Dit ivm met kadootje voor iemand
Kan er niet opkomen, zodra ik het weet post ik het wel ff, nou wil ik het ook weten
FF googlen duz
quote:wijn in een doos is gewoon vakantie pauperisme
Op zaterdag 19 juli 2003 13:18 schreef Liejannuh het volgende:
Uh... bier in een stubbie
en wijn in een doos!
Tenminste, dat dronk ik daar het meeste!
quote:Fosters
Op zaterdag 19 juli 2003 13:19 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Hoe heet dat ausie biermerk ook al weer......Kan er niet opkomen, zodra ik het weet post ik het wel ff, nou wil ik het ook weten
FF googlen duz
quote:Goed, doe ik het niet
Op zaterdag 19 juli 2003 13:19 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Hoe heet dat ausie biermerk ook al weer......Kan er niet opkomen, zodra ik het weet post ik het wel ff, nou wil ik het ook weten
FF googlen duz
Maar dat kan je dachtik alleen in Australie krijgen toch? Meen dat de export uit amerika kwam en niet te drinken viel ofzo (of haal ik het nu door de war met wat anders?)
Het profileert zich als een door en door australisch biermerk, maar of dat zo is weet ik niet
quote:Bundaberg rum is idd heel errug Australisch en ook niet te zuipen hahahaha Maar je heb nog als bier merk Redback Beer en dan heb je volgens mij ook nog MB (Melbourne Bitter) dacht ik....en volgens mij had je ook nog zo'n suikerriet goedje (niet de Rum dus) maar een ander goedje...damn ben het kwijt...
Op zaterdag 19 juli 2003 13:24 schreef timmeeeh het volgende:
Ik heb een stubbie gekregen van m`n ma toen ze uit australië kwam, is wel grappig
Gister zat ik toevallig in een australisch café, hier in Breda.
Echte australische dranken: Foster's, XXXX, Victoria Bitter (alledrie bier). Wat ik ook zag was Bundaberg rum, dat is ook australisch. Verder herinner ik 't me niet zo
nou ja veel andere nog.
quote:Welk café is dat dan? Ik ken ze wel allemaal, maar een australisch café in breda?
Ik heb een stubbie gekregen van m`n ma toen ze uit australië kwam, is wel grappig
Echte australische dranken: Foster's, XXXX, Victoria Bitter (alledrie bier). Wat ik ook zag was Bundaberg rum, dat is ook australisch. Verder herinner ik 't me niet zo
niet echt alleen australisch, wel uit die omgeving.
quote:In Canada was het Fosters uit de US gebrouwd met toestemming van Fosters Aus. Smaakte absoluut niet zeiden Aussies.
Op zaterdag 19 juli 2003 13:23 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Fosters kan je gewoon in de betere supermarkten kopen hoorHet profileert zich als een door en door australisch biermerk, maar of dat zo is weet ik niet
quote:Van die stubbies heb ik ook
quote:Hmmm de austaliers drinken opzich Fosters niet. Alleen populair in het buitenland (londen vooral). Ze drinken mestal hun bier uit hun eigen regio.
Op zaterdag 19 juli 2003 13:22 schreef Liejannuh het volgende:
In Australie heeft iedere staat zn eigen biermerk. Je hebt XXXX, Swan, Victoria Bitter en nog een paar dus!
Een stubbie is zo'n houdertje voor je bierflesje/blikje. Is gemaakt van wetsuitspul en houdt je biertje lekker koel!
Fosters heb ik zelf weinig gezien in Australie. Behalve bij de Grand Prix dan.
Ze drinken er hoofdzakelijk VB en Tooheys
En volgens mij zijn die stubbie holders niet om je bier koud te houden, maar omdat het in Australie altijd zo warm is krijg je van die natte bierflesjes (condens op de buitenkant) en hier heb je geen last van als je met zo'n holder drinkt!
quote:Een echte Australiër heeft het bier al op voor het uberhaupt lauw kan worden. Ze zijn inderdaad voor het condens.
Op maandag 21 juli 2003 11:30 schreef mr.marcus het volgende:
Toen ik in Oz was, raadden al de Australiers me af om Fosters te drinken. (Gezien de ruimte die in de schappen was toebedeeld aan de Fosters, werd er door de Australiers inderdaad weinig Fosters gedronken)Ze drinken er hoofdzakelijk VB
en Tooheys
En volgens mij zijn die stubbie holders niet om je bier koud te houden, maar omdat het in Australie altijd zo warm is krijg je van die natte bierflesjes (condens op de buitenkant) en hier heb je geen last van als je met zo'n holder drinkt!
ik zou eens kijken naar een fles Bundaburg rum, een hele zoete suiker rum (Bundaberg is de suikerriet hoofdstad van Australië) denk eens aan een Bundi Coke. Verder zijn mix drankjes zoals Stolli's heel populair. (wodka met witte wijn, citroen sap en nog wat zooi) Verder natuurlijk de biertjes maar Fosters is echt toeristen bier, je krijgt het bijna nergens en als je er om vraagt kijken ze je aan of je wel bij je volle verstand bent. Wat wel gezegd moet worden is dat bijna alle andere biertjes van de zelfde brouwerij als fosters komen. (Carlton United Breweries, waar je een hele goede duidelijke tour door de brouwerij kunt doen met gratis "tastings" aan het eind)
Een typische australische frisdrank is Lift, een soort van Spa citroen maar dan sterker en zoeter.. best lekker als het warm is. Als iemand weet waar je lift in NL kunt krijgen hou ik me aanbevolen.
quote:Owja Lift
Op maandag 21 juli 2003 14:48 schreef Gumtree het volgende:[..]
Een typische australische frisdrank is Lift, een soort van Spa citroen maar dan sterker en zoeter.. best lekker als het warm is. Als iemand weet waar je lift in NL kunt krijgen hou ik me aanbevolen.
quote:Lekker bier!
Op maandag 21 juli 2003 20:25 schreef Brrrs het volgende:
XXXX (four ex) heeft echt goede reclames!
Het motto is dat hoe dronken je ook bent, je altijd nog de naam van je favo bier kunt schrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |