quote:En ondertussen stapelen de verzendkosten zich wel op.
Op zondag 20 juli 2003 00:18 schreef Toopje het volgende:Of je vraagt ze gewoon m het opnieuw op te sturen en hoopt dat er niet gecontroleerd wordt wat erin zit
En wie gaat dat betalen denk je?
quote:Kerel als jij niks aanneemt gaat het je niks kosten hoor. Ben je bang dat ze het op komen halen?
Op zondag 20 juli 2003 00:20 schreef calvobbes het volgende:[..]
En ondertussen stapelen de verzendkosten zich wel op.
En wie gaat dat betalen denk je?
quote:Ik zou wel durven, maar ik rook shag :\
Op zondag 20 juli 2003 00:22 schreef _The_General_ het volgende:
roker in de buurt die het durft te proberen? of iemand die er ervaring mee heeft?
quote:Jawel, want zij gaan niet die sigarretten versturen als je nog niks betaald hebt.
Op zondag 20 juli 2003 00:20 schreef Toopje het volgende:Kerel als jij niks aanneemt gaat het je niks kosten hoor.
Zoals Lucille al zei
quote:maar dan ga je weer uit van het slechte scenario. dat het belast word in nederland of dat ze je pakketje onderscheppen.
Op zondag 20 juli 2003 00:23 schreef calvobbes het volgende:[..]
Jawel, want zij gaan niet die sigarretten versturen als je nog niks betaald hebt.
Oftewel, jij betaald, zij sturen sigaretten, jij stuurt ze terug en hoeveel geld krijg je dan terug? Waarschijnlijk alleen het geld voor de sloffen en niet de verzendkosten!Zoals Lucille al zei
quote:
Op zondag 20 juli 2003 00:23 schreef calvobbes het volgende:[..]
Jawel, want zij gaan niet die sigarretten versturen als je nog niks betaald hebt.
Oftewel, jij betaald, zij sturen sigaretten, jij stuurt ze terug en hoeveel geld krijg je dan terug? Waarschijnlijk alleen het geld voor de sloffen en niet de verzendkosten!Zoals Lucille al zei
quote:Ja.
Op zondag 20 juli 2003 00:24 schreef _The_General_ het volgende:maar dan ga je weer uit van het slechte scenario. dat het belast word in nederland of dat ze je pakketje onderscheppen.
Jij wilt toch weten of het goedkoper is? Ik geef alleen de risico's aan.
quote:true
Op zondag 20 juli 2003 00:25 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja.
Jij wilt toch weten of het goedkoper is? Ik geef alleen de risico's aan.
quote:Ja de kans is het grootst dat ze het niet onderschepen, zo'n slofje is erg klein natuurlijk. Maar de kans bestaat. Vergeet alleen niet dat het meer dan de helft goedkoper is, dus als het een paar keer fout gaat mag nog niks uitmaken. Duurder is het niet in ieder geval.
Op zondag 20 juli 2003 00:24 schreef _The_General_ het volgende:[..]
maar dan ga je weer uit van het slechte scenario. dat het belast word in nederland of dat ze je pakketje onderscheppen.
quote:Als het allemaal legaal is hoeft dat toch niet?
(storage, book format packing, labelling, shipping, etc.).
quote:Hoeft niet, doen ze hoogstwaarschijnlijk om er niet tussenuit te worden gepikt bij de accijns o_O Tenminste dat zit er dik in
Op zondag 20 juli 2003 00:28 schreef What het volgende:[..]
Als het allemaal legaal is hoeft dat toch niet?
quote:sigaretten kunnen breken als er ruw mee word omgegaan. het lijkt mij wel nodig
Op zondag 20 juli 2003 00:28 schreef What het volgende:[..]
Als het allemaal legaal is hoeft dat toch niet?
quote:Wacht effe, in hoofdletters:
Op zondag 20 juli 2003 00:29 schreef _The_General_ het volgende:
sigaretten kunnen breken als er ruw mee word omgegaan. het lijkt mij wel nodig
BOOK FORMAT PACKING
Oftewel, we pakken het zo voor je in dat het net een boek lijkt.
quote:Bekijk mijn antwoord dan eens, ik weet bijna zeker dat dat de reden is.
Op zondag 20 juli 2003 00:30 schreef What het volgende:[..]
Wacht effe, in hoofdletters:
BOOK FORMAT PACKING
Oftewel, we pakken het zo voor je in dat het net een boek lijkt.
quote:Dat weet ik ook heel zeker maar ik had het dan ook niet tegen jou.
Op zondag 20 juli 2003 00:32 schreef Toopje het volgende:
Bekijk mijn antwoord dan eens, ik weet bijna zeker dat dat de reden is.
Misschien wel een site van een Nederlander, die op die site zegt dat het van de zogenaamde "vrachtwagen is gevallen" (gejat dus )
maargoed, ben benieuwd, ik denk dat het nep is, maar als iemand het aandurft, je hebt m'n zegen
quote:Ik wel
Op zondag 20 juli 2003 00:06 schreef _The_General_ het volgende:[..]
niemand een serieuze bijdrage?
quote:spammert
Op zondag 20 juli 2003 00:01 schreef _The_General_ het volgende:
dit is iets voor de rokers onder ons, al rook ik zelf niet maar mijn ouders wel.op deze site www.yesmoke.com kun je een slof sigareten tax free bestellen voor 14,95. ze worden vanuit zwitserland naar je opgestuurd.
iemand ooit zaken gedaan met deze site? en ben je echt goedkoper uit???
quote:Totdat het wel heel erg opvalt dat pakketjes van dat bedrijf aldoor sigaretten bevatten dus dat of:
Op zondag 20 juli 2003 07:27 schreef Libris het volgende:
IMHO is het illegaal om sigaretten te importeren zonder accijns te betalen. Zij gokken er inderdaad op dat de door hun verzonden pakketjes niet gecontroleerd worden. Het ligt dus aan de intensiteit van controle hoeveel winst ze maken.
Sigaretten kopen via internet dure grap
"Die sigaretten moeten nog wel langs de Nederlandse douane. En dus kan de uiteindelijke rekening fors hoger uitvallen dan de advertenties suggereren. ..... Volgens Kees Nanninga van de Nederlandse douane wordt er aan de grens scherp gelet op postpakketten met sigaretten als inhoud. ....... De inhoud van een uit het buitenland verstuurd postpakket dient naar waarheid te worden vermeld op de verpakking. En zo onderschept de Nederlandse douane elke dag vrij eenvoudig een onbekend aantal sloffen sigaretten. Zodra een pakket wordt aangetroffen, komt er een door de douane toegevoegde nota bij de verzending. En die nota dient door de ontvanger van het pakket direct aan de postbode te worden betaald. De naheffing voor sigaretten bedraagt 123,37 euro per duizend stuks."
Ik zou het risico dus persoonlijk niet nemen. Kunnen op deze manier wel hele dure sigaretten worden. En het lijkt me dat de versturende partij zich wel aan de wet houdt en dus keurig vermeld dat het sigaretten zijn.
quote:maar ik rook ook niet
Op zondag 20 juli 2003 06:00 schreef Yamyam het volgende:[..]
Ik wel
roken is slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |