quote:Haar bandje was een paarse.... van donderdag dus. Zal idd vrijdag niet het vak verlaten hebben
Op zondag 20 juli 2003 12:46 schreef Stranger het volgende:[..]
Of ze heeft gewoon geen bandje en dat is haar horloge.
Als je zo vooraan staat was je er waarschijnlijk al toen ze nog geen bandjes uitdeelden, en ben je niet het vak uit geweest. (ik had ook geen bandje)
quote:Ik denk eerder dat ze aan het begin van het concert is aangesproken door de crew over het feit dat zij eruit word "gepikt" door Robbie voor een scene op het podium. Daarvoor krijg ze dan een speciaal bandje (of sticker op haar tshirt....dacht dat te zien namelijk). Ik denk dat het zo gegaan is en dat ze daarom niet verrast was toen ze op het podium zelf stond.
Op zondag 20 juli 2003 12:44 schreef Ruud1976 het volgende:
Nog even over die Sabine. Op de foto's is te zien dat ze een paars bandje om haar arm heeft terwijl de rest van de mensen in dat voorste vak volgens mij groene bandjes om heeft. Is zo'n paars bandje niet toevallig iemand van de crew?Is maar even een hersenspinsel, misschien zit ik er helemaal naast... Wellicht weten jullie waar die kleuren bandjes op gebaseerd zijn.
maar goed wie weet. Erg verbaasd was ze niet nee pfff
quote:Ben benieuwd wanneer ze bij de diverse tv- en radioshows zit om tekst en uitleg te geven (Jensen etc.)
Op zondag 20 juli 2003 13:19 schreef Annemouse het volgende:
Hoe dan ook....Sabine is een bn-er geworden
quote:Is dat niet Where egos dare? Die heb ik namelijk met stukjes van Slane!
Op zaterdag 19 juli 2003 22:02 schreef Zapje het volgende:[..]
Eehh die dvd kun je volgens mij overal wel kopen ( free record shop ) hij heet * live at slane castle * , is een hele goeie dvd met van alles en nog wat erop........
quote:Donderdag zag ik dat er paarse bandjes werden uitgedeeld. Het was absoluut niemand van de crew die sabine. Maar gewoon een fan die wat ver ging.... Waarom denkt iedereen toch dat het een crewlid is? Er zijn nog genoeg mensen met veel lef hoor! Ik zou het zelf niet doen, maar als zij dat wel wil proberen..... na ja waarom niet hey! Zelfs gisteren in de trein hoorde ik mensen nog over haar napraten!
Op zondag 20 juli 2003 12:44 schreef Ruud1976 het volgende:
Nog even over die Sabine. Op de foto's is te zien dat ze een paars bandje om haar arm heeft terwijl de rest van de mensen in dat voorste vak volgens mij groene bandjes om heeft. Is zo'n paars bandje niet toevallig iemand van de crew?Is maar even een hersenspinsel, misschien zit ik er helemaal naast... Wellicht weten jullie waar die kleuren bandjes op gebaseerd zijn.
quote:ja klopt, die dvd met * slane * erop heet * where egos dare * , ik was in de war met de cd...
Op zondag 20 juli 2003 13:35 schreef Sonja27 het volgende:[..]
Is dat niet Where egos dare? Die heb ik namelijk met stukjes van Slane!
quote:hmm, ik vind dit toch niet echt een brunette hoor...
Op zaterdag 19 juli 2003 20:09 schreef karoltje het volgende:
Het zijn wel steeds brunettes he, ik maak nog kans
.
quote:Ja, het was al bekend, maar ik zou toch aardig perplex staan als hij mij zou uitkiezen en ik voor tig duizend man op het podium sta. Volgens mij is zij dus van te voren ingelicht dat zij op het podium mag komen.
Op zondag 20 juli 2003 19:51 schreef kyra1974 het volgende:
het was toch al bekend dat als come undone kwan dat er iemadn het podium op ging.. volgens mij zou ik ook niet zo perplex meer zijn.. maar nooit zover gaan ... paarse bandjes waren donderdag ik heb er ook een...
Maar ach, wat maakt het ook uit
quote:Dat zijn ook echt dingen waar ik stinkend jaloers op kan worden
Op zondag 20 juli 2003 21:18 schreef Minnie_ het volgende:
Hij heeft gisteravond nog 3 kwartier met een paar fans, die bij het hotel stonden, op een terras in A'dam gezeten. Hoe cool is dat, zeg!!
quote:Ik ook! Maar dit waren dan wel die-hards die er al zo lang bij zijn, dat ik het ze wel gun!! Alhoewel ik het mezelf ook wel gegund had..hihi! Ben per slot van rekening ook al 10 jaar fan. Maar ach, Rob in België in een restaurant in z'n wielrenbroekje bij ons tafeltje was toch ook niet echt verkeerd, hoor! "What are you eating? I'll take that as well!"
Op zondag 20 juli 2003 21:35 schreef Miesjemies het volgende:[..]
Dat zijn ook echt dingen waar ik stinkend jaloers op kan worden
[Dit bericht is gewijzigd door Minnie_ op 20-07-2003 21:45]
quote:Nee, nog niet. Zal het effe posten als ik het weet.
Op zondag 20 juli 2003 21:44 schreef Annemouse het volgende:
en minnie....weet je al wat meer over die dvd?
Kwaliteit plaatsen: minimaal
Kwaliteit show: maximaal
Echt, ondanks die zaadplekken heb ik het echt geweldig gehad
Thanks to Robbie!
quote:!?!?! Dat is een leuke verassing!!!!
Op zondag 20 juli 2003 21:36 schreef Minnie_ het volgende:Rob in België in een restaurant in z'n wielrenbroekje bij ons tafeltje was toch ook niet echt verkeerd, hoor! "What are you eating? I'll take that as well!"
Hoe kwam dat zo!?!? Misschien heb je dat wel al 100 keer verteld, maar dat zul je vast nog wel een keer willen vertellen
quote:misschien wel leuk om dan dit stukje uit hun verhaal erbij te vermelden:
Op zondag 20 juli 2003 21:18 schreef Minnie_ het volgende:
Hij heeft gisteravond nog 3 kwartier met een paar fans, die bij het hotel stonden, op een terras in A'dam gezeten. Hoe cool is dat, zeg!!
"Hij was voor het concert van afgelopen vrijdag erg zenuwachtig en was erg onder de indruk van het publiek (applausje voor ons allemaal!)."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |