abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juli 2003 @ 12:59:58 #101
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_11889457
quote:
Op zondag 20 juli 2003 12:46 schreef Stranger het volgende:

[..]

Of ze heeft gewoon geen bandje en dat is haar horloge.
Als je zo vooraan staat was je er waarschijnlijk al toen ze nog geen bandjes uitdeelden, en ben je niet het vak uit geweest. (ik had ook geen bandje)

Haar bandje was een paarse.... van donderdag dus. Zal idd vrijdag niet het vak verlaten hebben
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_11889483
quote:
Op zondag 20 juli 2003 12:44 schreef Ruud1976 het volgende:
Nog even over die Sabine. Op de foto's is te zien dat ze een paars bandje om haar arm heeft terwijl de rest van de mensen in dat voorste vak volgens mij groene bandjes om heeft. Is zo'n paars bandje niet toevallig iemand van de crew?

Is maar even een hersenspinsel, misschien zit ik er helemaal naast... Wellicht weten jullie waar die kleuren bandjes op gebaseerd zijn.

Ik denk eerder dat ze aan het begin van het concert is aangesproken door de crew over het feit dat zij eruit word "gepikt" door Robbie voor een scene op het podium. Daarvoor krijg ze dan een speciaal bandje (of sticker op haar tshirt....dacht dat te zien namelijk). Ik denk dat het zo gegaan is en dat ze daarom niet verrast was toen ze op het podium zelf stond.
  zondag 20 juli 2003 @ 13:09:00 #103
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_11889598
De paarse bandjes waren toch echt van donderdag.......
En er was geen sticker te zien hoor

maar goed wie weet. Erg verbaasd was ze niet nee pfff

Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_11889771
Hoe dan ook....Sabine is een bn-er geworden
Terwijl ik wel vind dat ze zichzelf behoorlijk te kijk heb neer gezet door het grijpen naar Robbies....eeeh....dingedong. Ze mocht ook gelijk van Robbie het podium af. Okay "Bye bye Sabine"
pi_11889943
nee dit is niet van onze optredens ten eerste zingen ze (football's comming home) of te wel robbie's comming home.. en dat is een engels voetbal nummer denk niet dat veel nederlanders dat kennen + ik heb deze al heel lang geleden al een keetje gehoord... blijft mooi hoor daar niet van")
  zondag 20 juli 2003 @ 13:31:14 #106
55890 Ruud1976
Mooi gebouwtje...
pi_11889972
quote:
Op zondag 20 juli 2003 13:19 schreef Annemouse het volgende:
Hoe dan ook....Sabine is een bn-er geworden
Ben benieuwd wanneer ze bij de diverse tv- en radioshows zit om tekst en uitleg te geven (Jensen etc.)
pi_11890057
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 22:02 schreef Zapje het volgende:

[..]

Eehh die dvd kun je volgens mij overal wel kopen ( free record shop ) hij heet * live at slane castle * , is een hele goeie dvd met van alles en nog wat erop........

Is dat niet Where egos dare? Die heb ik namelijk met stukjes van Slane!
pi_11890126
quote:
Op zondag 20 juli 2003 12:44 schreef Ruud1976 het volgende:
Nog even over die Sabine. Op de foto's is te zien dat ze een paars bandje om haar arm heeft terwijl de rest van de mensen in dat voorste vak volgens mij groene bandjes om heeft. Is zo'n paars bandje niet toevallig iemand van de crew?

Is maar even een hersenspinsel, misschien zit ik er helemaal naast... Wellicht weten jullie waar die kleuren bandjes op gebaseerd zijn.

Donderdag zag ik dat er paarse bandjes werden uitgedeeld. Het was absoluut niemand van de crew die sabine. Maar gewoon een fan die wat ver ging.... Waarom denkt iedereen toch dat het een crewlid is? Er zijn nog genoeg mensen met veel lef hoor! Ik zou het zelf niet doen, maar als zij dat wel wil proberen..... na ja waarom niet hey! Zelfs gisteren in de trein hoorde ik mensen nog over haar napraten!
  zondag 20 juli 2003 @ 14:40:12 #109
57719 Zapje
Who are you
pi_11891077
quote:
Op zondag 20 juli 2003 13:35 schreef Sonja27 het volgende:

[..]

Is dat niet Where egos dare? Die heb ik namelijk met stukjes van Slane!

ja klopt, die dvd met * slane * erop heet * where egos dare * , ik was in de war met de cd...
Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
pi_11896460
het was toch al bekend dat als come undone kwan dat er iemadn het podium op ging.. volgens mij zou ik ook niet zo perplex meer zijn.. maar nooit zover gaan ... paarse bandjes waren donderdag ik heb er ook een...
pi_11896603
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 20:09 schreef karoltje het volgende:
Het zijn wel steeds brunettes he , ik maak nog kans .
hmm, ik vind dit toch niet echt een brunette hoor...
pi_11897422
quote:
Op zondag 20 juli 2003 19:51 schreef kyra1974 het volgende:
het was toch al bekend dat als come undone kwan dat er iemadn het podium op ging.. volgens mij zou ik ook niet zo perplex meer zijn.. maar nooit zover gaan ... paarse bandjes waren donderdag ik heb er ook een...
Ja, het was al bekend, maar ik zou toch aardig perplex staan als hij mij zou uitkiezen en ik voor tig duizend man op het podium sta. Volgens mij is zij dus van te voren ingelicht dat zij op het podium mag komen.

Maar ach, wat maakt het ook uit

pi_11898165
Hij heeft gisteravond nog 3 kwartier met een paar fans, die bij het hotel stonden, op een terras in A'dam gezeten. Hoe cool is dat, zeg!!
pi_11898292
Net even de dvd besteld van Robbie "escape routes" op de robbie williams site. Weet iemand hoe die is? Hij is volgens mij vrij nieuw
pi_11898421
oooh da's zeker cool...
wat voor dvd is het dan?
pi_11898520
quote:
Op zondag 20 juli 2003 21:18 schreef Minnie_ het volgende:
Hij heeft gisteravond nog 3 kwartier met een paar fans, die bij het hotel stonden, op een terras in A'dam gezeten. Hoe cool is dat, zeg!!
Dat zijn ook echt dingen waar ik stinkend jaloers op kan worden
ovide - Ovide - viOde - videO - video
pi_11898522
Nou, dat weet ik eigenlijk ook niet precies. Zat effe te kijken op z'n website, maar er staat niet echt precies bij hoe lang die DVD is enzo. Heb effe wat meer informatie gevraagd aan mensen die 'm wel hebben
pi_11898534
quote:
Op zondag 20 juli 2003 21:35 schreef Miesjemies het volgende:

[..]

Dat zijn ook echt dingen waar ik stinkend jaloers op kan worden

Ik ook! Maar dit waren dan wel die-hards die er al zo lang bij zijn, dat ik het ze wel gun!! Alhoewel ik het mezelf ook wel gegund had..hihi! Ben per slot van rekening ook al 10 jaar fan. Maar ach, Rob in België in een restaurant in z'n wielrenbroekje bij ons tafeltje was toch ook niet echt verkeerd, hoor! "What are you eating? I'll take that as well!"

[Dit bericht is gewijzigd door Minnie_ op 20-07-2003 21:45]

pi_11898567
Het gaat over het maken van zijn nieuwste cd. Kan je bestellen via de inner sanctum van de site.
Lijk mij ook wel gaaf. Rond de 15 euro
pi_11898674
en minnie....weet je al wat meer over die dvd?
pi_11898714
quote:
Op zondag 20 juli 2003 21:44 schreef Annemouse het volgende:
en minnie....weet je al wat meer over die dvd?
Nee, nog niet. Zal het effe posten als ik het weet.
pi_11898745

Mijn plaatsje.

Kwaliteit plaatsen: minimaal
Kwaliteit show: maximaal

Echt, ondanks die zaadplekken heb ik het echt geweldig gehad
Thanks to Robbie!

ovide - Ovide - viOde - videO - video
pi_11898793
quote:
Op zondag 20 juli 2003 21:36 schreef Minnie_ het volgende:

Rob in België in een restaurant in z'n wielrenbroekje bij ons tafeltje was toch ook niet echt verkeerd, hoor! "What are you eating? I'll take that as well!"

!?!?! Dat is een leuke verassing!!!!

Hoe kwam dat zo!?!? Misschien heb je dat wel al 100 keer verteld, maar dat zul je vast nog wel een keer willen vertellen

pi_11898801
quote:
Op zondag 20 juli 2003 21:18 schreef Minnie_ het volgende:
misschien wel leuk om dan dit stukje uit hun verhaal erbij te vermelden:

"Hij was voor het concert van afgelopen vrijdag erg zenuwachtig en was erg onder de indruk van het publiek (applausje voor ons allemaal!)."

pi_11898869
Waar staat hun verhaal dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')