Gister waren we met ons 5-en aan het stappen in d'alt wal. Tot een paar keer toe wordt een maat van me aan de kant gedrukt door de glazenhaler.
Na een aantal keer is mijn maat het zat en zegt er wat van. meteen die dude naar de portier om te klagen, portier in gesprek met maat en loopt weer weg.
5 minuten later dezelfde glazenhaler weer mijn maat aan de kant drukken, maar omdat er mensen naast stonden konhij geen kant uit en dus de glazenhaler meteen weer naar de portier, portier der weer bij. Mijn maat in discussie met de portier en vraagt aan de portier om even richting ingang te lopen omdat het gesprek voor de box niet zo goed te volgen is.
Ik loop voor de zekerheid er even achteraan om te kijken of alles oke is. NIiets aan de hand, dus ik loop weer terug.
na 5 minuten mijn maat nog niet terug dus ik weer even kijken bij de portier. Mijn maat nergens te bekennen, dus ik vraag aan de portier:
ik: "Die jongen waar je net mee stond te praten, waar is die?"
portier: "Die heb ik naar buiten gezet"
ik: "Waarom eigenlijk?"
portier: "Dat gaat je niets aan en als je ook irritant wilt doen ga jij er ook uit!"
ik moest daar eigenlijk een beetje om lachen en de portier zag dat. Hij slaat meteen op mijn achterhoofd en geeft me een dauw naar de uitgang.
ik loop dus in best tempo naar buiten, maar schijnbaar ging hem dat niet snel genoeg, dus nog een tik en dauw. Eenmaal buiten wordt ik tegen een stapel stoelen gedrukt en roept ie: "Als ik jou hier nog terug zie, ros ik je in elkaar".
Ik loop dus weg richting haven, zie ik mijn maat daar vrijwel knock out liggen. Vertelt hij dat tijdens dat gesprek de portier zei dat hij er maar beter uit moest gaan. mijn maat: "mischien wel ja", waarop de portier hem dus een aantal stoten op zijn borstbeen, maag, nek, en hoofd heeft gegeven. Vervolgens is mijn maat weggelopen en 50 meter verderop in elkaar gezakt. Jammer genoeg bijna geen verwondingen te zien....
Ik naar dichtsbijzijnde cafe om politie te bellen (mobo's in de auto), willen ze niet meewerken omdat het een schijnbaar "bevriend cafe" betreft.
Inmiddels nog een maat naar buiten zonder klappen, maar wel flink bedreigt: "Als jij je er ook nog mee wilt bemoeien, ros ik je in een hoek en zorg dat je niet meer opstaat!".
Mijn maat de politie Sneek bellen: "U wordt teruggebeld", "Waarom wilt u aangifte doen?", "bel morgen maar even om een afspraak te maken".
Wij vanmorgen bellen en zegt de politie dat ze eigenlijk geen aangifte willen opstellen omdat het een zaak tussen ons en die portier is en dat de politie er niet bij was en dus niet weet wat er gebeurt is.
"kom maar niet langs" was wat ze zeiden" Mijn maat best boos: "Hoor een, bent u Jan de Boerenlul of een politieagent?" "U bent toch een politieagent en hoort aangifte op te nemen" waarop de politieagent de hoorn op de haak gooit
Ik politie Leeuwarden bellen (hoofdkantoor Friesland), zij vinden het een vreemd verhaal en bellen Sneek, vervolgens ik met een andere agent aan de praat, alles opnieuw uitleggen en vertellen dat wij ons niet echt serieus genomen voelen. en ook hij wil geen aangifte opnemen.
Ik: "Dan probeer ik het wel in Zwolle"
Agent: "Dat moet je zelf weten"
Vervolgens politie Zwolle gebelt en maandag langskomen om aangifte te doen.
Horen we later van de cafe beheerder bij de haven, dat die betreffende portier meedoet aan Kooigevechten en dat zodoende een heleboel aanklachten met de noordenzon verdwijnen.......
Ik ben van plan om de aangifte wel door te zetten en mijn maat ook, dus mocht ik ineens ergens in een ziekenhuis liggen, weten jullie waar het door komt.
Krankzinnig die gast!
edit:
Ik was compleet nuchter en ook totaal rustig.
/edit
[Dit bericht is gewijzigd door Coolgoza op 19-07-2003 21:26]
quote:Een glazenhaler mag duwen. Als hij iedereen netjes op zijn rug zou moeten tikken blijven er dus gigantisch veel glazen staan in de kroeg en is de kans op vechtpartijen binnen met glaswerk erbij veel groter.
Op zaterdag 19 juli 2003 21:24 schreef Coolgoza het volgende:
Nee, maar mijn maar is wel zo als iemand hem aantikt dat ie even opzij stapt.
quote:Plastic glazen btw.
Op zaterdag 19 juli 2003 21:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Een glazenhaler mag duwen. Als hij iedereen netjes op zijn rug zou moeten tikken blijven er dus gigantisch veel glazen staan in de kroeg en is de kans op vechtpartijen binnen met glaswerk erbij veel groter.
en om het glazenhalen zelf ging het niet, maar hoe de portier er mee om gaat.
[Dit bericht is gewijzigd door Coolgoza op 19-07-2003 21:28]
quote:Ik weet niet naar wat voor tent jij normaal gaat, maar ik vind dat toch niet echt normaal.
Een glazenhaler mag duwen. Als hij iedereen netjes op zijn rug zou moeten tikken blijven er dus gigantisch veel glazen staan in de kroeg en is de kans op vechtpartijen binnen met glaswerk erbij veel groter.
Wat mij betreft heeft de TS gelijk, schandalig wat daar gebeurt, en ook schandalig hoe de politie je te woord staat! Ze kunnen waarschijnlijk helemaal niks doen, maar geef de burger dan tenminste een goed gevoel dat er naar hem geluisterd wordt. En die aangifte moet ook gebeuren, als dit vaker gebeurd met die portier dan helpt zoiets zeker wel.
quote:Een tent waar het gewoon vaak heel druk is. En dan heeft een glazenhaler gewoon veel werk te doen en veel mensen interesseren zich daar niet zo erg in. Ik weet het want ik heb het zelf vaak genoeg gedaan.
Op zaterdag 19 juli 2003 21:28 schreef GREENSKiN het volgende:[..]
Ik weet niet naar wat voor tent jij normaal gaat, maar ik vind dat toch niet echt normaal.
Wat mij betreft heeft de TS gelijk, schandalig wat daar gebeurt, en ook schandalig hoe de politie je te woord staat! Ze kunnen waarschijnlijk helemaal niks doen, maar geef de burger dan tenminste een goed gevoel dat er naar hem geluisterd wordt. En die aangifte moet ook gebeuren, als dit vaker gebeurd met die portier dan helpt zoiets zeker wel.
quote:btw wat is :S
Op zaterdag 19 juli 2003 21:28 schreef rthls het volgende:
Kut politie, je moet toch aangifte kunnen doen als je wordt neergemept. Fijn is dat, dus als je security bent, mag je zomaar iemand neerslaan :S
quote:Ik wil het gedrag van de portier ok absoluut niet goedpraten, want dat zijn nu eenmaal klootzakken. Maar ik wilde alleen weten of die glazenhaler zijn werk niet gewoon deed en dat jouw maat een beetje overtrokken reageerde misschien
Op zaterdag 19 juli 2003 21:31 schreef Coolgoza het volgende:
Het glazenhalen is dus wat er aan vooraf ging, mijn inziens niet echt een reden om 2 personen naar buiten te slaan!!!!
quote:Pardon???
Op zaterdag 19 juli 2003 21:33 schreef pro_jeex het volgende:
Kennelijk heb je het er wel naar gemaakt, moet je die glazenhaler gewoon z'n werk laten doen.
quote:
Kennelijk heb je het er wel naar gemaakt, moet je die glazenhaler gewoon z'n werk laten doen.
quote:Oke, maar voor die glazenhaler is het al klote dat ie moet werken in het weekend en dan gaan mensen hem ook nog het werk onmogelijk maken. Kijk van een uitsmijter verwacht je wel iets van geweld, anders voel je je niet veilig, als je de uitsmijter zo inelkaar kunt pompen. Maar die uitspraken van die uitsmijter gaan wel weer te ver. Dat zijn grove bedreigingen
Op zaterdag 19 juli 2003 21:37 schreef Philosocles het volgende:[..]
Zelfs als dat `gewoon' is voor een glazenhaler (kan ik niet beoordelen) dan is 't nog [i]disproportioneel geweld.
Bij dit soort dingen heeft het in elk geval geen zin agressief te blijven, ook al is het andermans fout.
quote:Euhm sorry hoor, maar een uitsmijter hoeft je niet in elkaar te slaan en naar buiten te werken als je alleen ff vraagt waar je maat is gebleven waar die zojuist mee stond te praten...
Op zaterdag 19 juli 2003 21:39 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Oke, maar voor die glazenhaler is het al klote dat ie moet werken in het weekend en dan gaan mensen hem ook nog het werk onmogelijk maken. Kijk van een uitsmijter verwacht je wel iets van geweld, anders voel je je niet veilig, als je de uitsmijter zo inelkaar kunt pompen. Maar die uitspraken van die uitsmijter gaan wel weer te ver. Dat zijn grove bedreigingen
[edit]Volgens mij gaat de discussie niet over wanneer je een goede portier te pakken hebt, maar meer over wanneer je er iemand uittrapt. En wat is er eigenlijk gebeurd met fatsoenlijk vragen of je het pand wilt verlaten. Moet je je eens voorstellen als Breekijzer er elke keer zo uitgewerkt wordt...
[Dit bericht is gewijzigd door Tenshi op 19-07-2003 21:44]
quote:Ach, hou er altijd rekening mee dat dit 1 kant van het verhaal is.
Op zaterdag 19 juli 2003 21:41 schreef Tenshi het volgende:[..]
Euhm sorry hoor, maar een uitsmijter hoeft je niet in elkaar te slaan en naar buiten te werken als je alleen ff vraagt waar je maat is gebleven waar die zojuist mee stond te praten...
Echt een verhaal te gek voor woorden
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:42 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ach, hou er altijd rekening mee dat dit 1 kant van het verhaal is.
Niet om die portier z'n gedrag goed te lullen, maar 'k ben toch benieuwd.
quote:Ja, als een enorme kleerkast niet om zich heen beukt heeft iedereen echt meteen het idee dat figuur wel even op de grond te leggen. Wat een redenatie.
Op zaterdag 19 juli 2003 21:39 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Oke, maar voor die glazenhaler is het al klote dat ie moet werken in het weekend en dan gaan mensen hem ook nog het werk onmogelijk maken. Kijk van een uitsmijter verwacht je wel iets van geweld, anders voel je je niet veilig, als je de uitsmijter zo inelkaar kunt pompen. Maar die uitspraken van die uitsmijter gaan wel weer te ver. Dat zijn grove bedreigingen
quote:Nu is het even wachten op het verhaal van de glazenhaler en van de portier.
Iemand?
quote:[zware stem]Ja potverdorie, dat rotjoch ook, die gozer was hartstikke bezopen man[/zware stem]
Op zaterdag 19 juli 2003 21:44 schreef Lucille het volgende:Nu is het even wachten op het verhaal van de glazenhaler en van de portier.
Iemand?
quote:Een uitsmijter heeft wel een diploma en gaat niet zo maar mensen inelkaar rossen en een tent uitslaan. Ze willen ook omzet draaien in die tent.
Op zaterdag 19 juli 2003 21:44 schreef CaPS_ het volgende:[..]
Ja, als een enorme kleerkast niet om zich heen beukt heeft iedereen echt meteen het idee dat figuur wel even op de grond te leggen. Wat een redenatie.
quote:Sjezus... jij komt zeker 's nachts nooit achter je pc vandaan, als je zulke opmerkingen plaatst.
quote:Geloof maar niet dat elke uitsmijter bij elke tent een diploma heeft om mensen eruit te rossen
Op zaterdag 19 juli 2003 21:47 schreef pro_jeex het volgende:Een uitsmijter heeft wel een diploma en gaat niet zo maar mensen inelkaar rossen en een tent uitslaan. Ze willen ook omzet draaien in die tent.
De politie is ook te schijterig om hier tegen iets te doen.
Dit soort gevalletjes komen elk weekend wel een paar keer voor, de portiers slaan je helemaal de tyfus om niets.
Enige wat je ertegen kan doen, is proberen die vent hard in zijn klokkenspel te raken . Het heeft 0,0 effect als je die gasten zelf een mep in het gelaat geeft (of je moet een beer zijn
)
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 19-07-2003 21:50]
quote:Ja dat is wel zo netjes
Een glazenhaler mag duwen.
quote:O ja hoor, maar ik ga niet naar een kroeg
Op zaterdag 19 juli 2003 21:48 schreef Rekkie het volgende:[..]
Sjezus... jij komt zeker 's nachts nooit achter je pc vandaan, als je zulke opmerkingen plaatst.
Heb je het topic überhaupt gelezen?
quote:Ja keihard terugslaan, dat lost wat op
Op zaterdag 19 juli 2003 21:49 schreef Duiveltja het volgende:Helemaal niks tegen te doen.De politie is ook te schijterig om hier tegen iets te doen.
Dit soort gevalletjes komen elk weekend wel een paar keer voor, de portiers slaan je helemaal de tyfus om niets.Enige wat je ertegen kan doen, is proberen die vent hard in zijn klokkenspel te raken
. Het heeft 0,0 effect als je die gasten zelf een mep in het gelaat geeft (of je moet een beer zijn
)
quote:Idd.
quote:Tja , klinkt mischien lullig.Maar ook uit mijn ervaring blijkt dat het toch van 2 kanten komt.
Op zaterdag 19 juli 2003 21:48 schreef Ms_Furious het volgende:Wat een verhaal..... Als jullie nu als eerste klappen waren gaan uitdelen, ok. Die portier is gewoon levensgevaarlijk en duidelijk te agressief en volgens mij ook niet helemaal lekker in zijn bovenkamertje.
Vaak is er alcohol (of meer bij) in het spel). Heb zelf de voorbeelden ook vaak meegemaakt dat er door het "slachtoffer hard geschreeuwd werd.Later bleek dat het net ff anders lag
edit :OEEEEEEEE , wat een reaties hieronder !!!
Kon ik het beter even tussendeze tags neerzetten [sarcasme mode]
[Dit bericht is gewijzigd door Henk-E op 19-07-2003 21:58]
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:52 schreef Henk-E het volgende:
Ik zou je pistool halen en dan gewoon ff schieten , wedden dat hij dan stil is !!
quote:
Ik zou je pistool halen en dan gewoon ff schieten , wedden dat hij dan stil is !!
quote:Idd.
quote:*zucht*
Al ben ik natuurlijk niet eens dat ze meteen iemand moeten neerschieten. Maar ze lokken het aardig zelf uit
quote:Die mensen doen hun werk, om mensen te beschermen tegen idioten die het uitgaansleven vergallen
Op zaterdag 19 juli 2003 21:57 schreef Ricootje het volgende:
Waarom denk je er portiers neergeschoten worden?
Omdat ze ooit de verkeerde klappen geven. Je krijg altijd te horen dat ze eruit gegooid zijn of niet naar binnen mochten om wat voor rede ook. Maar het echte verhaal krijg je nooit te horen.Al ben ik natuurlijk niet eens dat ze meteen iemand moeten neerschieten. Maar ze lokken het aardig zelf uit
Daarbij komt dat ik zelf altijd compleet kalm ben en geen alcoholische dranken drink of drugs gebruik.
quote:Ik heb er nooit last van.
Op zaterdag 19 juli 2003 21:59 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Die mensen doen hun werk, om mensen te beschermen tegen idioten die het uitgaansleven vergallen
De TS zou natuurlijk ook contact op kunnen nemen met de bedrijfsleider en de situatie uitleggen.
quote:Ik heb er ook geen last van. Toch lees ik iedere week weer over geweld in het uitgaan. Maar waarom contact opnemen, ik denk niet dat er nou iets fout is gebeurd, dit gebeurd wekelijks.
Op zaterdag 19 juli 2003 22:12 schreef schatje het volgende:[..]
Ik heb er nooit last van.
De TS zou natuurlijk ook contact op kunnen nemen met de bedrijfsleider en de situatie uitleggen.
Wat zal hij doen? gratis munten geven? de portier zijn verontschuldiging laten maken?
"Sorry dat ik je, omdat je een glimlach had, een paar klappen heb gegeven"
quote:Het gebeurt wekelijks dat wanneer iemand om uitleg vraagt en een glimlach krijgt een paar klappen krijgt
Op zaterdag 19 juli 2003 22:14 schreef pro_jeex het volgende:
Ik heb er ook geen last van. Toch lees ik iedere week weer over geweld in het uitgaan. Maar waarom contact opnemen, ik denk niet dat er nou iets fout is gebeurd, dit gebeurd wekelijks.
Is soort zaken zijn trouwens wel iets voor een centraal topic lijkt me: nalatenschap van de politie. Volgens mij kan dat topic best wel heel erg lang worden... helaas...
In Rotterdam lopen bv. 5000(!) agenten rond en nog heb je gebieden waar je niet kan komen (kennelijk want ik kom er niet zo vaak)...
Kortom: probeer eens een ministerie te schrijven, doen er wellicht ook geen zak mee maar je weet maar nooit
In ieder geval sterkte gewenst beide. Die portier lijkt vrij agressief maar we hebben tot nu toe ook dan nog maar 1 kant van het verhaal gehoord...
Keek ik verkeerd?
Voelde hij zich bedreigd door mijn glimlach?
ik weet het niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Coolgoza op 19-07-2003 22:49]
quote:Ja
Op zaterdag 19 juli 2003 22:42 schreef Coolgoza het volgende:[..]
Het gebeurt wekelijks dat wanneer iemand om uitleg vraagt en een glimlach krijgt een paar klappen krijgt
Tenminste, dat was een paar jaar terug zo.
quote:Het was gewoon een hersenloze aap.
Op zaterdag 19 juli 2003 22:48 schreef Coolgoza het volgende:
Ik ben opzich ook wel benieuwd wat die portier te melden heeft ja.Keek ik verkeerd?
Voelde hij zich bedreigd door mijn glimlach?
ik weet het niet.
quote:En dat is dus WEL fout.
Op zaterdag 19 juli 2003 22:49 schreef pro_jeex het volgende:"ik denk niet dat er nou iets fout is gebeurd"
Ja
Als professioneel 'gastheer' dien je op een normale wijze je klanten te woord te staan. Zo niet dan kunnen er ernstige dingen gebeuren, zoals al in dit topic is aangegeven. Gelukkig voor hem zit ik zo niet in elkaar.
Zeg maar, dat ze werken voor een beveiligingsbedrijf, en dat ze ingehuurd worden door die tent?
Of zijn het zogenaamde vrije jongens?
Bij ons in Nijmegen zijn de portiers van de meeste grote tenten (o.a. de Matrixx) in dienst van Becks Beveiligingen. Zij worden vooraf gescreend en hebben een diploma. Dit zijn de goeden.
Ik zou er in jullie geval kostte wat het kost werk van maken, desnoods via de ombudsman.
quote:En dan raar staan kijken dat ze kapot geschoten worden.
Op zaterdag 19 juli 2003 21:22 schreef Coolgoza het volgende:...verhaal...
quote:Geef eens een duidelijke omschrijving van die vent, misschien ken ik hem, ik kom uit die contreien en ken wel een paar portiers. Was ie klein, breed en kaal toevallig?
Op zaterdag 19 juli 2003 23:33 schreef Coolgoza het volgende:
Volgens mij had hij in elk geval geen kenmerk van 'portier' behalve zijn lichamelijke voorkomen.
offtopic: wat zoek je in Godsnaam in een losertent als d'Ald Wal?
Als je hem/het cafe echt terug wilt pakken dan zou ik proberen negatieve publiciteit voor dat cafe te regelen. Tips sbs6, of een andere tv programma, of probeer het lokale krantje, in de komkommertijd hebben die toch niks anders te doen. Beter nog als je meer mensen kent die je dat is overkomen, zo kun je een cafe echt de grond in helpe.
niet dat ik dit wil doen ofzo
maar er is een rare trend bezig :/
vroeg of laat komt hij de verkeerde tegen
wel pas over een maandje anders verdenkt hij jou of je maten er meteen van
Succes verder met de aanklacht!
quote:Ik denk nu al.
Op zondag 20 juli 2003 16:42 schreef pro_jeex het volgende:
Gewoon niet zeuren, volgende week is die portier het allang weer vergeten
Tè dom gewoon.
quote:
Op zondag 20 juli 2003 15:13 schreef CecilBDemented het volgende:
gewoon een kogel door zijn achterhooft schieten.
Let wel, een kroeg met dansvloer, maar geen entreegeld of iets dergelijks.
Om 3:00 's nachts ofzo wilden we naar huis en stonden we in de gang te wachten tot de portiers de deur opendeden. Ze wilden echter niet de deur opendoen voordat ze een fooi hadden gehad!
Mijn vrienden gingen eerst naar buiten en gaven de portiers nat wat gesputter een gulden. Maar dat was blijkbaar niet genoeg, het moest minstens een knaak zijn toen de jongen voor mij aan de beurt was
Hij weigerde echter en werd toen naar buiten geduwd door beide "gastheren".
Toen was het mijn beurt en zei 1 van die apen: "Vergeten we de portiers niet?", waarop ik antwoordde: "Nee hoor, ik zal aan je denken vannacht..."
Dat konden ze niet waarderen en dus kwamen de houten knuppels te voorschijn en werden de jongen die voor mij naar buiten ging en ik door de apen de straat op geknuppeld...
Geen verwondingen aan overgehouden en geen werk van gemaakt (heeft toch geen zin; we konden niets bewijzen) maar dit heeft wel als gevolg gehad dat mijn vrienden en ik daar nooit meer geweest zijn.
Ook heb ik zelf nog steeds een afkeer van plaatsen waar de portiers niet vriendelijk zijn en zal ik daar ook alleen in het uiterste geval naar binnen gaan.
Wat winnen ze er nou mee uiteindelijk? Tegenwoordig raken ze ook hun diploma en baan kwijt als dit soort dingen uitkomen...
Zinloos geweld mag niet in Nederland, maar er wordt ook geen ene reet aan gedaan....Misschien zijn de meeste agenten wel gewoon zinloos.
quote:juist.
Op zondag 20 juli 2003 16:52 schreef StrayDog het volgende:
Die portier komt nog wel een keer de verkeerde tegen
quote:grappig..jij denkt dat een standaard uitsmijter die kogel "werende" kleding draagt ook niet gebruik maat van een toque ?
Op zaterdag 19 juli 2003 21:49 schreef Duiveltja het volgende:
Helemaal niks tegen te doen.De politie is ook te schijterig om hier tegen iets te doen.
Dit soort gevalletjes komen elk weekend wel een paar keer voor, de portiers slaan je helemaal de tyfus om niets.Enige wat je ertegen kan doen, is proberen die vent hard in zijn klokkenspel te raken
. Het heeft 0,0 effect als je die gasten zelf een mep in het gelaat geeft (of je moet een beer zijn
)
quote:W o w
Op woensdag 23 juli 2003 16:38 schreef CecilBDemented het volgende:
nooit last van uitsmijters een verkeerde move en ik kom terug en dan zijn zij de gene die om medelijden smeken. ik heb zo een man of honder geregeld of meer en die houden allemaal van slaan als het nodig is. oja 2 van hen stompen al 3 a 4 uitsmijters helemaal gek. dus 100 heb ik niet nodig.
quote:Jij bent mijn grote voorbeeld!!
nooit last van uitsmijters een verkeerde move en ik kom terug en dan zijn zij de gene die om medelijden smeken. ik heb zo een man of honder geregeld of meer en die houden allemaal van slaan als het nodig is. oja 2 van hen stompen al 3 a 4 uitsmijters helemaal gek. dus 100 heb ik niet nodig.
Overigens zou je hem ook gewoon eens op kunnen wachten met z'n drieën met honkbalknuppels, als ie 's ochtends vroeg thuiskomt kun je hem gegarandeerd goed afrossen en weg zijn voordat iemand goed en wel wakker wordt van de herrie. Of bewerk zijn auto eens goed, zoals hierboven beschreven.
Dat de politie niks wil doen (wat een verassing, de luie volksverraders) zou ik al helemaal niet pikken. Krant bellen, naar het bureau en een gesprek met de hoge pief onder dreiging van contact opnemen met het college van wethouders en de krant wil ook nog wel eens helpen. En natuurlijk zorgen dat die NSB'ers ambtenaren die je niet wouden helpen, op het matje geroepen worden.
quote:helaas wel de harde werkelijkheid. De politie zijn luie volgevreten volksverraders die te lam zijn om mensen daadwerkelijk te beschermen. Een maat van me overkwam hetzelfde en heeft (met succes) geklaagd bij de burgemeester. Deze heeft een onderzoek gestart waaruit bleek dat de dienstdoende brigadier nalatig is geweest en hij is dan ook bestraft/berispt. (Werd intern behandeld, en kreeg die maat van me dan ook verder niets over te horen. Ik neem aan dat ie zijn opslag wel een tijdje kan vergeten).
Op woensdag 23 juli 2003 16:22 schreef yavanna het volgende:
Naast het hele verhaal van de portier ( wat een mafkees ) vindt ik het verhaal over hoe de politie hierop reageert nog belachelijker.
ik heb ondertussen meerdere malen met de politie van doen gehad en stond iedere keer versteld van de lamlendigheid van die mongolen. Ik verwacht dan ook niets goeds meer van dat tuig en ben helaas van mening dat je beter het recht in eigen handen kan nemen.
quote:helaas is dit wel de enige taal die die anabole gorilla's begrijpen. Praten heeft bij 99% van de gevallen geen zin, die mensen krijgen pas respect voor je als ze hebben gemerkt dat jij ze veel harder de tering kan slaan dan zij dat bij jou kunnen.
Op woensdag 23 juli 2003 17:09 schreef Lariekoek het volgende:Jij bent mijn grote voorbeeld!!
Ik wil net zo cool worden!
quote:ff de zaak opjutte
quote:kunne we jou ook inhuren?
Altijd weer die kut politie die het af laat weten en wel arme jongetjes bekeuren omdat ze geen registratie nummer op hun bootje hebben staan
Je zou er haast een brandbom naar binnen gooien bij die flikkers
quote:en dan vinden ze het gek als in nijmegen een portier als, laten we zeggen, voorbeeld dient.......(je weet wel die portier die werd doodgeschoten........
Op zaterdag 19 juli 2003 21:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
veel portiers hebben geen gevoel voor humor
Ik zou wat vrienden optrommelen en die kerel gewoon een keertje opwachten en de politie er lekker buiten laten....... aan die homo's heb je toch nix
en ik wil nog wel eens tussen opstootjes duiken, en maak nogal wat indruk...
quote:Volgens mij heb je echt de hersens van een lamme koe, tering eej
Op donderdag 24 juli 2003 18:29 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehe, ik kan sinds 1 portier weet dat ik weet waar hij woont(vlak bij mij in de buurt) heel goed met hem opschieten.(omdat ik waarschijnlijk ook nooit ruzie heb, en veel geld uitgeef)en ik wil nog wel eens tussen opstootjes duiken, en maak nogal wat indruk...
quote:volgens mij ook
Op vrijdag 25 juli 2003 15:13 schreef RijstNatie het volgende:
Volgens mij heb je echt de hersens van een lamme koe, tering eej
Of je hebt je echt misdragen en is het allemaal terecht!
Mav out
quote:maakt dat iets uit dan?
Op zondag 27 juli 2003 00:39 schreef Darkinforcer het volgende:
Was het een blanke portier ofniet?
quote:zozo, stoer aapje hoor
quote:hahaha, yeah right! Wat een debiele redenering, een goeie portier laat geen sporen na!?! Mijn goed zeg, als ze dat allemaal zouden doen... Een goeie portier lult het zooitje uit elkaar en heeft zoveel (fysiek) overwicht dat je het vanzelf wel laat. Beetje meppen kan geen kwaad, maar dan alleen als het ook echt uit de hand dreigt te lopen.
Op zaterdag 19 juli 2003 21:41 schreef Stonehead het volgende:
Niks aan te doen. Het is een goeie portier als-ie mensen zonder blijvende sporen een cafe uitslaat, zo hoort dat. De beste manier om het verhaal een staartje te geven is gewoon overdag - als het rustig is - een gesprek met de cafebaas (en liefst ook die portier) te regelen. Blijf rustig, leg uit wat er gebeurde en geef ook die portier de kans z'n verhaal te doen. Vertel ze dat als jullie niet normaal behandeld worden, jullie gewoon dat hele cafe niet meer komen opzoeken. Goeie kans dat die cafebaas geen gezeur wil, jullie nog een gratis pint extra meegeeft en hop, opgelost.Bij dit soort dingen heeft het in elk geval geen zin agressief te blijven, ook al is het andermans fout.
Overigens ben ik het wel met je tweede gedeelte eens, hoezeer ik ook een kuthekel aan agressief volk heb, dit is wel de methode om zoiets uit de wereld te helpen.
quote:hahaha, yeah right! Wat een debiele redenering, een goeie portier laat geen sporen na!?! Mijn god zeg, als ze dat allemaal zouden doen... Een goeie portier lult het zooitje uit elkaar en heeft zoveel (fysiek) overwicht dat je het vanzelf wel laat. Beetje meppen kan geen kwaad, maar dan alleen als het ook echt uit de hand dreigt te lopen.
Op zaterdag 19 juli 2003 21:41 schreef Stonehead het volgende:
Niks aan te doen. Het is een goeie portier als-ie mensen zonder blijvende sporen een cafe uitslaat, zo hoort dat. De beste manier om het verhaal een staartje te geven is gewoon overdag - als het rustig is - een gesprek met de cafebaas (en liefst ook die portier) te regelen. Blijf rustig, leg uit wat er gebeurde en geef ook die portier de kans z'n verhaal te doen. Vertel ze dat als jullie niet normaal behandeld worden, jullie gewoon dat hele cafe niet meer komen opzoeken. Goeie kans dat die cafebaas geen gezeur wil, jullie nog een gratis pint extra meegeeft en hop, opgelost.Bij dit soort dingen heeft het in elk geval geen zin agressief te blijven, ook al is het andermans fout.
Overigens ben ik het wel met je tweede gedeelte eens, hoezeer ik ook een kuthekel aan agressief volk heb, dit is wel de methode om zoiets uit de wereld te helpen.
quote:ze kunnen ook wat meer ophalers aannemen.
Op zaterdag 19 juli 2003 21:29 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Een tent waar het gewoon vaak heel druk is. En dan heeft een glazenhaler gewoon veel werk te doen en veel mensen interesseren zich daar niet zo erg in. Ik weet het want ik heb het zelf vaak genoeg gedaan.
quote:wat een sukkel zeg
[Dit bericht is gewijzigd door pimpin op 27-07-2003 20:41]
Portier mag dus zomaar zich lekker afreageren op klanten.. en krijgt er nog voor betaald ook.. en je kan er niks tegen doen want die portier is te sterk voor je en de politie lijkt wel corrupt ofzo als ik dit zo hoor.
Niet alle uitsmijters zijn zo aggressief, maar ja, een groot aantal wel.
[ontopic]
Ik zou trouwens echt tot het uiterste gaan met je aangifte, echt belachelijk wat ze je allemaal flikken daar...
succes!
quote:Prrroest.
Er gaat me ergens een licht op. "Zo een man of honderd geregeld en die houden allemaal van slaan." Laat me raden: andere trefwoorden zijn mobiele telefoons en aangetrouwde inteeltneven met de zandkorrels nog in hun snorretjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |