abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 juli 2003 @ 21:22:58 #1
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_11882564
Jezus wat een eikel in Heeg zeg.

Gister waren we met ons 5-en aan het stappen in d'alt wal. Tot een paar keer toe wordt een maat van me aan de kant gedrukt door de glazenhaler.
Na een aantal keer is mijn maat het zat en zegt er wat van. meteen die dude naar de portier om te klagen, portier in gesprek met maat en loopt weer weg.

5 minuten later dezelfde glazenhaler weer mijn maat aan de kant drukken, maar omdat er mensen naast stonden konhij geen kant uit en dus de glazenhaler meteen weer naar de portier, portier der weer bij. Mijn maat in discussie met de portier en vraagt aan de portier om even richting ingang te lopen omdat het gesprek voor de box niet zo goed te volgen is.
Ik loop voor de zekerheid er even achteraan om te kijken of alles oke is. NIiets aan de hand, dus ik loop weer terug.

na 5 minuten mijn maat nog niet terug dus ik weer even kijken bij de portier. Mijn maat nergens te bekennen, dus ik vraag aan de portier:
ik: "Die jongen waar je net mee stond te praten, waar is die?"
portier: "Die heb ik naar buiten gezet"
ik: "Waarom eigenlijk?"
portier: "Dat gaat je niets aan en als je ook irritant wilt doen ga jij er ook uit!"
ik moest daar eigenlijk een beetje om lachen en de portier zag dat. Hij slaat meteen op mijn achterhoofd en geeft me een dauw naar de uitgang.
ik loop dus in best tempo naar buiten, maar schijnbaar ging hem dat niet snel genoeg, dus nog een tik en dauw. Eenmaal buiten wordt ik tegen een stapel stoelen gedrukt en roept ie: "Als ik jou hier nog terug zie, ros ik je in elkaar".

Ik loop dus weg richting haven, zie ik mijn maat daar vrijwel knock out liggen. Vertelt hij dat tijdens dat gesprek de portier zei dat hij er maar beter uit moest gaan. mijn maat: "mischien wel ja", waarop de portier hem dus een aantal stoten op zijn borstbeen, maag, nek, en hoofd heeft gegeven. Vervolgens is mijn maat weggelopen en 50 meter verderop in elkaar gezakt. Jammer genoeg bijna geen verwondingen te zien....

Ik naar dichtsbijzijnde cafe om politie te bellen (mobo's in de auto), willen ze niet meewerken omdat het een schijnbaar "bevriend cafe" betreft.

Inmiddels nog een maat naar buiten zonder klappen, maar wel flink bedreigt: "Als jij je er ook nog mee wilt bemoeien, ros ik je in een hoek en zorg dat je niet meer opstaat!".

Mijn maat de politie Sneek bellen: "U wordt teruggebeld", "Waarom wilt u aangifte doen?", "bel morgen maar even om een afspraak te maken".
Wij vanmorgen bellen en zegt de politie dat ze eigenlijk geen aangifte willen opstellen omdat het een zaak tussen ons en die portier is en dat de politie er niet bij was en dus niet weet wat er gebeurt is.
"kom maar niet langs" was wat ze zeiden" Mijn maat best boos: "Hoor een, bent u Jan de Boerenlul of een politieagent?" "U bent toch een politieagent en hoort aangifte op te nemen" waarop de politieagent de hoorn op de haak gooit

Ik politie Leeuwarden bellen (hoofdkantoor Friesland), zij vinden het een vreemd verhaal en bellen Sneek, vervolgens ik met een andere agent aan de praat, alles opnieuw uitleggen en vertellen dat wij ons niet echt serieus genomen voelen. en ook hij wil geen aangifte opnemen.

Ik: "Dan probeer ik het wel in Zwolle"
Agent: "Dat moet je zelf weten"

Vervolgens politie Zwolle gebelt en maandag langskomen om aangifte te doen.

Horen we later van de cafe beheerder bij de haven, dat die betreffende portier meedoet aan Kooigevechten en dat zodoende een heleboel aanklachten met de noordenzon verdwijnen.......

Ik ben van plan om de aangifte wel door te zetten en mijn maat ook, dus mocht ik ineens ergens in een ziekenhuis liggen, weten jullie waar het door komt.

Krankzinnig die gast!

edit:
Ik was compleet nuchter en ook totaal rustig.
/edit

[Dit bericht is gewijzigd door Coolgoza op 19-07-2003 21:26]

pi_11882577
En die glazenhaler, had die veel ruimte om zijn WERK te doen?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 19 juli 2003 @ 21:24:57 #3
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_11882584
Nee, maar mijn maar is wel zo als iemand hem aantikt dat ie even opzij stapt.
pi_11882588
veel portiers hebben geen gevoel voor humor
pi_11882609
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:24 schreef Coolgoza het volgende:
Nee, maar mijn maar is wel zo als iemand hem aantikt dat ie even opzij stapt.
Een glazenhaler mag duwen. Als hij iedereen netjes op zijn rug zou moeten tikken blijven er dus gigantisch veel glazen staan in de kroeg en is de kans op vechtpartijen binnen met glaswerk erbij veel groter.
In Southern Sun
  zaterdag 19 juli 2003 @ 21:26:39 #6
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_11882617
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Een glazenhaler mag duwen. Als hij iedereen netjes op zijn rug zou moeten tikken blijven er dus gigantisch veel glazen staan in de kroeg en is de kans op vechtpartijen binnen met glaswerk erbij veel groter.
Plastic glazen btw.

en om het glazenhalen zelf ging het niet, maar hoe de portier er mee om gaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Coolgoza op 19-07-2003 21:28]

pi_11882627
What the fuck! Niet normaal joh! Sterkte met het vervolg hier op!
pi_11882640
gaaf, ik zou een grote krant, of sbs tippen, krijgten de petten problemen
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_11882642
btr doe je dat wel, je hebt genoeg getuigen! Maak er werk van en reken die gast op een slimmere manier af. Dit is gewoon schandalig
pi_11882643

Kut politie, je moet toch aangifte kunnen doen als je wordt neergemept. Fijn is dat, dus als je security bent, mag je zomaar iemand neerslaan :S
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_11882648
quote:
Ik weet niet naar wat voor tent jij normaal gaat, maar ik vind dat toch niet echt normaal.

Wat mij betreft heeft de TS gelijk, schandalig wat daar gebeurt, en ook schandalig hoe de politie je te woord staat! Ze kunnen waarschijnlijk helemaal niks doen, maar geef de burger dan tenminste een goed gevoel dat er naar hem geluisterd wordt. En die aangifte moet ook gebeuren, als dit vaker gebeurd met die portier dan helpt zoiets zeker wel.

pi_11882676
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:28 schreef GREENSKiN het volgende:

[..]

Ik weet niet naar wat voor tent jij normaal gaat, maar ik vind dat toch niet echt normaal.

Wat mij betreft heeft de TS gelijk, schandalig wat daar gebeurt, en ook schandalig hoe de politie je te woord staat! Ze kunnen waarschijnlijk helemaal niks doen, maar geef de burger dan tenminste een goed gevoel dat er naar hem geluisterd wordt. En die aangifte moet ook gebeuren, als dit vaker gebeurd met die portier dan helpt zoiets zeker wel.

Een tent waar het gewoon vaak heel druk is. En dan heeft een glazenhaler gewoon veel werk te doen en veel mensen interesseren zich daar niet zo erg in. Ik weet het want ik heb het zelf vaak genoeg gedaan.
In Southern Sun
  zaterdag 19 juli 2003 @ 21:29:47 #13
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_11882677
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:28 schreef rthls het volgende:

Kut politie, je moet toch aangifte kunnen doen als je wordt neergemept. Fijn is dat, dus als je security bent, mag je zomaar iemand neerslaan :S
btw wat is :S
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  zaterdag 19 juli 2003 @ 21:31:34 #14
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_11882699
Het glazenhalen is dus wat er aan vooraf ging, mijn inziens niet echt een reden om 2 personen naar buiten te slaan!!!!
pi_11882701
Geef je groot gelijk.

Doorzetten! Of sbs/telegraaf bellen. Die geilen wel op zulke verhalen.

pi_11882735
Kennelijk heb je het er wel naar gemaakt, moet je die glazenhaler gewoon z'n werk laten doen.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_11882743
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:31 schreef Coolgoza het volgende:
Het glazenhalen is dus wat er aan vooraf ging, mijn inziens niet echt een reden om 2 personen naar buiten te slaan!!!!
Ik wil het gedrag van de portier ok absoluut niet goedpraten, want dat zijn nu eenmaal klootzakken. Maar ik wilde alleen weten of die glazenhaler zijn werk niet gewoon deed en dat jouw maat een beetje overtrokken reageerde misschien
In Southern Sun
pi_11882745
Die pet past ons allemaal. Helaas. Blijkbaar heb je tegenwoordig aan een strikdiploma al voldoende om politie agent te worden. En zijn ze nog luier als het paard van Jezus. Ik heb ook een keer aangifte willen doen van bedreiging. Het vinden van een politiepost die open was op vrijdag avond 8 uur was al lastig. En ze hebben mijn verhaal aangehoord en wilden ook geen verbaal opmaken. Ik zou nog een telefoontje krijgen. Nooit meer wat van gehoord natuurlijk.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zaterdag 19 juli 2003 @ 21:34:52 #19
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_11882747
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:33 schreef pro_jeex het volgende:
Kennelijk heb je het er wel naar gemaakt, moet je die glazenhaler gewoon z'n werk laten doen.
Pardon???
  zaterdag 19 juli 2003 @ 21:37:06 #20
15449 Philosocles
blogito ergo sum
pi_11882775
quote:
Zelfs als dat `gewoon' is voor een glazenhaler (lijkt me niet, maar dat kan ik niet beoordelen) dan is 't nog disproportioneel geweld.
iedereen is uniek behalve ik
pi_11882796
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:37 schreef Philosocles het volgende:

[..]

Zelfs als dat `gewoon' is voor een glazenhaler (kan ik niet beoordelen) dan is 't nog [i]disproportioneel geweld.

Oke, maar voor die glazenhaler is het al klote dat ie moet werken in het weekend en dan gaan mensen hem ook nog het werk onmogelijk maken. Kijk van een uitsmijter verwacht je wel iets van geweld, anders voel je je niet veilig, als je de uitsmijter zo inelkaar kunt pompen. Maar die uitspraken van die uitsmijter gaan wel weer te ver. Dat zijn grove bedreigingen
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_11882827
Niks aan te doen. Het is een goeie portier als-ie mensen zonder blijvende sporen een cafe uitslaat, zo hoort dat. De beste manier om het verhaal een staartje te geven is gewoon overdag - als het rustig is - een gesprek met de cafebaas (en liefst ook die portier) te regelen. Blijf rustig, leg uit wat er gebeurde en geef ook die portier de kans z'n verhaal te doen. Vertel ze dat als jullie niet normaal behandeld worden, jullie gewoon dat hele cafe niet meer komen opzoeken. Goeie kans dat die cafebaas geen gezeur wil, jullie nog een gratis pint extra meegeeft en hop, opgelost.

Bij dit soort dingen heeft het in elk geval geen zin agressief te blijven, ook al is het andermans fout.

zaterdag 19 juli 2003 @ 21:41:59 #23
37660 Tenshi
Wat zegt ze?
pi_11882831
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:39 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Oke, maar voor die glazenhaler is het al klote dat ie moet werken in het weekend en dan gaan mensen hem ook nog het werk onmogelijk maken. Kijk van een uitsmijter verwacht je wel iets van geweld, anders voel je je niet veilig, als je de uitsmijter zo inelkaar kunt pompen. Maar die uitspraken van die uitsmijter gaan wel weer te ver. Dat zijn grove bedreigingen

Euhm sorry hoor, maar een uitsmijter hoeft je niet in elkaar te slaan en naar buiten te werken als je alleen ff vraagt waar je maat is gebleven waar die zojuist mee stond te praten...
Echt een verhaal te gek voor woorden

[edit]Volgens mij gaat de discussie niet over wanneer je een goede portier te pakken hebt, maar meer over wanneer je er iemand uittrapt. En wat is er eigenlijk gebeurd met fatsoenlijk vragen of je het pand wilt verlaten. Moet je je eens voorstellen als Breekijzer er elke keer zo uitgewerkt wordt...

[Dit bericht is gewijzigd door Tenshi op 19-07-2003 21:44]

pi_11882840
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:41 schreef Tenshi het volgende:

[..]

Euhm sorry hoor, maar een uitsmijter hoeft je niet in elkaar te slaan en naar buiten te werken als je alleen ff vraagt waar je maat is gebleven waar die zojuist mee stond te praten...
Echt een verhaal te gek voor woorden

Ach, hou er altijd rekening mee dat dit 1 kant van het verhaal is.
In Southern Sun
pi_11882846
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

inderdaad
  zaterdag 19 juli 2003 @ 21:44:21 #26
15449 Philosocles
blogito ergo sum
pi_11882859
Moeilijke vraag (weet je misschien niet meer), maar duwde die glazenwasser alleen die maat van je opzij (had-ie de pik op hem) of was iedereen de klos als die gast langskwam? En wat moet ik me ongeveer voorstellen bij hoe je maat daarop reageerde?

Niet om die portier z'n gedrag goed te lullen, maar 'k ben toch benieuwd.

iedereen is uniek behalve ik
pi_11882860
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:39 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Ja, als een enorme kleerkast niet om zich heen beukt heeft iedereen echt meteen het idee dat figuur wel even op de grond te leggen. Wat een redenatie.
pi_11882862
quote:

[..]

Nu is het even wachten op het verhaal van de glazenhaler en van de portier.

Iemand?

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_11882878
Als je naar de politie gaat en zegt dat je direct een verbaal op wilt laten maken en ze doen dat niet... dan bel je gelijk de eerste beste advocaat op... aangezien de politie, indien jij dat verzoekt, dat niet mag weigeren.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  zaterdag 19 juli 2003 @ 21:46:25 #30
37660 Tenshi
Wat zegt ze?
pi_11882892
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:44 schreef Lucille het volgende:Nu is het even wachten op het verhaal van de glazenhaler en van de portier.
Iemand?
[zware stem]Ja potverdorie, dat rotjoch ook, die gozer was hartstikke bezopen man[/zware stem]
pi_11882903
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:44 schreef CaPS_ het volgende:

[..]

Ja, als een enorme kleerkast niet om zich heen beukt heeft iedereen echt meteen het idee dat figuur wel even op de grond te leggen. Wat een redenatie.

Een uitsmijter heeft wel een diploma en gaat niet zo maar mensen inelkaar rossen en een tent uitslaan. Ze willen ook omzet draaien in die tent.
pi_11882934
quote:
Sjezus... jij komt zeker 's nachts nooit achter je pc vandaan, als je zulke opmerkingen plaatst.
Heb je het topic überhaupt gelezen?
  zaterdag 19 juli 2003 @ 21:48:50 #33
37660 Tenshi
Wat zegt ze?
pi_11882935
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:47 schreef pro_jeex het volgende:Een uitsmijter heeft wel een diploma en gaat niet zo maar mensen inelkaar rossen en een tent uitslaan. Ze willen ook omzet draaien in die tent.
Geloof maar niet dat elke uitsmijter bij elke tent een diploma heeft om mensen eruit te rossen
pi_11882936
Wat een verhaal..... Als jullie nu als eerste klappen waren gaan uitdelen, ok. Die portier is gewoon levensgevaarlijk en duidelijk te agressief en volgens mij ook niet helemaal lekker in zijn bovenkamertje.
;)
pi_11882945
Helemaal niks tegen te doen.

De politie is ook te schijterig om hier tegen iets te doen.
Dit soort gevalletjes komen elk weekend wel een paar keer voor, de portiers slaan je helemaal de tyfus om niets.

Enige wat je ertegen kan doen, is proberen die vent hard in zijn klokkenspel te raken . Het heeft 0,0 effect als je die gasten zelf een mep in het gelaat geeft (of je moet een beer zijn )

[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 19-07-2003 21:50]

pi_11882947
quote:
Een glazenhaler mag duwen.
Ja dat is wel zo netjes glazenhalers kunnen idd gigantische eikels zijn, beetje stressen voor een paar glaasjes
pi_11882959
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:48 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Sjezus... jij komt zeker 's nachts nooit achter je pc vandaan, als je zulke opmerkingen plaatst.
Heb je het topic überhaupt gelezen?

O ja hoor, maar ik ga niet naar een kroeg daar verkopen ze alcohol
  zaterdag 19 juli 2003 @ 21:51:39 #38
37660 Tenshi
Wat zegt ze?
pi_11882981
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:49 schreef Duiveltja het volgende:Helemaal niks tegen te doen.

Dit soort gevalletjes komen elk weekend wel een paar keer voor, de portiers slaan je helemaal de tyfus om niets.

Enige wat je ertegen kan doen, is proberen die vent hard in zijn klokkenspel te raken . Het heeft 0,0 effect als je die gasten zelf een mep in het gelaat geeft (of je moet een beer zijn )

Ja keihard terugslaan, dat lost wat op
Je hebt in ieder geval wel wat om aan de politie te laten zien
pi_11882992
quote:

[..]

Idd.
pi_11883000
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:48 schreef Ms_Furious het volgende:
Wat een verhaal..... Als jullie nu als eerste klappen waren gaan uitdelen, ok. Die portier is gewoon levensgevaarlijk en duidelijk te agressief en volgens mij ook niet helemaal lekker in zijn bovenkamertje.
Tja , klinkt mischien lullig.Maar ook uit mijn ervaring blijkt dat het toch van 2 kanten komt.

Vaak is er alcohol (of meer bij) in het spel). Heb zelf de voorbeelden ook vaak meegemaakt dat er door het "slachtoffer hard geschreeuwd werd.Later bleek dat het net ff anders lag

pi_11883004
Ik zou je pistool halen en dan gewoon ff schieten , wedden dat hij dan stil is !!

edit :OEEEEEEEE , wat een reaties hieronder !!!

Kon ik het beter even tussendeze tags neerzetten [sarcasme mode]

[Dit bericht is gewijzigd door Henk-E op 19-07-2003 21:58]

pi_11883030
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:52 schreef Henk-E het volgende:
Ik zou je pistool halen en dan gewoon ff schieten , wedden dat hij dan stil is !!
.
pi_11883041
quote:

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=30477
pi_11883049
quote:
Idd.
  zaterdag 19 juli 2003 @ 21:55:37 #45
37660 Tenshi
Wat zegt ze?
pi_11883055
quote:
*zucht*
pi_11883094
Waarom denk je er portiers neergeschoten worden?
Omdat ze ooit de verkeerde klappen geven. Je krijg altijd te horen dat ze eruit gegooid zijn of niet naar binnen mochten om wat voor rede ook. Maar het echte verhaal krijg je nooit te horen.

Al ben ik natuurlijk niet eens dat ze meteen iemand moeten neerschieten. Maar ze lokken het aardig zelf uit

pi_11883116
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:57 schreef Ricootje het volgende:
Waarom denk je er portiers neergeschoten worden?
Omdat ze ooit de verkeerde klappen geven. Je krijg altijd te horen dat ze eruit gegooid zijn of niet naar binnen mochten om wat voor rede ook. Maar het echte verhaal krijg je nooit te horen.

Al ben ik natuurlijk niet eens dat ze meteen iemand moeten neerschieten. Maar ze lokken het aardig zelf uit

Die mensen doen hun werk, om mensen te beschermen tegen idioten die het uitgaansleven vergallen
  zaterdag 19 juli 2003 @ 22:06:31 #48
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_11883212
Zou ik de moeite nemen om de politie te bellen. en nog eens en nog eens etc etc etc. als ik niet vanuit mijn ervaring de waarheid vertel?

Daarbij komt dat ik zelf altijd compleet kalm ben en geen alcoholische dranken drink of drugs gebruik.

pi_11883297
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:59 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Die mensen doen hun werk, om mensen te beschermen tegen idioten die het uitgaansleven vergallen

Ik heb er nooit last van.

De TS zou natuurlijk ook contact op kunnen nemen met de bedrijfsleider en de situatie uitleggen.

pi_11883339
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 22:12 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb er nooit last van.

De TS zou natuurlijk ook contact op kunnen nemen met de bedrijfsleider en de situatie uitleggen.

Ik heb er ook geen last van. Toch lees ik iedere week weer over geweld in het uitgaan. Maar waarom contact opnemen, ik denk niet dat er nou iets fout is gebeurd, dit gebeurd wekelijks.
  zaterdag 19 juli 2003 @ 22:40:06 #51
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_11883661
Ik had er nog niet aan gedacht om contact op te nemen met de eigenaar van die dancing, maar zie eigenlijk daar ook het nut niet van in.

Wat zal hij doen? gratis munten geven? de portier zijn verontschuldiging laten maken?

"Sorry dat ik je, omdat je een glimlach had, een paar klappen heb gegeven"

zaterdag 19 juli 2003 @ 22:42:50 #52
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_11883703
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 22:14 schreef pro_jeex het volgende:
Ik heb er ook geen last van. Toch lees ik iedere week weer over geweld in het uitgaan. Maar waarom contact opnemen, ik denk niet dat er nou iets fout is gebeurd, dit gebeurd wekelijks.
Het gebeurt wekelijks dat wanneer iemand om uitleg vraagt en een glimlach krijgt een paar klappen krijgt
pi_11883763
Ik zou de politie niet meer bellen. Ik zou het hogerop gaan zoeken.

Is soort zaken zijn trouwens wel iets voor een centraal topic lijkt me: nalatenschap van de politie. Volgens mij kan dat topic best wel heel erg lang worden... helaas...

In Rotterdam lopen bv. 5000(!) agenten rond en nog heb je gebieden waar je niet kan komen (kennelijk want ik kom er niet zo vaak)...

Kortom: probeer eens een ministerie te schrijven, doen er wellicht ook geen zak mee maar je weet maar nooit

In ieder geval sterkte gewenst beide. Die portier lijkt vrij agressief maar we hebben tot nu toe ook dan nog maar 1 kant van het verhaal gehoord...

Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  zaterdag 19 juli 2003 @ 22:48:51 #54
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_11883778
Ik ben opzich ook wel benieuwd wat die portier te melden heeft ja.

Keek ik verkeerd?
Voelde hij zich bedreigd door mijn glimlach?
ik weet het niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Coolgoza op 19-07-2003 22:49]

pi_11883788
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 22:42 schreef Coolgoza het volgende:

[..]

Het gebeurt wekelijks dat wanneer iemand om uitleg vraagt en een glimlach krijgt een paar klappen krijgt

Ja
pi_11883826
In Rotterdam is er een bekende disco die spreekuur houdt.Daar kan je de volgende dag terecht met klachten, waarom je bijv. geweigerd bent enzo.

Tenminste, dat was een paar jaar terug zo.

zaterdag 19 juli 2003 @ 22:51:52 #57
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_11883829
Tering wat een verhaal. Ik wou net posten dat ik ook wel eens de kroeg ben uitgezet en dan gewoon ging, maar dit dan weer ... Ik heb dit overigens wel vaker zien gebeuren, maar goed ...
Wat je kansen betreft is het gewoon ruk en de politie kan/doet er ook net niks mee ben ik bang, maar ik snap je doorzetting.
Gezeik ook elke keer.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_11883852
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 22:48 schreef Coolgoza het volgende:
Ik ben opzich ook wel benieuwd wat die portier te melden heeft ja.

Keek ik verkeerd?
Voelde hij zich bedreigd door mijn glimlach?
ik weet het niet.

Het was gewoon een hersenloze aap.
Net als 99% van de portiers, wat heb je eigenlijk aan die zoutzakken.
En dan ook nog om fooi bedelen.
Ik heb er al zoveel slechte ervaringen mee gehad en dat ligt niet aan mij wnat ik ben echt niet de enige.
  zaterdag 19 juli 2003 @ 22:53:25 #59
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_11883854
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 22:49 schreef pro_jeex het volgende:

"ik denk niet dat er nou iets fout is gebeurd"

Ja

En dat is dus WEL fout.

Als professioneel 'gastheer' dien je op een normale wijze je klanten te woord te staan. Zo niet dan kunnen er ernstige dingen gebeuren, zoals al in dit topic is aangegeven. Gelukkig voor hem zit ik zo niet in elkaar.

pi_11884261
Die portiers van die tent, zijn zij professionele portiers?

Zeg maar, dat ze werken voor een beveiligingsbedrijf, en dat ze ingehuurd worden door die tent?
Of zijn het zogenaamde vrije jongens?

Bij ons in Nijmegen zijn de portiers van de meeste grote tenten (o.a. de Matrixx) in dienst van Becks Beveiligingen. Zij worden vooraf gescreend en hebben een diploma. Dit zijn de goeden.

Ik zou er in jullie geval kostte wat het kost werk van maken, desnoods via de ombudsman.

Nijmegenaar
  zaterdag 19 juli 2003 @ 23:33:13 #61
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_11884340
Volgens mij had hij in elk geval geen kenmerk van 'portier' behalve zijn lichamelijke voorkomen.
pi_11884383
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:22 schreef Coolgoza het volgende:

...verhaal...

En dan raar staan kijken dat ze kapot geschoten worden.
pi_11884394
Sinds 1 april 1999 vallen portiers die beveiligingswerkzaamheden verrichten ten behoeve van een horecabedrijf onder de Wet op de Particuliere Beveiligingsorganisaties en recherchebureaus. Deze wet stelt dat particuliere bedrijven die beveiligingswerkzaamheden verrichten, moeten voldoen aan de eisen die op grond van de wet- en regelgeving aan beveiligers worden gesteld.
bron
pi_11884707
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 23:33 schreef Coolgoza het volgende:
Volgens mij had hij in elk geval geen kenmerk van 'portier' behalve zijn lichamelijke voorkomen.
Geef eens een duidelijke omschrijving van die vent, misschien ken ik hem, ik kom uit die contreien en ken wel een paar portiers. Was ie klein, breed en kaal toevallig?

offtopic: wat zoek je in Godsnaam in een losertent als d'Ald Wal?

“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
pi_11889317
Wat een lul is die portier zegt.

Hij doet echt z'n werk onder de maat.....je leeft immers nog.....

zondag 20 juli 2003 @ 12:56:15 #66
54034 CoReTeX
Per Undas Adversas
pi_11889401
Meet aangifte doen raak je die persoon niet, want die aangifte komt er toch nooit doorheen.

Als je hem/het cafe echt terug wilt pakken dan zou ik proberen negatieve publiciteit voor dat cafe te regelen. Tips sbs6, of een andere tv programma, of probeer het lokale krantje, in de komkommertijd hebben die toch niks anders te doen. Beter nog als je meer mensen kent die je dat is overkomen, zo kun je een cafe echt de grond in helpe.

[url=http://213.200.64.229/freestream/download/sunshine-live/#]German dance stream![/url] [url=http://www.discoradio.it/]Italian danc stream![/url] [br] Skype me callto://vortexz
pi_11891456
ik zou me niets verbazen dat die portier vroeg of laat ook met een kogel in zijn hoofd in het ziekenhuis ligt, hij vraagt er iig wel om

niet dat ik dit wil doen ofzo
maar er is een rare trend bezig :/

vroeg of laat komt hij de verkeerde tegen

pi_11891558
gewoon een kogel door zijn achterhooft schieten.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_11891616
kijk gewoon een keer waar hij zijn auto parkeert en kom langs met wat accuzuur als ie aan 't werk is.

wel pas over een maandje anders verdenkt hij jou of je maten er meteen van

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_11892066
Aanklagen en een rechtzaakje van maken. Kan dacht ik wel bij de laagste of 1 na laagste rechtbank. (ben de namen ervan kwijt
pi_11892276
Bizar verhaal.. lijkt mij een typisch geval van een "respect my authority or I kick your ass"-portier.
Blijkbaar was jouw glimlach in zijn ogen een minachting van zijn autoriteit. Sja, en wat doe je dan met al die onmacht en onzekerheid ? Die moet eruit he, dus klappen. Anders kropt zo'n jongen het allemaal op, en dat kan niet he, neeeee.
Zover mijn minieme psycho-analyse van een (gefrustreerde) portier.

Succes verder met de aanklacht!

don't be shy, learn to fly.
  zondag 20 juli 2003 @ 16:13:53 #72
52513 whosvegas
The Trickster
pi_11892463
Die portiers denken dat ze alles mogen en ook nog klagen als een collega wordt neergeschoten.
Ik keur dat niet goed, maar ze vragen er wel zelf om. Kunnen die lui niet normaal met klanten omgaan? Ikzelf ben een aantal keer door zo'n eikel geweigerd omdat ik een (lichte) handicap heb. En de reactie van de politie vind ik ook echt niet kunnen.
Are you nuts??
  zondag 20 juli 2003 @ 16:19:09 #73
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_11892593
Andre Brilleman behandelingetje geven
Klaar?
Ik niet!
pi_11892937
Misschien de eigenaar van die tent eens bellen?
pi_11893046
Gewoon niet zeuren, volgende week is die portier het allang weer vergeten
  zondag 20 juli 2003 @ 16:42:40 #76
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_11893054
quote:
Op zondag 20 juli 2003 16:42 schreef pro_jeex het volgende:
Gewoon niet zeuren, volgende week is die portier het allang weer vergeten
Ik denk nu al.

Tè dom gewoon.

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_11893271
Die portier komt nog wel een keer de verkeerde tegen
  zondag 20 juli 2003 @ 18:16:24 #78
16715 Mylene
*schatje*
pi_11894701
quote:
Op zondag 20 juli 2003 15:13 schreef CecilBDemented het volgende:
gewoon een kogel door zijn achterhooft schieten.
  zondag 20 juli 2003 @ 20:21:38 #79
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_11958259
Ik ben ook ooit eens (in Purmerend ) samen met wat vrienden door twee portiers met houten knuppels een kroeg uitgeslagen.

Let wel, een kroeg met dansvloer, maar geen entreegeld of iets dergelijks.

Om 3:00 's nachts ofzo wilden we naar huis en stonden we in de gang te wachten tot de portiers de deur opendeden. Ze wilden echter niet de deur opendoen voordat ze een fooi hadden gehad!

Mijn vrienden gingen eerst naar buiten en gaven de portiers nat wat gesputter een gulden. Maar dat was blijkbaar niet genoeg, het moest minstens een knaak zijn toen de jongen voor mij aan de beurt was

Hij weigerde echter en werd toen naar buiten geduwd door beide "gastheren".

Toen was het mijn beurt en zei 1 van die apen: "Vergeten we de portiers niet?", waarop ik antwoordde: "Nee hoor, ik zal aan je denken vannacht..."

Dat konden ze niet waarderen en dus kwamen de houten knuppels te voorschijn en werden de jongen die voor mij naar buiten ging en ik door de apen de straat op geknuppeld...

Geen verwondingen aan overgehouden en geen werk van gemaakt (heeft toch geen zin; we konden niets bewijzen) maar dit heeft wel als gevolg gehad dat mijn vrienden en ik daar nooit meer geweest zijn.

Ook heb ik zelf nog steeds een afkeer van plaatsen waar de portiers niet vriendelijk zijn en zal ik daar ook alleen in het uiterste geval naar binnen gaan.

Wat winnen ze er nou mee uiteindelijk? Tegenwoordig raken ze ook hun diploma en baan kwijt als dit soort dingen uitkomen...

You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  woensdag 23 juli 2003 @ 12:41:09 #81
25278 Protheus
http://s1.bitefight.nl/c.php?u
pi_11958531
En dan vinden ze het gek dat sommige mensen dan zo gek worden dat ze later de portier neersteken.
Agenten zijn gewoon te bang om iets te doen...
Ik zou een brief sturen naar de directie van het Cafe en daarbij ene schade vergoeding vragen. En een brief naar de Ombudsman en Burgemeester en Wethouder...

Zinloos geweld mag niet in Nederland, maar er wordt ook geen ene reet aan gedaan....Misschien zijn de meeste agenten wel gewoon zinloos.

Als lelijk zijn pijn deed, dan liep jij de hele dag te janken
http://s1.bitefight.nl/c.php?uid=23506
  woensdag 23 juli 2003 @ 13:09:55 #82
29972 H3NK
simulate yourself!
pi_11959185
Wat een ziek verhaal TS..Damn.
Heb je al eens gedacht, wanneer je er echt werk van wil maken, naar de winkel voor rechtshulp te stappen? Samen met hun een brief opstellen, die sturen naar B&W en naar die kroeg.
Dit is gewoon te gek om los te lopen. Je moet die kroeg te pakken nemen en niet de portier zelf.
[ modus]Die man begrijpt dat toch niet[/ modus] En wanneer die kroeg slechte publiciteit krijgt, veranderd het verhaal snel. Die "portier" zijn baan kwijt en hopelijk nooit meer een baan in die sector.
pi_11959486
Toch proberen door te zetten en er een zaak van te maken.
Gewoon te ziek voor woorden. Als je zo'n verhalen leest, vraag je je af of zo'n mensen ooit normen en waarden geleerd hebben of uberhaupt wel een diploma gehaald hebben.
Er zijn echter ook aardige portiers. Waar wij vaker naar toe gaan, kan je makkelijk een praatje met de portiers maken en zijn ze meestal erg goed geluimd/aardig. Echter staan er al van die lastige figuren in de rij, dan pikken ze die meestal daar al tussenuit en sturen ze weg.
......
  woensdag 23 juli 2003 @ 13:33:30 #84
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_11959870
Fok! man...
Verder wel alles goed ?
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_11960263
Heeft die man wel een diploma? Lijkt me niet, op de opleiding voor ABM (Algemeen Beveiligings Medewerker) wordt geleerd hoe je verbaal kunt omgaan met geweld.
  woensdag 23 juli 2003 @ 15:13:32 #86
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_11962510
trieste portiers, dacht dat hun voor de veiligheid van hun klaten stonden. maar op deze manier wek je alleen maar meer agressie, denk dat als je de verkeerde tegenkomt die wel terug komt met een gun. lekker voor je klanten die binnen zijn...
WOKNOK
  woensdag 23 juli 2003 @ 15:36:43 #87
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_11963085
quote:
Op zondag 20 juli 2003 16:52 schreef StrayDog het volgende:
Die portier komt nog wel een keer de verkeerde tegen
juist.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  woensdag 23 juli 2003 @ 15:41:22 #88
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_11963200
Ik weet niet wie er tegenwoordig in d'Áld Wal staat, maar Henk was wel ok.
pi_11963220
Soms zou je toch haast willen dat die overleden portier een andere portier was geweest. Dit zijn van die sportschool types die er voor leven om mensen in elkaar te trappen. Waarschijnlijk niet genoeg Brinta-pap gehad toen hij nog klein was.
  woensdag 23 juli 2003 @ 16:22:08 #90
19242 yavanna
Results may vary.
pi_11964377
Naast het hele verhaal van de portier ( wat een mafkees ) vindt ik het verhaal over hoe de politie hierop reageert nog belachelijker.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_11964761
nooit last van uitsmijters een verkeerde move en ik kom terug en dan zijn zij de gene die om medelijden smeken. ik heb zo een man of honder geregeld of meer en die houden allemaal van slaan als het nodig is. oja 2 van hen stompen al 3 a 4 uitsmijters helemaal gek. dus 100 heb ik niet nodig.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  woensdag 23 juli 2003 @ 16:43:16 #92
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_11964850
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:49 schreef Duiveltja het volgende:
Helemaal niks tegen te doen.

grappig..jij denkt dat een standaard uitsmijter die kogel "werende" kleding draagt ook niet gebruik maat van een toque ?
na na na na na na na Badjasman!
pi_11964902
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 16:38 schreef CecilBDemented het volgende:
nooit last van uitsmijters een verkeerde move en ik kom terug en dan zijn zij de gene die om medelijden smeken. ik heb zo een man of honder geregeld of meer en die houden allemaal van slaan als het nodig is. oja 2 van hen stompen al 3 a 4 uitsmijters helemaal gek. dus 100 heb ik niet nodig.
W o w
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_11965402
in in playa del ingles gaan ze je met ze drieen te lijf en schoppen net zo lang dat je niet meer beweegd
  woensdag 23 juli 2003 @ 17:09:09 #95
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_11965443
quote:
Jij bent mijn grote voorbeeld!!
Ik wil net zo cool worden!
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  woensdag 23 juli 2003 @ 23:10:09 #96
52513 whosvegas
The Trickster
pi_11973642
Een dikke vette pitbull kopen en die portier opzoeken en keihard roepen ATTACK OSCAR!!!!
Are you nuts??
  woensdag 23 juli 2003 @ 23:48:41 #97
46960 StefanP
polemicist
pi_11974728
Als je mot hebt met zo'n gorilla dan moet je proberen hem in z'n zak te grijpen en dan zo hard mogelijk knijpen/draaien, of je hand om zijn luchtpijp en dan maar knijpen, vechten heeft toch geen zin.

Overigens zou je hem ook gewoon eens op kunnen wachten met z'n drieën met honkbalknuppels, als ie 's ochtends vroeg thuiskomt kun je hem gegarandeerd goed afrossen en weg zijn voordat iemand goed en wel wakker wordt van de herrie. Of bewerk zijn auto eens goed, zoals hierboven beschreven.

Dat de politie niks wil doen (wat een verassing, de luie volksverraders) zou ik al helemaal niet pikken. Krant bellen, naar het bureau en een gesprek met de hoge pief onder dreiging van contact opnemen met het college van wethouders en de krant wil ook nog wel eens helpen. En natuurlijk zorgen dat die NSB'ers ambtenaren die je niet wouden helpen, op het matje geroepen worden.

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_11975006
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 16:22 schreef yavanna het volgende:
Naast het hele verhaal van de portier ( wat een mafkees ) vindt ik het verhaal over hoe de politie hierop reageert nog belachelijker.
helaas wel de harde werkelijkheid. De politie zijn luie volgevreten volksverraders die te lam zijn om mensen daadwerkelijk te beschermen. Een maat van me overkwam hetzelfde en heeft (met succes) geklaagd bij de burgemeester. Deze heeft een onderzoek gestart waaruit bleek dat de dienstdoende brigadier nalatig is geweest en hij is dan ook bestraft/berispt. (Werd intern behandeld, en kreeg die maat van me dan ook verder niets over te horen. Ik neem aan dat ie zijn opslag wel een tijdje kan vergeten).

ik heb ondertussen meerdere malen met de politie van doen gehad en stond iedere keer versteld van de lamlendigheid van die mongolen. Ik verwacht dan ook niets goeds meer van dat tuig en ben helaas van mening dat je beter het recht in eigen handen kan nemen.

quote:
Op woensdag 23 juli 2003 17:09 schreef Lariekoek het volgende:

Jij bent mijn grote voorbeeld!!
Ik wil net zo cool worden!

helaas is dit wel de enige taal die die anabole gorilla's begrijpen. Praten heeft bij 99% van de gevallen geen zin, die mensen krijgen pas respect voor je als ze hebben gemerkt dat jij ze veel harder de tering kan slaan dan zij dat bij jou kunnen.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_11975264
die portier recht een kogel door zn kop jagen net als bij de matrix in nijmegen
Nothing to see here, carry on
pi_11975297
quote:
ff de zaak opjutte
pi_11975380
quote:
kunne we jou ook inhuren?
en voor welke club ben jij ?
pi_11988919
G*D!!!!

Altijd weer die kut politie die het af laat weten en wel arme jongetjes bekeuren omdat ze geen registratie nummer op hun bootje hebben staan

Je zou er haast een brandbom naar binnen gooien bij die flikkers

Moderator donderdag 24 juli 2003 @ 18:06:33 #103
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_11991755
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
veel portiers hebben geen gevoel voor humor
en dan vinden ze het gek als in nijmegen een portier als, laten we zeggen, voorbeeld dient.......(je weet wel die portier die werd doodgeschoten........

Ik zou wat vrienden optrommelen en die kerel gewoon een keertje opwachten en de politie er lekker buiten laten....... aan die homo's heb je toch nix

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_11991925
de meeste portiers wonen en werken niet in dezelfde stad/dorp.
gewoon volgen die gast en in zijn thuisomgeving een keer 'toespreken'.
dat werkt echt..
  donderdag 24 juli 2003 @ 18:29:09 #105
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_11992128
hehe, ik kan sinds 1 portier weet dat ik weet waar hij woont(vlak bij mij in de buurt) heel goed met hem opschieten.(omdat ik waarschijnlijk ook nooit ruzie heb, en veel geld uitgeef)

en ik wil nog wel eens tussen opstootjes duiken, en maak nogal wat indruk...

pi_12012300
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 18:29 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehe, ik kan sinds 1 portier weet dat ik weet waar hij woont(vlak bij mij in de buurt) heel goed met hem opschieten.(omdat ik waarschijnlijk ook nooit ruzie heb, en veel geld uitgeef)

en ik wil nog wel eens tussen opstootjes duiken, en maak nogal wat indruk...

Volgens mij heb je echt de hersens van een lamme koe, tering eej
  vrijdag 25 juli 2003 @ 15:42:28 #107
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_12013206
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 15:13 schreef RijstNatie het volgende:
Volgens mij heb je echt de hersens van een lamme koe, tering eej
volgens mij ook
  zondag 27 juli 2003 @ 00:34:24 #108
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_12040044
Tja en dan vinden mensen het vreemd dat dat soort Portiers wel eens voor hun flikker geschoten worden.Had er graag nog een extra gaatje ingemaakt!

Of je hebt je echt misdragen en is het allemaal terecht!

Mav out

R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
  zondag 27 juli 2003 @ 00:39:37 #109
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_12040114
Was het een blanke portier ofniet?
We Are Borg, Resistance Is Futile!
  zondag 27 juli 2003 @ 01:58:03 #110
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_12040931
quote:
Op zondag 27 juli 2003 00:39 schreef Darkinforcer het volgende:
Was het een blanke portier ofniet?
maakt dat iets uit dan?
pi_12040985
quote:
zozo, stoer aapje hoor
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  zondag 27 juli 2003 @ 02:08:06 #112
39437 Keizertje
spinazie!
pi_12041013
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:41 schreef Stonehead het volgende:
Niks aan te doen. Het is een goeie portier als-ie mensen zonder blijvende sporen een cafe uitslaat, zo hoort dat. De beste manier om het verhaal een staartje te geven is gewoon overdag - als het rustig is - een gesprek met de cafebaas (en liefst ook die portier) te regelen. Blijf rustig, leg uit wat er gebeurde en geef ook die portier de kans z'n verhaal te doen. Vertel ze dat als jullie niet normaal behandeld worden, jullie gewoon dat hele cafe niet meer komen opzoeken. Goeie kans dat die cafebaas geen gezeur wil, jullie nog een gratis pint extra meegeeft en hop, opgelost.

Bij dit soort dingen heeft het in elk geval geen zin agressief te blijven, ook al is het andermans fout.

hahaha, yeah right! Wat een debiele redenering, een goeie portier laat geen sporen na!?! Mijn goed zeg, als ze dat allemaal zouden doen... Een goeie portier lult het zooitje uit elkaar en heeft zoveel (fysiek) overwicht dat je het vanzelf wel laat. Beetje meppen kan geen kwaad, maar dan alleen als het ook echt uit de hand dreigt te lopen.

Overigens ben ik het wel met je tweede gedeelte eens, hoezeer ik ook een kuthekel aan agressief volk heb, dit is wel de methode om zoiets uit de wereld te helpen.

zondag 27 juli 2003 @ 02:16:46 #113
39437 Keizertje
spinazie!
pi_12041071
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:41 schreef Stonehead het volgende:

hahaha, yeah right! Wat een debiele redenering, een goeie portier laat geen sporen na!?! Mijn god zeg, als ze dat allemaal zouden doen... Een goeie portier lult het zooitje uit elkaar en heeft zoveel (fysiek) overwicht dat je het vanzelf wel laat. Beetje meppen kan geen kwaad, maar dan alleen als het ook echt uit de hand dreigt te lopen.

Overigens ben ik het wel met je tweede gedeelte eens, hoezeer ik ook een kuthekel aan agressief volk heb, dit is wel de methode om zoiets uit de wereld te helpen.

pi_12041373
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Een tent waar het gewoon vaak heel druk is. En dan heeft een glazenhaler gewoon veel werk te doen en veel mensen interesseren zich daar niet zo erg in. Ik weet het want ik heb het zelf vaak genoeg gedaan.

ze kunnen ook wat meer ophalers aannemen.
ze lopen af en toe wel als blinde olifanten door de zaak heen
en van een een glas kraanwater voor 2 euro,kunnen ze dat makkelijk betalen.
iedereen wil naar de hemel maar niemand wil er dood
pi_12041401
quote:
wat een sukkel zeg
iedereen wil naar de hemel maar niemand wil er dood
pi_12042577
tja uitsmijters heb dr zelf ook weleens problemem mee, ik pak ze wel aan

[Dit bericht is gewijzigd door pimpin op 27-07-2003 20:41]

pi_12048370
Als je dat zo meemaakt zie je wel weer hoe krom de wereld is.

Portier mag dus zomaar zich lekker afreageren op klanten.. en krijgt er nog voor betaald ook.. en je kan er niks tegen doen want die portier is te sterk voor je en de politie lijkt wel corrupt ofzo als ik dit zo hoor.

maandag 28 juli 2003 @ 14:04:38 #118
43728 jwstoop
Usericon....?
pi_12066760
Portiers hoeven geen geweld te gebruiken. Ik heb bij The Powerzone gewerkt. Daar heb ik de portiers nooit geweld zien gebruiken, zij lulden de mensen altijd naar buiten. Dat waren echt goede portiers, een aantal werkte ook voor justitie als persoonlijk beveiliger enzo.

Niet alle uitsmijters zijn zo aggressief, maar ja, een groot aantal wel.

[ontopic]
Ik zou trouwens echt tot het uiterste gaan met je aangifte, echt belachelijk wat ze je allemaal flikken daar...

succes!

pi_12117459
ach hier geven die portiers je al een schop na als je geen fooi geeft als je naar buiten gaat..
ik ben iemand die nogal weleens een kroegentochtje wil houden, en dan ga ik echt niet na in elk cafee een kwartier te zijn geweest elke portier een euro geven..maar jah dan heb je van die kut aso's die je dan meteen bij de uitgang nog ff een buik na geven ofzo..
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat er in zit.
  donderdag 31 juli 2003 @ 12:50:04 #120
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_12138202
quote:
Prrroest.

Er gaat me ergens een licht op. "Zo een man of honderd geregeld en die houden allemaal van slaan." Laat me raden: andere trefwoorden zijn mobiele telefoons en aangetrouwde inteeltneven met de zandkorrels nog in hun snorretjes?

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')