quote:Gelukkig voor Aem is die site dan ook niet van hem.
Op maandag 28 juli 2003 21:57 schreef TuuT het volgende:
ach, ik heb ze zelf ook van een ander forum hoor die links ..had hij/zij ze daar maar niet moeten plaatsenVan Bercy zijn het trouwens geen samples, maar het volledige concert
quote:Nee, ik was in de Olympia. Bercy was het echte concert en Olympia was het "warm-up"-concert.
Op maandag 28 juli 2003 21:36 schreef TuuT het volgende:
Ach, was leuk voor onsMaar nu zou ze zich er toch moeilijker uit kunnen lullen (dat het Sab's doel was op het podium te komen, als je dat verhaal gelezen had, vond ik wel triest)
Iemand geinteresseerd in mp3tjes van het hele concert? ..helaas geen Amsterdam nog, maar Bercy in Frankrijk (daar was jij toch bij Minnie?). En ook een paar mp3tjes van Duitsland. Als ik hier links plaats haalt een modje ze toch meteen weg, maar kijk eens op het forum van BNN als je ze wilt downloaden
Voor alle liefhebbers!
Met totalrecorder kan je in elk geval streams capturen
http://forum.bnn.nl/viewtopic.php?t=11564&postdays=0&postorder=asc&start=210
Dus TOTP @ BBC1 om 20h30 (onze tijd dus)
quote:Nee, het komt op Channel4 volgens mij.
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:09 schreef erikh het volgende:
wordt het toevallig op bbc1, 2 of world uitgezonden?
Trouwens, zou Sky Radio tegen vergoeding ook niet het concert uitzenden. Hoe zit dat dan met MSN? Vragen die er ook geld voor of ligt Sky Radio de boel gewoon weer op?
Not of this earth en Have you met miss Jones 2x
kennen jullie misschien al wel...
quote:Denk dat ie wel wat gewend is
Op zaterdag 19 juli 2003 14:03 schreef Tackleberry het volgende:
Die Sabine kan wel zeggen dat ze Robbie een goede Feel beurt heeft gegeven...
Beetje late reactie maar vond bijde concerten van voor naar achter en van links naar rechts helemaal GEWLDIG!!!!
Ik begrijp alleen meiden niet die hun tieten laten zien of gaan funzen met zo'n vent in het openbaar omdat het toevallige Robbie Williams is,je gedraagd je toch als een slet en je bereikt er niks mee want in zichzelf lacht ie in zijn vuisje en lacht ie je uit.Toch apart dat er meiden(of mannen) zijn die zich zo voor lul laten zetten door iemand alleen omdat ie bekend is!
[Dit bericht is gewijzigd door sabyne op 02-08-2003 15:01]
quote:Waar kun je kaarten voor dit concert bestellen???
Op zondag 20 juli 2003 22:38 schreef Minnie_ het volgende:[..]
Oh, dat wist ik niet. Maar er is wel weer een show toegevoegd in Milaan op 31-10.
hope someone can help me....
Het live concert begint over 10 minuten. Inloggen via robbiewilliams.com.
quote:Beeld is soms erg 'modem' kwaliteit... Tegen het einde (nu Feel) wordt het steeds beter... Je kunt het overigens nog tot maandagavond 'on demand' bekijken.
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:26 schreef Minnie_ het volgende:
Ja, het gaat bij mij nu ook wel redelijk. Hoe is het beeld bij jou?
tv-outje aan, stereo op 10 en genieten! Geluid gewoon behoorlijk goed en beeld beetje blokkerig!!!
Dit was gaaf om weer mee te maken, jammer dat-ie donderdag back for good niet gedaan had. Ik vond z'n stem trouwens ook wat minder dan in A'dam, maar dat kan zijn omdat het live altijd beter klinkt
voor deze internet uitzending, nu maar wachten op de goede digitale sattelietrips van onze vrienden uit engeland via mijn heersende contact voor robbie williams footage.
quote:Die heb ik op donderdag in de Arena helaas helemaal gemist.
Op zaterdag 2 augustus 2003 23:20 schreef Minnie_ het volgende:
Yes, Back For Good!!
Lief dat ie z'n moeder op het podium haalde trouwens!
Hoe laat was het concert nou eigenlijk begonnen? Ik las namelijk dat het twee uur duurde, is de stream ook daadwerkelijk om 21:20 gestart? Ik viel namelijk door die link-probleempjes pas om 21:45 in
Uiteindelijk heb ik toch erg genoten (vanaf Bojangles, toen liep de stream goed).
Heerlijk om 2 weken na dato weer 'even' in de Arena te zijn... maar dan het dubbele.... 120.000 mensen in Knebworth, wat een menigte!
Ik vond het super!
p.s. had ik maar engelse satelietvrienden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |