier wel, want het gaat meestal om sigaretten waar meer troep in zit.

Maar de gemiddelde roker geeft geen flikker om zijn/haar gezondheid, anders waren ze wel gestopt......:z Dus ach. Wat maakt die chemicalien nou uit!

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 28 juli 2003 @ 08:59:09 #79
27390 FLipKick
Confused!?
pi_12060799
quote:
Op zondag 20 juli 2003 00:08 schreef klabbakus het volgende:
taxfree??

dat kan/mag gewoon niet, zodra JIJ het importeert betaal je accijns en dat soort shit

echt niet, je mag altijd 1 slof tax free importeren...
  donderdag 31 juli 2003 @ 18:54:20 #80
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_12146408
Nog niks ontvangen en ik heb de 20ste besteld. Het zou 1-4 dagen duren, ik heb ze gemaild ja het kan ook 4-8 dagen duren. Nou, dit is inmiddels al dag 12.
Geld allang afgeschreven, lijkt erop dat ik genaaid ben.
Of mijn buurman heeft ze onderschept, een reeele kans aangezien hij een werkeloze junkie annex kettingroker is, en ik nooit thuis ben
pi_12277977
Ik heb de proef ook op de som genomen. Had ook veel vertraging, maar dat komt door de douane die het smokkelopzetje geen kans lijkt te willen geven (en terecht).

Het resultaat:

160 camel light besteld, kosten $17.95 = 16,15 euro
BTW en Accijns, aan postbode voldaan = 16,79 euro

Totaal 32,94 voor 160 sigaretten = 0,206 euro per peuk

Hier in de winkel: 3,80 / 25 = 0,152 euro per peuk.

CONCLUSIE:

[_] Dat gaan we vaker doen
[x] Niet voor herhaling vatbaar

pi_12284872
Ook geprobeerd bij het dutyfreecenter

we zullen zien...

pi_12884135
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 18:54 schreef Aventura het volgende:
Nog niks ontvangen en ik heb de 20ste besteld. Het zou 1-4 dagen duren, ik heb ze gemaild ja het kan ook 4-8 dagen duren. Nou, dit is inmiddels al dag 12.
Geld allang afgeschreven, lijkt erop dat ik genaaid ben.
Of mijn buurman heeft ze onderschept, een reeele kans aangezien hij een werkeloze junkie annex kettingroker is, en ik nooit thuis ben
en nu?
| Foto's |
pi_13266556
Ik heb op 9 september een slof marlboro besteld, en vandaag de eerste levering van 2 pakjes Marlboro ontvangen...

Niks postbode die aan belt, niks invoerrechten, gewoon, een envelop in de brievenbus!!!

Nu nog ff afwachten of het met de andere pakjes net zo gaat...zoja, dan hebben ze er een nieuwe klant bij

pi_13268049
Ik ken er nog een www.goedkooproken.nl
pi_13270214
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 18:14 schreef ReVu het volgende:
Ook geprobeerd bij het dutyfreecenter

we zullen zien...

en heb je ze gehad? ik heb daar meerdere keren besteld en levertijd varieerde tussen 9 dagen en 5 weken.
Maar wel alle keren netjes gehad.
pi_13270247
quote:
Op donderdag 18 september 2003 17:15 schreef DIMENSION82 het volgende:
Ik ken er nog een www.goedkooproken.nl
Daar heb ik idd positieve reactie's op gehoord......

Collega heeft dat ook gedaan....
Moest alleen best wel lang wachten (3wkn) maar ze kwamen er uiteindelijk.....

pi_13281799
Kan wel zijn dat je via www.goedkooproken.nl ook aan sigaretten kunt komen, maar daar zijn ze wel ongeveer 10 euro duurder per slof!

Via www.yesmoke.com betaal je omgerekend incl. verzendkosten (priority) ongeveer 17 euro voor een slof marlboro.
Ik heb flink gezocht, maar goedkoper vind je ze volgens mij niet online.

Al met al betaal je nog minder dan de helft voor een slof sigaretten, dan normaal in Nederland.
Ik betaal nu nog minder dan ik normaal betaalde voor 'geimporteerde' West sigaretten, en de kwaliteit is ook nog eens een stuk beter!!

Bij www.goedkooproken.nl betaal je 26,45 euro per slof, of er dan nog verzendkosten bij komen kon ik zo snel niet zien, maar dat lijkt me wel...

Anyway, www.yesmoke.com is een stuk goedkoper dus...
Het eerste pakketje van 40 sigarettten heb ik gisteren ontvangen, en er is geen verschil met de nederlandse marlboro te merken.
Alleen staat er op de pakjes marlboro 'for duty free sale only' geschreven, en staat er een engelstalige waarschuwing op.
En dus niet die achterlijk grote nederlandse waarschuwing dat roken slecht is

Ik laat nog wel weten hier hoe het gaat met de rest van de levering, ik bestel ook niet opnieuw voordat ik alles ontvangen heb.

pi_13281921
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:53 schreef Swolly het volgende:

[..]

en heb je ze gehad? ik heb daar meerdere keren besteld en levertijd varieerde tussen 9 dagen en 5 weken.
Maar wel alle keren netjes gehad.

Ik heb ook eens gekeken op de site van dutyfree, maar nederland staat er niet meer bij als land waar ze naar verzenden!

Komt waarschijnlijk omdat de douane veel leveringen onderschept...een slof sigaretten is denk ik gemakkelijker te herkennen en eruit te pikken dan een envelopje waar 2 pakjes in zitten.

Al staat er wel duidelijk op de envelop geschreven dat er 10 () pakjes sigaretten in dat envelopje zitten...
Maar dat slaat waarschijnlijk op de complete bestelling die ik gedaan heb.

Ik laat het nog weten of er vreemde dingen gebeuren! (douane, invoerrechten enzo)

Maar de levering begon bij mij in ieder geval na een week ongeveer, vind ik niet tegen vallen

pi_13282004
Stand zo ver luitjes ?

1 persoon heeft netjes zijn peuken binnen, en iemand anders heeft wel betaald maar niks ontvangen. toch

M'n signature, wat doe je :{
  vrijdag 19 september 2003 @ 10:09:05 #91
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13282345
Jullie begrijpen toch wel dat jullie door deze praktijken geen haar beter zijn dan die rijke mensen die naar belgie vluchten ivm belasting?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_13379140
Ben ik weer!!
Vandaag de overige 4 pakketjes ontvangen...werkt dus hartstikke goed!
Geen invoerrechten hoeven te betalen, en alles is netjes door de postbode in de brievenbus geduwd....

Mij hoor je dus niet klagen, voor 17 euro een slof marlboro.....en er is geen verschil met de marlboro die je hier in de winkel koopt, dus....

Je zou wel gek zijn als je je sigaretten nog in de nederlandse winkel gaat kopen, ben je gewoon het dubbele kwijt!!!

Overigens heb ik een site gevonden waar je meer over het goedkoop roken via internet kunt vinden: http://members.home.nl/fhoogeveen/

Ze hebben er zelfs een nieuwsbrief, zodat je op de hoogte gehouden kunt worden van nieuwe aanbieders, aanbiedingen etc.

Het was een uitprobeerseltje, dat www.yesmoke.com, maar het ziet er naar uit dat ze hun beloftes waarmaken....

Ik ga er in ieder geval mee door, de volgende slof wordt vandaag besteld!

dinsdag 23 september 2003 @ 11:14:30 #93
39156 El_Diablo
To be concluded...
pi_13379442
Ik ga iig een slof Marlboro kopen!

Scheelt toch een boel geld imo.

This place requires no physical fitness program:
Everyone gets enough exercise jumping to conclusions, flying off the handle, running down the boss,
knifing friends in the back, off loading decisions, dodging responsibility and pushing their luck!
  dinsdag 23 september 2003 @ 13:06:34 #94
68630 ruudl
blikjes zijn van ijzer
pi_13382011
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 10:09 schreef MikeyMo het volgende:
Jullie begrijpen toch wel dat jullie door deze praktijken geen haar beter zijn dan die rijke mensen die naar belgie vluchten ivm belasting?
Jij begrijpt toch wel dat je geen haar beter bent dan een kiwi door de volle prijs te betalen sukkel.
pi_13387843
Het verhaal van www.yesmoke.com wordt nog mooier....

Als je je registreert bij Yespeedy.com (onderdeel van Yesmoke.com) krijg je ook nog eens $ 0,25 korting per slof sigaretten die je bij yesmoke besteld

En voor iedereen die zich via jou weer bij Yespeedy.com registreert, krijg je extra korting!
Is dus een soort van piramyde-systeem, alleen kost deze je niks, maar levert je direct korting op!

Als je daar deze link voor gebruikt, worden we daar allebei beter van ook nog http://www.yespeedy.com:8080/referralprogramwebclient/entry.do?sponsorLogin=rolfy

Het is zo zelfs mogelijk dat je je sigaretten met grote kortingen kunt bestellen....wat willen we nou nog meer?

pi_13393969
hehe lol
'That guy killed me, He killed me with a sword. How weird is that?'
  dinsdag 23 september 2003 @ 20:36:51 #97
68765 keukenheks
Love love love my sweety
pi_13394354
hoef ik niet meer naar de snackbar
pi_14128195
Wat dachten jullie van een InkoopActie? We kunnen vast kortingen krijgen bij grote quantiteit
You may see me, as you want me to see! but don't jugge me for what really i am!
pi_14128988
Niet roken is nog goedkoper
pi_14131197
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 16:37 schreef -_DaMightyWackO_- het volgende:
Wat dachten jullie van een InkoopActie? We kunnen vast kortingen krijgen bij grote quantiteit
heeft natuurlijk geen zin drol. Die dingen worden per 1 of 2 sloffen verzonden.

Voreg me trouwens af of er nog meer mensen waren die het uit hebben geprobeerd en hoe het zit met de persoon die nog niets had ontvangen.

| Foto's |
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')